כצפוי הקורונה חוזרת, לא שהיא הלכה לאיפשהו, היא נשארה פה

דיברגנט חדש

Well-known member
2 בתי האבות הם של ליכודניקים?

החרדים, כיום, ומרים על ההנחיות בניגוד גמור ל0מולנים.
 

סטילהוק

New member
כצפוי הקורונה חוזרת, לא שהיא הלכה לאיפשהו, היא נשארה פה

רק שאפסים שאיכפת להם רק מכסף ולא מהבריאות והחיים של אזרחי המדינה העדיפו להתעלם מהפיל בחדר ולהגיד שאין פיל או שיש מיני-פיל שעבר דיאטה רצחנית. אז אולי אנחנו יכולים להתעלם מהנגיף הקטלני ולשחק אותה כאילו אין כלום, אבל מה לעשות שהנגיף הקטלני שצריך כמה שיותר נשאים בשביל לשרוד ולהתפשט, ממש לא מתכוון להתעלם מאיתנו. ומי שהחליט לפתוח הכל ומהר בלי שום בלמים ורסן, בניגוד לאירופה שיצאו מהסגר בהדרגה ועם בלמים שיכולים להחזיר את הגלגל אחורה במידה וצריך מבלי לגרום נזק הרסני, פשוט ישלם עם ריבית דה ריבית על המהירות של פתיחת הכל מחדש. לא סתם אומרים שהחיפזון מהשטן, ומי שלא מבין וקולט את זה משלם.
 
בגלל שאי אפשר להתעלם מהנגיף צריך לחיות איתו

מתישהו גם אתה תתרגל לחיות איתו ולא לחלום שייעלם. אפסים הם אלה שמבטלים את חייהם בגלל הנגיף. מי שמסגלים את חייהם לנגיף הם בדיוק ההיפך מאפסים.
 
סגירת חופים זה עדיין לא סגירת החיים

זה בסדר למנוע התקהלויות לא הכרחיות במקומות עם תחלואה גבוהה. אבל גישת מעצרי הבית לא מקובלת יותר. מי שרוצה לכלוא עצמו לשנתיים - יכול לעשות את זה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה מראה על טמטום בהחלטות בדיוק כמו הטמטום של אלו שהתראיינו

אחד
אמר, אני מבין שלא נותנים לאנשים לשחות, אך למה אי אפשר לשבת בבית קפה בחוף ואילו למעלה אפשר? &nbsp הרי בים הכי בטוח, במיוחד למי ששוחה. &nbsp
 

דיברגנט חדש

Well-known member
668 נדבקים ביממה. אמ"ן: "לשקול ההקלות"

21 אלף בדיקות נערכו ביממה האחרונה, כ-3% מהם חזרו חיוביות. 93 נדבקים נוספו בירושלים, בבני ברק 64. דו"ח אגף המודיעין בצה"ל מתריע מפני העלייה בהיקף חולי הקורונה במצב קשה, וממליץ לשקול מגבלות למניעת המשך ההתפשטות. בתי החולים יגבילו כניסת מבקרים
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בכיר בצוות שייעץ למל"ל: ישראל איבדה שליטה על התפרצות הקורונה

פרופ' אלי וקסמן בריאיון לאולפן ynet: "אם לא נעשה פעולה מהירה לשינוי המגמה, נעמוד בפני סכנה של סגר נוסף בתוך חודש". הוא קרא להגביל התקהלויות ולקחת את הסמכות על מערך החקירות מידי משרד הבריאות
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עימות בקבינט הקורונה: "בלי שינוי, נאבד שליטה ומאות ימותו"

מנכ"ל משרד הבריאות הזהיר את השרים בקבינט הקורונה, בין ההמלצות שהציג אדלשטיין: התקהלות של עד 20 איש, בחינות בזום ועד 50 איש בחתונות. השרים התנגדו לצמצום הנוכחים באירועים, ולא התקבלה החלטה. 4 חודשים מפרוץ המגפה, הנחה נתניהו: "לצמצם משך זמן החקירות האפידמיולוגיות"
 

דיברגנט חדש

Well-known member
קבינט הקורונה החליט: התקהלויות יוגבלו ל-50 איש

בבריתות, בהלוויות ובבתי כנסת לא יותרו יותר מ-50 נוכחים. מופעי תרבות ואולמות אירועים יוחרגו מכך ושם מספר המשתתפים המקסימלי המותר יהיה 250 איש. חתונות: מ-9 ביולי עד 100 איש באולמות סגורים. אלקין הציע לאסור את הריקודים, גנץ דרש אחריות למשרד הביטחון: "יש את כלי הביצוע הטובים ביותר"
 
למעלה