ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת יתקוף יותר את המרכז

סטילהוק

New member
ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת יתקוף יותר את המרכז

ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת (גוש הימין לשעבר) יתקוף יותר את המרכז ככל שיילך ויתמעט ויאבד יותר ויותר מנדטים לקראת סבבי הבחירות.

נראה שבליכוד/מפלגת נתניהו לשפוטים של נתניהו עוד לא ירד האסימון, כי הם סובלים מהצתה מאוחרת, ולכן עוד לא הפנימו שהימין זה לא מפעל לייצור מנדטים, ושרוב המנדטים של הגוש הזה הגיע ומגיע אך ורק מהמרכז. כך שככל שתפגעו יותר במרכז ובאינטרסים של המרכז, ובאנשי מרכז, ככל שתאבדו יותר ויותר בוחרים מהמרכז ואנשי מרכז שיחזרו חזרה למרכז, בדיוק כמו גושים טקטוניים שנעים שמאלה וימינה, אך למעשה נמצאים במרכז. וברגע שהמרכז ברובו נע שמאלה השמאל בשלטון, וברגע שהמרכז נע ימינה הימין בשלטון. זה עד כדי כך פשוט.

כך שכל ניסיון לפגוע במרכז, להעליב את המרכז או לשייכו לשמאל או מנגד לימין, רק יעלה גם לימין וגם לשמאל אם יפעלו כך מנדטים והפסד קולות הולך וגודל. כפי שיכולנו לראות היטב בשני סבבי הבחירות האחרונות.

הליכודניקים כנראה חיים בקונספציה שאת הקולות של הגוש שאליו הם משתייכים, שפעם עוד היה גוש ימין אידיאולוגי וציוני, אך במהלך העשר האחרון, והרבה בגלל נתניהו וחבירתו למפלגות החרדיות הפראזיטים המשתמטים החשוכים והאנטי-ציוניים המוצהרים, הפך הגוש הזה לגוש חרדי-מתחרד-משיחי ומושחת מאין כמוהו שהחזיק במשך שנים וללא שום הצדקה מדינה שלמה כבת ערובה, הם לוקחים או מקבלים מהימין, בעוד שזה ממש לא כך, כי הימין זה לא מפעל לייצור מנדטים וכולנו ראינו במהלך שני סבבי הבחירות האחרונות כמה הוא באמת שווה, ואילו המרכז זה גוש ענק, אם לא אפילו הכי גדול במדינה, שרק ממנו הגיעו ומגיעים קולות ומנדטים שעד כה במשך עשור שלם חיזקו את גוש הימין, בדיוק כמו שלפניו חיזקו את גוש השמאל.

ובכן, כל זה נגמר ברגע שבמרכז הבינו את הבלוף הגדול שהגוש הזה השתמש עד כה ומתכוון להמשיך ולהשתמש בהם גם הלאה רק בתור קולות שמביאים להם מנדטים ומחזקים את הגוש ואת השרלטן המושחת מבלפור העומד בראשו, אך לא דואג כלל לאינטרסים של המרכז ולצרכיו של המרכז. כי אם כבר נהפוכו, דווקא בתקופת שלטון הליכוד בראשות נתניהו מעמד הביניים, זה שמשרת בצבא, עושה מילואים ומשלם מיסים ולמעשה מחזיק את כל המדינה, כולל החרדים הפראזיטים החשוכים והאנטי-ציוניים כפויי הטובה על כתפיו, הלך ונשחק עד דק, והיום כמעט ולא נשאר ממנו כמעט כלום. אם תבדקו בחשבונות הבנקים של מעמד הביניים תגלו שרבים מהם נמצאים במינוסים אדירים בשל אשליית בועת האשראי שנתניהו וממשלת השחיתות המסואבת שלו הובילו אותם אליה, ובכך גרמו לשחיקתו הגדולה של מעמד הביניים במדינת ישראל, ובמקביל לחיזוק החרדים החשוכים הפראזיטים והאנטי-ציוניים המוצהרים, שנתניהו עצמו אף הגדיר וממשיך להגדירם עד היום כשותפיו הטבעיים, עד כדי כך שהוא יצר איתם גוש בלתי נפרד שאיתו הוא מגיע לשיחות המו"מ על הרכבת ממשלת האחדות. קרי נתניהו, חילוני אוכל ושרצים שאנו שומר שבת ושם כיפה על ראשו רק מתי שמתאים לו, או כשהוא הולך לפגוש שוף מוחות רבנים/אנטי-ציוניים כאלה או אחרים, הפך את עצמו מזוהה יותר מכל עם אותם חרדים חשוכים פראזיטים אנטי-ציוניים מוצהרים, שרואים במדינת ישראל ובציונות עצמה מעשה שטן, בצה"ל (צבא ההגנה לישראל) צבא השמד ובחיילי צה"ל הנלחמים למען המולדת ומגנים גם על החלאות החרדים הפארזיטי המשתמטים והאנטי-ציוניים כפויי הטובה, תועבה. ואף מרשים לעצמם לשרוף מדי צה"ל ודגל ישראל בערים החרדיות שלהם. שלא לדבר בכלל על החילונים שבעיניהם החרדים כולם כופרים שיש להשמידם ודמם הפקר. ואת כל זה הם מלמדים ומעבירים ביחד עם שנאה יוקדת ובלתי נתפסת למדינת ישראל, הציונות, צה"ל והחילונים גם לדור הצעיר שלהם ולדורות הבאים באמצעות ספרי הלימוד שלהם, שכל מי שיפתח ספר כזה יתפלץ ויחשוב לרגע שאולי הוא הגיע לעזה ופתח ספרי לימוד של החמאס והג'יאהד האיסלמי.

