המשטרה עצרה עוזר שר בחשד לשחיתות במערכת הבריאות

המשטרה עצרה עוזר שר בחשד לשחיתות במערכת הבריאות

"
החשד לשוחד במערכת הבריאות: המשטרה עצרה היום (רביעי) עוזר שר בחשד לביצוע עבירות טוהר מידות. הוא נחקר ביחידת להב 433 בחשד לפעולות הקשורות למסגרת תפקידו. בחקירה נחקרים בין השאר חשדות לשחיתות בעבירות טוהר מידות וכן עבירות נוספות.
אתמול נחשף בכאן חדשות כי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מנהלת חקירה חדשה בחשד לשוחד במערכת הבריאות. בימים הקרובים יזומנו נחקרים ועדים חדשים ללהב 433 בחשד למעורבות בקבלת שוחד בעבור פעולות שעשו במסגרת תפקידם. החקירה נוגעת בין השאר לחשד להשפעות על שיבוץ בעלי תפקידים במערכת הבריאות, בקופות חולים ובתי חולים.
הפרשה החדשה נחשפה בשל מסמכים שנאספו מחשוד בחקירה אחרת, שהעלו חשדות לשוחד בעניינים שמוגדרים על ידי המשטרה "נשמת אפה של מערכת הבריאות". אחד החשודים המרכזיים הוא בדר סרחאן, פעיל פוליטי מהיישוב נחף שבגליל, החשוד בגין מתן שוחד וזיוף מסמכים.
"
[URL]https://www.kan.org.il/Item/?itemId=65413[/URL]
 

סטילהוק

New member
ממשלת המעבר של נתניהו נגועה בשחיתות מהראש

הדג תמיד מסריח מהראש, ולממשלת המעבר הזאת יש ראש מסריח במיוחד, ראש ממשלה שנאשם בפלילים חמורים ומחזיק מדינה שלמה ואת כל אזרחיה כבני ערובה כבר למעלה משנה. ראש ממשלה שכל מה שמעניין אותו זו אך ורק טובתו האישית ושהמדינה כולה תישרף מבחינתו ובחינת אשתו. ולכן לא מפליא כלל שכל ממשלת המעבר הזאת מושחתת כמו העומד בראשה.
 
למעלה