הליכודניקים נוהרים לעבר הדרכון הפורטוגלי

סטילהוק

New member
הליכודניקים נוהרים לעבר הדרכון הפורטוגלי

מאז שינוי החוק הפורטוגלי, המאפשר להוציא אזרחות אירופאית בקלות יחסית, נראה כי יש עלייה מתמדת בכמות הבקשות לדרכון פורטוגלי - אירופי, כך שבשנתיים האחרונות זינק מספר הבקשות מכ-400 לכ-2,200 בקשות מדי חודש.

“מיליוני יהודים ספרדים ויוצאי מדינות ערב זכאים לאזרחות פורטוגלית - זהו נתון מטורף. הזכאות ניתנת לצאצאי מגורשי ספרד וקיימת באופן מובהק אצל רובם המוחלט של צאצאי העולים מצפון אפריקה (מרוקו, טוניס, אלג’יר, לוב ומצרים), ארצות הבלקן (בולגריה, יוון, טורקיה ויוגוסלביה לשעבר), סוריה, לבנון ויהודי דרום אמריקה”

וזה רק מוכיח שהיהודים שהגיעו ממדינות ערב לישראל, שרובם ליכודניקים, הם לא ציונים ולא נעליים, וגם אף פעם לא היו באמת כאלה. ולכן גם לא פלא ששותפיהם הטבעיים של הליכודניקים הם החרדים האנטי-ציוניים, ושהמצע הימני ציוני של מפלגת הליכוד נמחק ע"י נתניהו ואף ליכודניק לא פצה את פיו לגבי זה עד היום.
 

ronniway1

New member
ומה עם אלה שמוציאים דרכון פולני ? ורומני ?

גם דרכון פולני ורומני יש הרבה שמבקשים , ואם היה אפשר בקלות להוציא אותו , היו רואים מספרים גדולים מאוד גם של אלה שהיו מוציאים דרכון כזה. אז תפסיק לבלבל את המוח ולהמשיך לקשקש את השטויות שלך.
 

סטילהוק

New member
אף אחד לא מוציא דרכון פולני ורומני ליכודניק

ואתה יודע למה? כי אין כזה דבר. ומי כמוני יודע זאת. ההורים שלי שעלו מרומניה לישראל לא הורשו לקחת איתם שום דבר, עזבו עסקים ובתים שם ועלו לארץ. אחרי שנים אבי ניסה להשיג דרכון רומני להחזיר לעצמו לפחות חלק מהרכוש והנכסים שהשאיר מאחור ונתקל בסירוב. שלא לדבר בכלל על שמאז הקמת האיחוד האירופי שדרכון רומני פירושו כבר דרכון אירופאי הרומנים הקשיחו אפילו הרבה יותר את התנאים לקבלתו, ואני לא מדבר איתך על הדור השני והשלישי, אני מדבר איתך על הדור הראשון, אלה שעזבו את רומניה. אז רק תחשוב עד כמה קשה עד בלתי אפשרי לדורות הבאים להשיג דרכון רומני. שלא לדבר בכלל על להחזיר אפילו חלק מהרכוש והנכסים של הוריהם...
 

צורי80

New member
הגזענות שלך היא הסיבה שתישארו באופוזיציה עוד שני עשורים

גם אם תהיה לכם גיחה קנה של שנתיים ברוטציה.

"וזה רק מוכיח שהיהודים שהגיעו ממדינות ערב לישראל, שרובם ליכודניקים, הם לא ציונים ולא נעליים, וגם אף פעם לא היו באמת כאלה."

מלבד האווילות שבמשפט הזה, כי כבר שני עשורים מדברים איתנו על ירידה של שמאלנים לברלין וארה"ב,
זו גזענות טהור.

שונאי טראמפ מהעליונות הלבנה בארה"ב מחפשים תומכים.
ספר להם מה דעתך על כאלה עם גוון עור טיפה פחות בהיר.
 

