דברים ששמוליק כתב וכמה עובדות

../images/Emo31.gif

עם כל הכבוד לך, למרות היותך כחול, לא אתה זה שקובע מי רצוי בפורום ומי לא, ומי נודניק ומי לא. אנו אוהבים ורוצים לקרוא את אסטרולוג גם אם הוא עשה טעות קטנה. ולאסטרולוג אל תעיז להעלב ולהעלם וכך בעצם תעניק נצחון למי שלא רוצה שתהיה כאן. אוהבים אותך אסטרו..
 
../images/Emo31.gif נראה לי העץ קצת גבוה

עם סולם, בלי סולם, תרדו! אל תתחפרו בעמדותיכם ואל תתעקשו כל כך. גם אם מישהו הזיד בכתיבה מרגיזה, אז אולי הוא לא שוגג, אבל הוא בטח טועה. והצורך בתשומת לב, הוא צורך אמיתי לא פחות מהצורך בחיבוק! ועובדת היות הפורום מתנהל מעל גבי האינטרנט, מאפשרת לנו להיות אנונימיים לפעמים, ולעצבן! אז מה? מה צריך את העיסוק החוזר ונשנה בזה, הניק כן שלו לא שלו הלל שלו הלל שלי, דאאאאאאי!
 
לישראל שלום.

ראשית, אני לא חושב שעשית מעשה נבלה, אתה סך בכל טעית. הבן, כרגע, אנחנו נמצאים במצב נורא רגיש. החרדים שמחים לאיד, וכל טרף שאתה מספק להם פועל לרעתינו, ולכן עליך לדיק בעובדות. מי כמוך יודע שאני ממש לא אחד כזה שמטיח דברים לא מחמיאים מתחת לשולחן. תבין משהו, אתה בא לאנשים שגם ככה הם אבלים וכואבים. אתה מגיע לאנשים שנתנו את הנשמה בשביל הבן אדם, ומאשים אותם באתאבדות, ועוד נפגע כשמתעצבנים עליך. אני עדין מעדיף לחשוב שעשית את זה בלי כוונה, ולא שניצלת את המצב הרגיש כדי להתנקם בה.ל.ל על כך שלא הסכימה לקבל אותך לשורותיה. ועכשיו ההסבר, אתה בחור נורא נחמד. אבל בה.ל.ל יש נוהלים, לא מקבלים יוצא מבלי שמתקבל אישור מהפסיכולוג. אם אני הייתי יודע למה לא התקבלת לה.ל.ל, האמן לי שלא היית נפגש עם פסיכולוג, פשוט היו סומכים עלי ומכניסים אותך מייד לה.ל.ל. הסיבה שלא באו לשאול אותי האם לקבל את ישראל, היא משום שצריך גורם מקצועי, שהוא בוודאי יכול לדעת דברים שאני לא יודע. לבוא ולבקש ממני הסבר למה לא התקבלת לה.ל.ל זה נשמע לי מגוחך. חוץ מזה, לא זכור לי שלא התקבלת, הפסיכולוגית המליצה לך לדחות את הבקשה בחצי שנה. לדעתי, אתה יכול שוב (משום שכבר עברה חצי שנה) לנסות ולפנות לה.ל.ל. מקווה שעזרתי לך להבין קצת. חוץ מזה אני חושב שאתה יודע טוב מאוד שאני נורא מחבב אותך, ושהייתי נורא שמח אם היית יותר עדין וחברותי, פחות ביקורתיות, מועילה תמיד.
 

משה פיש

New member
קצת על עמותת "דרור"

ישנה אישה מפורסמת בתל אביב שעוזרת ג"כ ליוצאים וליוצאות {ולא איכפת לה שפונים ג"כ להילל}והיא עוזרת במלגות ובמציאת עבודה ודוקא בהילל טוענים שהיא חולת נפש,,, אבל ידוע לי שבמיוחד בנושא הצבא יש באפשרותה המון לעזור והרבה יוצאים ג"כ נעזרו על ידה {כל אחד יכול לפנות למי שרוצה} את מספרה ניתן להשיג ע"י חברים או בעיריית תל אביב
 
