לאחר שהנסיון עם היועץ המשפטי של הכנסת כשל,מחנה נתניהו מתגייס

צורי80

New member
הסברתי לך, אבל אתה מתעקש על האובססיה

אולי בגלל שבסתר או אפילו בתת מודע את חש שפוט של זועבי.
משיחיזם זה לתמוך במדינה פלסטינית.
 

סטילהוק

New member
במדינה פלסטינית תומך אדונך שנשא כבר 2 נאומים לגביה בבר אילן

בניגוד אליו וגם אליך ליקוקניק, שתומך אוטומטית בכל מה שאדונך תומך, אני מתנגד למדינה פלסטינית ותמיד התנגדתי. ומבחינתי זועבי לא צריכה להיות בכלל בכנסת, ובעיקר אחרי פרשת המרמרה, שלהזכירך אדונך התרפס אחריה בפני הרודן הטורקי מוסלמי נאצי ארדואן ושילם מיליונים מקופת המדינה למשפחות המחבלים שהוא שלח במרמרה ושפגעו בחיילי צה"ל. בושה וחרפה, תתביישו.
 

צורי80

New member
אתה הצבעת למפלגה שרובה תומך במדינה פלסטינית

ימני זה לא.
נתניהו ידע לבלף בזמן הנכון (של אובמה) ולומר שהוא תומך במדינה פלסטינית מפורזת בתנאים דימיוניים, אחר כך הוא ידע גם להגיד שבימיו לא תקום מדינה פלסטינית.

אתה הצבעת למפלגה שרובה בעד מדינה פלסטינית, אז אל תספר לנו שאתה ימני.

זה שתפזר שקרים רק יגחיך אותך, כי הדברים כתובים שחור על גבי לבן בפורום,
אני הבעתי התנגדות למדינה פלסטינית גם אחרי נאום בר אילן.
יתכן שהשקרים האלה נובעים מהאובססיה נגד הליכוד והמחנה הלאומי ובעד המשותפת והשמאל-מרכז.
 

סטילהוק

New member
תמשיך לשקר לעצמך ליכודניק, אבל אל תכניס לי ולאחרים שקרים לפה

מעולם לא הצבעתי למפלגה שרובה בעד מדינה פלסטינית, העדפתי שלא להצביע בכלל מאשר להצביע למפלגה כזאת. בדיוק כמו שאני מעדיף לא להצביע בכלל מאשר להצביע לליכוד ושותפיו הטבעיים החשוכים והאנטי-ציוניים שבעד הקמת מדינת הלכה.
 
עכשיו אתה משקר לעצמך. הצבעת לכחול לבן?

בכחול לבן אכן יש רוב לתומכים בהקמת מדינה פלסטינית, גם אם הם מעדיפים לא לומר במפורש את המונח הזה.
אולי מה שמטעה אותך זו העובדה שכיום בכלל הרוב במדינה לא מאמינים שיש עם מי להגיע להסדר שבמסגרתו תוקם מדינה פלסטינית, אבל זה לא אומר שאין רוב שתומך עקרונית בהקמת מדינה כזו. בכחול לבן יש רוב כזה.
אני גם לא בטוח שיעלון, הנדל והאוזר מתנגדים להקמת ישות פלסטינית כזו או אחרת.
הכל שאלה של התנאים והנסיבות.
אין בכחול לבן אף תומך מוצהר (וכנראה גם לא מוצהר) בסיפוח של כל שטחי יהודה ושומרון ובמדינה אחת מהים עד הירדן.
 

