נתניהו וליצמן לא עצרו עד שלא הביאו את נגיף הקורונה לישראל

סטילהוק

New member
טיביסט מושתן עשה אותך ביביסט שפוט

אם אתה רוצה דיקטטורה טוס לצפון קוריאה שם כבר יש.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז למה אתה מצביע טיבי, אם אתה לא רוצה דיקטטורה?

בעצם, זאת שאלה רטורית, כי הבנו שטיביסט מושתן כמוך, לא מבין מה הוא עושה ונשלט על החוטים כבובה יפה ואח"כ אתה עוד מעז להיעלב שפונים אליך בלשון נקבה.
 

סטילהוק

New member
שקרן היית ושקרן תישאר ביביסט בדיוק כמו אדונך השרלטן השקרן

למה אתה מצביע לחמאס ולחיזבאללה ביביסט?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה יכול להיות יותר מקורי?


זאת שאלה רטורית, כי לא ניתן לחפש מקוריות מ0מולן
 

סטילהוק

New member
0מולן עשה אותך ביביסט, אני יותר ימין ממך ואדונך גם יחד

אותי לא תראה בחיים ספונסר של ארגון הטרור חמאס. נתניהו השרלטן המסוכן הרים אותם כבר פעמיים מהקרשים, פעם בשחרור השייח יאסין יימח שמו שהיה צריך להירקב בכלא ואפילו להיות מוצא להורג בתלייה, ובפעם השנייה שהוא שיחרר את סינוואר שהפך למנהיג החמאס בעזה ומאז כבר הספיק לסדר לו מיליארדי דולרים. ועכשיו סידר להם עוד מיליארד דולר לשנת 2020, הרבה יותר חשוב מתקציב המדינה וסגירת הגירעון של 40 מיליארד שהשרלטן יצר עם חותמת הגומי שלו באוצר.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז למה את מצביעה טיבי?

האישים שציינת תלויים לו בסלון ובחדר השינה שלו ובכל את מצביעה לו.
 

סטילהוק

New member
מחר בבוקר תיערך ישיבת חירום בממשלה שתעסוק בהתפשטות הקורונה

חשש להדבקה מאסיבית של אזרחים ישראלים מקבוצת תיירים צליינים מקוריאה

קבוצת תיירים צליינים דרום קוריאינים שנמצאו חולי קורונה, הסתובבו חופשי ברחבי ישראל מנצרת ועד באר שבע, בכל רחבי הארץ ובעיקר בדרום, באו במגעים עם עשרות תלמידים שייכנסו לבידוד, התאחסנו במלון דוד ומלונות נוספים שבהם הסתובבו חופשי בין השוהים ואף באו במגע עם נוסעים ישראלים שהיו על טיסותיהם.

בקיצור: משרד הבריאות החל לעצור ולסלק תיירים מקוריאה, מבחינתי לפחות מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי.

מנכ"ל משרד הבריאות: "יש לנו חלון הזדמנויות להשתלט על המחלה, לפני שתתפשט בארץ"
https://www.maariv.co.il/news/health/Article-749650

המנכ"ל בר סימן טוב הוסיף כי קיימת סכנת הידבקות בעקבות ביקור הקבוצה מקוריאה. ראש שירותי בריאות לציבור: "יהיו צעדי אכיפה נגד מי שלא יישמע להנחיות"


להלן המקומות בהם שהתה הקבוצה הקוריאנית וזמני החשיפה:

1. 8.2 – לאחר השעה 20:00 מלון מגדל דוד בנתניה ומלון גלרי

2. 9.2 – קיסריה, מלון גבריאל בנצרת, כניסת הבשורה, כניסת המשפחה הקדושה, מלון עין גב.

3. 10.2 – מלון עין גב, מסעדת טנורין, כנסית הבכורה של פטרוס הקדוש, כנסית הלחם והדגים.

4. 11.2 – מלון דיוויד ים המלח

5. 12.2 – מצדה. פארק תמנע. מלון לאונרדו נגב בבאר שבע

6. 13.2 – הפארק הלאומי בבאר שבע, מערת המכפלה בחברון. מלון גרנד קורט בירושלים.

7. 14.2 – הר הזיתים בירושלים – בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים. הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסית - gallicantu

8. 15.2 – מסעדת ג'רוזלם גולד. עין כרם ירושלים - כנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש, כנסיית anastasis.
 
אנשים בעולם מתחילים להכיר במציאות החדשה:

מומחה למחלות זיהומיות מהרווארד: "תוך שנה, 70% מבני האדם ידבקו בקורונה"
"
פרופסור ליפשיץ, מומחה למחלות זיהומיות מהאוניברסיטה היוקרתית בארצות הברית, מזהיר: "ההתפרצות לא תהיה ניתנת להכלה"

פרופסור מארק ליפשיץ, מומחה תחלואה במחלות זיהומיות מהאוניברסיטה היוקרתית הרווארד שבארה"ב, צופה כי במהלך השנה הקרובה בין 40 אחוזים ל-70 אחוזים מכלל אוכלוסיית העולם, יידבקו בנגיף הקורונה החדש, המוכר גם בשמו קוביד-19. פרופסור ליפשיץ מדגיש כמו כן, כי היקפי ההידבקות בווירוס לא יובילו בהכרח להחמרה בתחלואה.

"סביר להניח שרבים יחלו באופן קל, ואפילו עשויים להיות ללא סימפטומים כלל", הדגיש פרופ' ליפשיץ. בדומה לשפעת, שלעיתים עלולה להיות מסכנת חיים בעבור אנשים מבוגרים עם מצבים בריאותיים כרוניים, אם כי מרבית מקרי התחלואה חולפים ללא טיפול תרופתי כלל.