האמן שלי קצת מהוסס

אני מכיר את עמותת דרור ויצא להיעזר על ידה בשלב הראשון של יציאתי אולם לאחר התאקלמותי בעולם החופשי אני חושב שהצורה שבה ה.ל.ל פועלת היא הרבה יותר מקצועית ורחבה שכן מדובר במערכת שלמה שמנוהלת על ידי כללים ולא על ידי אדם אחד שכל הכח נתון בידו אגב אני לא רוצה להביע שום דעה אישית בעניין אולם נמנעתי מלהשתתף בפעילויותיה של עמותה זו לאחר שרבו השמועות מסביבי על הורתה ולידתה שלא בקדושה של עמותה זו אז חברה תעזרו במה שאתם צריכים אבל היו זהירים החסידישע חלומות מיט החסידישע מיידעלעך יוסף יצחק
 
מרגש ועוד משהו שיש לי להגיד:

מאד מוזר לי שאנשים שאף פעם לא ביקרו בהלל ולא ראו את מה הם עוזרים ונותנים יתחילו לשפוט ולהתחיל לספר סיפורי שלא היו על מחלוקות. אסטרולוג היית פעם בהלל? דיברת פעם עם נציג שלה? מה הקשר בין דעת אמת להלל? בחיים לא דיברתי עם אדם מדעת אמת. ומשהו שאני בכלל חושבת, הלל זה אי של שפיות בכל החרא שאנחנו נמצאים בה, הלל זה גוף קטן מבין רבים שעושה משהו בשביל היוצאים ועוזר להם במגורים, השגת מילגות ודברים נוספים. הם לא חיבים לנו כלום, הרוב שם נמצאים בהתנדבות, אני לא שופטת שום יוצא אבל קצת הכרת הטוב ופחות תלונות לדעתי יוכיחו על אנושיות. לכן אני רוצה להגיד דווקא בשרשור הזה, דווקא בשרשור שנכתב בו על שמוליק, תודה על מה שעשיתם ועל מה שלא עשיתם בשבילי. אלוהימית.
 
לא נראה לי

שזה בסדר לחשוף מכתב התאבדות מלפני כמה שנים. במיוחד שחושף המכתב ביקש רק לפני יומיים, לא להתייחס בכלל לכל הפרשה. גם ההתנפלות על ישראל לא נראית לי סבירה - מצטער. ובכלל הסגנון המשתלח של בני, לא מסתדר לי עם רוח ההתנדבות...
גם לקרוא למשפחה של בחורה שהתאבדה לפני כמה שנים שקרנים, לא נראה לי ממש בסדר. במקרה אני מכיר את המשפחה שלה, הם אנשים חמים ונפלאים! לא מגיע להם, אחרי כל הסבל שעבר עליהם, שישמיצו אותם ככה. כל השאר אני ממש לא יודע כי אני לא מתמצא, אני מניח ומקווה שה.ל.ל. עושים גם דברים טובים.
 
../images/Emo117.gifנכון,

מלכתחילה עדיף שלא לחשוף אבל ברגע שמגיע אדם ומספר דברים לא מדויקים חובה לפרסם את ההוכחה. בני מתנדב ונותן מעצמו כל כך הרבה ויחד עם זה יש לו סגנון בוטה אתה יכול לענות לו באותה צורה, כרצונך. בקשר לבחורה אני מעדיפה שלא להגיב כי אני לא הכרתי לא אותה ולא את המשפחה רק עיצבן אותי מה שישראל אמר בשמה על החברים בהלל כי אני יודעת שזה לא יכול להיות!!!!!! חבל שאתה לא יודע על השאר, אם תשים לב אתה יושב פה ומבקר רוב הזמן, מביע דיעות פוגעות ומעצבנות על הלל. ורק להזכירך, אחד שלא הגיע למפגשי הפורום ומזדהה ביותר מכמה ניקים טבעי הדבר שתהיה לו התנגדות שכזאת, אל אז תיתמם ואל תתבכין. (ונתעלם ממהול בלי ערלה, אני לא בטוחה במאה אחוז שזה אתה) זה באמת לא אישי, דיברנו בצ'ט ואתה נשמע לי אחלה, אינטילגנט, חכם ובכלל בחור מקסים. אולי בגלל שאתה לא נמצא איתנו אתה לא קולט את הרגישויות הקטנות ואתה מזלזל בלי לשים לב ודורך על יבלות. אלוהימית.
 