סטילהוק

New member
כחול-לבן לא אמרה שום דבר על שתי מדינות לשני עמים בשני הסבבים

לא נראה לי שגנץ בעד מדינה פלסטינית, אם כבר ביבי הרבה יותר בעד (שני נאומי בר-אילן אינם משאירים שום מקום לספק+מחיקת המצע המפלגתי הימני של הליכוד המתנגד למדינה פלסטינית)

חוץ מזה, אני סומך על הערבים הרבה יותר מעל כל היהודים גם יחד שיידחו כל הסכם וכל הצעה שתוגש להם, ויתעקשו שבלי חלוקת ירושלים וחזרת הפליטים (סופה של מדינת ישראל) לבתיהם בתוך המדינה לא יהיה שום הסכם. ולכן לגבי זה ממש אין מה לדאוג. מה שכן יש לדאוג זה לתוכניות התנתקות חד-צדדיות כפי שעשה הליכוד של שרון ונתניהו שחתומים שניהם על ההתנתקות והצביעו שניהם גם בממשלה וגם בכנסת עליה. אבל הסכם דו-צדדי בינינו לבינם לא יהיה לעולם.
 
כחול לבן לא אומרת שתי מדינות כי זה לא פופולרי

"ניזום ועידה אזורית עם מדינות ערב השואפות ליציבתות, ונעמיק את תהליכי ההיפרדות מהפלסטינים תוך שמירה בלתי מתפפ שרת על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל ועל חופש הפעולה של צה"ל בכל מקום. "
[URL]https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/kachollavan/wp-content/uploads/2019/09/13123710/%D7%9E%D7%A6%D7%A2-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%9F-%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7%A8-2019.pdf[/URL]

כל אחד יפרש לעצמו למה הכוונה ב"נעמיק את תהליכי ההיפרדות מהפלסטינים" ומה התכלית של "ניזום ועידה אזורית עם מדינות ערב השואפות ליציבות".
וכן מה "היסוד המדיני" שכחול לבן מציינת במצע שלה.
 

סטילהוק

New member
כמו שכבר אמרתי, אני סומך יותר על הערבים מאשר על כל היהודים

גם יחד, שהם לא יקבלו שום עסקה ושום הסכם שלום, שלא כולל את חלוקת ירושלים והחזרת מיליוני הפליטים ל"בתיהם" בתוך מדינת ישראל הריבונית בתוך תחומי הקו הירוק. ולכן אין בכלל מה לדאוג, כי מדובר בהימור בטוח שאם היה ניתן להמר כך בלוטו הייתי כבר מזמן מיליארדר.
 

צורי80

New member
היום הסכנה להתנתקות היא מצד כחול לבן

הליכוד מבין שאין סכנה של מדינה דו לאומית. שהזמן עובד לטובתנו ואין שום סיבה לעשות צעדים חד צדדיים שכוללים ויתור על שטח.
כחול לבן לעומת זאת לא חושבים שהזמן עובד לטובתנו, ולכן הם יאלצו לעשות מהלכים חד צדדיים של "היפרדות", כי הערבים לא מתכוונים להגיע להסדר.

רק מי שבשמאל יכול לתמוך בכחול לבן, כי זו המשמעות של שלטון של גוש שמאל-ערבים-מרכז.
 

סטילהוק

New member
הליכוד מבין רק מה שנתניהו רוצה שהוא "יבין" כי זה משרת אותו

ולשפוטים של נתניהו אין בכלל שום דעה ומחשבה עצמאית משלהם, כי הם עדר של שפוטים עיוורים שסוגדים למנהיג ואוכלים כל מה שהוא מוכר להם, למרות שהפר כל הבטחה שהבטיח ושיקר כבר אינספור פעמים.
 

צורי80

New member
אתה מזמר את המסרים של ליברמן, מה עוד יש לך לומר על שפוטים?

זה שאתה לא מודע לכך שהזמן פועל לטובתנו, זו בעיה שלך.
אבל לא רק שלך, אותם אלה שלא מודעים לכך עלולים להביא לנסיגות חד צדדיות.
 

