ההוכחה שלגנץ ואשכנזי הכסאות לפני ישראל:

ההוכחה שלגנץ ואשכנזי הכסאות לפני ישראל:

הם יכלו להצטרף לממשלת "חירום" לתקופה מוגבלת, או אפילו לממשלת "אחדות" לתקופה ארוכה ללא החקיקה הפרסונלית שתאפשר לנתניהו להישאר בממשלה אחרי ביצוע הרוטציה.
פשוט לוותר על רוטציה. אם נתניהו ראש ממשלה לכל משך כהונת ממשלת "החירום / אחדות" הזו, אין צורך בחקיקה פרסונלית כזו.
אבל לא "ישראל לפני הכל" אלא התאווה לכסאות, כולל לכסא ראש הממשלה, לפני הכל.

גנץ, אשכנזי וחוסן לישראל כותבים בשעות אלה את קמפיין הבחירות הבא נגדם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן 15 שרים לשמאל ו-15 שרים לימין

זה ממש לא ישראל לפני הכול, יכלו להצטרף רב גנץ ואשכנזי כמו שפרס הצטרף כמו ממלא מקום במעמד שר לקידום ההתנתקות ולא חילקו תיקים לעבודה עד שהליכודניקים הצביעו נגד מינוי שרים חדשים מהליכוד. והפריטט זה דבר אחרון שחשוב כי מה שהדבר האחרון שמפצל בקורונה זה עמדות של ימין ושמאל. עובדה שעכשיו עמדתו של בנט קרובה לעמדתו של לפיד בנוגע לטיפול במשבר הקורונה ותהליך מדיני ממילא לא יהיה וגם סיפוח לא ידון עד לסיום המשבר אז הפריטט זה דבר שחיוני לקבלת החלטות.
 
ויותר מזה

החוק הנורבגי של כחול לבן
חוסן לישראל מבקשת לחוקק חוק נורבגי שיאפשר לה להכניס עוד 4 חברי כנסת למשכן.

הכיסאולוגיה של חוסן לישראל יוצאת לאור.
שיחשפו כמה שיותר כמה שיותר מהר.

יכול להיות שגנץ החליט שמספיקה לו אפיזודה קצרה בפוליטיקה והוא רוצה למצות אותה כמה שיותר. בבחירות נוספות לא תהיה לו שום אג'נדה לרוץ איתה.
הקורונה סיפקה לו את התירוץ.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם בכלל יכולים?

כי עד כמה שזכור לי כשריבלין נבחר לנשיאות ובעיקר גדעון סער לקח פסק זמן נכנסו שני ח"כים מישראל ביתינו למרות שליברמן פירק את החבילה של הליכוד ביתינו, לפחות כשסער פרש, נכנסו הבאים ברשימת הליכוד ביתינו ולא ברשימת הליכוד שלא רצה בבחירות האלה. כך גם כאן רשימת חוסן לישראל לא רצה לבחירות והמקומות המתפנים לא מבחינים בין חוסן לישראל, יש עתיד ותל"ם או שבמקרה מקומות 34-37 הם של חוסן לישראל ולכן הם מבקשים רק 4 ולא חוק נורבגי לכל ה-15?
 
אני גם שאלתי עצמי את השאלה הזו

מקומות 34-35 של יש עתיד
36 של תל"ם
37 של חוסן לישראל
[URL]https://bechirot23.bechirot.gov.il/election/Candidates/Pages/OneListCandidates.aspx?LPF=Search&WebId=6adadc15-e476-480b-9746-04490aedeb0f&ListID=ba72a662-765c-45af-9d48-fb68080956af&ItemID=174&FieldID=ListNickname_GxS_Text[/URL]

אבל גנץ אף פעם לא הצטיין בחישובים פוליטיים, כך שלא מפתיע שיוצאת מצד חוסן לישראל דרישה כזו.
או שימציאו עוד חקיקה הזויה חדשה כדי "לסדר" את זה.
הרי חוסן לישראל כבר לגמרי בתוך בוכלטריית הגועל הזו, אז מה זה כבר משנה...
 
