פרטי הסיכום בנושאי דת ומדינה בין כחול לבן לישראל ביתנו

מסכים איתך בכל מילה. הטרור לא מוכרע כי זה לא כלכלי...

לא כלכלי עבור מקורבי מקבלי ההחלטות ב 2 הצדדים שמאוד מרוויחים מהחימוש ההתקפי/הגנתי.
את זה צריך להפסיק!!! ולכן צריך להזיז מהשלטון את נתניהו.
 

סטילהוק

New member
יש גם עניין פעוט, לא ביג דיל, כמו השמדת הכור הגרעיני בסוריה

שנתניהו התפאר בו בתקשורת למרות שאין לו שום קשר לזה, מלבד היותו יו"ר האופוזיציה כשנערך אותו מבצע חשאי שנתניהו שנתניהו שלא יכל שלא להשוויץ בתקשורת שהיה מודע לגביו (כי חייבים ליידע את ראש האופוזיציה) חשף שישראל השמידה את הכור הגרעיני בסוריה.

ואתה צודק, שום מבצע של נתניהו לא הביא שום הכרעה או ניצחון, לא עמוד ענן, לא צוק איתן וגם ובטח שלא חגורה שחורה.
 
אין משמעות להסכמה על הסעיפים הללו

כחול לבן וישראל ביתנו אולי משחקות בנדמה לי (אבל כנראה שכעת רק כחול לבן משחקת במשחק הנדמה לי הזה) כאשר אין להן ממשלה ללא הליכוד.
ולכן אי אפשר ליישם את הסעיפים הללו.

גם אם הייתה ממשלת מיעוט, יש סעיפים שהיא לא הייתה יכולה להעביר, כי חברי הכנסת הערבים היו מתנגדים לחלקם ולא תומכים בחלק מהאחרים.
חברי הכנסת הערביים היו מתנגדים לחוק הגיוס ולמתווה הכותל ומה להם ולגיור ולמשפט העברי? גם ברית הזוגיות לא ממש מעניינת אותם.
ומרכולים ותחבורה ציבורית יש להם גם בשבת.

רשימה ריאלית זו רק רשימה שתהיה מוסכמת גם על הליכוד והליכוד יסכים רק למה שהמפלגות החרדיות יסכימו שיסכים לו, בין אם יהיו חלק מהקואליציה ובין אם לאו.

לא צריך להתרשם מההצגות הללו של כחול לבן וישראל ביתנו (שכנראה כבר נמצאת בהצגה אחרת). דרעי כבר הגיב על הרשימה הזו בפירוט של ההבטחות שקיבל מכחול לבן. הכל פירוטכניקה חסרת משמעות.
היחיד שלוקח את זה ברצינות והופך את זה לספינים ולתעמולה המשרתת אותו זה נתניהו.
 
הסכמות כאלו יש בהן כדי לנסות לפרק את הליכוד.

אם תהיינה בין ישראל ביתנו לכחול לבן גם הסכמות בתחום המדיני/בטחוני, מכאן שיש מצב שח"כים בליכוד יתאחדו ויגידו לנתניהו: "בתנאים האלו הליכוד צריך להיכנס לקואליציה! ואם אתה לא תוביל את הליכוד לשם, אנחנו נפרוש מהליכוד ונלך לשם".
מבחינתם של הח"כים האלו, האופציה הזאת טובה מסתם לצפות בהתרסקותה של המפלגה עם נתניהו...
 

סטילהוק

New member
א. הערבים כן יצביעו בעד, למרות שלא יישבו בשום קונסטלציה

בממשלה שתקום. וזאת אם הם רוצים שאותה ממשלה תעביר חוקים גם לטובת הציבור שלהם.

ב. החוקים האלה לא חייבים להיות לתלויים בהצבעות הערבים, ואני מאמין שיש גם חברי ליכוד (כמו למשל כחלון, סער, ארדן ועוד...), שרק נתניהו השרלטן מונע מהם להצביע בעד החוקים האלה גם מהאופוזיציה, בגלל שחלק מהחוקים האלה משרתים גם אותם עצמם.
 
איך אני אוהב שיש כל פעם משהו אקטואלי לטפוח על פניך:

[URL]https://twitter.com/KnessetT/status/1196733150250098689?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Frotter.net%2Fforum%2Fscoops1%2F587096.shtml[/URL]

"
בפתח הדיון בוועדת הכספים, התייחס היו"ר ח"כ משה גפני מיהדות התורה לדבריו של רה"מ @netanyahu נגד הרשימה המשותפת בימים האחרונים, כשפנה לח"כ @Ahmad_tibi: "אני מודה לך שיתוף הפעולה שיש לנו כל הזמן". הצטרף אליו ח"כ אזולאי מש"ס: "עם הרשימה ואחמד תמיד היה שת"פ ותמיד אפשר עוד לעשות"
"

בין המפלגות החרדיות וחברי הכנסת הערבים יש ברית אחים (או בני דודים) ותמיד הייתה.
חברי הכנסת הערבים לא יצביעו נגד החרדים.
 

סטילהוק

New member
אם כבר מה שאתה אוהב זה להתפרץ לדלת פתוחה

כי לא חידשת לי שום דבר. שנים הרי אני טוען שאין שום הבדל בין האנטי-ציונים האלה לאנטי-ציונים האלה, מלבד הפראזיטיות והעובדה שאלה ערבים ואלה יהודים. ובטח שאין להם שום בעיה לשתף פעולה ביניהם, ובעיקר עם המוסלמים הקיצוניים שבהם. כי לשניהם יש הרבה יותר מהמשותף ממה שיש לחרדים עם היהודים החילונים והליבראלים. בגלל זה אני גם מתריע שהבעיה הדמוגרפית בישראל לא תהיה מתי שהחרדים יהיו רוב אלא מתי שהחרדים ביחד עם הערבים, ובעיקר המוסלמים הקיצוניים שבהם, יהיו רוב.
 
למעלה