לא ממש נחמד. בלשון המעטה...

old friend

New member
מותר לחלוק עליך ?!?

אני יכול רק לספר לך איך אני הרגשתי. אמנם היתה משהיא שדאגה לי לא להיות לבד (שילמתי לה על זה) תודה ליה. ודבירתי מעט עם כל מי שהיה באיזור שלי. ומשום מה זו שנתנה לי את ההרגשה הכי טובה היא זו שלא שייכת לכאן,היא חברה של משהו שסתם ישבה ודיברה איתי... יש את האנשים שמכירים כבר אחד את השני, מכירים את החיים ויש יותר מה לדבר, אבל כדאי לתת מעט יותר יחס כשרואים משהוא שתקוע שם בצד ומחכה.
 

לילית3

New member
oldi,אני עוד לא קבלתי ממך שום תשלום

ולעצם העניין, אני מסכימה עם מיכל, כולם פה ילדים גדולים וכמו בחיים, כך גם במפגשי הפורום, נכון שנחמד לקבל דחיפה קטנה ממשהו שמקרב אותך קצת בהתחלה, אבל אח"כ כל אחד יוצר את הקשרים שלו בעצמו. ו - old friend אני רוצה את הכסף!!!!
 

Exit 25

New member
אולדפרנד ומשכיל.

אני יודע ומבין למה אתם מתכוונים. אני לוקח לתשומת ליבי את מה שאמרתם. (לא תמיד קל להכנס לתוך חבורה מגובשת) אל תשברו לפחות לא עכשיו, תנו לנו (לי)צ´אנס.
Exit
 
אני לא מסכימה

לא צריך כוח כדי להשתלב כאן. זה פורום. וככזה יש לו חוקים משלו. שאלות כלליות - לא ממש תופס. הודעות אמוציונליות - בד"כ סוחף. הודעות גוש - לא נוחות לקריאה. טרולים - קשה להתעלם. וכו´ והכי חשוב - מומלץ לדעת מה רוצים להגיד. זה בד"כ עוזר. הודעות של מה-נשמע-אחים-שלי מתוך רצון להגיד, היי אני כאן, אני אחד מכם, תתיחסו, לא ממש מעודד מתגובה. >ספל חמאה אדיבה לחדשים כפונקציה של זמן (קשר חיבוי עולה)<
 
ממש חייבת?

טוב, אני אנסה לעשות מאמץ ולכתוב הודעת גוש. זאת קצת בעייה, כי צריך לזיין הרבה הרבה שכל בשביל שיהיה אפשר לקרוא לזה הודעת גוש. וכידוע לך, אני מעדיפה פי אלף מונים לקוניות, שלא לדבר על רווחים, פסקאות וכיוצא באלה דברים שמקלים על הקריאה. לענייננו, זאת היא הודעת גוש, הודעה שנכתבת בלא שימוש באינטר, יש כאלה המהדרין של המהדרין אשר טורחים אף להימנע משימוש בסימני פיסוק. כל מה שעובר להם בראש הם כותבים, ובראש אין סימני פיסוק. ביננו, נמאס לי כבר ההודעה הזאת. היד שלי נשלחת אוטומתית לאינטר ואני צריכה ממש להתרכז בכדי שלא ללחוץ על הכפתור הגדול. אופס. זה חזק ממני. טוב שמעליו יש את מקש ה-באקספייס. נו. מה עוד? אה! בעזרת השם, אם ירצה השם ואם הדתיים יסכימו, והכל יעבור חלק, ואני אהיה ממונעת, ואצא בזמן, ויהיה לי כוח אני עשויה להגיע לטיש הערב! איזו שמחה! זאת הודעה משמחת במיוחד בעיקר משום שהיא אינה מתרחשת כל יום, למעשה כל שבוע, (למעשה היא לא מתרחשת אף פעם, אני חושבת שזאת הפעם הראשונה!) והיא מוחבאת לה כאן בין הררי המילים שאני מתאמצת להפליץ בבוקר קפוא זה. מה שמזכיר לי - שלג בניו יורק! איזה כייף לכם! הלוואי שתמותו! אני פה קופאת מקור מצפה לאיזה 2 ס"מ מזדיינים ואתם מתבכיינים על שהשלג הורס לכם ת´יום. כושלהאימא שלכם! אני רוצה שלג! טוב, הסתכלתי בתצוגה מקדימה, וזאת נראת הודעה מספקת לשם הבהרת המושג הודעת גוש. מה שאני לא עושה בשבילך. שתהיי בריאה. גם את, גם אלוהימית, גם אבזץ, גם הרבי, אם הוא עדיין חולה, וגם כולם באופן כללי (כולל מי שהודיע על כך ושכחתי לציינו), גם אלה שאחרי מחלה, גם אלה שלפני, וגם ילדיי שאלוהים לא יודע אם הם חולים או לא. שונאת חורף! אבל מוכנה לסבול בשביל שלג. >ספל חמאה עם שחור בעינים<
 