סטילהוק

New member
הזמן ממש לא פועל לטובתכם ליכודניק

ואם הולכים לסבב בחירות שלישי הוא יהיה רק באמצע מרץ 2020 שעד אז כבר יוחלט אם להגיש את כתבי האישום הפליליים נגד אדונך נתניהו, ועל פי הסקרים מצבכם לא יהיה שונה מהיום, וגם ממש לא בטוח שנתניהו יוכל להיבחר אם יוגשו נגדו 3 גתבי אישום פליליים. שא לדבר בכלל שיצטרך לעבור הפעם בחירות פנימיות אמיתיות ולא מזוייפות כדי להיבחר על באמת ולא בכאילו לראשות הליכוד.
 
הם בטוח לא יגיעו להצביע לנתניהו

מספר תומכי נתניהו נמצא בנסיגה.
כל עוד נתניהו עומד בראשות הליכוד ובראשות גוש המכנה עצמו "המחנה הלאומי", המצב של כחול לבן די יציב.
ולאחר עידן נתניהו, ממילא התפקיד ההיסטורי של כחול לבן במתכונת הנוכחית שלה די יסתיים.
כחול לבן הוקמה למטרה אחת: לגרום להחלפת נתניהו.

והתיאור שלך לגבי מפלגות המרכז לא ממש נכון כי יש עתיד מחזיקה מעמד הרבה יותר ממה שאתה צפית לה. כמו כן אי אפשר להשוות מערכות בחירות שההפרש ביניהן הוא שנים למערכות בחירות שההפרש ביניהן הוא מספר חודשים מועט.
למעשה כל שנת 2019 היא מערכת בחירות אחת מתמשכת.

ועוד דבר - מפלגות מרכז מתחלפות אבל מצביעי המרכז שרירים וקיימים כבר הרבה שנים. כך שמבחינת הבוחרים ולא הנבחרים - המרכז שריר וקיים ולא צפוי להיעלם.

לאחר עידן נתניהו, סידור מחדש הגיוני של המערכת הפוליטית יהיה איחוד של יש עתיד עם ישראל ביתנו (כאשר חלקים מיש עתיד כמו עופר שלח ויעל גרמן אולי ימצאו את דרכם למחנה הדמוקרטי), איחוד של חוסן לישראל עם מפלגת העבודה - גשר ותל"ם תצטרך להחליט על עתידה ולבחור בין חזרה לחיק הליכוד לבין המשך החיבור עם חוסן לישראל.
אבל כל עוד נתניהו נמצא במרכז העניינים של המערכת הפוליטית סידור המערכת לפי "רק ביבי" ו"רק לא ביבי" יימשך. וכך גם חלוקת המצביעים.
 

סטילהוק

New member
בדיוק


אבל צורי לא מבין את זה, כי הוא עדיין חי בקונספציה שאנחנו בשנת 2010, ולא מבין שאנחנו כבר אוטוטו בשנת 2020 ושהציבור הישראלי ברובו, ובעיקר המרכז החילוני ליבראלי ציוני ופרגמטי כבר לא קונה את אשליית נתניהו כמו הליכודניקים השפוטים שלו שלא משנה מה יעשה להם ימשיכו להצביע לו. למרות שכפי שאפשר כבר לראות גם בתוכם מתחילים לצוץ כבר סדקים. גם סער שהכריז שוב על מועמדותו לפריימריז בטענה שלא יעזור לכל משמיציו (שפוטים מטעם נתניהו), אם יהיו פריימריז הוא מתכוון להתמודד בהם, וגם כץ שערך בסוכות אפשר לאמר את כנס קמפיין הבחירות לראשות הליכוד הראשון שלו לאחרי תקופת נתניהו, שאף הוא כבר מריח שהולכת ומתקרבת, למרות שגם הוא וגם סער נזהרים במילותיהם...
 
צורי מבין את זה לא פחות מאיתנו

אבל אתה מעדיף להתמקד רק בהיבטים מסויימים בדברים שצורי כותב ולהתעלם מדברים אחרים.

