הגילויים על חקירת ניר חפץ לא יערערו את תיק 4000

סטילהוק

New member
הגילויים על חקירת ניר חפץ לא יערערו את תיק 4000

חגיגה מוקדמת: הגילויים על חקירת ניר חפץ לא יערערו את תיק 4000
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-727902

ככה זה עובד, המשטרה מפעילה לחץ, עושה תרגילים ומניפולציות - אף אחד לא נשבר בחקירה בעקבות כוס תה פושר מדי. כך היה בתיקי אולמרט, וכך גם עם עד המדינה חפץ

זוהי מהומה על לא מאומה, סערה בכוס מי אפסיים. הגילויים מסמרי השיער על מה שעוללו חוקרי המשטרה לניר חפץ לא יערערו את תיק 4000 ולא יפגעו מהותית בעדותו של חפץ, מסיבה פשוטה: ככה זה עובד. המשטרה מפעילה לחץ ברוטלי בחקירותיה, עושה תרגילי חקירה ומניפולציות, מפעילה מדובבים ומייצרת מציאות מדומה, תוך כדי הפעלת לחץ פיזי המתובל בתנאי כליאה קשים ולוחמה פסיכולוגית.

אף אחד לא נשבר בחקירה בעקבות כוס תה פושר מדי שמוגשת לו. כך היה, כך יהיה. לא רק במקרה של ניר חפץ. בכל המקרים, כולל עדי מדינה קודמים נגד נבחרי ציבור. החשיפות המהדהדות ששמעתם בימים האחרונים מגולמות בכתבי הטענות של פרקליטי נתניהו במהלך השימוע. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נדרש לטענות הללו, וההערכה היא כי הן לא יפגעו ביציבותו של תיק 4000, וטוב שכך.

אותם הדברים אמורים גם על "שינויי הגרסה" של חפץ. חפץ הוא לא העד הראשון שהציג גרסאות משתנות ומתפתחות, וגם לא השני. מישהו ספר את גרסאותיה של שולה זקן, בטרם גילתה את האור והפלילה את אהוד אולמרט? מישהו זוכר איך ערערו, כמעט עד מוות, את עורך דינו ומקורבו של אולמרט, אורי מסר? מישהו זוכר את התמונה של מסר משוטט על אי תנועה באמצע דרך איילון הסואנת, אבוד ומבולבל? מישהו חושב שהוא נקלע למצב האובדני הזה תוך כדי שיחת חולין על כוס תה עם חוקריו? מישהו זוכר את התבלבלויותיו של העד משה טלנסקי, את הגרסאות השונות שלו, את "העדות המוקדמת" שלו נגד "ראש ממשלה מכהן"? אפשר לתת כאן דוגמאות נוספות עד קץ הגיליון. אין בזה צורך. "זה לא נעים להיחקר בלהב 433", אמר גורם אכיפה בכיר לאחר פרסום החשיפה, "ככה זה צריך להיות. את כל השאר נבדוק, ואם צריך לתקן, נתקן".
 
מבלי להיכנס לקישור היה ברור לי שהכותב הוא בן כספית

כשמדובר בנתניהו, לבן כספית יש חד-צדדיות בדיוק כמו שלך.

אנשים כמו בן כספית וכמוך משרתים את נתניהו הרבה יותר מכל אלה שאתה מכנה "שפוטים" שלו. אתם מהווים נכס עבור נתניהו.
 

סטילהוק

New member
זה ממש לא רק כספית,

גם אפילו בערוץ 20 כבר הודו ש"הגילויים" של סגל לא יפגעו כלל בתיק 4000, ועוד יותר מזה, שהיועמ"ש יודע מזה עוד מהשימוע של נתניהו שפרקליטיו ניסו להעלות טיעונים אלה כבסיס לסגירת תיקיו, והיועמ"ש פסל זאת על הסף, ובצדק.
 
למעלה