Le Fay

New member
בטח חייבת. ישששש! בדיוק עמדתי לשאול

אותך... <פיי בקריז של שאלות> טוב, בסדר - רוצה שלג? יהיה שלג. למה לא אמרת מהתחלה? נ.ב. מ´כפת לך חולים אולו? תני להם פתק ודי.
 

בן הרב

New member
וזוהי דעתי בנידון

כתבתי זאת כתגובה לשירשור אחר ואז ראיתי שהשירשור הזה מככב בטג ליין אז החלטתי לשכפל את התגובה למען ישמעו ויראו אנחנו היוצאים אנו עם מוזר קצת, מצד אחד אנחנו לא מוכנים לוותר על העקרונות שלנו, ועומדים עליהם בגאווה ובראש מורם, ומצד שני אנחנו לא תמיד רוצים לחשוף את עצמנו לכל אחד, תביני או תבינו כל המתלוננים, על כך שלא מקבלים חדשים בסבר פנים יפות, גם אני הייתי חדש, גם את היית חדשה, וגם אתה היית חדש, וכלנו!! היינו צריכים להוכיח את עצמנו, לפני שהתקבלנו כאחד מן המניין, (תגידו התקבלתי????) לא כל אחד שמגיע לכאן, יכול לדרוש תקבלו אותי כמו שאני, פשוט מאד אנחנו לא יודעים מי הוא ומה המטרות שלו, אתם יודעים מה, קחו דוגמה, היה פה אחד שהוא היום מאד פעיל בפורום ומכירים אותו מהלל ועוד, ואני וכמו כן הרבה אחרים ששאלתי אותם עליו חשבבנו שהוא מחבת, עד שהוא גילה את עצמו והודיע מי שהוא, אין שום רע בזה שאנחנו חושדים במישהו, זה טוב לנו, ולכל המשתתפים, את/ה רוצה יחס תעבוד/י קצת על זה תספר/י מי את/ה מה יש את/ה החדש/ה נכנס/ת לכאן רואה וקורא עלינו מקבל/ת אינפרומציה אבל לא מוסר/ת אני הייתי מציע שמי שכותב כאן שיספר על עצמו קודם, או שאחד מהחברים שמכיר אותו/ה ימליץ עליו מה דעתכם? **************איציק שנמאס לו לשמוע זיבולי מח כל היום************
 
מקפיץ כל האשכול בשביל ספל חמאה

מה נשמע אחותי ? חחח סתם במצב רוח , השלג בניו-יורק הרג לי היום , שידור חי מניו-יורק סיטי הרחוקה "חג מולד לבן עובר על תושבי החוף המזרחי בארה"ב. כמויות השלג הכבדות נרשמו בעיקר במדינות אלבאני, ניו יורק ומסטיוצ´ס. השירות המטראולוגי מסר כי גובה השלג הגיע לחמישים סנטימטרים וצפוי להמשיך ולעלות. מזג אויר קר צפוי גם במדינות ניו ג´רזי וקונטיקוט. במדינות טקסס ואוקלוהומה הגיע השלג לגובה של עשרות סנטימטרים. לא נמסר על נפגעים. כבישים רבים נסגרו לתנועה. מעניין לי האיך בארץ ?
 

Le Fay

New member
בינתיים קבל ממני - קררררר כאן.

אז ככה - חיכיתם עד שאני אסע ורק אז הורדתם את כל השלג! שתדע לך: רשמתי. אגיש לך את החשבון בפסח. חוצמיזה מה נשמע?
 
את אוהבת שלג ,

צריכה זאת באמת? מתגעגע לך כבר , מתי את באה עוד הפעם לניו-יורק ? מה נשמע ? הממממממממ ספל חמאה לא אוהבת השאלות בנוסח כזאת ,
 

Le Fay

New member
מתגעגעת לשלג בגינה (כשהבית מוסק)!

