המשתפים של נתניהו בעזה מאיימים על גנץ שיצטער על יום היוולדו

סטילהוק

New member
המשתפים של נתניהו בעזה מאיימים על גנץ שיצטער על יום היוולדו

סינוואר לגנץ: אם תצליח להרכיב ממשלה - תקלל את היום שנולדת בו
https://13news.co.il/item/news/politics/sinwar_israel_gantz-928811/

מנהיג חמאס ברצועה איים על ישראל, שיבח את איראן וטען כי ברשות הארגון אלפי טילים ופצמ"רים, ומנהרות באורך מאות ק"מ. "אנחנו יכולים להפוך את ערי האויב לערי רפאים, אם ימשיך לתקוף אותנו"

מנהיג חמאס בעזה יחיא סיוונאר נאם היום בפני צעירים ברשות, תקף בדבריו את יו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר: "בימים האחרונים שמענו הצהרות מפי בכירים ישראלים, הצהרות בריוניות, שאליהם הצטרף אפילו גנץ. אני אומר לו - 'אנחנו מצפים לך. אם תצליח להרכיב ממשלה, תקלל את היום שנולדת בו".

בדבריו גם איים על ישראל, טען כי ברשות הארגון אלפי טילים, פצמ"רים ומנהרות באורך מאות קילומטרים ואמר: "אנחנו יכולים להפוך את ערי האויב לערי רפאים, אם ימשיכו לתקוף אותנו". עוד המשיך סינוואר באיומיו על ישראל ואמר: "אמרנו למתווך שנכה בתל אביב במשך חצי שנה. זאת, אם ימשיך הידוק החנק על רצועת עזה".

וכל אזרח במדינת ישראל, כולל הליקוקניקים שפוטיו העיוורים של נתניהו צריכים לשאול את עצמם למה החמאס מעדיף את נתניהו כראש ממשלה על פני גנץ? האם זו בכלל שאלה? הרי ברור לכולם למה, נתניהו הוא הרי הספונסר וספק הפרוטקשן שלהם והם המשת"פים שלו. נתניהו לא נקף אצבע נגדם מאז אותה הבטחה והתחייבות ידועה ומתועדת שלו מלפני עשור שלם שממשלה בראשותו לא תעצור את צה"ל ותביא למיטוט שלטון החמאס בעזה, אותו שלטון חמאס שהיום נתניהו מספק לו פרוטקשן ומעביר לו מזוודות שלמות של מיליוני דולרים וחומרי בנייה להמשך בניית מנהרות הטרור שהם חופרים לתוך שטחה של מדינת ישראל הריבונית על בסיס שבועי. בכל שבוע עוברות דרך מחסום ארז שיירות של משאיות עמוסות בחומרי בנייה ומזוודות עם כסף ששולח נתניהו לשלטון החמאס בעזה. אז בטח שהם מעדיפים אותו על פני גנץ שהודיע חד-משמעית שהוא בניגוד לנתניהו השרלטן השקרן ומפר ההבטחות הסדרתי, מתכוון לשים לזה סוף.
 

צורי80

New member
שוב ההסתה מרימה ראש, ועוד יום אחרי הרביעי לנובמבר.

משתפים תקרא לשותפים הטבעיים שלך, לא לנו.

החמאס רצה בהפסד של נתניהו, לכן לקראת הבחירות הם הפציצו.
 

צורי80

New member
אמירה לא ברורה לחלוטין

השותפים הטבעיים שלהם ידועים, מרצ, העבודה וכחול לבן.
 
מרצ, העבודה וכחול לבן לא העלו על דעתם להציע שח"כ מהרשימה

המשותפת יהיה שר המשפטים.
הבריתות בין המפלגות החרדיות לבין הרשימה המשותפת זה לא דבר חדש.
ח"כ גפני יכול לספר על כך רבות.
 

צורי80

New member
זו אמירה הזויה לכן קשה להתייחס אליה

אני לא יודע מה היה ההקשר שהיא נאמרה, באיזה טון היא נאמרה ומה שאלו אותו שהוא אמר את זה.
 

סטילהוק

New member
באמת? להזכירך אדונך נתניהו פיזר את הכנסת ביחד איתם

ואם לא די בכך, גם את מבקר המדינה הוא מינה בעזרתם. ולא ראיתי אותך מצייץ מילה על שיתופי הפעולה האלה של אדונך עם הרשימה המשותפת, ליכודניק צבוע ולא אובייקטיבי.