צורי תומך בנתניהו וזה בסדר גמור, אבל אי אפשר לומר שהוא לא מבין את המציאות הפוליטית כיום.
רק אתמול בערב צורי כתב הודעה שמנוגדת להתנהלות הנוכחית של נתניהו.
צורי מנסה לתמרן לטובת שימור הנהגת נתניהו גם בעת הזו ומצד אנשים שסבורים שנתניהו הוא המנהיג הטוב ביותר לישראל גם כיום זה בדיוק מה שהם צריכים לעשות.

אתה מנסה לעשות דה לגיטימציה לתמיכה בנתניהו והדה לגיטימציה הזו לא פחות חמורה מהדה לגיטימציה שנתניהו עושה למתנגדיו.
זה בסדר גמור לתמוך בנתניהו, כפי שזה בסדר גמור להתנגד לנתניהו.
 

סטילהוק

New member
אני לא מנסה לעשות דה לגיטימציה לאף אחד

אך מה שאתה לא מבין וגם צורי כנראה שלא, זה שלתמוך במנהיגך זה בסדר, אבל לא כשזה בכל מחיר, כי אז זו כבר לא תמיכה, זה להיות שפוט שלו. יש גבול כמה אפשר לתמוך במנהיג. ויש הבדל אדיר של שמים וארץ בין לתמוך במנהיג ולהפוך לשפוט שלו. אני למשל לא אתמוך בגנץ או בכל מנהיג אחר לצורך העניין בכל מחיר. יש גבול לעד כמה אני מוכן לתמוך במנהיג ולהצביע לו. ואני אגיד לך אפילו יותר מזה, בי אם בוגדים אפילו פעם אחת זו פעם אחת יותר מדי, והמבין יבין...
 
אני לא רואה "בכל מחיר" בהודעות של צורי

אני דווקא רואה בהודעות שלך "בכל מחיר" לסלק את נתניהו עכשיו ומייד.
 

סטילהוק

New member
בוא אני אשאל אותך שאלה ותענה לי בכנות

אם אתה מצביע למישהו כי אתה לא רוצה שמישהו אחר יהיה ראש ממשלה, ואותו מישהו שהצבעת לו לוקח את הקול שלך ומשתמש בו ונותן אותו לאותו אחד שלא רצית שיהיה ראש ממשלה ולכן הצבעת לאותו מישהו שהתחייב בפני בוחריו שהוא לא יהיה, האם לא תראה בזה בגידה? כי אני רואה בזה את האמא של כל הבגידות. מבחינתי, לקחת את הקול שלי ולהשתמש בו ההיפך הגמור ממה שהתכוונתי שישתמשו בו זו בגידה. ואגב, לא רק לגבי נתניהו, גם לגבי טיבי או עודה ודומיהם.

ותאמין לי שאם נתניהו היה לוקח למשל את הקול של צורי ומשתמש בו כדי להפוך את טיבי לראש ממשלה, גם צורי היה רואה בזה בגידה וספק רב אם היה סולח לו על זה, עם כל כמה שהוא שפוט שלו. כי כשצורי מצביע בקלפי לנתניהו הוא רוצה את ביבי ולא את טיבי ראש ממשלה.
 
בפוליטיקה יש רצוי ויש מצוי. תוצאות הבחירות הן כאלה שלא

מאפשרות לנתניהו להקים ממשלה ללא גנץ ולא מאפשרות לגנץ להקים ממשלה ללא נתניהו.
לכן אני לא רואה בהסדר של ממשלה עם רוטציה שבה כהונתו של נתניהו קצובה ויש מועד מוגדר לסיום כהונתו כבגידה. רחוק מאוד מכך.
גם צורי לא רואה בממשלת רוטציה שבחלקה גנץ יהיה ראש ממשלה כבגידה מצד נתניהו.

