ארגון 'עצת נפש'

ארגון 'עצת נפש'

האם מישהו כאן יודע משהו על טיבו של הארגון הזה ? האם הוא אכן דיסקרטי ? האם הוא מסייע לפונים אליו ? או מסבך להם את החיים ? קישור : ארגון עצת נפש
 

עובבי

New member
אני לא יודע על האירגון,

אבל אני כן יודע שיש לך יומולדת בשבת, אז מזל-טוב! קולולולולולולולולולולו! אושר ועושר! הצלחה! סקס חושני! בברכה, אבל תסתפק גם בבריאות נכון? עומר.
 
ענק אתה

את הדברים הטובים שמרת לסוף, אה?!
המקורות שלי מוסרים שגם לך יש יומולדת בשבת (או במוצאה). הרשלי אוסטרופולי פגש פעם את השקרן של העיירה ואמר לו, "אני מתערב איתך על ארוחה שאני יכול לשקר שקר גדול יותר ממך". הסכים השקרן והתחיל לספר, "אתמול בצהריים הלכתי במרכז העיר וראיתי חרגול ענק. כזה ענק שהוא עמד עם רגליו האחוריות על המדרכה ברחוב ורגליו הקדמיות על גגו של בנין רב קומות. כך עמד ופיהק". אמר הרשלי, "גם אני ראיתי אותו וזרקתי לו אבן לתוך הפה." אחרי הברכות הנהדרות שקיבלתי ממך, אני מאחל לך את כולן בשפע ובנחת.
 
עשית לי תיום (או תבוקר)

באשר לארגון, על פניו נראה ארגון דתי כזה, אולי יביא מענה למקרים מצערים כגון זה של מיכל. ואולי לא. אני לא תולה בכזה דבר הרבה תקוות לדעתי הם רק יסבכו כמו שרבנים יודעים...
 
טוב שאנו זוכים לקורטוב ... ממך

שהרי אינך מופיע הרבה כאן. ומכיון שכך זו זכות לראותך, אולי צ"ל קידוש לבן
 

uri80

New member
אם כך מזל טוב מר מלוח! ../images/Emo42.gif../images/Emo77.gif../images/Emo20.gif

שתהיה לך שנה נהדרת עם כל מה שעובבי כבר ציין ועוד קצת. ושנראה אותך הרבה יותר במהרה בימינו אמן.
 

אליזד

New member
קראתי את אשר נאמר שם

מלח, איני מכיר את הארגון, אבל קראתי את אשר נאמר שם. אומר לך את חוות דעתי הלגמרי לא מלומדת. הרעיון עצמו נראה לא רע. מין תשובה כזו לגאווה ההמוסקסואלית שמשתלטת לפעמים ונותנת הרגשה שחד-מיניות היא דרך מצויינת ולא בעייתית. בהחלט טוב להסביר לאנשים כי למרות כל הזכויות עדיין (אולי זה ישתנה) משפחה נורמלית ובריאה בעלת שני הורים (ממין שונה) היא בונוס שכדאי להתאמץ בשבילו. יתרה מזו. מכיוון ש"עצת נפש" פועלת בציבור החרדי-דתי. ושם, קשה מאד לבעל נטיות שונות מהמקובל, הרי שהרעיון לתת עזר למי שרוצה כדי שיוכל להשתלב במסגרת שהוא חפץ להישאר בה - הוא רעיון מעולה. רק מה? לא אהבתי את הכמות הגדולה של "ווידויים" לכאורה, ו"מכתבי תודה" שכולם נכתבו בידי אותו כותב. הסגנון זהה, אוצר המילים דומה, התוכן שווה, בקיצור - יש רעיון טוב? לא צריך לעשות הכל כדי למכור אותו. זה מדיף ריח חלטוריסטי קצת. בכלל, כל הניסוח שם עושה רושם קצת לא מקצועי. יותר אנושי-עסקני שכזה... שנית, כשזה מגיע לחרדים, אפעס... תמיד צריך לבדוק בציציות. האם לא מנסים להכניס אותך לסטיגמות, "ליישר" אותך לפי הקו. האם במידה והטיפול לא הצליח ואתה לא מסוגל להקים משפחה חרדית למהדרין, האם נותנים לך אישור להישאר עם "הגאווה הגברית" או שזו פריבילגיה ששמורה לך רק אם בסוף תשתנה ותהפוך לאברך משי? אז אם אתה שואל אותי? לפי מה שקראתי שם? ייתכן וכדאי לשמוע מה יש להם לומר. רק לעשות את זה בזהירות. לבדוק כל הזמן האם לא מופעל עליך לחץ שלא במקומו. בסך הכל, מה לעשות, יש לקבל האמת ממי שאמרה, גם אם הוא עסקן חרדי.
 
תמיהני עליך

בתור מי שסבל מהעסקנות החרדית אתה עדיין מאמין להם? לי ברור לגמרי שהמטרה היא "לעזור לך" ליישר קו עם החברה, הרי לחרדים ברור לגמרי שאדם כזה צריך "טיפול" וברור להם לגמרי שהם הגאונים שיכולים "לטפל" בזה, סורי אני לא הייתי נותן להם אפילו צ'אנס אחד.
 
