לוסי אהריש פוטרה מתכניתה בכאן 11

לוסי אהריש פוטרה מתכניתה בכאן 11

"
לוסי אהריש שהגישה לצד קובי מידן את המהדורה היומית של "סוכן תרבות" קיבלה הודעה על הפסקת עבודתה לאחר שהנחתה הפגנה נגד נתניהו

מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש לא תנחה יותר את התכנית "סוכן תרבות" שאותה היא מגישה בצוותא עם קובי מידן, כך דווח באתר וואלה.
לוסי אהריש עצמה כתבה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה: "שבוע טוב ובריא לכולם. אני כבר לא אהיה איתכם היום ב"סוכן תרבות" אבל אני רוצה להגיד תודה למשפחת "קסטינה הפקות" המדהימה והאהובה, שהגשימו לי חלום קטן לשבת לצד קובי מידן הנדיר במשך שבוע. אלה ימים לא פשוטים. ומי שאוהב את המדינה הזאת והיא יקרה לו לא יכול לשבת מהצד.
אף פעם לא ידעתי לשבת מהצד, גם אם זה עולה לי בכסף ופרנסה. תודה רבה לכם אנשים אהובים על התמיכה והאהבה האינסופית ששלחתם מאתמול. אתם מדהימים. אתם ישראל היפה. נתראה ונשתמע בקרוב. בינתיים תשמרו על עצמכם ובני משפחותיכם בריאים".
גורם בתאגיד על פי הדיווח הבהיר שהגשתה של אהריש לא נפסקה בגלל השתתפותה בהפגנה, אלא בגלל שתכניתם של גאולה אבן וירון ברובינסקי לא עולה כמתוכנן, ולכן אבן כעובדת התאגיד תגיש עם מידן את "סוכן תרבות".
תנועת 'דרכנו' הגיבה "התאגיד הציבורי פועל בצורה כוחנית ומשתיק את אחד הקולות החשובים והערכיים בישראל ; קוראים למנכ"ל התאגיד לחזור בו מההחלטה האומללה".
"
[URL]https://www.inn.co.il/News/News.aspx/431245[/URL]

[URL]https://e.walla.co.il/item/3348090[/URL]
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז אתה בעצם מודה שהתאגיד זה ערוץ של השלטון?

 

דיברגנט חדש

Well-known member
זהו ערוץ ממלכתי

גם בתור עובד מדינה אסור לך להתבטא כך, לא רק בערוץ
.
גם למי שבצבא או במשטרה, אסור להתבט כך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה משהו שהיא אמרה, או עצם זה שהשתתפה בהפגנה?

 

סטילהוק

New member
איך אמרה המאפיה של נתניהו?

"מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו?‏" וזה למעשה מתמצת את כל הסכנה הגלומה בנתניהו השרלטן ומאפיית חותמות הגומי העלובות שלו שהשתלטה על השלטון ועל המדינה של כולנו.
 

צורי80

New member
עברה על החוק בצורה גסה, אבל אתה סלחן למי שמתקשר למשותפת

כשעיתונאי של התאגיד ניגן עם ראש הממשלה, היה צריך להשעות אותו.
אבל עיתונאית שמשתתפת באופן פעיל ומנחה הפגנה, אתה טוען שזה בסדר.
אין גבול לצביעות?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ממתי לעיתונאים אסור להשתתף באופן פעיל בהפגנות?

 

סטילהוק

New member
א. הבחירות כבר מאחורינו ביביסט

ב. סגל השתתף בקמפיין של נתניהו
ג. לוסי לא השתתפה בשום קמפיין ולא ניגנה עם שום מועמד לראשות הממשלה. ד. היא בסך הכל מה שהיא אמרה בנאומה זה דברי איחוד לציבור משוסע ומפולג בגלל ראש ממשלה שרלטן שקרן מסית ומפלג לאומי סדרתי ששיטת ההפרד ומשול שלו יצרה כבר מזמן פילוג ופיצול בציבור הישראלי, זרעה פחד ושנאה בקרב כולנו, והפכה מפלגה שלמה לעדר של שפוטים עיוורים וצבועים. הלוואי והיה לנו מנהיג מאחד ומאחה קרעים כמוה במקום השרלטן השקרן מפר ההבטחות הסדרתי המסית והמפלג וזורע שנאה בציבור. עידן נתניהו של הרוע, ההסתה, הפילוג והשחיתות במדינת ישראל חייב להסתיים. הציבור אמר כבר 3 פעמים לא לנתניהו, והגיע הזמן שהשרלטן והעדר העיוור שלו ייקלטו את המסר ויקבלו את הכרעת הבוחר בקלפי, גם אם זה לא נוח להם. מה לעשות אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית, למרות שהשרלטן מבלפור וחותמות הגומי שלו עושים הכל שנפסיק להיות דמוקרטיה ונהפוך לדיקטטורה דתית משיחית חשוכה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באפריל הציבור אמר כן לנתניהו

