הנתונים שסטילהוק לא יספר לכם

צורי80

New member
הסיבה היחידה שהוא מותקף, כי אתם חוששים על מעמדו של ביבי

בנט עשה עבודה יוצאת מן הכלל בקבינט בצוק איתן, בלעדיו עד היום היו מנהרות של החמאס לתוך ישראל. כשאמרתי אז שהוא המתאים ביותר אותם שנעולים על הליכוד, הסבירו באותות ובמופתים מדוע יעלון המתאים ביותר לתפקיד, כמובן שבאורח פלא, בשנייה שיעלון עזב את הליכוד, פתאום הוא הפסיק להיות ראוי. ובאורח פלאי ביותר, בשנייה שגלנט הצטרף לשורות הליכוד, פתאום הוא נהפך להיות האדם המתאים ביותר להיות שר ביטחון. אז אני לא במשחק המגוחך הזה, אני מנהל פורום מפלגת הליכוד, אבל לא בכיס של אף מפלגה, בעבר הצבעתי למפלגות אחרות ויכול להיות שבעתיד (הקרוב או הרחוק) אצביע למפלגות אחרות.
 
ההישגים כולם של נתניהו. והכשלונות?

[URL]https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3834054,00.html[/URL] " ההחלטה של נתניהו לפתוח את המשק היתה נכונה אבל גם המחדל רשום על שמו. מיומה הראשון של מגיפת הקורונה, נתניהו מינה את עצמו למנהל המשבר, הדובר והיחצן, האחראי לתבהלה והכרוז של הניצחון. כן, הוא היה הראשון לזהות כשהחליט לסגור את המדינה בזמן (אם כי איחר להפסיק את הטיסות מארה"ב). אבל הכישלון שלו בשלבי היציאה מהסגר – עלול להיות קטלני. בשלושת החודשים האחרונים כל המומחים הדגישו שוב ושוב את הצורך בהקמת מערך בדיקות משוכלל שיסגור מעגל של פענוח בדיקות בתוך 48-24 שעות, כדי לקטוע את שרשראות ההדבקה. מערכים כאלה עשו את כל ההבדל במדינות שבהן הוקמו. המערך הישראלי לא קם. מדוע? כנראה קל יותר לנופף בידיים אל המצלמות הכנועות מאשר להקים מערך ארצי יעיל. נתניהו דורש מאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות ורוב האזרחים אכן שומרים עליהן. אבל נתניהו נרדם ונכשל בעצירת ההתפרצות השנייה. כהרגלו, הוא יחפש אשמים; שרים, פקידים, מפיצי־על חסרי אחריות, ואולי הנגיף החמקמק עצמו. אבל הכישלון כולו שלו. לא של פקידי התבהלה משה בר סימן טוב, איתמר גרוטו וסיגל סדצקי, ולא של שרי הבובות בממשלה שלו, הרוקדים לפי חלילו. כולם היו ניצבים, כולם היו תפאורה בהצגה של איש אחד. ולכן, הכישלון של ההתפרצות השנייה של הקורונה – כולו של איש אחד. נתניהו. " אדם שלא יודע לקחת אחריות על כשלונות שלו, לא צריך להתפלא שיש אנשים שלא מתלהבים לתת לו קרדיט בלעדי על הצלחות (שלפעמים הן שלו ולפעמים הוא מנכס לעצמו הצלחות של אחרים). נתניהו תמיד לוקח אחריות על כל ההצלחות, גם כשאינן שלו, ולעולם לא לוקח אחריות על אי הצלחות. הוא תמיד יפיל אי הצלחות על אחרים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בתור אחד שרצה לפתוח את המשק ישר, אתה מלין על התפרצות גל שני?

