לאחר שהנסיון עם היועץ המשפטי של הכנסת כשל,מחנה נתניהו מתגייס

לאחר שהנסיון עם היועץ המשפטי של הכנסת כשל,מחנה נתניהו מתגייס

לנסיון הבא על מנת למנוע מגנץ את קבלת המנדט:
מפיצים בימים האחרונים ביתר שאת את התרחיש של ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת על מנת לעשות דה לגיטימציה להענקת המנדט לגנץ מידי הנשיא.

כך נראית אחיזה בקרנות המזבח "במלוא תפארתה".

נתניהו לא יבחל בשום אמצעי בנסיונותיו להשאיר בידיו את השליטה על המהלכים הפוליטיים, את עצמו בלשכת ראש הממשלה ואת משפחתו במעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור.
 

סטילהוק

New member
מקווה שכבר אחרי החגים ולא יאוחר מסוף נובמבר יוגשו כתבי אישום

פליליים (כל השלושה ללא שינוי פסיק אפילו), כנגד השרלטן המושחת מבלפור, מה שייאלץ אותו לצאת לנבצרות, למרות שהוא כבר לא ראש ממשלה נבחר שזכה שוב לאמון הציבור ולמנדט ציבורי שמאפשר לו להקים ממשלת שחיתות במדינת ישראל.
 
זה לא ייאלץ אותו לצאת לנבצרות כל עוד לא תהיה ממשלה שבה יוסכם

שייצא לנבצרות.
החוק לא מחייב ראש ממשלה מכהן לצאת לנבצרות לאחר הגשת כתבי אישום.

הוא יכול להמשיך לכהן בממשלת מעבר גם לאחר הגשת כתבי אישום.
יכול להיות שזו התוכנית האמיתית שלו - גנץ לא יצליח להרכיב ממשלה, הזמן יעבור, אף אחד לא יצליח לגייס 61 חברי כנסת שיתמכו בו, הכנסת תפוזר אוטומטית ולפי חוק תוך 90 יום מהיום הזה יתקיימו בחירות נוספות כאשר נתניהו ממשיך לשבת בלשכת ראש הממשלה ולגור במעון ברחוב בלפור.

בעצם כעת מתקיים משחק בדיוק על זה - נתניהו שרוצה לשמור על כסאו ומעונו בכל מחיר מול גנץ, לפיד וליברמן שרוצים להוציא אותו מכסאו וממעונו.
השאלה היא עד כמה רחוק שלושתם מוכנים ללכת עבור זה.
לדעת נתניהו ורבים מתומכיו הם יהיו מוכנים ללכת אפילו עד להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת.
להערכתי ליברמן ושאר אנשי ישראל ביתנו, אנשי תל"ם בכחול לבן וגם חלק מאנשי חוסן לישראל ויש עתיד לא באמת מסוגלים להגיע עד לשם.

סביר להניח שבסוף זה ייגמר באחת משתי אופציות:
1. בחירות נוספות
2. הסכם ברגע האחרון שלפיו נתניהו ראשון ברוטציה ויוצא לנבצרות אם יוגשו כתבי אישום
אם הליכוד יתמיד בדבקותו בגוש ה-55 כנראה יקרה התרחיש הראשון. אם הליכוד ונתניהו יוותרו על הגוש, יש סבירות לא מבוטלת שיתקיים התרחיש השני מהסיבה שאם יוותרו על הגוש, ליברמן יטיל את כובד משקלו על כחול לבן להסכים לכך שנתניהו יהיה הראשון ברוטציה.
 

סטילהוק

New member
לא תקום שום ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת

זה הספין החדש של השרלטן המושחת נתניהו בגלל שלא נשארו למושחת השרלטן יותר ספינים. אבל גם הוא יודע היטב שזה לא יקרה.

