קמפיין הבחירות השלישי השנה צובר תאוצה:

קמפיין הבחירות השלישי השנה צובר תאוצה:

[URL]https://twitter.com/netanyahu/status/1185892305183612928[/URL]
נתניהו פירסם סרטון על "התכנית הסודית של גנץ, לפיד וליברמן"


[URL]https://twitter.com/gantzbe/status/1185903220763365376[/URL]
התגובה של גנץ:
"
נתניהו, קמפיין הבחירות נגמר ב-17.9. נכשלת שוב בהקמת ממשלה, במקום לבזבז את הזמן על סרטונים, החזר את המנדט לנשיא ותן לנו להקים ממשלת אחדות ליברלית שתדאג לאזרחי ישראל. ממשלה שתנהג בתבונה, בממלכתיות ובאחריות.
"

[URL]https://www.facebook.com/AvigdorLiberman/posts/2800733893272874[/URL]
התגובה של ליברמן:
"
אדוני רה"מ, ההשתלחויות שלך באחרים וההאשמות השווא שאתה מנסה להדביק לכל מי שחולק על דעתך, לא יכולות להסתיר את העובדה שנכשלת 3 פעמים ברצף להקים ממשלה. במקום לקחת אחריות על כשלונותיך ועל אובדן 9 מנדטים בבחירות, אתה פותח בקמפיין בחירות 3. הסרטון האחרון שלך מעיד יותר מכל על כך שאתה מוביל למערכת בחירות נוספת במקום להתמקד בהקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה.
במקום לבוא בידיים נקיות אתה מנסה לכפות הקמת ממשלת כפייה דתית. כל בר דעת מבין שאתה מוכן להקריב את רוב אזרחי המדינה לטובת קבוצה קטנה של עסקנים חרדים. זאת הסיבה שהחלטת להקפיא את מתווה הכותל שאתה בעצמך העברת בממשלה ברוב עצום, נסוגת מתמיכה בחוק הגיוס, למרות שהצבעת בעד החוק בקריאה ראשונה, ולכן אתה גם נמנע מלהביא לאישור הממשלה את דו"ח ניסים, למרות שאתה מינית אותו לעמוד בראש הוועדה בנושא הגיור. בנוסף, אתה מתכחש לעובדה שבמשך 23 שנה היית משתף הפעולה הראשי עם ערפאת, אחמד טיבי, הרש"פ, חמאס והרשימה המשותפת. לצערי גם בחודשים האחרונים, בהוראה ישירה שלך, מועברים מיליוני דולרים לטובת פעילי טרור ברצועת עזה.
אבל למרות כל האשמותיך אני רוצה לברך אותך בחג סוכות שמח ולאחל לך, לרגל יום הולדתך ה-70 שיחול מחר, שתצליח להתגבר במהרה על העננה המשפטית שמעל ראשך, בריאות טובה ואריכות ימים.
"
 

סטילהוק

New member
נא להתאזר בסבלנות, החגים עד לא נגמרו השבוע יתחילו הדיונים

מיד אחרי החגים: מרתון דיונים בתיקי רה"מ בלשכת היועמ"ש
https://13news.co.il/item/news/dome...us-investigations/discussion-marathon-902833/

בדיונים ישתתפו בכירי הפרקליטות, בכירי משרד המשפטים, המשנים והיועצים, במטרה לקבל החלטה עד סוף נובמבר בדבר הגשת כתבי אישום נגד נתניהו. במקביל נערכים אבטחתית לחזרת ליאת בן ארי מחו"ל
 
למעלה