../images/Emo6.gif

אתה כבר מתבלבל מרוב ניקים. ומוזר שמכל התגובה שלי על הפרט הזניח ביותר בחרת לענות. אגב חבל שאתה מתיחס למהול בחתימה שלך כי את מחזק את החשד בהרבה. אלוהימית.
 
אסטרולוג יקירי

אני מאוד מחבב אותך, אבל הפעם קצת הגזמת וטיפסת על סולם גבוה מדי, וכנראה לא במודע זה פשוט הלך ותפח עם התגובות ותגובות הנגד, גם לי ולכל אחד מאיתנו זה יכול לקרות, פשוט תרד מהעניין וחלאס.. הסיפור של ההתאבדות מאוד רגיש לנו כחברים של שמוליק. ואין טעם להכנס להתנצחויות על רקע כל כך כואב ועצוב. בקשר לפרסום המכתב, אני רוצה להתייחס למכתב האחרון שככל הנראה שמוליק ז"ל כתב, מתוך היכרותי עם שמוליק ז"ל סביר להניח שהוא היה מעוניין לפרסם את המכתב האחרון כאן בפורום.. ואני פונה בזאת בבקשה למשפחתו חבריו והמנהלים לעשות כבוד אחרון למת ולפרסם את דברו האחרון, במידה והוא אכן היה מעוניין בכך. וזאת לא כדי לספק את יצר הרכילות והמציצנות הקיים בכולנו, אלא מתוך כבוד למת שרצה ככל הנראה לומר לנו משהו לפני מותו הטראגי.
נוח בשלום על משכבך שמוליק היקר.
 
הודעה לכל חברי הפורום

לאחר מחשבה, החלטתי לפרוש מהפורום. אין בלבי כעס אן תרעומת על אף אחד, והחלטתי לא קשורה בהכרח לאירועים האחרונים. אני מתנצל בפני כל מי שנפגע, בהווה או בעבר, ממני. לא התכוונתי לפגוע באף אחד. גם אני סולח לכל מי שפגע בי, ואין בלבי תרעומת על אף אחד. מאחל לכל אחד ואחת מכם, שתצליחו להגשים את כל משאלות לבכם, ולחיות חיים טובים, משוחררים ומאושרים. ממני הפורש ממכם באהבה אסטרו
 
על גופתי המתה

לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא אתה לא פורש ולא בטיח. בגלל מישהו אחד צר אופק וביטוי אתה לא הולך לפרוש. אנחנו מתים עליםך אוהבים את השנינות ואת הכתיבה מהבטן בלי להתחשב עםן אף אחד למרות שלפעמים זה יכול להרגיז זה לא הוגן לוותר ככה אני לא מוכן לוותר עליך אם אתה פורש גם אני פורש איתך חברים אל תתנו לו ללכת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
בקשה אישית

תראה אסטרו, מותר לך לפרוש, אני לא יכול לכפות עליך שום דבר. אבל כחבר אני מבקש ממך בקשה אישית, אנא השאר למעני, אתה מאלו שבשבילם אני גולש בפורום. אני מאוד נהנה לקרוא אותך, זה לא פייר שבגלל שאיזה מישהו קורא לך איך שהוא קורא אז תעניש אותי וחברים אחרים שאוהבים לקרוא אותך, ותתן פרס דוקא לו. אתה בחור אינטלגנט וניחנת בכושר ביטוי נהדר שרבים מאיתנו אוהבים לקרוא אנא בשבילי ובשבילם השאר עמנו. ומשהו אישי, מאוד יכול להיות שאם תפרוש, אפרוש גם אני לאות מחאה. הפורום חשוב לי ומעניין אותי ואני לא רוצה לעזוב אותו. אנא למעני, כתוב מכתב כמו שאתה יודע שיכניס טוב טוב למי שפגע בך ושבו תסביר את עצמך ותשאר איתנו. זה לא הוגן לוותר ככה על העמדות שלך ולפרוש. אני לא מוכן בשום אופן לכך שתעזוב. אנא למעני ולמען כל אלו שאוהבים אותך השאר עמנו.. פליז.. אני מתחנן.. בבקשה.. תעשה את זה בשבילי כחבר גם אם אתה רוצה לפרוש. תודה
 
