דברים ששמוליק כתב וכמה עובדות

תגיד לי, אתה השתגעת?

אין לך מושג על מה אתה מדבר. אין לי שום ריב עם ירון ידען או עם דעת אמת. אין לי מושג מאיפה הקרצת את השטויות האלה. אני לא מבין איך אתה מכניס את הרעיונות ההזויים שלך לשרשור בנושא כל כך רגיש. בקיצור, נסה קצת לשקול מלים בטרם תכתוב.
 

סיטרא

New member
מנהלי פורום יקרים !../images/Emo124.gif

אנא מחקו הודעות כגון זו, שחלילה לא יהיה פילוג במחננו, הודעות אלו פוגעות ומפלגות ואין מקומן בפורומינו , אני מקווה שנועם או לייזר יבינו זאת ויעשו את המוטל עליהם מתוקף תפקידם כמנהלי הפורום. בברכת והיה מחנך קדוש. סיטרא.
 
למה?

אם מישהו טועה, מוטב שיכתוב את טעותו ומישהו יתקן אותו מאשר שימשיך בטעותו ואף יעביר אותה הלאה...
 

סיטרא

New member
מנהל פורום יקר !!

אכן, קורה ויוצאת תקלה תחת איש מבני ישראל, אך כפי שכבר ראו עינינו אין זו טעותו הראשונה של הנ"ל, ממשיך הוא לדבוק בטעותו עד תום, למרות תיקונם של רבים מחברינו, איש תככן זה אשר רבות מהודעותיו פרובוקטיביות הן אין מן הראוי שהודעה מקוממת זו תשאר על נס היות וזורעת היא פילוג בקרבנו. ולמרות שכבר העמידוהו על טעותו פעמים אינספור ממשיך הוא לדבוק בגרסתו. בתור מנהל אני מבקש ממך ( ומן הסתם ישנם עוד אנשים ) לסנן הודעות אלו, למען השכנת השלום על מחננו, סיטרא
 

 האחד

New member
ולמה תתפס לקטנות כאלה?

העיקר שהוא "הראה " לבני ולעזאזל העובדות עיין פרצוף (לשון בחוץ)
 

MAYA20

New member
יא מגעיל!

השירשורים שנוגעים למותו של שמוליק עצמו (ובניגוד אולי לשירשור על נושא ההתאבדות באופן כללי) הם לא נושא לויכוחים אידאולוגים. אין כאן מקום לשפוט ולקנטר אנשים אבלים.
 
נפגעתי ממך!

אני לא התכוותי חס ושלום לדבר על "הילל" אני אמנם לא חבר בהילל אבל אני זוכר שניפגשתי עם י. וגם עם "שבתי-צבי" ובתקופת היציאה שלי הייתי הייתי מאוד בקשר איתו , ומשום מה נדחיתי כמה וכמה פעמים ע"י י, ואני עד היום לא כ"כ מבין ,למה?{שבתי צבי הבטחת להסביר לי???} {לא מזמן משהו כתב לי שאני אמרתי שאני לא מוכן לעבוד- וזה לא נכון אני היום עובד 4 פעמים בשבוע+לימודים כל השבוע} אני זוכר שתמר רותם מ"הארץ" כתבה ,שי, אמר לי לישון בגנים ציבורים ואני מיד התקשרי לצעוק אליה ולומר לה ,מה את עושה לי? הרי י, לא אמר לי כדבר הזה? אז היא סיפרה לי שהוא אמר לה את זה בפירוש ומאוד מאוד התעצבתי, וזה מאוד כאב לי, והיא הוסיפה ואמרה לי שהוא צעק עליה כמה פעמים ואמר לה שאין משפחות ,ואחד שיוצא ומבקש להתארח בסוף שבוע במשפחה זה "לוקסוס"!, אבל אני גם זוכר שי, אמר לי שאין משפחות ואין קיבוץ למרות שזה לא היה נכון,,, {היום אני יודע שיש כן קיבוץ ועם קצת הסברה וקצת רצון אני משוכנע שיהיה הרבה משפחות שיאמצו יוצאים שעובדים!צריך "מודעות"למצב, אני אישית כשאני יבנה בית נאמן בישראל אני יארח יוצאים ויתן להם חדר כמו שנתנו לי,,,} אני גם זוכר שי, אמר לי שאין כזה דבר למצוא עבודה ,כל אחד מוצא לבד, {לצאת מישיבה חרדית ולמצוא לבד עבודה?!} ואח"כ שמעתי על אישה בתל אביב שדואגת למצוא עבודה זמנית ליוצאים בשאלה,,,-כל הכבוד לה,,, אני מעולם לא ראיתי את שמוליק ולא יודע מי הוא,,, ואני ראיתי את המכתב ששלח להילל לפני כמה שנים{שציטט בני ילד רע} {ומאז חי עוד כמה שנים,,,} באותו תקופה המכתב לא התפרסם בכלל כי הוא החליט לחזור לחיות,,, אבל למה הוא לא ביקש את זה חזרה???תמהיני? עכ"פ אני מקוה שיהיה טוב ויותר לא נשמע צער,,, ואיש את רעהו יאמר ח-ז-ק ח-ז-ק ו-נ-ת-ח-ז-ק
 