הנה יואב קרקובסקי אומר עכשיו שרוצים לחוקק חוק נורבגי "מדלג"

בדיוק מה שהתכוונתי כשכתבתי שימציאו עוד חקיקה הזויה כדי "לסדר" את זה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למה חוק נורבגי פשוט חוק פילוג הרשימות

שהרשימה תהיה תקפה רק כל עוד המפלגות הן ברשימה אחת, שגם בנט יוכל לפרוש רק לטובת עידית סילמן ואם שקד תהיה שרה אז היא תפנה את מקומה רק לשירלי פינטו ואם רפי פרץ שר אז רק שרה ב"ק ואם סמוטריץ אז אורית סטרוק וגם ברשימה המשותפת אם ח"כים פורשים לא הבא ברשימה המשותפת, אלא הבא במפלגה הערבית שהוא ממנה. בקיצור חוק הפרדת רשימות שהרשימות לכנסת יהיו רק ליום הבחירות ואחרי זה כל הרשימות שחברו יחד מתפצלות לא רק בכנסת אלא גם הח"כים מחוץ לכנסת ברשימות נפרדות.

אה רגע רפי פרץ לא צריך להתפטר בשביל שרה ב"ק אלא בשביל אליהו בן דהאן, כי שרה ב"ק קיבלה את השריון בזכות אח"י.
 

סטילהוק

New member
רק שהבוחרים של כחול-לבן לא עדר ביביסטים שפוטים

ועל בגידה כזאת בהבטחת הבחירות שאיתה הוא רץ 3 מערכות בחירות הוא ישלם ועם ריבית. עלינו אי אפשר לעבוד כמו על העדר הביביסטי השפוט והעיוור. אנחנו לא בוחרים מחדש מי שבגד והפר הבטחות, מי ששיקר ומי שהוליך אותנו שולל. זה ההבדל בינינו לבינם. בגלל שלהם אין דעה ומחשבה עצמאית, שלא לדבר בכלל על ביצים ועמוד שדרה. ולכן שרלטן כמו נתניהו יכול לעשות מה שבראש שלו, כי יודע נתניהו שיש לו עדר שפוט ועיוור שסוגד לרגליו ואומר אמן לכל שקר שיוצא מפיו, לכל הפרת הבטחה ולכל פרשיית שחיתות. כי ככה בדיוק מתנהג עדר שפוט ועיוור.

ושים לב לצביעות חסרת הגבולות של הביביסטים, אחרי שגידפו והשמיצו את גנץ ואת אשכנזי ומה לא אמרו עליהם כולל שהם פושעים ועבריינים, היום הם פתאום מחזיקים מהם ומהבגידה שלהם בבוחריהם. למה הם כבר רגילים אדונם בוגד בהם, משקר להם ועובד עליהם בעיניים, ולכן הם לא רואים בזה פסול. אם כבר נהפוכו, אמרתי ואני חוזר ואומר, ככל שמדובר בפוליטיקאי יותר שקרן, רמאי ומושחת יש לו יותר סיכוי להיבחר לעמוד בראשם.
 
כעת תומכי נתניהו גם לא זועקים על חוקים פרסונליים

כאשר חוקים כאלה משרתים את נתניהו - הם טובים
כאשר הם לא משרתים אותו - הם הפיכה אנטי דמוקרטית

למרות שאני נגד הצעות החוק של ישראל ביתנו בעת הזו אני מאוד מקווה שהאופוזיציה תעלה את ההצעות הללו במקביל להצעת החוק הנתניהו-ית - גנצ-ית כדי להראות באופן חזק ובוטה את ההזנייה שגנץ, אשכנזי וחברי הכנסת של חוסן לישראל עוברים.
 

סטילהוק

New member
הביביסטים מוכיחים שוב ושוב שאין יותר צבועים מהם וגם לא יהיו

הביביסטים הצבועים הכי גדולים שהתהלכו אי פעם על פני האדמה. מבחינתם כל מה שאסור לאחרים מותר לאדונם השרלטן השקרן מפר ההבטחות הסדרתי. שלא לדבר בכלל על שותפיהם הטבעיים שפשוט שמים פס על החוק והכללים במדינת ישראל כפי שכולנו יכולים לראות ויעצימו את המגפה בישראל למימדים קטסטרופליים שנאבד עליהם שליטה. מה שהולך בערים החרדיות כמו בני ברק ומודיעין, שלא לדבר בכלל על מאה שערים עוד יתפוצץ לכל עדר הביבסטים שקוראים לאלה שותפיהם הטבעיים בפרצוף הצבוע שלהם.