בקשה והבעת מחאה

אסטרו ידידי, אני חושב שזה מעשה לא חכם לפרוש, אתה צריך להשאר ולהאבק על עקרונותיך, ולענות לתוקפים מנה אחת אפיים. אני קורא לך ומבקש ממך לא לפרוש, זה לא חכם למרות הכעס המוצדק, ובהתאם לכך גם אני לא מתכנן לפרוש למרות שהייתי צעד קטן לפני פרישה, ולמרות הכעס הרב שיש לי, צריך להתמודד על העקרונות שלך מבפנים. לדעתי מעשה הנבלה האמיתי איננו הודעה חכמה יותר או פחות, כולנו עושים טעויות כאלו מה גם שכאן בפורום לא ניתן לערוך הודעות, וכך מי שלפעמים עולה על סולם גבוה לא תמיד מצליח לרדת וממשיך להסתבך. מעשה נבלה הוא כשפוגעים במישהו אישית ולהגיד לבן אדם שהוא נודניק ללא תקנה לאחר שהוא מקדיש כל כך הרבה מזמנו ומכוחו לפורום ורבים נהנים מכתיבתו ומשנינותו זהו מעשה נבלה בפרט כשזה מגיע ממנהל. כמו כן מישהו שמפיץ ברבים שיחה אישית שהיתה לו עם חבר שהל"ל החליטה לא לקבל (וזה עקב גילו הצעיר) גם זהו מעשה נבלה. ואפשר לחשוב מה החבר כבר עשה, הוא בסך הכל קרא להתבוננות וחשבון נפש, משהו שצריך אכן להעשות אחרי מעשה טרגי כזה, גם אם זה לא קשור באשמה של אף אחד. אולי היו דברים שהיינו יכולים לעשות כחברים שלו ולמרות הכל לא עשינו מספיק. צריך להבדיל בין טעויות של גלישה שהם לא חכמות ופוגעות באופן כללי הנעשות לפעמים כדי למשוך תשומת לב ולקבל אהבה או סתם טעויות גלישה שהם עדיין נסלחות. לבין פגיעה אישית בחבר מחברינו שהיא לדעתי כמעט בלתי נסלחת, אני מצפה מנועם להתנצל בפני אסטרו כפי שהבהרתי לו גם בשיחה טלפונית. זה מה שיש לי לומר בעניין, לא אמשיך לעסוק בזה יותר.
 
לאסטרולוג תישאר!

אני ג"כ חושב שזה טוב וחשוב מאוד שאתה כן תישאר ונמשיך ללבן עוד הרבה נושאים ביחד ,,, וכמו שכתב הפטיש,תשיב מנה אחת הפיים,,,
 
רק אתמול נעשינו חברים וכבר אתה פורש

שאני לא יקח את זה אישי. בשביל מה אתה פורש? אני בכלל לא כל כך הבנתי על מה ולמה ההשתלחות בך. אני גם לא מסכים עם נועם בכך שהשהות שלך בפורום לא רצויה. אנא הישאר.
 
להגיד לך את האמת?

קודם כל כאשר אני כותב שאתה לא רצוי כאן זה כאמור רק דעתי ושלא יבואו כאן כל מיני ויצעקו "מי אתה שמחליט", אני לא מחליט שום דבר ואסטרולוג יכול להמשיך לכתוב מה שהוא רוצה ואני מביע את דעתי בלבד. שנית, אני מצטער להגיד לך שהכניסה המסיבית בשאלת מוסריות ההתאבדות למרות שידעת שאתה עושה מעשה חמור, הוא חמור מאוד בעיני. כמובן שאתה יכול לעשות מעשים חמורים, אבל אל תצפה שתלקק דבש על זה. אסטרו, חבל שאתה עוזב יחד עם השירים היפים ודברים אחרים שתרמת לפורום, באמת חבל. אל תעזוב. קח לתשומת לבך את הביקורת שנמתחת עליך (או על הניק שלך) ויאללה חליק, נמשיך הלאה. לא קרה כלום. אתה חלק מהפורום. ואני מצטער אם הייתי חריף מדי, אני חוזר בי מההכללה שמאחורי ה"לא רצוי", ישנם דברים רצוים ואחרים לא רצוים תחת הניק שלך. שים לב שכאשר שיתפת אנשים בחוויות אישיות או כאשר כתבת שירים קיבלת טאגליין (זה עדיין שם, אתה מוזמן לבדוק) אבל כאשר אתה כותב לשם הפרובוקציה אתה חוטף על כך. אלה כללי המשחק. אני מקווה שהובנתי יותר טוב עכשיו.
 
למעלה