ולכן לא מפליא כלל שרבים מהחילונים, הליבראליים ואפילו הדתיים לייט שמאסו בכל הכפייה הדתית הגוברת והמתפשטת ברחבי מדינתנו, בחסותו של השרלטן המושחת מבלפור, שנתן וממשיך לתת ל"שותפיו הטבעיים" אור ירוק ורוח גבית, נוטשים את הליכוד/מפלגת נתניהו, שהפסידה עד כה בתוך פחות מחצי שנה בין 10-11 מנדטים, בהמוניהם.

וזאת רק ההתחלה, כי עדיין נותרו חילונים וליבראלים רבים שעדיין לא החליטו סופית האם הם ממשיכים להצביע לליכוד, נמנעים ולא יוצאים בכלל לקלפיות (כמו שיכולנו לראות רבים מהם עושים בבחירות האחרונות), או חוזרים הביתה למרכז ונוטשים סופית את הימין שהפך לגוש חרדי-מתחרד-משיחי ומושחת ומאין כמותו, שמטרתו היא אך ורק טובתו של השרלטן המושת מבלפור, חקיקת חוק החסינות שנועד במיוחד עבורו ועבור פוליטיקאים ונבחרי ציבור סורחים ומושחתים, שכאלה כפי שאפשר להיווכח במהלך השנתיים האחרונות ממש לא חסרים בגוש הזה, ובעיקר בליכוד/מפלגת נתניהו, ובתמורה לכך להקים יחד מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן והטאליבן במקום מדינת ישראל הציונית והדמוקרטית.

כך שתמשיכו ליכודניקים שפוטים של נתניהו להמשיך ולתקוף את המרכז ואת אנשי המרכז, ובכך לא רק שתירו לעצמכם בראש, אלא שגם תבצעו חראקירי ותרחיקו לתמיד את אנשי המרכז שהביאו לכם את המנדטים ואפשרו לכם להיות הגוש השולט במדינה בכל העשור האחרון. זה רק משרת אותנו במרכז ככל שאתם תוקפים בטיפשותכם הרבה את המרכז.

ואם תמשיכו להתעקש לתמוך ולהצדיק את אדונכם השרלטן המושחת מבלפור ואת שחיתותו ושחיתותם של חבר מרעיו המושחתים, בסוף תתרסקו ותרדו ביחד איתו שאולה.
 

צורי80

New member
מי שמחרים את חובשי הכיפות אינו מרכז, הוא שמאל קיצוני.

אפילו שולמית אלוני ויוסי שריד לא החרימו את חובשי הכיפות.
לא פלא שמחרימי חובשי הכיפות לא מזדעזעים ממדינה פלסטינית בתוך ישראל ומצירוף של הרשימה המשותפת לקואליציה.
 
לא מחרימים אף אחד. הליכוד וכחול לבן צריכות לקבוע קווי יסוד

ולאחר מכן כל מי שיקבל את אותם קווי יסוד יוכל להצטרף לקואליציה.
הליכוד ושותפיו בגוש ה-55 רוצים לכפות על כחול לבן ממשלת ימין עם קווי יסוד של ממשלת ימין כשכחול לבן משלימה את הקואליציה למעבר ל-61.
הסדר הנכון להקמת קואליציית אחדות אינו ליכוד ושותפיו הימנים והחרדים ולאחר מכן צירוף כחול לבן, אלא הקמת קואליציית אחדות בין הליכוד לכחול לבן ולאחר מכן צירוף כל מי שמעוניין ומתאים לו.
הליכוד בראשות נתניהו פעל הפוך ואין סיבה שכחול לבן תתיישר בהתאם לכך.
לכחול לבן יש מנדט לקואליציית אחדות עם הליכוד, לא להיות סרח עודף בקואליציית ימין בראשות הליכוד.
 