כדאי שתשים לב איך גם בביביתון וגם בערוץ 20 הביביסטי המתחרד שנראה כמו ערוץ אירני של האייטולות החרדיים, הפכו וימשיכו להפוך את גנץ שרק לפני שבוע שבועיים עוד חירפו, גידפו והשמיצו אותו, טענו שהוא מושחת ושאשכנזי בכלל פושע ועבריין (אפפפפפפ.... בועז גולן הביביסט הצבוע צ'י) לקדוש מעונה ואיש טוב, רק בגלל שנכנעו לאדונם השרלטן הנאשם בפלילים חמורים ונפלו למלכודת הדבש שלו בחסות הקורונה שהוא עצמו אשם בכל שהיא חדרה לתוך המדינה ומתפשטת בה בקצב של טור גיאומטרי.
 
נתניהו לא אשם בקורונה. תרד מזה

הוא כן אחראי לכך שאת תפקיד שר הבריאות מחזיק אדם שבעת הזו אסור שיהיה שר הבריאות.
לליצמן יש שיקולים מגזריים קהילתיים שפוגעים במאבק בקורונה ולכן הוא היה צריך להיות מוחלף.
 

צורי80

New member
פעם הבאה לא תהיה לך ברירה אלא להישאר בבית.

הייתה מחלוקת בתוך כחול לבן איזו הבטחה להפר, לא לשבת עם נתניהו או לא לשבת עם המשותפת.
אף אחד לא חשב כמוך שיש ללכת ראש בקיר לבחירות רביעיות.
 
הבעיה אינה בלשבת עם נתניהו. הבעיה היא מה מוכנים לעשות

כדי לשבת איתו ובמסגרת הישיבה איתו.
לעבור תוך פחות משבוע מדחיפת הצעת חוק פרסונלית נגד נתניהו לשיתוף פעולה עם הצעת חוק פרסונלית הפוכה זו הזנייה פוליטית.
אם ישראל לפני הכל יכלו לתמוך מבחוץ, או להצטרף לממשלת חירום לטווח זמן קצר, או להצטרף לממשלה ללא דרישה לרוטציה.
אבל הגחמות הכיסאולוגיות של גנץ, אשכנזי ושאר חברי חוסן לישראל (תיק לכל חבר כנסת) הביאו אותם להסכים לשתף פעולה עם מהלכים שהופכים אותם לפוליטיקאים תאבי כסאות חסרי כל אינטגריטי.
אם ישראל לפני הכל זה מה שמניע את גנץ ואת אשכנזי, הם היו צריכים להעדיף ויתור שנתניהו יכהן כראש ממשלה לכל משך כהונת הממשלה המשותפת ולא להזנות עצמם בשיתוף פעולה עם חקיקה כזו.

יותר מזה - הם מתחייבים לחקיקה כזו כבר עכשיו כאשר הרוטציה אמורה להתבצע רק בעוד שנה וחצי ורוב תומכיהם כלל לא מאמינים שהיא תקויים (גם הם עצמם לא בטוחים שהיא תקויים). למה לרוץ כבר עכשיו לחקיקה הזו? למה לא בעוד שנה וחצי? למה לחוקק את זה כבר כעת כשכלל לא בטוח שהרוטציה תתקיים?
אולי בכלל נתניהו יזוכה לפני כן?
אם אין ברירה, שיחוקקו את זה בנקודת זמן שבה תהיה ודאות במימוש הרוטציה.
בסוף הם יסכימו לחקיקה הזו ויישארו ללא רוטציה ואז לא יוכלו בכלל להסתכל על עצמם במראה.

אני לא מבקר אותם על עצם הצטרפותם לממשלה בראשות נתניהו. אני הייתי בעד שיתמכו בממשלה בראשות נתניהו. אבל יש מהלכים שבהחלט יש לי זכות מוסרית מלאה לבקר אותם עליהם.
 

