האם יוזמת סמוטריץ' תביך את כחול לבן או את נתניהו והליכוד?

סטילהוק

New member
האם יוזמת סמוטריץ' תביך את כחול לבן או את נתניהו והליכוד?

היוזמה של סמוטריץ' תביך את כחול לבן
https://www.inn.co.il/News/News.aspx/424881

שר התחבורה מבקש מראש הממשלה לנצל את כינוס המליאה בשבוע הבא לטובת החלת ריבונות בבקעת הירדן.

שר התחבורה וחבר הקבינט ח"כ בצלאל סמוטריץ' שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לנצל את כינוס המליאה בשבוע הבא לטובת החלת ריבונות בבקעת הירדן.

המליאה צפויה להתכנס לבקשת ''כחול לבן'' כדי לדון בהקמת ועדה לדיוני החסינות של נתניהו. סמוטריץ' מציע לנצל את ההזדמנות כדי לבדוק כיצד תנהג מפלגתו של בני גנץ מול הצעה לסיפוח בקעת הירדן לישראל.

''ישראל ביתנו וכחול לבן חושבים שאפשר לקבל החלטות חשובות ועקרוניות בזמן ממשלת מעבר. אני בעד. אבל לא פוליטיקה אלא מהות. החלת הריבונות על בקעת הירדן היא אחד הצעדים הציוניים החשובים שעומדים על סדר היום, ואם כחול לבן קורצת לימין ניתן לה הזדמנות להוכיח את זה", אמר שר התחבורה.

השר סמוטריץ' הוסיף "העיתוי המדיני שבו ניתן לקבל גיבוי למהלך מצד ידידה של ישראל, הנשיא דונלד טראמפ, בשילוב עם כינוס המליאה 'הדחוף' ביום שלישי, זו שעת כושר היסטורית. אין לנו פריווילגיה לפספס אותה.

''יש מי שדורש כינוס מליאה לצרכים פופוליסטים של חסינות, עלינו לנצל זאת כדי ליישם צעד ציוני היסטורי מתבקש בבקעת הירדן", הדגיש יו"ר האיחוד הלאומי.

תנועת הריבונות מברכת על יוזמתו של סמוטריץ', אך מוסיפים ומדגישים כי הריבונות בבקעת הירדן אינה אלא ראשית מהלך הריבונות. "יש להוסיף את המילה 'תחילה' למהלך אותו מקדם השר סמוטריץ'. ריבונות בבקעה תחילה, כאשר היעד הוא ריבונות גם על יהודה ושומרון", אומרות ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, ה"מברכות על החזרת השיח הפוליטי לסוגיות ערכיות ואידאולוגיות, חזון וציונות".

בתנועה מזכירים את חוות הדעת של משפטנים ולפיה את מהלך הריבונות ניתן לקדם גם בתקופה זו של ממשלת מעבר, ואין כל חובה חוקתית להמתין ליום שאחרי הבחירות.

בכחול לבן כבר הצהירו שאין להם שום בעיה לתמוך החלת הריבונות בבקעת הירדן, אך מי שכן יש לו בעיה, ואגב, בגלל זה גם לא עשה זאת כשהיתה לו ממשלה ימנית ורוב בממשלה ובכנסת במשך עשור שלם זה דווקא נתניהו, שגם עכשיו אחרי שממשל טראמפ הכריז שההתנחלויות חוקיות ושאין שום בעיה עם החלת הריבונות בבקעת הירדן, נמנע נתניהו מלהחיל את הריבונות על הבקעה למרות שהיה לזה רוב בכנסת הנוכחית והבטיח כהגלו בקודש שיעשה זאת אחרי הבחירות, כדי שיהיה לו שוב מה להפר כדי שיוכל להבטיח שוב לקראת הסבב הרביעי וכו'... כך שהיוזמה של סמוטריץ' למעשה לא נועדה רק להעמיד במבחן את כחול לבן, אלא גם את נתניהו עצמו, שגם סמוטריץ' וחבריו בימינה יודעים היטב איזה שקרן ומפר סדרתי הוא, וכבר לא סומכים יותר על מילתו. כך שזה ייאלץ את נתניהו והליכוד לחשוף מה באמת הם מתכוונים לעשות לגבי בקעת הירדן עוד לפני הבחירות, האם נתניהו יעמוד במבחן ויחיל את הריבונות על בקעת הירדן או שיתחיל עם התירוצים למה לא כהגלו בקודש, בדיוק כמו שעשה עם ההבטחה למיטוט שלטון החמאס בעזה כבר לפני יותר מעשור ולא נקף אצבע לגבי זה עד היום. שלא לדבר בכלל על נותן להם פרוטקשן של מיליארדים כדי שלא יעיפ עלינו בלוני נפץ. בזמן שהחמאס עושה מאיתנו ומצה"ל צחוק בחסותו של השרלטן נתניהו.
 

ai21

New member
לא ניתן להביך את מי שאין לו

בושה.
כהרגלם יקשקשו משהו על צוללות וימשיכו הלאה.
 

