אני במקום גנץ הייתי פונה לבכירי הליכוד ואומר להם כך:

סטילהוק

New member
אני במקום גנץ הייתי פונה לבכירי הליכוד ואומר להם כך:

כבר עשור שלם שנתניהו מונע מכם להתמודד בפריימריז על הנהגת מפלגת הליכוד, ולמרות שאני יודע שאתם כולכם חבורה של פחדנים עלובים שלא מעזים להגיד מה אתם באמת חושבים על הדיקטטורה שיש במפלגה שלכם שמונעת מכם להיבחר לראשותה, הרי שיש לכם עכשיו הזדמנות פז להיפטר מהמכשול הזה נתניהו שמונע מכם כבר עשור שלם מלהתמודד על ראשות הנהגת הליכוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליף אותו. זה ישחרר קודם כל את הליכוד מאחיזתו כבר עשור, אך בנוסף לזה זה גם ישחרר את המדינה וכל אזרחיה שכבר עשור שלם בני ערובה שלו, ויתיר את הפלונטר הפוליטי שמשתק את המדינה כולה. כמה שנים עוד תתנו לו למנוע זאת מכם? כמה שנים עוד תשלימו עם הדיקטטורה שלו ושל שרה שמלעשה אתם הרי יודעים שהיא זו ששולטת גם בו וגם בכם? האם אתם חושבים שמישהו מהבוחרים שלכם יבחר בכם לאחר עידן נתניהו אחרי שראו איזה חבורה של פחדנים עלובים וחותמות גומי אתם שמפחדים אפילו מהצל של עצמכם? אז בואו אני אגלה לכם סוד, אפילו היום הבוחרים שלכם מעדיפים שרלטן מושחת כמו נתניהו על פניכם. ואתם יודעים למה? כי הבוחרים שלכם רואים איזה פחדנים עלובים אתם ולא סומך על אף אחד מכם שתוכלו להנהיג את הליכוד, ובטח שלא את המדינה כמוהו. ובמקום להוכיח להם את ההיפך, אתם רק מצדיקים ומחזקים את דעתם עוד יותר לגבכם.

ועכשיו תעשו עם זה מה שאתם רוצים, תמשיכו להיות השפוטים הפחדנים של נתניהו או שתסירו פעם את ולתמיד את המכשול הדיקטטורי הזה מעליכם וצאו לחופשי ופתחו עידן חדש נקי משחיתות ומהעננה השחורה שמרחפת מעל הליכוד, ועל הדרך שחררו את כל המדינה ואזרחיה שמוחזקים כבני ערובה ביחד איתכם. הברירה נמצאת בידיכם, מה תעשו איתה תלוי אך ורק בכם.
 

סטילהוק

New member
למזלם של מושחתים רבים במדינה הזאת אני גם לא מתכוון להיות

כי תאמין לי שאם הייתי השחיתות במדינה כולה היתה נמחקת וכל מצדיקי ותומכי השחיתות היו בכלא.
 

צורי80

New member
אתה יכול להיות יועץ של נציג ונצואלה לזכויות אדם באו"ם

תלמד אותו איך אפשר להטיף לדמוקרטיה מתוך מפלגה לא דמוקרטית.
 

סטילהוק

New member
תגיד ליכודניק, מה תעשה אם אדונך נתניהו יקים ממשלה עם הערבים?

אחרי כל הטרררם שלכם, שגנץ יעשה את זה, יהיה דווקא נתניהו אדונך שיעשה את זה כדי שישלימו לו מניין לממשלת חוק חסינות משחיתות ובתמורה רוטציה בינו לבין עודה. האם גם אז תצדיק את אדונך ליכודניק שפוט ותמשיך לתמוך בו ולהצביע לו? או שיש קווים אדומים שגם ליכודניקים שפוטים כמוך לא עוברים?
 

צורי80

New member
אסביר לך מערכניק

עודה בחיים לא יקבל הצעה להיות ראש ממשלה או שר עם הליכוד.