רינהא

New member
לצערי אתה מסלף דברים

אני לא מתכונת להכנס לשום ויכוח לא אתך ישראל ולא עם אף אחד אחר אבל הדברים שכתבת פה ברובם מאד מאד מסולפים, לפני שמלעיזים בפומבי - רצוי לבדוק דברים לאשורם- זה לא מה שנעשה, ורבים רבים מהקוראים את מה שנכתב פה יודעים היטב את האמת לגבי קיבוץ, משפחות, סידור עבודה וכו' וכו' וכו' אז די עם קישקושים חסרי בסיס.
 
נראה לי גברתי

הרבה יותר מתאים, שתבררי את זה איתו באופן פרטי, במקום להתנפל עליו בצורה פומבית.
 

ברוריה2

New member
אדוני הנכבד, מי שהעלה בפומבי את

כל הקשקוש הזה הוא ישראל ולא אנשי הל"ל. אולי היה באמת יותר מתאים מבחינתו לסגור את החשבונות שלו עם הל"ל ועם כל אחד אחר- לצורך הענין- במקום אחר.
 

ברוריה2

New member
תגיד, מה הסיפור שלך? אולי תלך

לחפש את הצדק שלך במקום אחר.. בין אם בני השתלח במישהו ובין אם לא, בין בצדק ובין אם לא-הרי בכל הנוגע להל"ל המילה של רינה ובני תישאר אמינה בשבילינו יותר מאשר של כל אחד אחר. כל ההתכתשות הזו משעממת ומיותרת. לא ברור לי למה אתה מחרחר מדון-אתה הרי לא מכיר את רובינו אישית-בניגוד לשאר המשתתפים. אתה לא קשור להל"ל ולא מכיר אותה עד כמה שהבנתי. אז אם בחרת להישאר אאוט-סיידר-תישאר ככזה ואל תתערב. במיוחד גם אם אין לך מספיק טאקט להבין שבהל"ל קשה מספיק עם הטרגדיה שקרתה ולשתוק מתוך כבוד מינימלי. אגב, זו התגובה האחרונה שלי בשרשור האידיוטי הזה.
 
לא מחפש שום צדק

ראיתי דבר שקומם אותי אז הגבתי, מי שלא נראה לו התגובה שלי מוזמן להסביר לי למה. אין לי דבר נגד ה.ל.ל. את השרשור הזה לא אני פתחתי. ואולי דווקא כאאוטסיידר, אני לא משוחד... ועוד דבר, אם המנהלים חושבים שאני לא מתאים לפורום, אני מניח שהם ימצאו את הדרך להודיע לי על כך...
 
כל הנוכחות שלך בפורום לא רצויה!

אתה, זה אתה ולא משנה באיזה ניק תופיע... אויבערחכם אתה שחשבת שכולם מטומטמים ולא יודעים לקרוא בין השורות. אתה נודניק חסר תקנה.
 
../images/Emo31.gif למרות שאסטרולוג

מעצבן אותי לפעמים ללא תקנה, למרות מה שהוא כתב לאחרונה (שכמו פטיש אני חושבת שזה לא בכוונה) ולמרות שהוא מתחנף לג'ינג'ית ולמרות שהוא לפעמים מחליף ניקים. אני עדין חושבת שהוא בחור נחמד שסך הכל צריך לקלוט פה את האוירה. אז צא מהקטעים חובבי הפרובוקציות ותמשיך לכתוב שירים. אלוהימית.
 
אסטרולוג ידידי

אני חושב שאתה חבר רצוי ואהוב כאן, ותורם רבות לפורום. אינך צריך להסתתר מאחורי ניקים אחרים שכולם פחות טובים ממך. אני אוהב לקרוא אותך בניק שלך ואיך שאתה. אבל פגעת כנראה מבלי משים באנשים אבלים והמומים מהתאבדות של חבר טוב.. וזה פגע בעצבים חשופים של אנשים כאן, שלהבדיל ממך שלא הכיר אותו, הלב שלהם עדיין קרוע ממה שקרה. הנוכחות שלך רצויה אצלינו תמיד, אני מבקש ממך להשאר בפורום ולהתנצל לפני האנשים שנפגעו למרות מה שנועם כתב לך עכשיו.. תודה
 
למעלה