מי שיחזור מסין, הונג קונג, מקאו, סינגפור או תאילנד החל

דיברגנט חדש

Well-known member
ביבי למד מהכפיות טובה של נעמה ומונע מהם להצביע


 
ידי ימין לא יודעת מיד שמאל ולהיפך:

הקורונה ישפיע על הבחירות? חשש שאלפי ישראלים לא יוכלו להצביע
"
בעקבות הודעת משרד הבריאות על הרחבת המגבלות לשבים ממדינות המזרח, ישראלים רבים המטיילים בתאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו המתכננים לשוב לארץ בימים הקרובים - עשויים למצוא את עצמם בבידוד. בימים הקרובים, משרד הבריאות יקיים דיון עם ועדת הבחירות המרכזית על מנת להחליט כיצד לאפשר את זכות ההצבעה של השבים מהמזרח שאולצו לשהות בבידוד בביתם למשך שבועיים.

על פי ההחלטה, שהתקבלה לאחר הערכת מצב של השר יעקב ליצמן וצוות מומחים ממשרדו, כל השבים מיעדים אלה יחויבו לשהות בבידוד בביתם למשך 14 יום - גם אם אינם סובלים מתסמינים כלשהם. זאת, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה שגבה עד כה את חייהם של 1,665 בני אדם, רובם בסין. ההנחיות החדשות מעמידות בסימן שאלה אלפי המטיילים שיגיעו לארץ, שכן הבחירות לכנסת ה-23 יתקיימו בעוד כ-15 ימים - ב-2 במרץ. לדברי גורמים במשרד, לא נקבעו עד כה נהלים בנושא.

למשרד החוץ אין הערכה לגבי מספר הישראלים המטיילים במזרח בשעה זו, אך ככל הנראה מדובר בכמה אלפים, בעיקר במדינות כמו תאילנד, סינגפור ויפן. בכל יום יוצאות טיסות לתאילנד עם לפחות מאה מטיילים. לפי הערכות חברת התעופה אל על, בתאילנד בלבד נמצאים בין 5,000 ל-10 אלף מטיילים.

גיורא פורדיס, דובר ועדת הבחירות, הסביר בשיחה עם וואלה! NEWS כי בהוראותיו החדשות, משרד הבריאות לא לקח בחשבון את סוגיית ההצבעה בבחירות, המאלצת את המטיילים השבים ארצה להיות בבידוד. "לא קיים בחוק הישראלי אפשרות של קלפי ניידת", אמר. "כל אדם שרוצה להצביע חייב לצאת מהבית ולהצביע במקום הקרוב למגוריו. המחוקק לא נתן פתרון להנחיה הזו, ולכן בן אדם שיאלץ להיות בבידוד, לא תהיה לו דרך להצביע".

פורדיס הסביר כי "גם אדם שחולה בשפעת או עבר ניתוח ולא יכול לצאת מהבית לא יכול להצביע. המחוקקים היו צריכים לחשוב על פתרון לפי שנתנו הנחיה שכזו".
"

__________________________________
מסתבר, שמשרד הבריאות ואפילו שר הבריאות, לא חשבו על מה שאני, האזרח הקטן, חשבתי מייד לאחר שפורסמה הנחיית הבידוד הזו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מסתבר שמה שחשבו שקונספירציה, נכון

הקורונה נוצר במעבדה באוניברסיטה בסין לייצור נשק ביולוגי וגם לחוקר ישראלי ולא כ"כ קשור לעטלפים.
 

סטילהוק

New member
השרלטן מבלפור בונה על זה, בגלל זה הוא מחזיר את חולי הקורונה

מיפן. כדי לזרוע פאניקה ובהלה לקראת הבחירות בתוך ישראל. אבך בסוף זה יחזור אליו כמו בומרנג. ואם תפרוץ כאן חס וחלילה מגפת קורונה גם הביביסטים וכל "שותפיו הטבעיים" יחטפו אותה.
 
רק סמולנג'יק טיפש חלול מוח חולני כמוך

מסוגל להאמין לדבר ההזוי שכתבת
אתה חייב ללכת ליעוץ מקצועי
 

סטילהוק

New member
אתהחייב ללכת דחוף לניתוח הפרדת הלשון שלך מעכוזו של נתניהו

כי נראה שהיא נתקעה עמוק מדי ואתה לא מצליח לשחרר אותה יותר מתוך עמקי עכוזו.
 
למעלה