מחקר חדש ומדאיג: מחלימי קורונה עלולים לחלות שוב תוך זמן

סטילהוק

New member
מחקר חדש ומדאיג: מחלימי קורונה עלולים לחלות שוב תוך זמן

מחקר חדש ומדאיג: מחלימים מקורונה עלולים לחלות שוב תוך זמן קצר נוגדני הקורונה עלולים להיעלם לאחר 6 חודשים בלבד https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-7611c9920455271026.htm מחקר חדש מצא: הנוגדנים שמתפתחים בתגובה לנגיפי הקורונה לא נשארים בגוף זמן רב • נגיפי הקורונה אמנם שונים, אך החוקרים טוענים כי זה עלול להיות המכנה המשותף שלהם • "בהינתן הממצאים, הסיכוי להגיע לחסינות עדר קטן במיוחד" החסינות שמתפתחת בגוף לאחר הידבקות בנגיף קורונה עלולה להיעלם לאחר שישה חודשים בלבד - כך על פי מחקר חדש שהתבצע באוניברסיטה של אמסטרדם. המחקר אמנם בחן סוגים שונים של נגיפי קורונה, שמדביקים בני אדם, אך החוקרים הבהירו שסביר כי הדבר נכון גם לגבי הנגיף הנוכחי. "תקופת החסינות, כלומר התקופה שבה אדם שנדבק בקורונה מוגן מהידבקות חוזרת - קצרה באופן מדאיג", אמרו החוקרים. "במחקר נראו הידבקויות-חוזרות תכופות כ-12 חודשים לאחר ההדבקה הראשונית, וכמות הנוגדנים ירדה באופן משמעותי כבר לאחר 6 חודשים". החוקרים אמנם הבהירו כי בין ארבעת סוגי נגיפי הקורונה יש מעט מאוד דמיון מבחינה ביולוגית, ובכל זאת הדגישו שהם כולם מייצרים חסינות קצרת מועד ואבדן מהיר של נוגדנים. "בהחלט יכול להיות שזה המכנה המשותף של כל נגיפי הקורונה האנושיים", הבהירו. החוקרים הוסיפו כי "בהינתן שהחסינות הטבעית עלולה להיעלם ששה חודשים לאחר ההידבקות, התקווה של ממשלות להגיע לחסינות עדר על ידי מחזורי הדבקה טבעיים אינה סבירה כלל". המחקר עקב אחר רמת הנוגדנים בדמם של 10 גברים במשך 35 שנים לאחר שנדבקו באחד מסוגי נגיף הקורונה האנושי. החוקרים ערכו בדיקות למשתתפי הניסוי כל 6 חודשים. המסקנה: הסיכוי להגיע לחסינות עדר קטן במיוחד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
טיביסט נחות, כתבה ברמה נמוכה כ"כ לא קראתי מזמן

לא כתוב היכן בוצע המחקר, לא כתוב שם האוניברסיטה או מכון המחקר, לא כתובים שמות החוקרים, לא כתוב באיזה אופן בדקו את הנבדקים ומה בוצע בהם כל חצי שנה, לא כתוב באיזה כתב עת מדעי פורסם המחקר, קבוצת המדגם כללה 10 נבדקים בלבד, הרבה מתחת למינימום הנדרש, זה נראה לך רציני? אני הייתי מפטר את הכתב! זו בושה לעיתונות!
 

סטילהוק

New member
טיביסט עשה אותך ביביסט דגנרט

מחקר מדאיג: חולי קורונה שהחלימו יכולים להידבק שוב לאחר כחצי שנה https://www.maariv.co.il/corona/corona-world/Article-768175 צוות מחקר הולנדי טוען כי נמצא שהחסינות לנגיף הקטלני נמשכת כשישה חודשים בלבד. "זה משך זמן קצר ומדאיג, יש ירידה ניכרת ברמת הנוגדנים לאחר כחצי שנה", הם מסבירים חדשות רעות: מחקר חדש שפרסם צוות חוקרים מאמסטרדם שבהולנד טוען כי ייתכן שהחסינות לקורונה נמשכת כשישה חודשים בלבד לאחר ההידבקות בנגיף, כך שניתן לחלות בשנית בנגיף לאחר כחצי שנה. צוות המחקר, שמונה 13 חוקרים, עקב אחרי 10 נבדקים שחלו בקורונה לאורך זמן. לטענתם, "נמצא כי משך זמן החסינות קצר ומדאיג. ראינו הידבקויות חדשות בטווח של 12 חודשים לאחר ההידבקות, ובירידה ניכרת ברמת הנוגדנים כשישה חודשים לאחר ההדבקה". ועוד דבר, מחקר חדש מגלה שתחלואה בקורונה (מספיק שנדבקים בה, גם אם אין בכלל סיפטומים והיא עוברת מעצמה) מקצרת את תוחלת החיים בלפחות 10 שנים. קורונה מורידה 10 שנים מהחיים של החולים https://healthy.walla.co.il/item/3356414 חוקרים מגלזגו יצרו מדד סטטיסטי משוקלל שמטרתו להעריך עד כמה תחלואה בקורונה משפיעה על תוחלת החיים של מי שנדבקו וחלו בה, והמסקנות שלהם מטרידות מאוד
 

דיברגנט חדש

Well-known member
טיביסט סתום,זה שאתה מצטט כתבה מבלי להבינה זאת בעיה חמורה שלך

בוא תסביר לי, למה לדעתך, אם יש לך בכלל דעה, כי אנחנו יודעים שאתה רק מדקלם, משרד הבריאות ההולנדי התעלם מהמחקר הדמיקולו הזה? &nbsp אגב, מה עם זה שקבוצת המדגם כללה רק 10 אנשים? זה מתחת לכל ביקורת. לשם מה נדרשו 35 שנים אם הנוגדנים נעלמו מכל או אפילו מרוב הנדגמים אחרי חצי שנה? הרי יש בכך טעם רק אם יש נבדקים שהנוגדנים נשארו אצלם 35 שנים. הרי היו אלה 10 נבדקים קבועים. &nbsp המחקר הזה לא קשור במאומה לCOVID-19 והכתבה שמייחסת את ממצאיו לCOVID-19 עושה עוול עם הקוראים, מה גם, שמשרד הבריאות ההולנדי לא התייחס למחקר זה למרות שבוצע ע"פ טענת הכתב באוניברסיטת אמסטרדם בגלל שמצא אותו לא רלוונטי. הרי בדיוק כמו שבדיה גם הולנד בחרה שלא לעשות סגר ויהי מה, כולל במקרה של גל נוסף. &nbsp בקיצור, לא רלוונטי ולא ראוי להתייחסות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עדיף שתלך למי ששוטף לך את הראש שייתן לך עוד דקלום מבלי להבין

אותו, כי אתה מבזה את עצמך שוב ושוב בתור תוכי מדבר בכלוב.
 
למעלה