הרעיון היצירתי של ישראל ביתנו: ליברמן ייכנס לממשלת ימין

סטילהוק

New member
הרעיון היצירתי של ישראל ביתנו: ליברמן ייכנס לממשלת ימין

הרעיון היצירתי של ישראל ביתנו: ליברמן ייכנס לממשלת ימין לחצי שנה
https://www.mako.co.il/news-politics/2019_q4/Article-f3b9532041dce61026.htm

בניסיון להקים ממשלת אחדות מבלי שכחול לבן יישבו תחת נתניהו, גורמים במפלגה הציעו שליברמן יצטרף לממשלת ימין צרה בראשות נתניהו לתקופה מוגבלת. כך, בסיום כהונת ראש הממשלה, תוכל כחול לבן לבחור אם להרכיב ממשלת רוטציה בראשות גנץ או ללכת לבחירות

אם לא תהיה דרמה של הרגע האחרון, בעוד שמונה ימים נצעד לבחירות בפעם השלישית בתוך פחות משנה. בניסיון לפתור את נושא ממשלת האחדות בלי שכחול לבן יהיו תחת נתניהו, העלו גורמים בישראל ביתנו רעיון יצירתי. לפי ההצעה, שפורסמה הערב (שלישי) במהדורה המרכזית, ליברמן יצטרף לממשלת ימין-חרדים לתקופה של שישה חודשים תחת נתניהו - שבסיומם כחול לבן תוכל להרכיב ממשלת רוטציה בראשות גנץ או ללכת לבחירות. ליברמן בתגובה: "לא דובים ולא זבובים".
 
"לא דובים ולא זבובים". נתניהו יהיה מוכן לשלם, העניין יישקל

1. עוברים להכרעה, תום עידן פרוטקשיין/הכלת הטרור
2. חוק גיוס ללא שינוי פסיק
3. רפורמות חברתיות/אזרחיות חילוניות/מתקדמות
4. ליברמן יחליף את נתניהו עם תחילת המשפט
5. החזר הוצאות הבחירות האחרונות לקופת המדינה על חשבון תקציבי החרדים.

הכל למען המדינה! לא למען סקטור מסויים או כיס מסויים...
אם נתניהו/שחורים יגידו "דא", סביר שזה יקרה.
ו....
מדובר באופציה הכי פחות כואבת מבחינתם.
 
בישראל ביתנו כל יום יש רעיון "יצירתי" חדש

הרעיון התורן היום:
ממשלת מומחים לשנה

נראה שישראל ביתנו שעד עתה היה רושם שזו מפלגה של איש אחד הופכת לרשימה של שמונה מפלגות שונות שכל אחת מהן מושכת לכיוון אחר, או שמדובר בסכיזופרניה כפול 8 של האיש האחד שלא יודע מה הוא רוצה.
איש אחד עם שמונה קולות שונים או שחברי כנסת בירכתי הרשימה מתחילים לחוש שכסאם בכנסת נמצא בסכנה במקרה של בחירות.
 

סטילהוק

New member
אני כבר באמת לא יודע מה ליברמן רוצה, שיגע את רבו

עכשיו הוא מאיים על גנץ וכחול-לבן שאם לא יסכימו שנתניהו יהיה ראשון ברוטציה, למרות שנתניהו מסרב להתחייב שלא יבקש חסינות,הוא יצטרף לממשלת ימין-חרדים, או יותר נכון לגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת-שפוט של נתניהו. אז אם זה מה שהוא רוצה אחרי כל הקמפיין שלו לענייני דת-ומדינה וגרירת כל המדינה ביחד עם נתניהו לשתי מערכות בחירות מיותרות כשהשלישית בדרך, שיצטרף ויעזוב אותנו את גנץ וכחול-לבן בשקט. ואם ליברמן רוצה לחזור לשמש כחותמת הגומי של נתניהו השרלטן ולכהן תחת ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום פליליים חמורים נושאי אות קלון, שלא יגרור גם את גנץ וכול-לבן באיומים לממשלת השחיתות הזאת, שהדבר האחרון שהיא תהיה זו ממשלת אחדות ועוד פחות מזה חילונית וליבראלית.

ליברמן מאיים להצטרף לממשלת ימין צרה אם כחול לבן לא יסכימו שנתניהו יכהן ראשון
https://www.haaretz.co.il/news/elections/1.8220894

אנשיו של ליברמן אמרו שחברי כנסת בסיעה פנו אליו בבקשה שייכנס לממשלת ימין צרה. בכחול לבן מתקשים לאמוד אם מדובר בתרגיל של יו"ר ישראל ביתנו בניסיון ללחוץ עליהם

אסור לכחול-לבן להתאבד ביחד עם ליברמן, אם הוא רוצה להיות מתאבד שיעי ולאבד את רוב המנדטים שקיבל מבוחרי המרכז שהצביעו לו במקום לכחול-לבן כי האמינו לו כמו שהאמינו לכחלון השקרן הבוגדני בזמנו שהבטיח שלא יאפשר הקמת מונופול גז בישראל, ובגד בבוחריו ותקע להם סכין בגב כשחבר לנתניהו ועזר לו בהימנעותו להעביר את מתווה הגז המושחת עם תשובה שעלה לקופת המדינה מאות מיליארדי דולרים והביא לגירעון הכי גדול בתולדותיה, שיתאבד לבדו ולא יגרור איתו את גנץ וכחול-לבן. כחול-לבן צריכה ללכת לאופוזיציה ולהמתין בסלנות עד לבחירות הבאות שעד אז לכל הציבור בישראל כבר יימאס מנתניהו השרלטן השקרן והנוכל מבלפור סופית, או עד שנתניהו ישפט וייכנס לכלא, בתקווה שעד אז עוד תישאר לנו בכלל מדינה דמוקרטית חופשית ולא תהפוך למדינת הלכה חשוכה ודיקטטורית מפגרת ונחשלת נוסח איראן שהעומד בראשה נמצא מעל החוק. מה שיבוא קודם.
 
כמו שכתבתי וכבר די מזמן - שישראל ביתנו תצטרף לקואליציית ימין

וכחול לבן תלך לאופוזיציה.
ליברמן יצטרך להחליט כיצד הוא נוהג בקשר לחסינות של נתניהו והתנהלותו בקשר לכך תקבע מה יהיה עתיד קואליציה כזו וכמה זמן היא תתקיים.
אם לא יתמוך בחסינות (שסביר להניח שנתניהו יבקש) הקואליציה בראשות נתניהו לא תחזיק מעמד הרבה זמן.
נתניהו לא באמת יוכל לכהן כראש ממשלה במקביל למשפט שפתוח לציבור ויפומפם כל יום בתקשורת וגם בכנסת.
אם לא תהיה חסינות הקואליציה הזו תוך מקסימום שנה תתפרק.
 

סטילהוק

New member
שיפרוש, התגלה כאכזבה גדולה הכחלון הזה שהפך לחותמת גומי

של נתניהו, כמו כל מי שנופל במלכודות הדבש של נתניהו ובוגד בבוחריו.
 
למעלה