גילוי החלקיק האלוהי וגילוי צורתו

atsorf

New member
גילוי החלקיק האלוהי וגילוי צורתו

הנה כאן האלהים שלי, סביר להניח שהוא גם האלהים שלך, אחרת האליל שלך הוא אלהים אחרים.
https://www.facebook.com/borayeter/videos/852636708150813/ 
רכך אם תחלקו כל מקום שתיבחרו בסופו של דבר תגיעו בסוף לחלקיק האלוהי שצורתו כיפה שמורכבותה היא מיאין ויש , (מכיפה = הפכים) ומאין שבה נוצר היש, ומיש שבה נוצר האין, צידה האחד של החלקיק האלוהי הקמור הוא היש והוא הזכר , וצרתה הקעור של הכיפה הוא האין והוא הנקבה, שנאמר בפסוק בבראשית ויברא אלהים את האדם בצלמו בדמותו זכר ונקבה ברא אתם, משמע שהוא מורב מזכר ונקבה מאין ויש וצורתו כיפה שממנה התרבה ונוצר היש מקום העולם הזה והאין מקום העולם הבא , ראו כאן בסרטון . "בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם, נימצא אדני, שצורתו מכיפה, והוא המהווה את האין ואת היש מעצם היותו היפוכם, אם תחלק את המקום שבחרתם עד אין סוף אז באופן תיאורטי גם תגיעו לאין.
1)מצד האין של החלקיק האלוהי התהווה היש או מצד הקעור התהווה הקמור="מקור עוקר" (=מקור עוקר- פירושו שהמקור נעקר, ז"א שהיש הוא מקור שנעקר מהאין הקעור)וזה שנאמר ברא יש מאין.
2)מצד היש של החלקיק האלוהי התהווה האין או מצד הקמור התהווה הקעור="עוקר מקור" (עוקר מקור-פירושו שהעוקר מקור, ז"א שהאין הוא קעור שעוקר מהיש הקמור)וזה שברא אין מיש.
ההגדרה של החלקיק האלוהי.
"בכל מקום, יש מקום, שאין בו מקום, בינהם נימצא "החלקיק האלוהי", שמהווה את היש מקום מהאין שבו, ומהווה את האין מקום מהיש שבו, הוא האחד המאחד את היש והאין, ומהווה אותם מעצם היותו היפוכם,
פירוש שמח של שופר משיח.
1)"בכל מקום", פירושו כל מקום שניבחר להגדיר, למשל ניבחר מקום שתופסת קופסאת סיגריות , ונחצה את המקום הזה לשניים, ואת אחד משני החצאים ניבחר ונחצה אותו לרבע, ואת הרבע האחד שניבחר ונחצה לשמינית נמשיך כך הלאה לחצות את החלקים שניבחר, נגיע בסוף באפן תיאורטי ל"יש מקום, שאין בו במקום" בהסבר זה הגענו להשגה של היש מקום, והאין מקום.
2)"בינהם נימצא "החלקיק האלוהי" בין היש מקום הקטן ביותר שניתן להשיג מהחציות, לבין האין מקום שנשיג באופן תיאורטי, נימצא חלקיק קטן ביותר, שצורתו מורכבת מכיפה , שצידה האחד קמור שהוא היש, וצידה השני קעור שהוא מאפין את האין (מכיפה = הפכים) . כיפה זו החלקיק האלוהי הקטן ביותר שניתן להשגה והבנה, ראו בוויקיפדיה בנושא החלקיק האלוהי, מאמר המפרט שהפסיקאים של ימנו מנסים לגלות ע"י מאיץ חלקקים שבשבדיה, הם לא יגיעו לראות ולגלות את שני צידי צורת הכיפה , לכל היותר הם ימצאו את צידה האחת הקמור של הכיפה שהיא היש מקום, הגשמי, אבל לעולם לא יראו ולא יגלו את הצד הקעור שהוא האין מקום הרוחני, כבר נאמר על כך מפי אלהים "ולא יראני אדם וחי" בהסבר זה הגענו להשגה של החלקיק האלוהי באופן תיאורטי, למדנו שצורו מכיפה=הפכים=אין ויש=עולם הזה ועולם הבא=שקר ואמת=קעור וקמור=שמים וארץ, ראו בסוף החלק הראשון של ספר "פורצרוף" איור המסמל את צורת יהוה אלהים, ניתן להוריד את קובץ הספר בחינם באתר שופר משיח.
"3)שמהווה את היש מקום מהאין שבו" פירושו , מצידה הקעור שמסמל את האין נוצר ומתהווה היש מקום הגשמי וכבר נאמר שאלהים רק יכול ליצר יש מאין,
4)"ומהווה את האין מקום מהיש שבו" פירושו מצדה הקמור של הכיפה מתהווה ונוצר האין מקום, ורק אלהים יכול להעלים יש לאין, ונאמר על זה שקשה יותר להעלים יש לאין, מאשר להוות יש מאין.
5)"הוא האחד המאחד את היש והאין, פירוש צורתו הכפתית האחת שומרת את הגבול בין היש לאין, ובכך שומרת על קיומם ואחדותם ממציאות החלקיק האלוהי שבינהם.
6)"ומהווה אותם מעצם היותו היפוכם". פשוטו כמשמעו.


על העיסוק הפילוסופי קבל ציון לשבח...
עניין חיתוך האותיות הוא בולשיט מגוחך...לא הוא שהביא לך את המסקנות הפילוסופיות היפות מאוד שלך...
צבי. תודה רבה על הציון בפילוספיה. העיסוק בחיתוןך האותיות משעשע כי הוא תומך במסקנות הפילוסופיות.
 
למעלה