סטילהוק

New member
צבע העור שלהם בכלל לא מעניין אותי, הטמטום, הצביעות והמנטליות

הערבית שמאפיינת את רוב הליכודניקים היא זו שגורמת לי לסלוד מכם. שלא לדבר בכלל על השפיטות. ומצידי שצבע עורם יהיה אפילו כחול או בורדו, למי זה משנה בכלל. קודם כל לפני הכל תהיה בן אדם. ואז לא יעניין את אף אחד צבע העור שלך, או כל דבר אחר שלא קשור להתנהגותך, אופייך והתנהלותך. ואין לזה שום קשר בכלל לגזענות. אם כבר נהפוכו, דווקא אתם בליכוד הגזענים הכי גדולים במדינה, גזענים כלפי האתיופים, גזענים כלפי הרוסים, גזענים כלפי הערבים וגזענים כלפי האשכנזים. אם כבר אין יותר גזענים מהליכודניקים בכל המדינה כולה.
 

צורי80

New member
לא דיברת על הליכודניקים בלבד, דיברת על יוצאי עדות המזרח.

הכל כתוב שחור על גבי לבן בפורום.
 

סטילהוק

New member
מיוצאי עדות המזרח רק ליכודניקים ולשותפיהם הטבעיים מש"ס

לא איכפת מהמדינה, אזרחיה ובטחונה. מי שלא מצביע לליכוד ושותפיה הטבעיים לא נמצא במשוואה הזאת מבחינתי.
 

צורי80

New member
כתבת "וזה רק מוכיח שהיהודים שהגיעו ממדינות ערב לישראל..."

"וזה רק מוכיח שהיהודים שהגיעו ממדינות ערב לישראל, שרובם ליכודניקים, הם לא ציונים ולא נעליים, וגם אף פעם לא היו באמת כאלה."


גזענות מתועבת.
 

סטילהוק

New member
כתבתי במפורש שרובם ליכודניקים

קרי מעטים אלה מביניהם שלא ליכודניקים או ש"סניקים שהם כאלה. למרות שבכל מקום יש גם תפוחים רקובים. ולא, לא מדובר בגזענות, מדובר בעובדות.
 

צורי80

New member
כתבת במפורש שעדות המזרח אינם ציונים ומעולם לא היו כאלה.

וזה אחרי ששנים אנחנו שומעים על שותפך הטבעיים שעוזבים לברלין כי שם המילקי יותר זול (כמובן בגלל מדיניות המכסים והפגיעה בשוק החופשי).
 

צורי80

New member
אני יודע מה כתבת במפורש "שהיהודים שהגיעו ממדינות ערב לישראל

שרובם ליכודניקים, הם לא ציונים ולא נעליים, וגם אף פעם לא היו באמת כאלה."

אתה מוזמן לחזור בך מהאמירה הגזענית הזאת אם אתה רוצה בכך.
 

סטילהוק

New member
אוקיי, אז קבל תיקון, רק הליכודניקים ושותפיהם הטבעיים

שהגיעו ממדינות ערב לישראל (ובמקרה של החרדים גם אלה שלא), הם לא ציונים ולא נעליים, וגם אף פעם לא היו באמת כאלה.

ואגב ליכודניק, לא רק אני טוען זאת לגבי הליכודניקים יוצאי מדינות ערב, גם ריקלין השפוט אולי הכי גדול של אדונך נתניהו טוען זאת בכל הזדמנות שיש לו בתוכניתו ריקלין ושות' המשודרת בערוץ המתחרד 20.
 

צורי80

New member
אתה מתעקש על גזענות אני רואה.

המזרחיים הליכודניקים לא ציונים ומעולם לא היו ציונים,
האשכנזים הליכודניקים דווקא כן ציונים
 

סטילהוק

New member
אין כאן שום גזענות ליכודניק, אני פשוט שונא מושגים מכובסים

אין כאן שום גזענות ליכודניק, אני פשוט שונא מושגים מכובסים של פוליטיקלי קורקט שהמציאה האקדמיה ללשון, בגלל שלא היה להם נעים לקרוא לילד בשמו. אין דבר כזה מבחינתי "מזרחיים", כי לא היהודים שעלו ממצריים, לא היהודים שעלו מתוניס, או מאלג'יר, או מלוב, או ממרוקו הם מזרחיים, וגם לא אלה שעלו מסוריה, לבנון או אפילו תימן. אם כבר היחידים שיכולים להיחשב כמזרחיים הם רק היהודים שעלו מעירק, מירדן, אם בכלל היו כאלה, ומאיראן (פרס). המדינות היחידות בכל המשוואה הזאת שנמצאות מזרחית למדינת ישראל. ולכן מדובר ביהודים שעלו מארצות ערב.