אגב

לא מדובר רק על זהות מינית, "שמירת הברית" "בעיות בחיי הנישואין ומצבי מצוקה שונים" אני מניח שבעיות בחיי הנישואין יפתרו בכל מחיר כי הפיתרון חייב להיות שם שהרי אין מצב שיתגרשו בשביל הסיבה ה"טיפשית" שהם כבר לא אוהבים או משהו קשה, מן הסתם פיתרון הגירושין יוצא רק במקרה של אלימות קשה במשפחה או חוסר אפשרות של אחד הצדדים להביא ילד לעולם. "מצבי מצוקה שונים" מה זה יכול להיות? אולי ספיקות באמונה? אתה יכול לתאר לעצמך שלכל שאלה תשובה כמו שלכל סיר יש מכסה... הפיתרון לא להאמין לא קיים בלקסיקון שלהם כמובן.
 

אליזד

New member
מנסה לא להיות כמוהם

"האיש" בעיקרון .אתה צודק. אבל מה לעשות שאני מנסה בכל הכח להיות שונה. לא לעשות "להם" את מה שעשו לי. לא למדוד הכל באותה מידה. לא לפסול הכל מראש. גם אני הרגשתי ניחוח מוכר של "כיפוף ויישור" אבל מי אני ומי אתה שנרתיע מישהו מלמצוא את המזור לנפשו? אולי השואל עדיין קרוב אצל הקהילה החרדית? אולי טוב לו קצת "להתכופף"? אתה זה שתסעד אותו כשייצא לרחוב הקר והמנוכר? אתה תשמש לו כמשפחה וקהילה? אין לי ספק שמתוך כל ה"מתנדנדים" יש הרבה כאלה שטוב להם אם ישארו. הדרך "החוצה" אינה קלה, ההחלמה ארוכה וקשה, והמחיר גבוהה. מי אני שאפסול אפשרות להישאר למי שאולי יצא נשכר מכך? דווקא בגלל שנפגעתי מכל אותם עסקנים, שאינם מבדילים בין דם לדם בין אדם לאדם, שאינם מוכנים לקבל את השונה והחריג. שאינם מוכנים להכיר בתכליתו היחודית של כל אדם. דווקא משום כך אני משתדל להיות שונה. לא לפסול. להכיר בזה שלפעמים התרופה לאדם מסויים נמצאת בעולם שרחוק ממני. מה שטוב לי לא בהכרח טוב לו, ומה שהזיק לי יכול להועיל לאחר. הבחור לא פנה בשאלה אישית למישהו המכיר את אופיו. נשאלת מעל דפי הפורום הופכת השאלה כמעט אוטומטית למין "חוות דעת" כוללת כזו. ואני חושב, שאין כללים. איש על מחנהו ואיש על דגלו, כל מקדש שבת כראוי לו, וכל אדם נמנה על משפחתו וקהלו, ובדרך שאדם רוצה לילך שמה תבוא רגלו, ורק אדם קרוב אצל עצמו לדעת פרי מהללו, והיכן ימצא תרופה צרי ומרפא לו...
 
קראתי את דבריך

מה שעוד אני רוצה לברר הוא, מידע ממי שפנה אליהם ומכיר אותם באופן אישי או שמע מחברים שעברו דרכם.
 
הכרתי כמה..

לחלק קטן זה בהחלט עזר (השאלה היא, לא אם זה עזר, אלא מזה בדיוק עשה..) ולחלק אחר זה אכן גרם בעיות למכביר (למרות שמנהלי הארגון יכחישו בתוקף...) בקיצור, כמו כל דבר אחר בחיים (וביחוד מיוחד ארגוני עזרה וכו' דתיים/חרדיים) אפשר לנסות, אבל כל משפט ו/או רעיון שיוצא להם מהפה צריך לקחת בערבון מוגבל ולחשוב עליו שבוע, ליפני שמחליטים אם הוא באמת נכון לי, באופן אישי, או בקיצור, לא לקבל את כל מה שהם אומרים בעניים עצומות ופה פתוח לרווחה:)
 
אני רוצה להדגיש.

שכשאתה עומד מול רב חשוב זה הרבה יותר קשה, כי כביכול יש הרגשה שכל מה שהוא אומר, אלוהים גילה לו בלילה ועכשיו הוא רק מעביר אליך את דבר האלוהים, אז זהו, שלא! הוא אולי אדם חכם או אפילו מאוד חכם, אבל גם אם הוא יאמר משפט ואח"כ יאמר על המשפט שהוא אמר, שהוא יסוד חשוב בתורה שבכתב ובשבע"פ לא חייבים להאמין לו!
 

L i k o

New member
סליחה שאני מתערב, אבל מה רע

בפסיכולוגים מן השורה, אשר לא "מעודדים ונתמכים ע"י גדולי תורה", ולא בעלי שליחות אידאולוגית-דתית-קיצונית (אפילו את המילה הומוסקסואליות אינם מסוגלים לבטא)?
 
למעלה