ציפי חוטובלי אומרת די במפורש מה המטרה האמיתית של הליכוד:

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/415872
לא ממשלת אחדות אלא ממשלת ימין עם השלמת מניין.
"יש כאן הזדמנות לייצר מצב שבו אנחנו עם 55 שזה לא רחוק מ-61 ואם גנץ לא מתעשת ולא נפרד מלפיד אולי יהיו אחרים ב'כחול לבן' שיצטרפו וישלימו כי האינטרס הלאומי הוא ממשלה."
היא מגדילה לעשות ואומרת: "אנחנו מוכנים לפשרות פוליטיות כואבות. לא בתחום ארץ ישראל אבל בתחומי התפקידים".
כלומר, הליכוד רוצה ממשלת עמדות ימין עם נושאי תפקידים שאינם מהימין שישלימו מניין.
זו לא ממשלת אחדות וציפי חוטובלי ממחישה מדוע כחול לבן בצדק סירבה להזמנות הליכוד.

ממשלת אחדות זה בראש וראשונה קווי יסוד של אחדות, ורק לאחר הסכמה על קווי יסוד, חלוקת תפקידים.

אם הליכוד מתעקש על ממשלת ימין - שינסה להקים ממשלת ימין ללא כחול לבן.

בנוסף, אין לה את הבושה מצד אחד להתלונן על פסילת נתניהו ומצד שני לרצות בשקיקה שכחול לבן תתפרק.

הליכוד צריך להפנים: לא תהיה ממשלת ימין עם כחול לבן.
תוצאות הבחירות ברורות כשמש: ממשלת ימין אפשרית רק אם ליברמן יסכים להצטרף לממשלה כזו.
אין ממשלת ימין עם כחול לבן
אין ממשלת ימין בלי ישראל ביתנו
זו ההכרעה הדמוקרטית בבחירות.
 

סטילהוק

New member
וזה בדיוק מה שטענתי מכתחילה, חוטובלי בסה"כ מאשרת את טענתי

נתניהו לא מחפש ממשלת אחדות אלא ממשלת חסינות נגד כתב האישום או אפילו 3 שעומד להיות מוגש נגדו עד סוף נובמבר השנה. ולצורך זה הוא צריך להשלים מניין שעליו הוא יכפה באמצעות משמעת קואליציונית להעביר את החוק המושחת הזה.
 
אין שום סיכוי שמישהו מכחול לבן יישמע למשמעת קואליציונית בקשר

לחוקי חסינות.

אבל יש כאן מעבר לראייה הצרה של ענייני נתניהו האישיים.
בראיית הליכוד, הממשלה צריכה להיות ממשלת ימין וכחול לבן צריכה להשלים תפאורה כך שיהיו מעל 61 מנדטים לממשלה כזו.
הליכוד כולו לא מתכוון באמת לממשלת אחדות ומתעקש על ממשלת ימין למרות שתוצאות הבחירות לא העניקו לפחות 61 מנדטים לממשלה כזו ללא ישראל ביתנו.

מי שרוצה ממשלת ימין שינסה לצרף את ליברמן או שיילך לבחירות.
לכחול לבן אין עניין ואין קשר לממשלת ימין.

הליכוד לא בשל לממשלת אחדות אלא רק לממשלת ימין עם השלמת מניין של כחול לבן או (מבחינת הליכוד) רצוי עם חלקים מכחול לבן.
הליכוד בלי נתניהו זה פסול מכל וכל אבל כחול לבן בלי יותר משליש ממנה זה בסדר גמור.
זו גישת הליכוד שציפי חוטובלי חשפה.
 

סטילהוק

New member
תתפלא, אך נתניהו השרלטן המושחת העביר כבר חוקים אנטי-דמוקרטים

באמצעות הנשק הזה של משמעת קואליציונית, וכל מי שהעז לבגוד במשמעת הקואליציונית הדיקטטורית של נתניהו נענש או אפילו מצא את עצמו מחוץ לממשלתו. ויש לא מעט דוגמאות, כמו למשל אורלי לוי-אבקסיס שהעזה שנתניהו התנכל לה אישית ואף דאג לסלקה מוועדת העבודה והרווחה בכנסת בגלל שלא הסכימה לשמש חותמת גומי ששלו כמו כל שאר השפוטים שלו.

ותראה אפילו עכשיו נתניהו מחתים את כל הגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת שלו על נאמנות עיוורת לו.
 
כחול לבן לא תסכים למשמעת קואליציונית בנושאים הללו ואם יעניש

הוא יעניש את עצמו. מה יקרה? הוא יפטר את גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי?
רוב לא ייצא לו מזה.

אתה תקוע כל הזמן בנושא המשפטי של נתניהו, אבל זה ממש לא העיקר.
אין לנתניהו רוב לחוקים פרסונליים או לחוקים שקשורים לענייניו הפרסונליים, אבל יש כאן מדינה שצריכה ממשלה.
 

