האם בעקבות הפריימריז בליכוד ההולכים ומתקרבים נתניהו החליט

סטילהוק

New member
האם בעקבות הפריימריז בליכוד ההולכים ומתקרבים נתניהו החליט

האם בעקבות הפריימריז בליכוד ההולכים ומתקרבים נתניהו החליט לחסל את כל יריביו בליכוד והמתמודדים הפוטנציאלים שיעמדו מולו בפריימריז על ראשות המפלגה?

אני לא יודע אם כן או לא, אבל אם למדתי משהו חשוב לגבי נתניהו זה שהאיש הזה לא בוחל בשום אמצעי להשגת מטרותיו, גם אם זה אומר כריתת ראשים לליכודניקים שעלולים לאיים על המשך שלטונו בליכוד. וכבר ראינו את זה לא פעם ולא פעמיים...

אך שימו לב לכתבה הבאה שאותה מפרסם אתר החדשות News1 של יואב יצחק, חברו של נתניהו, שאף דאג לחשוף את פרשת השחיתות של שותפו למשרד האוצר לשעבר, וראש הממשלה דאז אהוד אולמרט, והדירה היוקרתית שרכש בירושלים.

והראשון ברשימת החיסולים הפוליטיים לכאורה של נתניהו הוא לא אחר מאשר השר לביטחון הפנים שלו, גלעד ארדן, שאמנם עוד לא ממש הכריז רשמית על התמודדותו, כמו סער, ברקת וכץ שכבר הכריזו במהלך הסוכות וכץ אף ערך כנס בחירות ראשון עם השלט הענק "מנהיג חזק" בחצר ביתו, אך בהחלט מתכוון להגיש מיד אחרי החגים גם הוא את מועמדותו לראשות הליכוד.

התעלומה: כיצד מימן ארדן רכישת דירת יוקרה בירושלים
https://www.news1.co.il/Archive/002-D-136872-00.html

ארדן קיבל/רכש זכויות בדירה חדשה ברח' משה קול בירושלים בתקופה שכיהן במשרד ראש הממשלה כיועץ ראש הממשלה וכממונה על פניות הציבור (בשנים 1999-1996). ארדן היה אז בחור צעיר (25) וחסר ממון לרכישת דירת יוקרה. דבר בעלותו על הנכס נשמר בסוד. בתגובה לשאלות עיתונאים כיצד מימן רכישת הווילה בסביון ואת והדירה ברמת אביב מסר שנטל משכנתה מהבנק, אך לא אמר דבר לגבי כספים שקיבל ממכירת הדירה שהחזיק בירושלים. ארדן נמנע ממתן מענה: "ממי רכשת? וכיצד מימנת רכישת הדירה?"

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן,
משתדל לשמור על פרופיל נמוך בדבר עסקי הנדל"ן שביצע. על-אף היותו שר בכיר בממשלה, השאלה כיצד צבר רכוש בהיקף מרשים נותרה בגדר תעלומה. עתה אנו חושפים עסקת נדל"ן נוספת שטרם נודעה בציבור: דבר בעלותו בעבר, בתקופת בחרותו, על דירה ברחוב משה קול בירושלים שאותה רכש בתקופה 1999-1996. ארדן לא התגורר בדירה זו, דבר זכויותיו בדירה נשמר בסוד כמו גם האופן בו מימן את רכישת הדירה, וגם הרישומים באשר לזכויותיו נעשו באופן שיקשה על אזרח מן הישוב לגלות את דבר בעלותו אז על הדירה.

מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי בתקופה שכיהן במשרד ראש הממשלה (בתקופת כהונתו הראשונה של בנימין נתניהו כראש ממשלה) בתפקיד יועץ ראש הממשלה והאחראי לפניות הציבור (1999-1996),
והיה כפוף למנכ"ל משרד ראש הממשלה אביגדור ליברמן, הצליח ארדן לשים ידו על דירה יוקרתית בת 4 חדרים ברחוב משה קול בירושלים.

ארדן היה כבן 25 בלבד וחסר ממון בסיסי לרכישת דירת יוקרה. לכן עלתה כבר אז השאלה מצד כמה גורמים ונותרה גם עתה התמיהה: כיצד מימן את רכישת הדירה החדשה מהקבלנים שבנו קומפלקס של כמה בניינים. והאם נוצר קשר מיוחד עם מי מהקבלנים. ארדן הכחיש מידע לפיו היה לו שותף לרכישת הדירה
, והדגיש שוב ושוב: "כל דבר שאני עושה ועשיתי אי-פעם הוא תמיד לפי החוק".

