שאלות לאורח מר ישראל סגל

אני צריך עיצה

כבר שנתיים וחצי שאני חילוני מאז שיצאתי בשאלה. ועדיין לא הייתי עם שום אישה בקשר רומנטי. טני מוכרח לומר לך שזה נורא מתסכל אותי, כי אומנם סקס זה לא הדבר הכי חשוב בחיים אבל הוא נורא חסר לי, ואני תוהה עד מתיי אהיה בתול. אני גם יודע שיש לי לפעמים "מצבים" עם בחורות, אבל אני לא מצליח לדעת לנצל אותם. וזה כי אין לי אומץ כי לא רכשתי את מיומנות החיזור בגיל קטן. שאלתי אליך היא האם אתה גם נתקלת בקשיים מאין אלו? היו לך קשיים בהשגת בחורות? אם כן אשמח לשמוע את עצתך.
 
בלעדייך אני חצי

כן, גם אני נתקלתי בקשיים כאלה אבל התגברתי עליהם. אני מקווה שגם אתה תתגבר.
 
כבר המון זמן שאני חושבת לחזור בשאלה

אבל אני אף פעם לא מוצאת את האומץ לעשות את זה כי אני נורא מפחדת מההורים שלי. שאלתי אליך היא איך בעצם היה לך האומץ לספר להורים שלך שאתה רוצה לחזור בשאלה, אני בטוחה שההורים שלי פשוט יהרגו אותי
 
בולע תלשון לפעמים

היה לי האומץ לספר להורים שלי, ובעיקר היה לי האומץ לשוחח עם עצמי.אני מאחל לך כל טוב.
 

Le Fay

New member
מסקרנות... בכמה שנים כתבת את "וכי

נחש ממית"? האם נשארת צמוד לשלד העלילתי והמבני שתיכננת לו במקור? הוא נכתב ברציפות? האם צינזרת את עצמך במודע, כולל לעבור על כתב היד הגמור ולשנות? האם הוא דומה למה שהתכוונת לכתוב כשהתחלת?
 
Le Fay

כתבתי במשך שמונה שנים את הגרסא הראשונה גנזתי. תהליך הכתיבה הוא מורכב מעבר לקריאה והגהות. לא צנזרתי את עצמי, אבל שמרתי כמה סודות לעצמי.
 
שלום מר סגל

אני מורה בבית ספר חרדי, ומצאתי אצל אחת התלמידות הנורא צעירות שלי, ספר שכתבת מזמן שנקרא "נעילה" תסלח לי, אבל עם כל הכבוד לליברליות החרמתי לה את הספר מחשש שיגרם לה נזק. חשבתי על זה אחר כך והבנתי שזו הייתה טעות, שהרי היא יכולה להשיג את הספר מחדש בכל חנות ספרים, אבל ניחא, בין לבין קראתי את הספר. ושאלתי לך היא האם אינך חושש לעורר ספיקות מיותרים אצל צעירים חרדיים ובכך לשבש עליהם את עולמם? בשביל מה לך להכניס אחרים לבוץ שאתה נכנסת אליו ולאמלל את חייהם לחינם?
 
אהבה מעבר לזווית

אוי ואבוי אם האמונה של התלמידות שלך תהיה תלוייה בכך שאת מחרימה להן את הספרים שלי. מנין לך הידיעה שאני אומלל- מהאומללות שלך?
 

אאאאפצי

New member
שלום לישראל ולחברי הפורום

יצאתי בשאלה לפני המון זמן. ועד היום יש אנשים שאני מפחדת לפגוש אותם. כמו רב בית הכנסת בשכונה שלי, ומורות מחנכות שלימדו אותי בבית הספר ובסמינר. השאלה שלי האם גם לך יש את האנשים שליידם אתה "משחק אותה" דתי או "בעל מסורת" כי לא נעים לך. האם יש אנשים שאתה מתבייש לפגוש ברחוב. האם היו כאלה?
 
אאאאפצי

אני חושב שיותר מאשר שלי לא נעים לפגוש אנשים מעברי הדתי, להם לא נעים לפגוש אותי. אני אדם חופשי.
 
../images/Emo51.gifלמר ישראל סגל

על שנענה לבקשתינו והקדיש לנו מזמנו העמוס לאירוח החשוב והמעניין בפורום שלנו, סיפורך הוא סימן דרך ליוצאים רבים ועוד רבים אחרים שבדרך. אנו מאחלים למר ישראל סגל שימשיך לראות שנים רבות של ברכה במעשיו. נשמח לראות אותך בעתיד כמשתתף קבוע ולא רק כאורח בפורום.
ל"תפוז אנשים" ובעיקר לאלעד שסייעו בארגון, יצירת הקשר והוצאה לפועל של האירוח.
 

ר דן

New member
שאלה קשה???

איך היתה מגיב לו בנך או בתך היו מוציאים ספר עליך ללא הסכמתך ואפילו נגדך???
 
למעלה