מה שמדהים שגם כשמראים ומזכירים לך את העובדות שכולם יודעים אתה ממשיך להתעלם מהן או להכחישן. דפוס מתמשך ומוכר אצלכם הליכודניקים. בגלל זה גם מגדירים אתכם, ובצדק, כעדר עיוור.
 

צורי80

New member
כבוד ראש הממשלה לא פיזר עם שותפך הטבעיים.

גוש הימין לשעבר (גוש הימין פלוס ישראל ביתנו) עשו שגיאה פוליטית והחליטו לפזר את הכנסת.
הח"כים הערבים החליטו שגם להם משתלם לפזר את הכנסת.
וכך יצא שמלבד 46 ח"כים, כל השאר תמכו בפיזור.
 
שים לב מה סיפר השר ישראל כץ (מהליכוד...):

"
ליברמן לא רצה שיקדימו את הבחירות, היתה שיחה מפורסמת בין מקורב שלו למקורב של כחלון שבה הוא ניסה לשכנע את כחלון לא לתמוך בהקדמת הבחירות. הוא אמר לו, 'חכה שבוע וכחול לבן ייתנו לו (לכחלון) כל מה שהוא רוצה'.
"
[URL]https://www.israelhayom.co.il/article/693467[/URL]

אם מה שכץ אומר נכון, אז ליברמן התכוון להתנגד להקדמת הבחירות ולאפשר את העברת המנדט לגנץ, אבל מרגע שהמפלגות הערביות החליטו לתמוך בפיזור הכנסת, היה לכך רוב גם ללא ליברמן ואז ליברמן הצטרף לתמיכה בפיזור הכנסת.
לא סתם אנשי ליכוד (כמו מיקי זוהר ונתן אשל) עשו מאמצים רבים במאי לוודא שהמפלגות הערביות יתמכו, כי הם לא סמכו על ליברמן וכנראה ידעו מדוע.

אז איך שלא תסובב את זה - במאי הליכוד שיתף פעולה עם המפלגות הערביות ואף הסתמך עליהן כדי להבטיח את פיזור הכנסת.
 

צורי80

New member
יש עובדות ויש ספקולציות

העובדות הן שליברמן תמך.
האם נתניהו לא החסיר פעימה מחוסר ידיעה מה ליברמן יעשה, כי ניצל אינטרס מקומי של המפלגות הערביות?
אולי, לא יודע וגם לא ממש רלוונטי.
 

סטילהוק

New member
את השקר הזה שאתה משקר לעצמך תמכור לעצמך, לא לי

אותי לא עשו באצבע ואי אפשר לסובב על האצבע כמו שאדונך השרלטן מסובב אותך ליכודניק. אני יודע טוב מאוד את העובדות ומה היה. אז תמציא לי המצאות. נתניהו אדונך פנה קודם כל לערבים ורק אחרי שהם הצטרפו אליו לפיזור הכנסת ליברמן גם הצטרף לפיזורה. אך מי שהביא לפיזור הכנסת ולבחירות נוספות זה אדונך נתניהו, שעשה זאת בקולות הערבים. ואם תרצה או לא תרצה ליכודניק זו כבר עובדה היסטורית שתיכנס לדפי ההיסטוריה. חוץ מזה, מעניין שהתחמקת מלענות לגבי מינוי מבקר המדינה אולי הכי גרוע ומסוכן לדמוקרטיה שמונה אי פעם, בעזרת קולות הערבים. ושוב, לא מפתיע ליכודניק.
 

צורי80

New member
העובדה היא שכשני שליש מחברי הכנסת תמכו בזה

אין פסול בהחלטה בגלל שגם הערבים תמכו בה.
ההחלטה לכשעצמה, ללא קשר הייתה שגוייה.
 

סטילהוק

New member
העובדה שרוב המפזרים היו מהגוש החרדי-מתחרד-משיחי של נתניהו

שביחד עם הערבים פיזרו את הכנסת הקודמת במקום להחזיר את המנדט לנשיא המדינה, וליברמן שהצטרף לפיזור הכנסת רק בעקבות זאת שהיה כבר גם ככה רוב לפיזורה היה רק בונוס לא משמעותי.
 

צורי80

New member
אין דבר כזה "הצטרף כי כבר היה לזה רוב"

או שאתה בעד או שאתה נגד,
ליברמן היה בעד
כמו כ-2/3 של הכנסת.
 
למעלה