הכי אוהבת את השקט שבא איתו כשהשמיכה הלבנה שלו מכסה את הרעש ואחרי שהוא גומר לרדת - את קול הנפילה של גושי השלג מענפי האורנים ומהגג. בטח אבוא בפסחא וספל חמאה אולי אוהבת, אבל ישנה עכשיו. יש כמה אנשים שריכים להתעורר לעבודה בבוקר (ויש אנשים שלא יצטרכו להתעורר בשביל זה).
 
אז כנראה את אוהבת לחגוג

את החג המצות בבוג עפל , לא? תודיע אם חסרה לך מצות שמורה שנעשו עם רחיים של יד , או את ארבע כוסות , אולי נחגוג ביחד הסדר בליל החג , במקום שאכלנו ביחד את סעדות ליל שבת ? או אלי המשיח יהיה כבר פה אזי , אז כולם יהיה ביחד בבית המקדש , עם אהרן הכהן הגדול בראשו , ונהנה בזכות השכינה , ? נחיה ונראה אחותי !
 
ואם בניו-יורק עסקינון ,

הידעת ? "הללויה" גרסת ארה"ב: 280 מיליון דולר יחולקו היום בהגרלת לוטו, לצד הגרלת "הללויה" של מפעל הפיס בישראל, בה יוגרלו חמישים מיליון שקלים, בארה"ב תתקיים הגרלת ה-powerball שתאפשר לזוכה בה לקבל כ-280 מיליון דולר. הזוכה ידרש לקבל את הזכייה בתשלומים לאורך 30 שנה או לקבל בתשלום אחד כ-150 מיליון דולר. חנויות ברחבי ארה"ב דיווחו כי אזרחים קנו עד ל-100 כרטיסים כל אחד. עוד דווח כי הרבה אנשים מעניקים את כרטיסי ההגרלה כמתנה לחג המולד. ( המקור אי.פי)
 

Le Fay

New member
כנראה אני אוהבת לחגוג. נקודה. ../images/Emo6.gif

את לילות החג נוכל לחגוג לדעתי רק בסנטראל פארק כי עד אז אסור יהיה לעשן אפילו בבאר... מי אוסף עצים ומי מביא את המנגל?
 
הממממ בסנטראל פארק ?

שמעתי פעם שמתסובבים שם בלילות הלא הטובים ,(ביידיש - די נישט גיטע) עישון בפסח ? את לא מן המחמירים ? יש מחמירים שנוהגים לא לעשן בפסח , מפני חשש חמץ , מי אוסף מי מביא מה ? אני מביא את הגדה של פסח , באיזה נוסח את מעדיף זאת ? אשכנזי ? ספרדי? חסידי?
 

Le Fay

New member
בטח. כי "החבר´ה הטובים" מסתגרים

במועדונים האקסלוסיביים (ראית? עם דה-נירו). מז´תומרת "עישון בפסח"? עישון בכל יום! וקפה גם! לאוכלי קטניות מותר. נמאס לי לשבת עם הדוד הדתי שלי שמוציא את הנשמה בדרך לאוכל, אז עכשיו חוגגים בלי דודים, ובמקום לדקלם הכל לוקחים כל פסח קטע מההגדה ויורדים עליו רצח. למשל: "ואילו לא הוציא הקדוש ברוך הוא את אבותינו ממצרים, הרי אנו ובנינו ובני בנינו משועבדים היינו לפרעה במצרים" (עכשיו שהוציאנו - אנחנו משועבדים לרבנים). ואילולא הוציאנו ממצרים, לא היינו נופלים ביד נבוכדנצר ולא ביד טיטוס ולא היינו הולכים בגלויות ולא היינו מגיעים לישב באשכנז ולא היינו באים לכדי שואת יהדות אירופה. צא ולמד מה טובים אנו בעיני אבינו הרחום שלא זו בלבד שהוציאנו ממצרים אלא גם הוליכנו בהרבה ארצות טובות אחרות, בלי כרטיס טיסה, והגיש לנו את החשבון רק בתחנה הסופית. מספיק בתור דוגמה?
 
על עמה מעלות טובות ......

שהוציאנו ממצרים , והגלה ע"י נבוכדנצר, ובפעם שניה ע"י טיטוס , ........................ הרשימה ארוכה ..........
 
למעלה