ליברמן: כבר לפני שנה סברתי שיש צורך לחסל את בהאא אבו אלעטא

סטילהוק

New member
ליברמן: כבר לפני שנה סברתי שיש צורך לחסל את בהאא אבו אלעטא

ליברמן: "כבר לפני שנה סברתי שיש צורך לחסל את בהאא אבו אלעטא, אך מי שהתנגד ושמנע את זה ועמד על שתי רגליו האחוריות שלא נחסל אותו אז היה נתניהו"

ליברמן: "נתניהו מנע את סיכול בכיר הג'יהאד לפני שנה"
https://news.walla.co.il/item/3323199

יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר אמר כי ראש הממשלה מנע והתנגד בעבר לסיכול הממוקד של אבו בהאא אל-עטא, שחוסל ברצועת עזה. ליברמן האשים: "מי שמנע את זה לפני שנה, עמד על הרגליים האחוריות ומנע את הסיכול הממוקד"

בקיצור: השקר הגדול של השרלטן והשקרן הסדרתי הכי גדול בתולדות האנושות נחשף. עוד שקר נוסף לרשימת השקרים הארוכה המתמשכת והמצטברת שעוד תכניס את נתניהו לספר השיאים העולמי של גינס כשקרן הכי גדול בתולדות ההיסטוריה האנושית.
 

צורי80

New member
הרמטכ"ל התנגד אז, בשל התיכנון לחסל את המנהרות בצפון, ושיכנע

בכך את כל הקבינט (למעט אולי ליברמן).

כעת מערכת הביטחון תמכה בזה והקבינט אישר.

אם זה סיכל תוכנית של מישהו להקים ממשלה שאין לה היתכנות למשך שלושה חודשים, זו בעיה שלו.
 

סטילהוק

New member
כן, בניגוד לאז "הכוכבים הסתדרו" רק בגלל שלנתניהו היה אינטרס

אישי ופוליטי מובהק. ועובדה שזה עבד. ובאיזה מחיר... חצי מדינה משותקת וחיה בפחד וחרדה יומיומית. וממתי בדיוק הרמטכ"ל שהיה אז בכלל אייזנקוט ולא כוכבי, מחליט בשביל הדרג המדיני ובשביל ראש הממשלה? הרי מי שנותן פקודות לרמטכ"ל זה ראש הממשלה ולא ההיפך. ואם לנתניהו אדונך היה אז אינטרס אישי בחיסולו של בכיר הג'יהאד שהספיק להוציא פיגועים רבים במשך השנה האחרונה מאז שנתניהו אדונך התנגד לחיסולו באופן נחרץ, תאמין לי ששום תיכנון לחיסול המנהרות בצפון לא היה מונע ממנו לאשר את זה ולהורות לרמטכ"ל להוציא את זה לפועל. כך שאני לא קונה את זה אפילו לרגע ש"הכוכבים הסתדרו" רק השנה ובדיוק עכשיו. אם יש משהו שאני בטוח לגמרי לגבי נתניהו, חוץ מזה שהוא שרלטן ושקרן, זה שאצלו אין בכלל דבר כזה מקריות, שום דבר לא מקרי אצלו והוא אף פעם לא עושה שום דבר בחינם בשביל אף אחד, אלא אך ורק אם יוצא לו רווח אישי מזה או זה משרת אותו ואת מטרותיו האישיות.
 
למה אתה מתכוון ב"עובדה שזה עבד"?

איזה אינטרס אישי ופוליטי מובהק של נתניהו שורת בחיסול הזה ברצועת עזה?
 
למעלה