סטילהוק

New member
בניגוד אליך ביביסט בי אפשר לבגוד רק פעם אחת

שזו פעם אחת יותר מדי ואז אתה יכול לשכוח מהקול שלי גם אם זה אומר שאני אשאר בבית ולא אלך להצביע. רק אנשים כמוך שאין להם טיפה כבוד עצמי מוסר וערכים אפשר לרמות ולשקר, להפר הבטחות ולבגוד ואתם תמשיכו להצביע למי שעושה ויעשה לכם את כל זה. אבל לא אצלי, כי פעם בוגד תמיד בוגד. דבר שביביסטים כמוך עוד לא קלטו וספק אם אי פעם יקלטו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם כך ההבטחה של כחול לבן הייתה ללכת לבחירות כל כמה חודשים

ושבינתיים ביבי יעמוד בראש ממשלת מעבר עד שתהיה הכרעה סופית במשפטו של ביבי, כי זה מנוגד למציאות לצפות לכך שכחול לבן, ישראל ביתינו והעבודה ומר"צ ואולי גשר יגיעו ל-61, מה גם שלמרות השנאה לחרדים אין כזו אידיליה בין ישראל ביתינו למר"צ כפי שביבי מתאר, לכן צריך או את הרשימה המשותפת או את הליכוד והליכוד הפך למפלגת נתניהו והתחזיות של לפיד וליברמן שביבי יודח ברגע שלא יצליח להרכיב ממשלה פעמיים נגוזו. כך שזה אומר לחכות שאו שביבי יזוכה ולא תהיה בעיה לשבת איתו או שביבי יורשע ולא יוכל לכהן כראש ממשלה ובינתיים ללכת לבחירות אחרי בחירות כשבינתיים ביבי בראש ממשלת המעבר.
 
זו באמת הגישה של סטילהוק

מבחינתו היה צריך ללכת לבחירות ועוד בחירות עד אשר נתניהו יילך.
הוא כתב במפורש שמבחינתו שיהיו גם בחירות עשיריות.

הוא דוגל בגם לא נתניהו וגם לא הרשימה המשותפת בכל מחיר.
 

סטילהוק

New member
לא היה שום צורך בעוד בחירות, כל מה שהיה צריך זה להעביר חוק

שנאשם בפלילים אינו יכול לכהן כראש ממשלה וגם לא להיכנס לכנסת שזו פשוט בושה וחרפה שאנשים כאלה, כולל עבריינים מורשעים, נמצאים בה, ואז נתניהו השרלטןלא היה יכול להמשיך לכהן בראש ממשלה, גם לא כראש ממשלת מעבר, גנץ היה מחליף אותו והיתה קמה ממשלת אחדות אמיתית עם הליכוד, לא כמו ממשלת הכאילו אחדות שקמה עכשיו, כשלגנץ שזחל ממש לממשלה אין שום כוח אמיתי נגד השרלטן וכוונותיו הזדוניים שכבר אמרתי שהוא מעולם לא בחל ולא יבחל בשום אמצעי כדי להשיגן. גנץ פשוט נתן לנתניהו השרלטן גלגל הצלה, בדיוק כפי שעשו לפניו ברק, לפיד וכחלון. לפיד לפחות למד את הלקח ולא יחזור יותר שוב על הטעות הזאת. וכל השאר פשוט ייעלמו כלעומת שבאו. וכשתתפרק ממשלת הקורונה, וזה רק שאלה של אם אלא שאלה של מתי "ממשלת האחדות" המזוייפת הזאת תתפרק, המרוויחים הגדולים יהיו אלה שהלכו לאופוזיציה ולא נכנעו לשרלטן וחותמות הגומי שלו.
 
העברת חוק כזה לא הייתה מונעת בחירות אלא הייתה מבטיחה שיהיו

בחירות במועד הראשון האפשרי שאחריהן נתניהו היה חוזר עם הרבה יותר כח.
מלבד זאת שלא בטוח שבג"צ לא היה פוסל חקיקה כזו.

היום גם אפשר כבר להבין שהשימוש בהצעות החוק הללו וגם בעניין יושב ראש הכנסת מבחינת גנץ היו לא יותר מאשר אמצעי לחץ במשא ומתן שלו עם נתניהו.
 
גם עמיר פרץ ואיציק שמולי כנראה מצטרפים

מפלגות המרכז-שמאל מתחילות להסתדר במבנה שכתבתי כבר מזמן שצריך להיות:
חוסן לישראל ושרידים ממפלגת העבודה (עם הסתפחות ביניים של הנדל והאוזר)
יש עתיד (בינתיים עם יעלון ומי שנשאר איתו) וישראל ביתנו
מרצ ומרב מיכאלי

מלבד נספחי הביניים שפלטו עצמם ממחנה הימין ובינתיים לא ממש מוצאים את מקומם הטבעי, זו החלוקה שצפיתי לעידן שלאחר נתניהו. בזכות החבירה של גנץ לנתניהו זה מתרחש כבר כעת.
 
למעלה