המטרה בבחירות האחרונות היתה לעצור את נתניהו בכל מחיר מלהקים ממשלת שחיתות-חרדים-מתחרדים-משיחיים צרה שהיתההופכת לצרה צרורה על מדינת ישראל וכל אזרחיה ומסתיימת בהקמת מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן שאותה היו מנהיגים האייטולות החרדים האנטי-ציוניים המתקראים מועצת חכמי התורה שמפרים את הדיבר השלישי בעל האזהרה המפורשת החמור מכל עשרת הדיברות ומעוותים את דת ישראל ומשתמשים בעיוות שלהם כקרדום לחפור בו כמו שהם עושם לכל צאן עדר מרעיתם שטופי המוחות מלידה. גם אם זה אומר שלא תקום ממשלה בישראל, זה עדיין עדיף מהתוכניות של נתניהו והחרדים עבור המדינה הזאת ואזרחיה, כולל בוחריו השפוטים שאפילו עוד לא מסוגלים לקלוט איזה גורל אכזרי הוא ושותפיו הטבעיים מתכננים עבורם ועבור המדינה הזאת רק בשביל להתחמק ממשפט וישיבה בכלא על שחיתותו.
 

צורי80

New member
כחול לבן ענו לך

הם אומרים שלא פוסלים ממשלת מיעוט,
אז אולי לא התכוונת להיות חלק מהגוש של עודה וטיבי, אבל אולי זה הולך ומתגשם.

אין שום בעיה עם ח"כים ערבים, כל עוד הם מקבלים את מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, וכמובן שהם מתנגדים לטרור משני צידי הקו הירוק ורואים בו פשע.
 
מי אמר? אתה מתכוון למה שעופר שלח אמר?

כחול לבן וליברמן בכוונה לא מוכנים לשחק לידיים של נתניהו שמפיץ ספינים.
אין להם כרגע סיבה להכחיש את מה שמלחיץ את נתניהו.
אבל היו דוברים אחרים בכחול לבן, למשל חילי טרופר, שאמר הערב שכחול לבן תקים רק ממשלת אחדות.
אז כל אחד יכול להתייחס למה שבא לו כ"כחול לבן ענו לך", אבל היחידים שמפיצים את התרחיש הזה הם נתניהו ותומכיו, כדי לעשות דה לגיטימציה להענקת המנדט לגנץ.

אני גם לא התכוונתי להיות חלק מהגוש של נתניהו וזה אולי יתגשם.
והאמת היא שמההתנהלות של נתניהו בשנתיים האחרונות אני חושש יותר מאשר מעודה ומטיבי.
כל יום נוסף של נתניהו רק מגביר את חששי מלאן הוא מסוגל להגיע באחיזה שלו בקרנות המזבח.
 

צורי80

New member
עולה כי האגף הניצי אכן לא מוכן להיות בגוש עם עודה-טיבי

כמה ח"כים הודיעו שלא יציבעו עם הקואליציה אם תוקם ממשלת מיעוט,
אפשר לנחש שמדובר בהאוזר, הנדל, טרופר (לפי מה שכתבת) ואולי עוד מישהו.

אני בהחלט מברך אותם על כך,

כעת רק צריך שגנץ יאמר את זה.
 
למה צריך שגנץ יאמר את זה? כי נתניהו החליט לטרלל את כולם?

אפילו לשקד ובנט כבר נמאס מההטרלות שלו.
 

צורי80

New member
בכדי להבהיר לאן פניו מועדות רגע לפני שמקבל את המנדט מהנשיא

הוא רוצה לקבל מנדט מהנשיא,
אז שיגיד מה כוונותיו, לפני שהנשיא מחליט אם להטיל עליו את המלאכה, לא אחרי שכבר יהיה מאוחר מדי.
 
הנשיא יכול לדרוש ממנו אילו הבהרות שיראה צורך בהן

לא נתניהו יכתיב את ההבהרות שגנץ יצטרך לתת לנשיא.

למה בכלל גנץ צריך להתנהל לפי הספינים שנתניהו מפיץ?
טוב עושים גנץ וליברמן שמתייחסים לדברים האלה כספינים שאין צורך להתייחס אליהם.

בינתיים מי שקשר עצמו בכבלים בגוש/בלוק זה נתניהו.
גנץ עוד לא אמר דבר מעבר לכחול לבן. גם כחול לבן וגם ישראל ביתנו אפילו הכחישו שיש ביניהן תיאום. כלומר אפילו בלוק כחול לבן - ישראל ביתנו לא קיים.
הממשלה היחידה שכחול לבן מדברת עליה מיום הקמתה ועד היום זו ממשלת אחדות. מי שקפץ על עגלת האחדות רק אחרי שתוצאות הבחירות לא מאפשרות לו משהו אחר זה נתניהו.
גנץ לא צריך להוכיח שהמטרה שלו זו ממשלת אחדות.
 