בשיחה עם מגזין אטלנטיק האמריקני, סופר כי הפרופסור מהרווארד התלבט כיצד להתייחס להתפרצות וירוס הקורונה. אחרי כמה פעמים שבהם התלבט כיצד להתחיל להגיד משהו ולבסוף הוא אמר כי "אני חושב שהתוצאה הסבירה היא שבסופו של דבר, ההתפרצות לא תהיה ניתנת להכלה".

הכלה, תיחום ומניעת התפשטות הווירוס, הוא השלב הראשון בהגבה להתפרצות נגיף הקורונה. שלב שנדמה כי למרות המאמצים האדירים של הממשלה בסין, נכשל בתוך ימים ספורים . עם בואו של חודש ינואר, זמן קצר לאחר התפרצות הנגיף בעיר ווהאן שמחוז חוביי שבסין בדצמבר 2019, הממשלה בסין החלה לשים בהסגר אזורים גדולים מאוד במדינה וכפתה בידוד על עשרות מיליונים מאזרחי המדינה.

למרות המאמצים התקדימיים של הממשלה בסין, ובהם איסור על עזיבת הבית ורחפנים שמתעופפים ברחובות ומטיפים לתושבים להתמגן ולשוב לבתיהם להמשך הסגר, לא נמנעה התפשטות הנגיף, שנכון לשלב זה כבר נמצא ב-24 מדינות נוספות מלבד סין.

הסברה של פרופ' ליפשיץ ולפיה אפילו עם ההכלה האידיאלית, יתכן והתפשטות הנגיף הייתה בלתי נמנעת מוכרת במחוזות הרפואה העולמית. אם כי בדיקת אנשים שכבר חולים בצורה קיצונית היא אסטרטגיה לא מושלמת, כיוון שנמצא שאנשים יכולים להפיץ את הנגיף בלי שהם מרגישים רע או בכלל חווים סימפטומים כל שהם.

כאמור, ליפשיץ רחוק מלהיות בודד בהערכה ולפיה הנגיף ימשיך להתפשט באופן נרחב ברחבי העולם. לאט לאט, הולכת ונבנית הסכמה רחבה בקרב המומחים למחלות זיהומיות ולפיה התוצאה הסבירה ביותר להתפרצות של וירוס הקורונה הנוכחי - היא מחלה עונתית חדשה. אם המחלה תמשיך להיות חמורה כפי שהיא כעת מבחינת היקפי ההידבקות, "עונת הקור והשפעת" עלולה להפוך ל"עונת הקור, השפעת והקורונה".

וירוס הקורונה הקטלני הדביק עד כה יותר מ-80 אלף בני אדם ברחבי העולם וגרם מותם של לפחות 2,700 בני אדם ברחבי העולם. בסין, המדינה שבה התפרץ גיף הקוביד-19, כשבסין עצמה נדבקו למעלה מ-77 אף בני אדם ולמעלה מ-2,600 בני אדם מתו כתוצאה מהידבקות בנגיף.

בקוריאה הדרומית, המדינה בה התפשט הווירוס בצורה הקשה ביותר אחרי סין, עם 977 מקרי הידבקות כשמתוכם 10 בני אדם מתו. באיטליה, המדינה שבה התפשט וירוס הקורונה בצורה הכי משמעותית מבין המדינות האירופיות, נדבקו 232 בני אדם ומתו 7 בני אדם מהידבקות, ובאיראן, המדינה בה הכה נגיף הקורונה בצורה הקשה ביותר במזרח התיכון נדבקו לפחות 61 בני אדם ו-14 בני אדם מתו מהידבקות בנגיף, אם כי דיווחים שונים שיוצאים מאיראן מדגישים כי המצב במדינה חמור בהרבה יותר.
"
 

סטילהוק

New member
כשהקורונה תגיע לביביסטים זה יהיה כבר מאוחר מדי עבורם

כי הם יותר מדי מטומטמים להבין עד כמה המצב חמור. אז תן להם להמשיך לחיות בלה לה לנד שמצייר להם השרלטן מבלפור. ומי שלא לוקח ברצינות את נגיף הקורונה הקטלני ולא נזהר יאכל אותה במוקדם או במאוחר.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איך טיביסט כמוך נזהר?

בעצם, זו לא חוכמה גדולה, כי אתה בטלן ונמצא כל היום בבית, כך שאתה לא חשוף לכלום.
&nbsp
בפורום אנו רואים את ההשלכות של שהייתך במעצר בית, המון מרמור והתגברות החרדתיות
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אגב, אתה כ"כ חרדתי בפני הקורונה ובכלל כך שיש לי
עבורך

0טילהוק, גש למכון למחקר ביולוגי בישראל שלקח דגימה של נגיף הקורנה מאחד המטופלים בבית החולים שיבא בתל השומר והעבירה לניסיון לקידום חיסון ותרופה למחלה במכון ותתנדב להיות בניסוי של פיתוח החיסון או התרופה.

רק יש בעיה אחת, איך אתאיסט כמוך, ככל שיהיה צבוע, יוכל להתפלל בכדי שיהיה בקבוצת מקבלי החיסון ולא בקבוצת הפלסבו?
 

סטילהוק

New member
בטלן עשה אותך ביביסט שפוט, אתה האחרון שיכול לדבר על בטלנים

נכה בראש מאותגר שכלית ששורץ כל היום וכל הלילה בפורומים ומלקק לאדונך השרלטן מבלפור. מרוב ליקוקי תחת לנתניהו עוד תחטוף הרפס או משהו גרוע מזה.
 
למעלה