הטראמפיסטים השפוטים של טראמפ מפחדים מבלומברג המועמד היהודי

סטילהוק

New member
הטראמפיסטים השפוטים של טראמפ מפחדים מבלומברג המועמד היהודי

סופר טיוזדיי בארה"ב הולך ומתקרב, ולמעשה הוא כבר נמצא ממש מעבר לפינה, יום לאחר הבחירות אצלנו, ואז מייקל בלומברג הביליונר היהודי אוהב ישראל אמיתי שתרם לא פעם ולא פעמיים, יותר ממה שטראמפ יתרום אי פעם למדינת ישראל ואזרחיה, אחד האנשים הכי עשירים בעולם שעם עשירית מהונו המוערך יכול לרכוש את כל האימפריה של טראמפ לבדו, נכנס לתמונה בצד הדמוקרטי של המפה הפוליטית בארה"ב, מה שאומר שהוא יכול להשתלט עם קמפיין הבחירות שלו על כל ערוצי התקשורת בארה"ב, בנוסף יש לו את צוות המומחים הכי טוב בארה"ב, ולכן הוא מאיים על האנטישמי הג'ינג'י ממוצא גרמני וחותמות הגומי שלו שכבר מתחילים להזהיר מפניו ולהפיץ נגדו שקרים ותעמולה אנטישמית כהרגלם בקודש. כי הם יודעים שמול ההון האדיר של בלומברג אין לטראמפ שום סיכוי לזכות ולכהן קדנציה שנייה כמריונטה של פוטין בבית הלבן. וגם פוטין אדונו של טראמפ בקרמלין יודע זאת, ולכן הוא יעשה הכל בכדי לטרפד את הבחירה של בלומברג היהודי למועמד הדמוקרטי השנה, וכנראה גם יגייס את נתניהו, לסכל את בחירתו של בלומברג. כפי שעשה להילארי ב 2016. אלא שהפעם הוא עומד מול כוח חזק מדי שגם יודע על כוונותיו הזדוניות ועל התערבותו בבחירות לנשיאות ארה"ב הקודמות שבהן הוא שתל באמצעות ההאקרים הרוסים שלו את המריונטה שלו טראמפ בבית הלבן. והפעם פוטין הדיקטטור הרוסי והמריונטות שלו יפסידו.

שלא לדבר בכלל שבלומברג אם ייבחר לנשיא ארה"ב השנה, גם יעשה היסטוריה כנשיא האמריקאי היהודי הראשון, והוא גם הכי טוב לישראל, גם יהודי, גם אוהב ישראל וגם אחד האנשים הכי עשירים בעולם, ויש לו גם ניסיון עשיר של עשרות שנים הן כמושל והן כראש העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר בעולם עם כמעט 10 מיליון תושבים.









 
אל תפתח הרבה ציפיות, הדמוקרטים כנראה הולכים לכיוון של סנדרס

או של בוטיג'ג'.

התהליכים המתרחשים בשנים האחרונות במפלגה הדמוקרטית מוכיחים שיש דבר כזה מרכז פוליטי וכיום יש בארצות הברית צורך במפלגה שלישית גדולה שתהיה מפלגת מרכז ותפריד את המרכז מהשמאל שהולך הרבה יותר שמאלה מבעבר.
גם בלומברג וגם ביידן צריכים להיות במפלגת מרכז כזו ולא במפלגה אחת עם ברני סנדרס.
בין טראמפ לסנדרס או בוטיג'ג' ראוי שתהיה לאמריקאים אופציה נוספת.

לפעמים ישראל מקדימה במספר שנים או אפילו עשורים את ארצות הברית. בקיום של מרכז פוליטי משמעותי ישראל מקדימה את ארצות הברית.
 

סטילהוק

New member
בדיוק כמו אצלנו, מרכז שעוצר את הטירוף וההקצנה של שני הצדדים

מימין ומשמאל. מסכים איתך שחייבת לקום בארה"ב מפלגת מרכז גדולה שתשלוט במדינה. אבל אני עדיין מקווה שהדמוקרטים יבחרו נכון. צריך לזכור שהם עמדים בנובמבר מול טראמפ עם הגב הכלכלי הרוסי שלו, ולכן הם חייבים מישהו מספיק חזק גם הוא כלכלית שיעמוד מולו כדי לנצח בבחירות ולהעיף סופית את המריונטה של פוטין מהבית הלבן, ביחד עם כל חותמות הגומי השפוטים שלו. אלה שהוא עדיין לא הספיק לפטרם, כי מרות שיודעים כמה הוא שרלטן מושחת, מעדיפים לשתוק ולזרום עם שחיתותו ושרלנוטו המסוכנת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ברני סנדרס פרש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב


 

צורי80

New member
התעמולה הבזויה שמי שתומך בישראל אנטישמי, משכנעת רק אותך.