בכתבות על אודותיו בתקשורת מאז ועד עתה - היקף הרכוש שצבר ארדן במהלך תפקידיו הציבוריים עורר סקרנות - פורסם שארדן התגורר בשכירות בישוב גני יהודה, ולאחר מכן "דילג" לווילה יוקרתית בסביון, שאותה רכש מחברת אפריקה ישראל. בהמשך פורסם שרכש דירת יוקרה ברמת אביב בתל אביב ומכר את הווילה בסביון.

בהתייחסו לשאלות עיתונאים באשר למקורות המימון לרכישת הווילה בסביון מסר ארדן, כי הוא נטל משכנתאות גבוהות כדי לרכוש את הנכסים הנ"ל (בסביון וברמת אביב). דא-עקא, דבר בעלותו בעבר על הדירה בירושלים ודרכי המימון, כאמור, לא טופלו - מכיוון שלא היה ידועים, וארדן לא מסר מיוזמתו מידע בנושא, ולו כדי להסביר: "מכרתי דירה בירושלים ובתמורה שקיבלתי מימנתי חלק מרכישת הווילה בסביון". מחמת הימנעותו/הסתרתו, בין היתר, נסיבות הרכישה והמכירה בהמשך (ומה נעשה בכספים) נותרו בגדר תעלומה, עד היום.

פניתי לארדן מספר פעמים. הצגתי בפניו את השאלה: "מה הייתה זיקתך לדירה ברח' משה קול בירושלים". ארדן התחמק מליתן מענה ישיר לשאלה זו, הציף במלל בלתי ענייני, וטען, בין היתר: "זו לא בקשת תגובה. זו שאלה של מידע".
ארדן אמר שוב ושוב שהוא פעל תמיד לפי החוק, אך מענה ענייני, כאמור, לא מסר.

רק לאחר כמה חילופי מסרים נוספים, ולאחר שאולי נוכח כי בידי הח"מ מידע שהוא (ארדן) אינו יכול לסתור, ולאחר שהוצגה לו שאלה נוספת: "האם היית בעלים ישירות או בעקיפין של כל דירה ברח' משה קול בירושלים", השיב/אישר: "הייתי הבעלים של דירה ברחוב משה קול בירושלים".

לשאלות: "ממי רכשת? וכיצד מימנת רכישת הדירה?" - נמנע ארדן מלהגיב. שוב, לא בכדי: ארדן, שהתפרנס באופן צנוע משכרו בגין עבודתו בשירות הציבורי, הפך אז כשהוא בחור צעיר וחסר ממון לבעל זכויות בדירה יוקרתית בירושלים בנסיבות הטעונות גם עתה בדיקה.
מעת שקיבל זכויות באותה דירה אומנם חלפו יותר משני עשורים, וקיימת כמובן סוגיית ההתיישנות, אך השאלות נותרו פתוחות, קל וחומר מחמת זאת שארדן - המכהן כשר לביטחון פנים - נמנע גם כיום ממתן מענה ענייני וחיוני לציבור ומסרב להשיב לשאלות.
 
אבל למה שזה יחסל?

קודם כל יואב יצחק בעצמו כתב שמדובר במקרים ישנים שחלה עליהם התיישנות, כך שחיסול משפטי לא יהיה כאן.
דבר שני, ממתי דברים כאלה מחסלים אנשי ליכוד וימין בקרב בוחרי הליכוד והימין?

דרעי למשל רק הגדיל את כוחו.

יואב יצחק לא עוזר לחסל את ארדן אלא דווקא לחזק אותו.
 

סטילהוק

New member
צודק, איך לא חשבתי על זה

נכון, במלפגת הליכוד כמה שהפוליטיקאי, השר או יו"ר המפלגה יותר מושחת ככה הוא יותר אהוד ונערץ בקרב הליקוקניקים.

אבל אולי למרות זאת נתניהו בונה על זה שרק לגביו זה כך שכמה שהוא יותר מושחת הוא יותר אהוד ונערץ, ולא לגבי כל השאר... מי יודע.... אולי
 

ai21

New member
הדרך לחסן מפני נגיף מסוכן - היא לטפטף את הנגיף בצורה מוחלשת

כזו שבמקרה הרע - מהווה מטרד.
ואז כשמגיע הנגיף במלוא עוצמתו - הגוף כבר פיתח דרכים להתמודד מולו.
&nbsp
דרעי - לא זכה להזהרות מקדימות. הוא לא הבין איך זה קרה לו, ותרגילי השהייה כבר לא עזרו לו.
ארדן לעומת זאת - קיבל איתות מה יקרה גם לו אם לא יסייע לחיסול הנגיף.
 
למעלה