חוקת פורום הליכוד

  • פותח הנושא MS6
  • פורסם בתאריך

MS6

New member
../images/Emo41.gifחוקת פורום הליכוד

להלן חוקת פורום הליכוד, מטרת החוקה היא שמירה על רמת דיון גבוהה והפיכת הפורום ליותר אטרקטיבי. משתמש יקר, הנך מתבקש למלא אחר חוקת הפורום. 1. פלורליזם.הפורום יכבד כתיבה של כותבים מכל מפלגה ומפלגה כולל מפלגות אשר אינן ציוניות או אינן דמוקרטיות בתנאי שהכותבים יכבדו את חוקי הפורום ויציגו את דעתם בצורה נאותה. 2. הצפה.הצפת הפורום ע"י שליחת מספר רב של הודעות, באופן אשר מפריע לדיונים בפורום, אסורה בהחלט. 3. גזענות. הודעה אשר מלאה בגזענות אידיאולוגית ברורה, אשר רואה בגזע, עם, עדה או קבוצה בישראל ובעולם כולו כנחותה, תמחק לאלתר. 4. הסתה. הודעה אשר מסיתה כנגד משתמש בפורום או אישיות ציבורית לא תתקבל בפורום. כמו כן הסתה כנגד אחד ממנהיגי הליכוד או המפלגה הרוויזיוניסטית בעבר ובהווה אסורות ומשתמש אשר יפרסמן יצטרך להביא להודעה סימוכין עד 24 שעות לאחר העלתה לפורום. 5. השמצה. אסורות השמצות בעלות תוכן אישי. גולש המייחס אמירות או מעשים לגולש אחר, מבלי לספק הוכחות ממשיות בתוך 24 שעות, הודעתו תמחק. 6. פרטים אישיים. חשיפת פרטים אישיים בפורום, של הכותב עצמו או של כותבים אחרים, אסורה בהחלט. 7. אוף טופיק. כתיבה על נושא שאינו קשור לחלוטין לנושא הפורום, בכמות מוגזמת וחסרת פרופורציה, לא תתקבל. כמו כן פרסומות, הודעות חסרות כל תוכן והקשר, וכדומה ימחקו לאלתר. 8. הודעות ותכנים פוגעים. להודעות ולתכנים פוגעים אין מקום בפורום. הודעות, תכנים ו/או תמונות אשר פוגעים בגולשים אחרים בפורום יימחקו והגולש יסתכן בחסימה. כמו כן, אין לזלזל, לפגוע ו/או להשתמש בכינויי גנאי כלפי גולשים אחרים. 9. נוהל ציניקן. משתמש שכותב בבדיחות הדעת, ובכך עובר על אחד או כמה חוקים מהפורום אך כותב בצורה נסבלת אשר אינה מפריעה למספר רב של משתמשים הודעותיו לא ימחקו. 10.תהליך החסימה. משתמש יחסם בד"כ רק לאחר שיוזהר (במקרים מאוד קיצוניים של כתיבה בוטה ביותר הוא יחסם מיד), האזהרה תלווה במחיקת הודעה אינה חוקית ושליחת מסר שבו יוזהר המשתמש, ורק לאחר מכן יחסם.
 

bhnadav

New member
../images/Emo127.gif

מאשר ומצטרף
אגב, מר משה - עד כמה שזכור לי הנך אמור להיות מורחק מהפורום על כך שעברת כנגדי על סעיפים 5 ו-8, לא כן?
טוב, עדיף שנפתח דף חדש לרגל פרסום החוקה המושקעת הזו. אגב, מדובר בחוקה בהסכמה רחבה?
 

MS6

New member
לגבי סעיף 8...

מדובר בסעיף מאוד מאוד גמיש.. מדובר שם בהעלבות ממש קשות... מין הסתם כל החוקה גמישה. אם משתמש יקרא למשתמש אחר "מטומטם" הוא לא יחסם, לעומת זאת אם הוא יכתוב הודעה בסגנון (ותסלחו לי על השפה): אמא שלך ש***** יא בן של ז***... להודעות מסוג כזה התכוונתי.
 

bhnadav

New member
אז לפחות אזהרה מגיעה לך ../images/Emo13.gif

בכל מקרה, נפתח דף חדש וכל הכבוד על כתיבת החוקה המושקעת, שאני רואה שגם ציפי המוכשרת ו/או החמודה ו/או המתוקה שותפה לכתיבתה
ולא הבנתי אם מדובר בחוקה בהסכמה רחבה או לא..
בכל זאת פורום הליכוד.
 

MS6

New member
כמובן שאם תהיה התנגדות עזה...

כנגד סעיף זה או אחר, אז נבטל/נשנה אותו...
 

MS6

New member
אגב...

תודה לmean girl 16 שעזרה בכתיבת החוקה.
 
למה זה הסתה?

בס"ד מה זה מסית אותך לעשות? מכיר את הסיפור זאב זאב?די כבר עם השימוש במונח הזה לכל דעה ששונה קצת משלך...
 

mean girl 16

New member
"הודעה אשר מסיתה כנגד משתמש בפורום

..או אישיות ציבורית" נגד איזה אישיות ציבורית/משתמש בפורום מסיתה חתימתו של משה?
 

MS6

New member
קרא טוב מה שכתבתי...

נגד איזה אישיות הסתתי בכך שכתבתי שהסכמי השלום הורגים? אני מבין שהולכים להיות בעיות עם כמה אנשים בקשר לחוקה.. בכל אופן, שוב, הסתה, רק במקרה חמור מאוד... אם למשל משתמש יכתוב: "עמיר פרץ הוא ממש שר ביטחון גרוע.. לדעתי צריך לחסל אותו".
 
למעלה