היום יש בחירות הרבה יותר גורליות מכל הפייק-בחירות שלנו

היום יש בחירות הרבה יותר גורליות מכל הפייק-בחירות שלנו

בהצלחה למפלגה השמרנית ולבוריס ג'ונסון (לא ילצין)
בבחירות הללו אני ימין לגמרי
 

צורי80

New member
בבריטניה יש היום בחירות. נאחל בהצלחה לימין ולידידי טראמפ.

 

צורי80

New member
מצד אחד נכון

מצד שני, האנטישמיות בטוח לא הולכת הבייתה.
אני חושש שבמידה לא מועטה קורבין לא היה הבעיה, אלא רק סימפטום שלה.
 

סטילהוק

New member
האנטישמי הכי גדול היום יושב בבית הלבן, והוא כבר לא מסתיר

האנטישמי הכי גדול היום יושב בבית הלבן, והוא אפילו כבר לא מסתיר את האנטישמיות שלו ושנאת היהודים שטבועה בו מאז ומתמיד, ויכולנו לראות ולשמוע כולנו (כל מי שלא חירש, עיוור או מפגר), איך הוא קרא ליהודים בפניהם "אתם רוצחים ברוטאליים ולא נחמדים בכלל שכל מה שמעניין אותכם זה כסף וממון", כלשונו, והוסיף "ולמרות שאני שונא אותכם אתם תהיו הבוחרים הכי גדולים שלי, כי כל מה שמעניין אותכם זה כסף וממון ולא תצביעו למי שיטיל עליכם מיסים, גם אם חייכם יהיו תלויים בכך."

מאז היטלר אף מנהיג בעולם החופשי ובטח שאף נשיא אמריקאי לפני הנשיא דונלד טראמפ לא נאם נאום כל כך אנטישמי, בוטה ודוחה, כמו הנאום האנטישמי האחרון של הנשיא טראמפ מול הקהילה של הלובי היהודי בפלורידה שאירגן, איך לא, שלדון אדלסון, שבמקרה, אבל רק במקרה, מימן את קמפיין הבחירות של טראמפ וגם את של נתניהו. ומה עשו היהודים ששמעו את נאומו? הריעו ומחאו לו כפיים, ובכ למעשה אישרו כל מילה שאמר לגביהם. מופתעים? כי אני ממש לא.

 

צורי80

New member
אחד מהשניים

בשביל לטעון שטראמפ אנטישמי צריך או להזדהות עם המוסלמים ברמה כל כך חזקה שמה שבאמת מטריד זה יחסו לאיסלם,
או לחיות בעולם הדימיון לגמרי.
 

סטילהוק

New member
יחסו לאיסלם? אל תצחיק אותי ליכודניק, העם סעודיה נוצרית?

בפעם האחרונה שבדקתי גם ידיד הטוב שעליו הוא מג בחירוף נפש ואפילו מצדיק את הטיהור האתני שהתחיל לעשות בכרדים בני בריתו הנאמנים של טראמפ והמערב, הוא לא נוצרי. הסיבה היחידה שטראמפ עוד לא תקע סכין בגב גם לישראל כמו שעשה לכורדים היא שיש לו בחירות לקדנציה שנייה של נשיאות ארה"ב השנה והוא צריך את שלדון אדלסון הספונסר של נתניהו והספונסר גם של טראמפ. אבל השבוע הוא אמר ליהודים בפנים שהוא שונא אותם, ועוד בכנס תמיכה בטראמפ שארגן שלדון אדלסון בעצמו בפלורידה. הוא גם כינה את היהודים "רוצחים ברוטאליים לא נחמדים כלל שכל מה שמעניין אותם זה כסף וממון", אז לגבי הליכודניקים היהודים הוא בהחלט צודק, אבל לא לגבי כל שאר היהודים שלא כל מה שמעניין אותם זה כסף וממון ובטח לא לסגוד לנתניהו וטראמפ השרלטנים כמו למלכים.
 
למעלה