אצל אחד כמוך, נתניהו יהיה תמיד במצב LLS וכלל לא משנה, מה יעשה
 
אני לא מלין על פתיחת המשק. אני מלין והלנתי גם לפני כן על

הגבלת מספר הבדיקות ואי הרחבתן מספיק. ויש לכך לא מעט עדויות בפורום. כולל ויכוח איתך על דברים שבנט כתב. גם אתה מהמזלזלים בחשיבות הבדיקות. כי זה נוח לך בהתיישרות האוטומטית שלך עם בר סימן טוב וגם עם נתניהו. נתניהו לא תמיד אצלי במצב LLS. אני הגנתי עליו הרבה פעמים בויכוחים עם סטילהוק. אבל אצל אחד כמוך אסור לבקר אותו והוא מושלם. מבחינתך אפילו כשבנט מבקר אותו זה נובע מאינטרס ולא ביקורת עניינית. אותו בנט שכאשר התאים לך אחרת היללת אותו. זו עובדה שנתניהו תמיד מנכס לעצמו כל הצלחה ומנער מעצמו כל אי הצלחה. עובדה שבאה לידי ביטוי כבר עשרות שנים. נתניהו לוקח אחריות רק על הצלחות. זה טבוע עמוק באופי שלו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כל עוד שהבדיקה לא נותנת תוצאה מיידית, אין לה הרבה תועלת

דיי הזוי שנשאר 4 ימים, אז נכנסים לבידוד כאשר כל התקופה היית חשוף ... &nbsp בתחילת הקורונה, הראו בדיקה סינית שנותנת תוצאה לאחר 10 דק' בדיוק של 92%, אם היה את זה, הייתי מרוצה, אך הבדיקות של היום שלוקח מינימום 4 ימים ולרוב מעל שבוע עם דיוק של בין 50-70%, זה לא שווה יותר מידיי. &nbsp אגב, איך קבעת שאני חושב שהוא מושלם, כאשר אני, בעצמי, מבקר אותו מידיי פעם?
 
זה לוקח מינימום 4 ימים בגלל שלא השקיעו במערך הבדיקות

לא גייסו מספיק עובדים ולא נתנו למספיק מעבדות לעשות את הבדיקות. אם היו משקיעים במערך המעבדות, היו יכולים לקצר את טווחי הזמן.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מי כן השקיע? האם גרמניה השקיעה?

להזכירך, היא נחשבת בעיניי רבים למערכת הרפואה הטובה בעולם.
 
יש מדינות, כמו גרמניה, שבהן מלכתחילה מערכי הרפואה מושקעים

יותר ולא מיובשים כמו בישראל. דרום קוריאה למשל השקיעה במערך בדיקות יעיל.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז איך אתה מסביר שהיחס בין המתים למחלימים שלהם גדול פי 2.631

לעומתנו? אגב, היחס הזה דיי יציב בשבועיים האחרונים, נע בין פי 2.62 ל-2.64 כמו גל סינוס. איך אתה מסביר את מס' המתים היומי הכה רב שלהם, אפילו בתקופה הזאת של הקיץ? היום יש להם, בינתיים, רק 6 מתים חדשים (סה"כ 8952 מתים), אתמול היה להם 17 מתים חדשים, שלשום היה להם 25 מתים חדשים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה חושב שהגילאים שם שבקצת יותר מאשר אצלנו, מצדיקים יחס כזה

של פי 2.634, מעודכן להיום?
 

סטילהוק

New member
ברור, מה לא ידעת? ככה זה עובד אצל הביביסטים השפוטים

כשלונות זה תמיד לשיעירים לעזאזל של השרלטן מבלפור. הצלחות זה רק הוא. כאילו לא מדובר באותו אחד שמדובר בנתניהו. זו בדיוק הגדרה של שפוט ולא אובייקטיבי.
 

צורי80

New member
אין ספק שיש טעויות, ובנט מראה שהוא היורש הראוי

אחרי 120 של נתניהו
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הכיפה על ראשו תמנע ממנו להחליפו

הציבור החילוני יפחד מהדתה כשם שהאשימו אותו בכך כשהיה שר החינוך כשהוא הכניס תכנים דתיים.
 
אני חילוני לגמרי ולא מפחד כלל מבנט. מנתניהו אני חושש הרבה

יותר... אם בנט מחליף מחר את נתניהו אני פוצח בחגיגות. אמנם אני לא מסכים איתו כלל בתחום המדיני, אבל בתחומי דת ומדינה אני לא חושש ממנו כלל. בנט הרבה יותר ליברלי ופתוח מנתניהו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
השותפה העיקרית שלו היא איילת שקד

כל השאר, היו פירקי זמן שלא היו יחדיו והיו פירקי זמן שכן היו.
 
למעלה