ואגב, כנ"ל לגבי "אשכנזים" , עוד מושג מכובס של פוליטיקלי קורקט שהמציאה האקדמיה ללשון, למרות שכולם כבר יודעים שבדיוק כמו אצל היהודים שעלו מארצות ערב לא מדובר במקשה אחת, יש את היהודים שעלו מארצות אירופה, יש את היהודים שעלו מרוסיה ומדינות בריה"מ לשעבר, יש את היהודים שעלו מארה"ב, יש את היהודים שעלו ממדינות דרום אמריקה, יש את היהודים שעלו מיבשת אוסטרליה וכו'... ואי אפשר לקרוא לכל אלה "אשכנזים" רק בשביל לא לקרוא לילד בשמו.

הגיע הזמן שנפסיק עם המושגים המילים המכובסות ונתחיל לקרוא לילד בשמו. אין בזה שום בושה, אלא אם כן מישהו מתבייש במוצאו, ואם כן זו כבר בעיה שלו.
 

צורי80

New member
הגזענות שאתה מביע לא קשורה להגדרה של ארצות מוצאם

זה לא משנה אם תקרא להם ספרדים, מזרחיים, יוצאי מדינות ערב, יוצאי מדינות מוסלמיות או כל שם אחר.
אתה טוען שהם לא ציונים ומעולם לא היו, בניגוד לאחיהם מארצות אשכנז, אירופה, ארצות נוצריות או כל שם אחר שתקרא להם.

והאבסורד הכי גדול זה שמי שאומר את זה, מצביע לגוש השמאל-ערבים-מרכז.
אז אם אתה מגדיר אותם "לא ציונים", הם הכי ציונים שיש.
 

סטילהוק

New member
אני לא מצביע לשמאל ובטח לא לערבים, אני מצביע למרכז

שאם תרצה או לא תרצה ליכודניק, הוא הגוש הכי גדול בארץ ותמיד היה. זה שהוא התפצל בין שני הגושים הצדדיים היה בעוכריו, כי המרכז שילם את המחיר על פיצולו, אך עכשיו במרכז מפנימים את העובדה שהמרכז הוא הגוש הכי גדול, וכל אנשי המרכז חוזרים הביתה למרכז. ואל תדאג ליכודניק, כבר אמרתי לך ואני אומר לך שוב, ממשלה עם הערבים לעולם לא תקום, אלא אם כן אדונך נתניהו יחצה גם את הקו האדום הזה אחרי שכבר חצה את כל הקווים האדומים האחרים ויקים איתם ממשלה. אבל אנחנו המרכז לא נקים ממשלה עם הרשימה המשותפת.

גוש חוסם זה כבר סיפור אחר, זה בשביל למנוע ממכם ואדונכם השרלטן המושחת להשיג חוק חסינות משחיתות שיאפשר לו ולפוליטיקאים מוחתים כמוהו להמשיך לעסוק בשחיתות ללא הפרעה ולשדוד את הקופה הציבורית של כולנו, ובתמורה להקים מדינת הלכה חשוכה, מפגרת ונחשלת נוסח איראן ביחד עם שותפיו הטבעיים החשוכים, הפראזיטים, המשתמטים והאנטי-ציוניים המוצהרים שיעבירו לו את החוק המושחת שהוא מתכנן, במקום מדינת ישראל הציונית והדמוקרטית. וכל עוד יש גוש חוסם כזה הוא לא יכול להוציא את תוכניתו הזדונית הזאת אל הפועל. כך שלא ממש משנה מי נמצא בגוש החוסם, מה שחשוב זה שיהיה גוש חוסם. כי ברגע שלא יהיה גוש חוסם תקום כאן מדינת הלכה ואז הלכה המדינה.
 

צורי80

New member
אכן, גוש השמאל-ערבים-מרכז גדול ב-2 מנדטים מהימין.

אכן, גוש השמאל-ערבים-מרכז גדול ב-2 מנדטים מהימין.
יחד עם ליברמן הם 63 (כי שניים מכחול לבן לא יהיו שותפים לממשלה כזאת).
 
למעלה