לא ממש נחמד. בלשון המעטה...

אני לא מכור !!

ויש לי הוכחה! אני יכול לרפרש את הפורום רק אם מתחשק לי.... אני שולט בזה לגמרי! אם לא בא לי, אני לא לוחץ על F5
 
אני מכורה

קשה. אבל מצאתי דרך בינים - חצי מהשירשורים אני אפילו לא קוראת, חצי מהשירשורים שכן - אני לא מגיבה. אבל הבעייה הכי חמורה שאני מכירה (ונראה לי שממנה מיכל סובלת + תופעות לוואי) היא כאשר כותבים הודעה ולא מתפתח שירשור ענק. לשמחתי, אני לא סובלת מהבעייה הזאת, כי אני כמעט ולא פותחת שירשורים. ולזה שלא מגיבים בהמונים על ההודעת שלי, כבר התרגלתי. כל עוד זה חוקי, ואני לא סובלת (כולמר מוכנה לשלם את מחיר הבחירה שלי) - כולם על הזין! (האמת, כולם על הזין בכל מקרה) >פ.ב.<
 
מחפשת... משוטטת...

היי, מבינה את הצורך שלך בנדודים. נדודים זה אחלה, ותמיד אפשר לשלוח גלויות בדרך למי שנשאר בבית ומחכה לשובך. בהצלחה רבה רבה לך!
 

avidadon

New member
מה לעשות,

כדי שישימו לב אליך (המשתתף החדש), אתה צריך לכתוב כמה שיותר הודעות וכמה שיותר מתחכמות ופרובוקטיביות, מי שמשווק את עצמו טוב- שורד (ע"ע לי פיי ויורה דעה). מה לעשות? קשה לזכור כל אחד ניקיניסט אנונימי ששם הודעה פעם ביומיים והולך. אני כבר מבולבל משלל הניקים שמסתובבים פה לאחרונה.
 

Le Fay

New member
תודה על הפירגון...

צודק. בשביל צומי צריך לעבוד! לא רק בפורום. גם להציג פלאשים מדליקים יכול לעזור (בצדק). וגם עור של פיל לא מזיק
 

סיטרא

New member
אני לא כ"כ מכיר אותך,

בעצם בכלל לא מכיר אותך, אז לא ממש משנה לי אם תעזבי את הפורום או לא, מה שרציתי להגיד לך שתמיד צריך לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, אז אוקיי, אז יש פה כאלה שמתלהמים ויורקים אש, אז מה ? ככה זה בכל הפורומים, תלמדי שלא כולם חברים שלך, ואני למרות היותי חדש פה, אני לא רואה צורך להגיב לכל הודעה שמופרחת לחלל העולם הוירטואלי, ובכל אופן, ממש נחמד לי כאן ויש גם פה אנשים נחמדים פה ושם,
 
משהו אחד במשחק התפקידים השתבש

מיכלי, קשה לשחק אותה חדש עם נפש של ותיק ניסית לעשות משחק תפקידים כדי לבסס עמדה שישבה לך בראש לא הצלחת לא נכנסת לדמות בצורה אמיתית ולכן המחקר הזה לא שווה כלום לגבי זה שהכל נבע ממצב רוח מחורבן ? למי כל החיים יש רק מצב רוח טוב ? יש עליות ויש ירידות ולגבי תלונות ? לכל אחד יש תלונות על האחרים כי כולנו איפהשהו מצפים שכולם יהיו כמונו יחשבו כמונו יגיבו כמונו אבל העולם יותר מגוון מזה לספר לך שיש כאלו שהתקשרו למישהי במהלך כל ערב יום שישי ? ואחר כך נסעו במיוחד על לבית ההורים בתקווה שפתאום מישהו יענה או לפחות יגיב על מסר בטלפון ? וכנ"ל לגבי שבת ומוצאי שבת ? ואחר כך ביום ראשון ושני השאירו מסר ? וציפו לפחות למסר חזרה בין עם כתוב בטלפון ובין אם מסר תפוז ? עניין של עיתוי יום עסל ויום בסל יהיה טוב מבטיח ואם חשבת שהדוגמא שנתתי קשורה אלייך ולכן כועס ? אז כן ולא !!!
 
למעלה