סטילהוק

New member
צודק, למשפיטך השרלטן מבלפור אין שום בושה

ועצם זה שהוא ממשיך לכהן כראש ממשלה ולא קם ומתפטר או יוצא לנבצרות כדי להוכיח את חפותו, אם בכלל יש לו כזאת, מה שלא נראה כלל על פי התנהלותו הבזויה והמבזה את המדינה ואת בית הנבחרים שלה, בבית המשפט, מוכיח עד כמה אין לו בושה, ולכן הוא גם הרשה לעצמו לעשות את כל מה שעשה, כי אין לו לא בושה ולא מצפון.
 
אפשר לדעת סמולנצ'יק טיפש

ואידיוט למה אתה מתעקש להראות את בורותך ברבים?
כבר הסברתי לך שנתניהו לא צריך להוכיח את חפותו אלא הפרקליטות צריכה להוכיח את אשמתו
שום דבר לא נכנס למוח החלול שלך
 

ai21

New member
הפרקליטות לא צריכה

הרי הם והשופטים - משקשקים באותו כיס...
 

סטילהוק

New member
שלא יוכיח ביביסט שפוט ועיוור וייכנס לכלא מצידי

רואים שאתה לא מבען כלום גם במשפטים, לא פלא בהתחשב בכך שלא למדת ליבה, ונראה שאפילו שיעורי אזרחות לא. נאשם שהוגש נגדו כתב אישום בבית משפט חייב, לא צריך, חייב להוכיח את חפותו בבית משפט, או לחילופין ללכת לכלא. ובדיוק בגלל זה יש סניגור מול התובע. אחרת בשביל מה צריך בכלל סניגורים, ביביסט חלול מוח.
 
סמולנצ'יק טיפש חלול מוח

הכלל הוא שכול עוד בית משפט לא קבע את אשמתו של אדם הרי הוא בחזקת זכאי
הפרקליטות אהבל היא זו שצריכה את אשמתו ואם היא לא מצליחה
הנאשם לא יכנס לכלא
בבית משפט הפרקליטות הוא זו שצריכה להציג הוכחות ועל הנאשם לערער על ההוכחות
זה מה שמלמדים בלמודי ליבה זה רק המוח השמאלני החלול שלך לא מסוגל לקלוט
 

סטילהוק

New member
ובדיוק בשביל זה ביביסט שפוט מטומטם יש כתבי אישום ראיות ועדים

התביעה תציג את ראיותיה, עדיה ותביעותיה ואילו על הסניגור של הנאשם להציג ראיות לחפותו של הנאשם ולהפרכת האשמות נגדו, כמו גם הראיות והעדויות נגדו. כשתעמוד כנאשם בבית משפט תבין על מה מדובר.
 
עוד לא הבנת סמולנצ'יק טיפש

הסנגור לא צריך ראיות לחפותו של אדם
מספיק שהוא מצליח להפריך את ראיות והאשמות נגד הנאשם זה מפסיק כדי לזכות משהו
בשיטת המשפט בישראל וגם בכול הדמוקרטיות בעולם
זה שאדם חף מפשע כול עוד לא הוכחה אשמתו ולא
אדם אשם כול עוד לא הוכחה חפותו
ואם את לא מבין את הבדל שאל ילד בכיתה ו הוא יסביר לך
 

סטילהוק

New member
הטיפש היחיד זה אתה ביביסט שפוט ועיוור

ורואים שאתה לא מבין כלום במשפטים. לא פלא, נתניהו אוהב את הבוחרים שלו כמה שיותר בורים ושפוטים כי ככה קל לו יותר לעבוד עליהם בעיניים. ואתה הוכחה חיה לזה.
 
איפה כתוב בכתבה

סמולנצ'יק טיפש שהליכוד מתנגד וכחול לבן מסכמים?
לא מזמן אחמד טיבי נזף בהנדל והנדל שתק
ויעל גרמן מכחול לבן אמרה שלא מדברים על שום סיפוח
 
הליכוד יכול להעביר את החלת הריבונות גם בלי כחול לבן

יש רוב להחלת הריבונות עם ישראל ביתנו.
אם הליכוד רוצה הוא יכול להחיל את הריבונות מחר.
 
כחול לבן צריכים לעשות דבר מאוד פשוט בקשר להחלת הריבונות

בבקעת הירדן - חופש הצבעה לחברי הכנסת של כחול לבן.
בכלל ראוי שבנושא כזה יהיה חופש הצבעה ולא תהיה משמעת סיעתית.
 

סטילהוק

New member
גם אם טיבי יכהן כשר בממשלת משפיטו השרלטן צורי יגיד אמן

כי זה טיבו של ביביסט שפוט. לנתניהו מותר אפילו להקים ממשלה עם הערבים. כי זה ביבי.
 
למעלה