אכן נודע הדבר

אכן נודע הדבר

בחודש האחרון לא התאפשר לי לכתוב בפורום בגלל חששות. בתקופה האחרונה, ובפרט בימים האחרונים ממש, שמעתי מכמה וכמה ממשתתפי הפורום שזה נהיה פשוט מסוכן להשתתף באופן פעיל בכתיבה כאן. אם התואר "אנוסים" מקומם כמה מאנשי הפורום כשהוא מוענק שלא בצדק - לדעתם ל"אנוסים" שבינינו. הרי שהתואר אינקווזיציה - מתאים לכל הדעות כמדומני, לרודפים המחבתים, המנסים להשליט בכוח הזרוע והפחד את שלטון הדת. משטרת מחשבות, מעקבים, ציטוטים לשיחות, התחזויות, הכל כשיר וכשר. אין חוק ואין משטרה, אין דין ואין דיין. מיעטתי לכתוב כאן, אבל כשכתבתי, פנו אלי במסרים אישים, כל מיני אנשים וניקים אנונימים שניסו לברר בגלוי ובעקיפין מי אני ומה הרקע שגורם לי לצאת בשאלה. מובן שלכל אחד מכרתי סיפור שונה, ובמקרה הטוב פשוט לא התייחסתי. אני כותב הודעה זאת כי לאחרונה התוודעתי לסיפור של מי מחברי הפורום באופן אישי, שניזוק ממש, לא פיזית אבל עדיין נזק. מכך שהתגלה נחשף וטופל. במשך הטיפול בפרשה הוא נחשף מקרוב לשיטות ולאנשים. מה שגרם לו להתקשר אלי ולהזהיר אותי מיידית מכמה אנשים מסויימים כאן. אני מצטט ממה שהוא אמר לי בערך ומי שרוצה שיבין איך שהוא רוצה. לא כל מי שמחלל שבת ואוכל לא כשר הוא מהצד שלטובתך, לא כל מי שכותב וותיק ומוכר בפורום הוא מהצד שלטובתך, לפעמים דווקא אלו שכבר הורידו את הכיפה לא חוששים לדבר, כי בטוחים לעולם לא יפחדו או יחשדו בהם, לא כל מי שמכניס הודעות לפורום על מרגלים והוראות זהירות הוא באמת מהצד של הטובים. זה כיסוי טוב טוב. יש לי שמות והוכחות של ממש על הפה הגדול של אנשים שמדברים ומספרים כל מה ומי שהם רואים בכל מקום ומצב. אם זה בטיול או מפגש של הל"ל, אם זה בטישים, אם זה בעוד הרבה הזדמנויות שאפשר להפליל את מי שמנסה עדיין לשמור על עצמו בשקט. לא בטוח שכל אותם אנשים עושים את זה בתוך כוונות רעות, לפעמים זה מחוסר טקט, מחוסר שכל, מחוסר כסף, מחוסר זהירות, מחוסר תשומת לב מספיקה, מחוסר חום ואהדה, הכל בא בחשבון. חברים - שמרו על עצמכם.
 

spag

New member
../images/Emo45.gif מקפיץ,

למה ישמעו וירְאו וירַאו. קפוץ! קפוץ! קפוץ! קפץ?
 

R a c h e

New member
לפעמים כדאי לשתוק......

אני מניחה שיש כאלה שזה האינטרס שלהם ועיקר מטרתם בחיים לחשוף פרטים על האנשים כאן ובמיוחד על האנוסים, שעוד אפשר להזיק להם כהוגן, עם אלה אין לי כל יכולת להגיע להבנה או הסכמה. אבל לצערי יש גם ביננו שמדברים יותר מדי נניח שמחוסר תשומת לב ואולי אפילו טיפשות זמנית, אבל בחייאת, מדובר כאן בדיני נפשות, אנחנו לא יכולים לסתום את הפה? אני מדברת על שיחות פה ושם כשמדברים עם אדם "בטוח" או ששואלים בצ'אט על חבר זה או אחר. בואו נסכם שאם אני נותנת פרטים על מישהו זה רק עלי, על עצמי, מה דעתכם? יש כאלה שהפורום, הצ'אט והטיש הופכים למקום מסוכן עבורם, אנחנו רוצים את זה? אם לא- אז
בואו נשמור כולנו על דיסקרטיות קפיש?
 

stאסתי

New member
הרגשתי את זה...

אמנם לא בצורה כל כך היסטרית וקשה כמו שבטח ההוא שאתה מדבר עליו אבל גם ככה קרה מה שקרה. כמו שאמרתי לפעמים זה ממש מחוסר מחשבה של אנשים. תעצרו לחשוב רגע..
 

חוסיד

New member
דרוש פרסום!

בכדי שכל אחד יוכל לדעת איך לנהוג ועם מי חושבני שדרוש פרסום ברור של אותם משועממים ויותר גרוע מכך. א.בכדי שידעו עם מי לא להתעסק. ב. שלא יהיו שיחשדו בסתם אנשים שאין להם כאן שום כוונות רעות. (אני למשל)
 

חוסיד

New member
אלא אם כן הם תחליפים שם

בכל פעם אז לכך היייתי מציע שהכניסה הנה תסונן איך שהוא לרשומים בלבד שגם יוכלו להיכנס הנה רק בשם וקוד אחד לכל אחד(זה לאלו שפותחים כמה כרטיסים) וזה גם יואיל שתמיד נדע עם מי יש לנו עסק. ולא שאחד יכתוב כל משפט תחת שם אחר. או שאחד יפתח הודעה יחליף שם ויקפיץ אותה בעצמו כמו תינוק... הייתי פותח הודעה עם הצעות אלו. רחל לתשומת לבך תודה
 

goylem

New member
משו על האנוסים המקוריים

מעמד מרגש בברית ל"אנוס" מהאינקוויזיציה היום (ג') ערך ארגון "ברית יוסף יצחק" ברית מילה מיוחדת במינה ל"אנוס" מהאינקוויזיציה על פי מיידע משפחתי שעבר מאב לבן שהגיע ממדינת פרו בדרום אמריקה. הנימול הנרגש סיפר שאביו הדגיש בפניו את שייכותו לשבט "לוי" על פי המסורת שעברה במשפחתו. בברית ניתן ל"אנוס" את השם יעקב בן יצחק, והסעודה נחתמה בשירה ובריקודים. את הברית ביצע הרה"ח דוד ברוור שליט"א מחשובי קהילת רמת שלמה בירושלים. הסנדק היה הרה"ג אלעזר רובינסון שליט"א מטורונטו קנדה.
 

virgin mary

New member
יש לי לפעמים הרגשה של

דז'ה-וו חברים, תשתמשו בשכל הטוב שלכם. אני באמת לא ממליצה לאנוסים להרגיש יותר מידיי בנוח, אם הם נחושים להישאר בסוד.
 
אני רוצה להאמין שזה לא קורה

ומסתבר לפי הודעתך שזה כן
. בהחלט מומלץ לחברים לא לחשוף פרטיים אישיים לזרים, ועוד יותר לשמור על פרטיות החברים שלכם. <יוני לא מבין למה זה קורה>
 
למעלה