אתה יכול עוד עשר שנים לדקלם שהנשיא הכי תומך ישראל הוא אנטישמי, לא משכנע.

בלומברג, קשיש יהודי חביב שעלול להחזיר את הסכם הגרעין עם אירן, אם יבחר.
ידרש כל הזמן על ידי בוחריו להוכיח שאין לו נאמנות כפולה לישראל בגלל היותו יהודי, ויצטרך למלא את ציפיותיהם בנוגע לקידום הקמת מדינה פלסטינית בלב ישראל.

הבעיה שלך עם טראמפ היא אחת, שנתניהו הצליח לעצב את תפיסת עולמו.
 

סטילהוק

New member
טראמפ שרלטן אנטישמי שמשתמש בישראל להיבחר שוב לנשיאות

אבל שנינו הרי י ודעים ביביסט שאחרי שהוא ייבחר שוב ישראל כבר לא תעניין אותו, בדיוק כמו שאחרי שהכורדים עשו בשבילו את העבודה השחורה והקריבו אלפי לוחמים ולוחמות הןא כבר לא ספר אותם ותקע להם סכין בגב, כי לאנשים כמו טראמפ המגדלי יוקרה בטורקיה הרבה יותר חשובים מחיים של בני אדם, גם אם מדובר בבני הברית הכי נאמנים שלו, שאפילו ישראל לא עשתה ולא הקריבה מעולם מה שהם עשו והקריבו בשבילו. אז אם להם הוא תקע סכין בגב ומכר אותם לדיקטטור הטורקי מוסלמי הקצב מאנקרה, ואם לא התערבותם של שני בתי הנבחרים בארה"ב, היה גם נערך בהם טיהור אתני, ואתה יודע את זה טוב מאוד.
 

צורי80

New member
התירוצים שלכם נהפכים לפחות ופחות סבירים

התירוצים של הדמוקרטים נגד טראמפ פחות ופחות מוצלחים.
בהתחלה סיפרתם לנו שניקי היילי היא הפרו ישראלית ולא טראמפ,
אחרי זה אמרתם שהוא לא יעביר את השגרירות,
אחרי זה אמרתם שהוא לא יכיר בהתנחלויות,
אחרי זה אמרתם שעסקת המאה תהיה נוראית לישראל.
עכשיו עברתם לטיעונים לא רציונאלים, כאילו תמיכת יתר בישראל תעלה את התמיכה בו בבחירות.

בוא נגיד את האמת,
כמו אנשי שמאל יהודים רבים, גם אתה מתנגד לטראמפ. אתה מחפש נשיא שיהיה יותר שמאלני ויותר אובייקטיבי בסיכסוך הישראלי-ערבי, זה כל הסיפור, גם אם תעטוף אותו בשלל הסברים.
 

סטילהוק

New member
מי זה אתם ביביסט שפוט? אני יותר ימני ממך, אם כבר אתה השמאלני

וכל מה שציינת לגבי טראמפ המריונטה של פוטין בבית הלבן זו תעמולת בחירות, שלא לדבר בכלל על כך שלא היתה שום העברת שגרירות, למעשה היא לא זזה אפילו מ"מ ממקומה, אלא אם כן אתה לא יודע מה פירוש המילה "העברה", אבל עזוב אותך מעובדות, וחכה תראה מה יעשה השרלטן הג'ינג'י אם חס וחליה ייבחר שוב בקדנציה השנייה שלו כשהוא כבר לא יזדקק לקולות של יהודים רפובליקנים ואוונגליסטים בכדי להיבחר שוב. אז אתה וביביסטים שפוטים כמוך תגלו מי זה טראמפ באמת. בתקווה שהוא לא ייבחר שוב ולא תצטרכו לגלות זאת.
 

צורי80

New member
ההפחדות שלכם על טראמפ, כמו שאר ההפחדות, אף פעם לא מתרחשות.

לא נשכח איך אמרתם "עוד תתגעגעו לאובמה".
ועכשיו אתם עסוקים בלמצוא תירוצים למה העברת השגרירות זה "לא נחשב".
כדאי שתמצאו תירוצים על שאר הדברים שלו.

ההפחדות שלכם לא עובדות, תכיר בכך.
 
למעלה