אם עודה ירצה לתמוך מבחוץ בממשלה שמקדמת את הסיפוח ללא איזרוח שנתניהו מקדם בעשור האחרון, "בתמורה" להגברת האכיפה במגזר הערבי ואיסוף הנשקים משם, אין סיבה שאתנגד.

יותר מכך, אני open mind, כמו שהתנגדתי לטראמפ בהתחלה והפכתי לתומך בו כי הוא טוב לישראל,
גם אם כחול לבן יקימו ממשלת מיעוט עם תמיכת הערבים מבחוץ, בהתחלה אתנגד, אבל אם אראה שבפועל היא מקדמת סיפוח ללא איזרוח, ולא הסדר מדיני כפי שמופיע במצע שלה, אתמוך בממשלה.
 

סטילהוק

New member
באמת ליכודניק? תסכים שאדונך נתניהו יקים ממשלת מיעוט בתמיכת

הערבים? לא, אתה ממש "לא צבוע", היפוקרט חסר בושה. העיקר שבמשך קמפיין בחירות שלם טחנתם ושטפתם את המוח לבוחריכם ןלציבור הישראלי שגנץ וכחול-לב יעשו את זה, ופתאום אין לך שום בעיה לשת עם הערבים באותה ממשלה (אם עודה יסכים לרוטציה עם נתניהו), ובטח שלא לממשלה צרה בראשות אדונך נתניהו שנתמכת בקולות הערבים מבחוץ. ואתה עוד מודה בזה ללא שום בושה אחרי כל מה ששפכתם בשתי מערכות הבחירות האחרונות על גנץ וכחול-לבן.

ואגב, אני לא מערכניק ומעולם לא הייתי. כבר אמרתי לך ליכודניק, אני הרבה יותר ימין ממך, התנגדתי לכל התוכניות השמאלניות הן של הימין והן של השמאל לאורך כל הדרך, ואני מתכוון להמשיך ולהתנגד לכל תוכנית שעלולה לסכן את מדינת ישראל, את אזרחיה ואת בטחונה, בין אם היא מגיעה משמאל ובין אם היא מגיעה מימין. מבחינתי אין שום הבדל מאיפה היא מגיעה, מה שחשוב זה שהיא מסכנת את מדינת ישראל ובטחונה. וזה הדבר היחיד שחשוב בעיניי ליכודניק. בדיו כמו שאף פוליטיקאי לא מעניין אותי עד כדי כך שאהפוך לשפוט עיוור שלו, כמו שטובת המדינה, אזרחיה, בטחונה והמשך קיומה מעניינים אותי. בניגוד גמור אליך ליכודניק, שרק אדם אחד מעניין אותך יותר מל המדינה, אדונך נתניהו.
 

צורי80

New member
אתה מצביע למערך של שנות ה-2020

אני בעד מדיניות הימין, אם במציאות דימיונית הערבים יתמכו במדיניות הימין, לא אתנגד להעזר בהם.
ההבדל הוא שבכם הם יתמכו לא במציאות דימיונית, אלא במציאות אמיתית אם תסכימו למספיק ויתורים.
אתה תוקף משהו דימיוני, הקמפיין שלנו יצא נגד מציאות מוחשית.
 

סטילהוק

New member
רק בראש שלך ליכודניק כחול-לבן זו המערך של שנות ה-2020

ואתה לא בעד שום מדיניות הימין, למפלה שלך אין אפילו מצע ימני
כי אדונך נתניהו דאג למחקו, ואתה שפוט של אדונך נתניהו, שאם הוא נוטה שמאלה אתהגם נוטה שמאלה ואם הוט נוטה ימינה אתה גם נוטה ימינה. אין לך שום דעה ומחשבה עצמאית משלך, וכמו כל שפוט אתה פשוט נגרר אחרי אדונך השרלטן.
 

