טראמפ מאוכזב מנתניהו, ארה"ב מתוסכלת מישראל

סטילהוק

New member
טראמפ מאוכזב מנתניהו, ארה"ב מתוסכלת מישראל

"טראמפ מאוכזב מנתניהו, ארה"ב מתוסכלת מישראל"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5626724,00.html

בכירים בירושלים שדיברו עם בכירים בבית הלבן ובממשל האמריקני אומרים כי האמריקנים "כועסים כי תוכנית המאה תקועה כבר חודשים". גורמים ששוחחו עם טראמפ: "הוא מדבר על נתניהו באופן שלילי"

"האמריקנים מיואשים ומתוסכלים מהפוליטיקה הישראלית ומהמשבר הפוליטי, שמונע מהם כבר חודשים ארוכים להציג את החלק המדיני של עסקת המאה". כך אומרים בכירים בישראל ששוחחו עם בכירים בדונלד טראמפ העידו שהוא "מאוכזב מאוד מנתניהו, ומדבר עליו באופן שלילי".

לדבריהם, טראמפ החליט להתרחק מראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר כישלונו בסבב הראשון של הבחירות באפריל ולא לסייע לו בסיבוב השני, כפי שסייע לו בסיבוב הראשון. אז הוזמן נתניהו לבית הלבן, וטראמפ הכריז על הכרה ברמת הגולן וכן הכריז על משמרות המהפכה באיראן כארגון טרור.

בסבב הבחירות השני התנהג טראמפ אחרת: הוא כבר לא חיבק את נתניהו ולא נתן לו מתנות, למעט ציוץ שבו כתב כי שוחח עם נתניהו על האפשרות של ברית הגנה. גורם המקורב לטראמפ הסביר שהוא החליט להתרחק מנתניהו אחרי כישלונו הראשון להרכיב ממשלה "משום שהנשיא לא אוהב לוזרים".

שר החוץ של ארה"ב לשעבר רקס טילרסון, שכיהן בתפקיד זה בשנה הראשונה לכהונת טראמפ ופוטר על ידו, אמר לפני כחודשיים באירוע באוניברסיטת הרווארד: "נתניהו ניסה לרמות את טראמפ כמה פעמים, כשהציג לו מידע שגוי. למרות הקשרים הקרובים בין ישראל וארצות הברית, כדי להתמודד עם נתניהו זה תמיד טוב להיות עם מידה של סקפטיות בשיחות עימו".

עוד האשים טילרסון: "ישראל שיתפה מידע שגוי על מנת ללחוץ את ארה"ב וזאת בניסיון לשכנע אותנו שהישראלים הם הטובים. אחר כך הצגנו את הדברים אחרת לנשיא, והסברנו לו שעבדו עליו. הפריע לי שבני ברית כל כך קרובים וחשובים עשו לנו את זה".

בינתיים גם טראמפ עצמו נמצא בצרות לקראת הכניסה לשנה האחרונה של נשיאותו שתהיה גם שנת בחירות חדשות לנשיאות ארה"ב, ובעיקר לאחר ציוצו נגד שגרירת ארה"ב באוקראינה לשעבר ממש באמצע עדותה בקונגרס, שזכתה לסימפטיה רבה מכל הציבור האמריקאי בכל רחבי ארה"ב, מה שהצליח לעורר את חמת זעמם של לפחות 80% מהאמריקאים נגד טראמפ וכל התנהלותו העבריינית המאפיונרית. שמקבילה מאוד להתנהלותו של נתניהו ומושחתיו.
 
אז גם אנשים מממשל טראמפ טוענים שנתניהו שקרן?

אפשר לרמות את כל האנשים חלק מהזמן
אפשר לרמות חלק מהאנשים כל הזמן
אי אפשר לרמות את כל האנשים כל הזמן

אגב, בבלפור כל כך לחוצים עכשיו שהם יורים לכל הכיוונים.
לא רק הרשימה המשותפת אלא גם סער על הכוונת.
רק לא ברור, אם נתניהו כל כך בטוח שכחול לבן וליברמן החליטו להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, מדוע הם מפיצים או מזינים שמועות שבכחול לבן מדברים עם חברי כנסת מהליכוד שיצטרפו לממשלה של כחול לבן על מנת שלא יהיה צורך בתמיכת חברי כנסת מהרשימה המשותפת?

כשנתניהו בלחץ הוא מאבד את העשתונות. בדיוק כפי שאריאל שרון תיאר אותו.
 

סטילהוק

New member
נתניהו השקרן והשרלטן הכי גדול בתולדות ההיסטוריה האנושית

עוד לא היה וגם לא יהיה שקרן ושרלטן יתר גדול מנתניהו שכל מילה שיוצאת מפיו צריך לקחת אותה בעירבון מוגבל. שלא לדבר בכלל על מפר ההבטחות הסדרתי ששאר את כל שיאי גינס בהפרת הבטחות בעבר ובהווה.
 

סטילהוק

New member
ממשל טראמפ לא יטיל הפעם וטו על הגינוי נגד ישראל באו"ם

עכשיו הודיעו בפוקס ניוז, הערוץ הכי מזוהה עם ממשל טראמפ והרפובליקנים בארה"ב שממשל טראמפ הודיע שהפעם לא יטיל וטו על הגינוי נגד ישראל באו"ם ובדרישה של מועצת הביטחון של האו"ם לפתוח בחקירה מיידית לגבי הרג הילדים בעזה. נראה שלטראמפ נמאס רשמית מנתניהו.
 
למעלה