אתה רק ממחיש את ה"בכל מחיר" שייחסתי לך. אתה מוכן שהמדינה תמשיך להיות בסאגה מתמשכת של מערכות בחירות שמזיקות לה ומשתקות את המערכות הפוליטית והממלכתית שלה, רק כי אתה רוצה שנתניהו יסתלק עכשיו ומייד.
אבל אפילו את המטרה הזו לא תשיג אם יהיו עוד ועוד בחירות.

ההליכה שלך למחוזות השימוש במילה "בגידה" בהקשר הזה זה בדיוק ה"בכל מחיר" שלך.
אצל צורי אין את זה.

תזכור מה הסיסמה של כחול לבן: "המדינה לפני הכל", כולל לפני סילוק נתניהו עכשיו ומייד.

אתה רוצה הכל או לא כלום ובפוליטיקה אין את זה.
נתניהו, הליכוד, שותפיו בימין ומצביעיהם רצו קואליציית ימין ללא ישראל ביתנו ובשביל זה הלכו לבחירות נוספות. איזו תוצאה הם קיבלו?
מי שירצה ללכת לבחירות נוספות בתקווה שגנץ יוכל להקים ממשלת אחדות חילונית ללא נתניהו, יקבל בסוף את נתניהו כראש ממשלת ימין לעוד 3-4 שנים.
וזו ודאי תהיה "בגידה" הרבה יותר גדולה מבחינתך אם אפשר למנוע את זה כעת.
 

סטילהוק

New member
חחח... בהסדר של ממשלה עם רוטציה שבה כהונתו של נתניהו קצובה?

אתה באמת עד כדי כך תמים עמוד שאתה מאמין שנתניהו יסכים להסדר של ממשלה עם רוטציה שבה כהונתו תהיה קצובה ושיהיה מועד מוגדר לסיום כהונתו? איפה היית כל השנים האלה שנתניהו הפר כל הסכם שחתם עליו? האם אני צריך להזכיר לך מה קרה ללפיד שקנה את המניפולציות של נתניהו וחבר מרעיו, נפל במלכודת הדבש שטמן לו השרלטן השקרן מבלפור, נהפך לחותמת הגומי שלו באוצר, הוציא לפועל את כל הגזרות הכלכליות (כשהוא מבטיח לבוחריו שזה רק זמני ונועד לטובתם ושבעוד שנתיים הם יקבלו פי שניים מזה), ובעקבות זאת איבד לפחות חצי, אם לא אפילו יותר מבוחריו? וזה לא שלא ניסיתי הזהירו שלא יתפתה להיכנס לממשלת נתניהו כי נתניהו טומן לו מלכודת, כשלפיד התארח בפורום אקטואליה, ניסיתי, אך הוא גיחך וצחק וטען שאין מצב כזה. וראינו בסוף כולנו מה קרה ומי צדק. שלא לדבר בכלל על כל החוקים האזרחיים של דת ומדינה שחוקקה אותה ממשלת נתניהו-לפיד ובנט שלא נשאר מהם כלום, היום כי מיד אחרי פיטורי לפיד נתניהו חבר חזרה לחרדים הפארזיטים האנטי-ציוניים החשוכים שותפיו הטבעיים, כהגדרתו, ודאג למחוק את כל החוקים שחוקקו באותה ממשלה וכל מה שנשאר זה רק הגזירו הכלכליות שהוציא לפועל לפיד כשר אוצר ששימש חותמת גומי של נתניהו. והאם אני צריך להזכיר לךמה קרה לכחלון ולמפלגתו ששימש חותמת גומי של נתניהו? אפילו בנט ושקד, למרות שנראה שהם מקרה אבווד ושפוטים של נתניהו עד הסתלקותו הסופית מהזירה הפוליטית, למודי ניסיון כואב מלסמוך על נתניהו ועל הסכמים איתו. למעשה לא זכור לי אפילו הסכם אחד שנתניהו חתם עליו וקיים אותו במלואו עד הסוף. לא קיים כזה דבר.
 
למעלה