צורי80

New member
כחצי מכם שמאלה מהמערך

המערך התנגד למדינה פלסטינית, וחצי אם לא רוב המפלגה שלכם תומך בהקמתה.
נכון, יש לכם שלושה (ואולי חמישה) - שיותר ימינה, השאלה היא מה עמדת ה-30 או ה-28 הנותרים.

אומנם אתם שמאלה מהמערך, אבל מבחינת המבנה המפלגתי של ישראל אתם המערך של שנות ה-2020
 

סטילהוק

New member
זה לא ממש משנה, כי מי שיחליט בסופו של דבר זה טאמפ אלילך

או יותר נכון פוטין, כי טראמפ עובד בשבילו, וגם תקבל אותו בתור המתווך בין הצדדים בהסכם, כי טראמפ מוותר על התיווך למען אדונו בקרמלין.

אבל מה שמצחיק שאם אדונך נתניהו מוכן למדינה פלסטינית,מה שאני אגב ממש לא, ובוא אפילו נתעלם לרגע משני נאומי שני המדינות לשני עמים שלו בבר-אילן, שאתה מרתף את זה כניסיון לרצות את אובמה, ונתמקד רק בתוכנית המאה של טראמפ, הרי שנינו יודעים ליכודניק שפוט שאם אדונך נתניהו יסכים לתוכנית של טראמפ אתה תתמוך בו, אך אם חס וחלילה גנץ יסכים לאותה תוכנית של אותו טראמפ אתה תקרע לו את הצורה ותטען שהוא אפילו. ולמה? בגלל שכמט כל דבר אצלכם בליכוד/מפלגת נתניהו, כל עוד נתניהו מבצע ולא משנה בכלל מה, זה בסדר גמור, ואתם לא פוצים את פיכם במקרה הטוב, ומשבחים ומהללים במקרה הרע, אך אם חס וחלילה מדובר במנהיג אחר שעושה בדיוק את אותו הדבר, אז אתם משנים דיסקט ומתחילים לתקוף אותו, בטענה שאיך שומו שמיים הוא מעז לעשות זאת. או בקיצור ליכודניק שפוט, כבר הבנו כל מי שלא שפוט של נתניהו כולל אלה שהתפכחו מאשלייתו שמבחינתכם שפוטין של נתניהו לו מותר כ מה שאלרים אסור, ולא משנה בכלל מה, לטוב ולרע. קרי: אובייקטיביות בכלל לא קיימת בלקסיקון שלכם.
 

צורי80

New member
אתה אולי שפוט ולכן בטוח שגם אחרים כאלה

של זכור לכולנו שהטענה שאתה שפוט של זועבי נגעה בעצבים רגישים.

אני אמרתי ואומר מראש, אני אתמוך בנתניהו שיגיד על שיקרא לאבו מאזן לפתוח משא ומתן על בסיס התוכנית של טראמפ.
אני אתנגד למהלכים של נתניהו שיתנו מחוות משמעותיות לערבים.
יכולים להיות מצבי ביניים כגון שנתניהו יספח את בקעת הירדן ומצד שני יבצע נסיגה קוסמטית מהמובלעת שפעם היה בה את גנים וכדים. במצב כזה אני אבלע את המהלך של נתניהו.
 

סטילהוק

New member
אני לא שפוט של אף אחד ולא מתרץ כמוך תירוצים בשביל אף אחד

היחידים ששפוטים זה ליכודניקים כמוך. למרות שמתברר שלא כולם בליכוד כמוך ושכמותך, ושגם בליכוד יש אנשים ישרים והגונים ואובייקטיביים.
 

צורי80

New member
לא נשכח את התגובות שלך על נושא השפיטות לזועבי

שהראו שהטענות נוגעות בעצבים רגישים.

האמת שלי טוב שתישאר עם דף המסרים הטיפשי הזה, כל מי שיודע לקרוא רואה שאני לא נמנע מביקורת כלפי נתניהו כמעט כמו בנט וסמוטריץ'.
 
למעלה