סטילהוק

New member
באמת? אז שים לב לעד כמה זדוני נתניהו שאתה נותן לו קרדיט...

בחירות לנצח? תוכנית המילוט שנתניהו הסתיר בשרוול
https://www.themarker.com/news/politics/.premium-1.8013013

חוות דעת שנכתבה בעניינו של השר לשעבר חיים כץ, קובעת כי לא ניתן לדון בבקשה לחסינות פרלמנטרית כל עוד אין ועדת כנסת מכהנת ■ המשמעות עשויה להיות הקפאת כתב האישום שהוגש נגדו, עד לכינון קואליציה
 
מה זה קשור למה שכתבתי? אני לא נותן קרדיט לנתניהו

אני נותן קרדיט לכחול לבן.
אתה כנראה לא סומך על האנשים שהצבעת עבורם.

ונדמה לי שמבין שנינו אתה זה שתומך במהלך של בחירות מתמשכות.
אז מסתבר שאתה תומך במהלכים של...נתניהו.

תודה שחיזקת את עמדתי.
 

סטילהוק

New member
אני נותן קרדיט לכחול לבן אבל לא סומך על שום עסקה עם נתניהו

ובכלל, מי שמסוגל להאמין עדיין אחרי כל הפרות ההבטחות ואינספור השקרים שלו לנתניהו צריך להיות באמת מטומטם מהסרטים, כי יש גבול עד כמה פתי אפשר להיות בשביל להאמין שוב ושוב לשקרים של אותו שקרן סדרתי.

יש פתגם באנגלית שאומר:
Cheat Me Once Shame On You, Cheat Me Twice Shame On Me
But When You Cheat Me 3 Times In A Row I'm A Complete Moron.


והפתגם הזה למעשה ממצה הכל לגבי מי שעדיין מאמין לנתניהו השקרן ומפר ההבטחות הסדרתי.
 
אתה לא מאמין לכחול לבן שלא יעניקו לנתניהו רוב לדברים כאלה?

לא צריך להאמין לנתניהו בשביל להאמין לכחול לבן.
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שאני לא מאמין לכחול-לבן אמרתי שאני לא מאמין לנתניהו

ולא סומך על שום מילה שיוצאת מפיו. אם תחבר את האיש הזה למכונת אמת צמודה המחט לא תפסק לרעוד בכל פעם שהוא פותח את פיו ומדבר.
 

סטילהוק

New member
לא, הוא מפעיל רק שקרים שלהזכירך לפיד כבר נפל בהם פעם אחת

וזה למעשה היתרון שיש לכחול-לבן על נתניהו, שלפיד שחווה על בשרו את התחמנות והרמאות של נתניהו שמגיעה כמעט תמיד בצורת מלכודת דבש למי שנופל ברשתו של השרלטן המושחת הזה, מכיר ויודע היטב עם מי יש להם עסק ולכן גם יכול להזהירם מפניו. גנץ עם כל הכבוד אליו כרמטכ"ל, לעומת זאת טירון פוליטי בתחילת דרכו, מה שיותר קל לשרלטנים כמו נתניהו לסובב. ולא בגלל שגנץ טיפש או פתי שמאמין לכל דבר, אלא בגלל שהוא לא מנוסה עדיין בכל הטריקים והשטיקים הפוליטיים שנתניהו מכיר ויודע ומשתמש בהם ללא הרף, גם על בוחריו השפוטים וגם על פוליטיקאים אחרים. אבל מי שנכווה במים רותחים נזהר בקרים.
 

סטילהוק

New member
בניגוד אליך ליכודניק, אני מחרים כל מי שאנטי-ציוני

אך אין לי שום דבר נגד חובשי הכיפות, יש לי אך ורק נגד שוטפי המוחות הדתיים חרדים וכפייתם הדתית חרדית על כל אזרחי המדינה. מי שחי ונותן גם לאחרים לחיות אין לי שום בעיה איתו.
 

צורי80

New member
יהדות התורה וש"ס יותר ציוניים ממרצ

מי שמתנגד להקמת מדינה פלסטינית בתוך ארץ ישראל יותר ציוני מאשר מי שתומך בהריסת שילה, בית אל, עלי וכו', גם אם הוא לא מנופף בדגל ביום העצמאות ואפילו לא מנגל.
ציונות זה לבנות, לא להרוס.
 
גפני ודרעי מתנגדים למדינה פלסטינית בתוך ארץ ישראל?

ש"ס ציונית.
יהדות התורה לא ממש, מלבד החב"דניקים שחלק גדול מהם הולכים עם עוצמה יהודית ולא עם יהדות התורה.
 
למעלה