משרד הבריאות מתכוון לסגור השבוע את כל הכניסות למדינת ישראל

סטילהוק

New member
משרד הבריאות מתכוון לסגור השבוע את כל הכניסות למדינת ישראל

בעקבות החשש להתפרצות הקורונה ברחבי המדינה מקבוצת התיירים הקוריאנים הנגועים בקורונה שהסתובבו חופשי בישראל ובאו במגע עם המון ישראלים, במשרד הבריאות מתכוונים לסגור את כל הגבולות והכניסות למדינת ישראל, בשלב הראשון רק למי שאינם תושבי ישראל, קרי לתיירים וזרים, מה שלדעתי מעט מדי ובעיקר כבר מאוחר מדי. אך ההחלטה הסופית אם יסגרו או לא תתקבל רק היום בבוקר בישיבת החירום הממשלתית שמתכנסת במיוחד בעקבות החשש מההתפרצות של המגיפה ברחבי המדינה.

משרד הבריאות: צפויה בקרוב סגירת גבולות למי שאינו תושב ישראל
https://13news.co.il/item/news/domestic/health/corona-ministry-of-health-1012189/

באתר המשרד נכתב כי ככל הנראה יוחלט בזמן הקרוב שלא לאפשר כניסה לארץ למי שאינו אזרח או תושב ישראל. ברחבי הארץ נערכות בדיקות בקרב כל מי שייתכן שנחשף לתיירים שאובחנו כחולים בקורונה

בצל החשש הגובר מהתפשטות הקורונה בישראל, באתר משרד הביראות פורסם הערב (שבת) כי ככל הנראה בקרוב תתבצע סגירת גבולות בפני מי שאינו תושב ישראל. זאת, לאחר שברחבי הארץ נבדקים ישראלים ששהו בקרבת משלחת התיירים הדרום-קוריאנים שתשעה מהם אובחנו כחולים בקורונה.

בהנחיית משרד הבריאות, פתח הערב מגן דוד אדום מוקד מיוחד לטיפול באנשים החשודים כחולים בקורונה. מרגע פתיחת המוקד, התקבלו כבר מאות פניות של אזרחים.

כל אדם שעל פי הנחיות משרד הבריאות נדרש להיות בבידוד ביתי, או אדם שהיה במגע עם חולה בקורונה או עם מי שקיים חשש כי הוא חולה בנגיף, וסובל מתסמינים כמו חום, שיעול, או תסמינים נשימתיים אחרים, עליו להתקשר למוקד 101 של מד"א. על פי התסמינים, מתקבלת החלטה אם לשלוח פראמדיק שיבצע למטופל בדיקה בביתו, מבלי לפנות אותו בשלב זה. הדגימה תועבר למעבדה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, על מנת לשלול הימצאות של נגיף הקורונה בגופו. במידת הצורך, יוזנק אמבולנס על מנת לפנות את החולה לבית החולים בתנאי בידוד מיוחדים.

מוקדם יותר הערב נחתה בארץ טיסה של חברת "קוריאן אייר" מסיאול. הנוסעים הזרים שהיו על הטיסה הוחזרו ולא הורשו להיכנס לארץ, ו-12 הנוסעים הישראלים שהיו בטיסה פונו על ידי צוותי מד"א לבידוד ביתי.
 
שוב אתה מפרסם אטריות קרות באיחור? משרד הבריאות כבר מחק

את התוספת הזו מהאתר שלו עוד אתמול בלילה.
 

סטילהוק

New member
לא מפליא אותי כלל, אצלנו תמיד הכל נעשה באיחור

מעט מדי ובעיקר מאוחר מדי. תמיד מחכים עד שיקרה אסון ורק אז מטפלים, אם בכלל, במחדלים שנוצרו מחוסר הטיפול המונע. כך היה עם הטובעים במעלית, כך עם אי ההכרעה מול החמאס בעזה, וכך יהיה גם עם נגיף הקורונה. עד שלא תפרוץ פה מגפה שתשתק את כל המדינה ותהפוך אותה להיראות כמו ווהאן בסין אף אחד פה לא ינקוף אצבע.

שיהיה לכולנו בהצלחה עם זה. ומי שישרוד את המגפה שזה רק עניין של זמן עד שתפרוץ כאן, שלא ישכח מי היה אחראי למחדל.
 
למעלה