ליברמן התחייב אז ללכת רק עם נתניהו ואפילו אחרי שבנט לא עבר את אחוז החסימה (את פייגלין אני מוציא מהמשוואה כי הוא לא התחייב להמליץ על ביבי) ומבחינת מספר הקולות היה רוב גם ללא ליברמן אבל אפילו בלי 4 המנדטים של בנט שהלכו לפח היו 65 מנדטים שאמרו כן לביבי באפריל 2019 וזה בנוסף ל-3.95 מנדטים שהלכו לפח בגלל שלא הגיעו לסף ה-4 מנדטים. כך שבאפריל 2019 לפחות 55% מהציבור אמר כן לנתניהו.
 

צורי80

New member
טיביסט, לא כל מה שקשור לטיבי כשר.

הצביעות אפילו לא שווה תגובה,
רק לגולשים האחרים אומר שאין קשר לבחירות, אסור לעובדי התאגיד להביע עמדות פוליטיות בשום זמן, ללא קשר בחירות.
 

סטילהוק

New member
אלא אם כן מדובר בביביסט שפוט שמלקק לנתניהו כמו סגל, אז מותר

לא ככה ביביסט שפוט? כי לא ראיתי אותך אומר מילה על הקמפיין שהוא עשה לאדונך השרלטן ביחד עם ריקלין ומגל. אם כבר נהפוכו, תקפתם את התאגיד על כך שהשעה אותו. צביעות כבר אמרתי? כי זה השם הנרדף שלכם הביביסטים שנאה דורשים אך נאה לעולם לא מקיימים.
 

צורי80

New member
כואב לך שיש פרשן אחד לא של השמאל

כל מי שאינו של השמאל פסול בעיניך,
ימני למופת.
 

סטילהוק

New member
כמו שאמרתי, אצל העדר הביביסטי כל עוד מדובר בביבי מותר הכל

צביעות שמקדשת דיקטטורה. ואין לזה שום קשר לשמאל-ימין, כי הביביסטים לא ימנים בעיניי, הם עדר שפוט ועיוור שהאידיאולוגיה היחידה שלהם זה ליקוק לנתניהו. ובזה מסתכם כל עולמם הצר. כך שלקרוא לביביסטים ימנים זה פשוט לעשות עוול לכל הימין, האמיתי, לא זה המזוייף של נתניהו השרלטן או המשיחי ההזוי של שותפיו הטבעיים החרדים והמתחרדים בצעדי ענק.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לטיביסטי אין את ה-IQ בכדי לראות את הגיבנת שלו

כל ה0מול חושב שהוא אלוהים ומרשה לעצמו לפעול בדרכים פליליים כי הוא מעל לכל
 

סטילהוק

New member
0מול עשה אותך דגנרט

לפחות אל תשחק אותה ימין, כי זה שאתה שפוט שתומך בשרלטן מושחת לא הופך אותך לימין, הוא הופך אותך לחסר מוסר, מצפון וערכים. ובפעם האחרונה שבדקתי, זה לא שמגדיר את הימין.
 

סטילהוק

New member
עוד צביעות של הביביסטים השפוטים הצבועים של השרלטן מבלפור

כשהיה מדובר בשלושת החלאות הביביסטים השפוטים וללקקני התחת של השרלטן מבלפור ששרו איתו בגיטרה ובעקבות זאת סגל הלקקן הושעה זעקו כל הקוזקים הנגזים בעדר הביביסטים השפוטים שאיך זה שהשעו אותו בגלל זה, אבל מתי שמקדובר בהיפך לא רק שהם לא זועקים, אלא כהרגלם בקודש של עדר הביביסטים הצבועים הם אפילו מצדיקים ותומכים בפיטוריה. וזה רק מוכיח עד כמה לאנשים האלה אין טיפה בושה, טיפה מצפון וטיפה הגינות בכל רמח גופם המושחת והרקוב עד היסוד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
טיביסט, שכחת שהיא התגיירה? לכן, אתה יכול להפסיק ללקק לה את

התחת למרות שהיא 0מולנית קיצונית כמוך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היא לא התגיירה ואפילו לטקס הנישואין שלה אין תוקף חוקי

כי זה נערך בטקס פרטי לא רשמי שארגנה צופית גרנט והיא הבהירה שלא רוצה להתגייר או שבן זוגה יתאסלם.

והיא לא ימנית, אך גם לא שמלאנית קיצונית, היא חטפה על הראש מהערבושים בכנסת על שגינתה את האינתיפאדת הסכינים, היא יצאה להגנת סטודנטים ימנית עם מיצג של הוצאה להורג וגינתה את המרצים באותו מוסד אקדמי על סתימת הפיות לימנים.
 
למעלה