סטילהוק

New member
צורי חושב שהמדינה כולה זה מרכז השחיתות/מרכז הליכוד

שאגב, אפילו בו נתניהו לא נבחר ולא קיבל מנדט לא רק ציבורי, גם אפילו לא מפלגתי. כי בפעם האחרונה שבדקתי במתמטיקה פשוטה 500 זה אפילו לא רבע מחברי מרכז הליכוד. קרי לנתניהו אין שום לגיטימציה לעמוד בראש הליכוד, לא רק בראש המדינה. הפעם האחרונה שנתניהו נבחר ע"י רוב (85%) מתפקדי הליכוד היתה רק בשנת 2014., ועוד מול דני דנון ששימש כעלה תאנה להראות כאילו יש דמוקרטיה בבחירות לראשות הליכוד ובתמורה נתניהו מינה אותו לשגריר ושלח אותו כמה שיותר רחוק מישראל. ומאז השרלטן המושחת ביטל את הפריימריז לראשות הליכוד, שלא התקיימו כבר 5-6 שנים (אנחנו אוטוטו בשנת 2020).
 
רוצה דברים של גנץ? אז הנה הדלפה על דברים שאולי אמר:

[URL]https://www.mako.co.il/news-politics/2019_q4/Article-657bce1d555dd61027.htm[/URL]

"
גנץ לא פוסל את מתווה הנבצרות: המאמצים להקמת ממשלת אחדות של כחול לבן והליכוד טרם נשאו פרי וכבר נדמה היה שהגיעו למבוי סתום, אולם דברים שאמר יו"ר כחול לבן ונחשפו היום (רביעי) במהדורה המרכזית חושפים פתח אפשרי לקבלת המתווה שהציע הנשיא ריבלין. לפי מקורביו של גנץ, יו"ר כחול לבן אמר בהתייחסו לאפשרות של רוטציה עם נבצרות: "נאטום את האף, אבל יהיה לנתניהו תאריך תפוגה".
גנץ מקבל מהמתווה שהציע נשיא המדינה ראובן ריבלין את עיקרון הנבצרות, ובלבד שהמהות ברורה – אין שני ראשי ממשלה מקבילים, אלא יש ראש ממשלה אחד בפועל, ורה"מ נוסף תחת התואר "נבצר". נקודת הזמן של היציאה לנבצרות לא ברורה ויכולה להיות במועד הודעת היועמ"ש על כתב אישום, במהלך הליך החסינות או ביום תחילת המשפט של נתניהו.
מדבריו של גנץ עולה כי הוא אינו פוסל את נתניהו באופן פרסונלי, אלא פוסל את האפשרות לשבת עם ראש ממשלה המואשם בפלילים. לפי מקורביו אמר: "נשב כמה חודשים תחת נתניהו, נאטום את האף עם אטב לכמה חודשים, אבל בסוף יש לנתניהו תאריך תפוגה".
"
 

סטילהוק

New member
טעות גדולה של גנץ לתת לנתניהו הטובע גלגל הצלה

כשאין לו אפילו לגיטימציה לעמוד בראש הליכוד, כי לא נבחר ע"י מתפקדי הליכוד וגם לא ע"י רוב חברי מרכז הליכוד כמועמד הליכוד לראשות הממשלה כפי שמחייבת חוקת הליכוד שנתניהו ושפוטיו כנראה שמצפצפים גם עליה, כמו שצפצפו על הבוחרים ועל המצע הימני של מפלגתם ופשוט מחקו אותו.
 
זה לא גלגל הצלה לנתניהו אלא גלגל הצלה למדינה מפני בחירות

נוספות.
כדי למנוע בחירות נוספות שיגרמו נזק גדול למדינה, צריך להתפשר גם על המשך כהונה של נתניהו כראש ממשלה לתקופה קצובה בזמן ובתנאי שייצא לנבצרות אם יוגש כתב אישום נגדו.
ויתור כזה של גנץ תמורת ויתור של נתניהו על גוש ה-55 זה הסדר שיש לקבל אותו.
וזה למעשה גם הבסיס של מה שליברמן מציע.
 

סטילהוק

New member
א. נתניהו לא יוותר על גוש ה 55 כי הם השילד שלו ואתה יודע זאת

וגנץ לא חייב שום דבר לנתניהו, אם כבר הוא חייב לבוחריו שבחרו בו לחסום את נתניהו מלהמשיך לכהן כראש ממשלה ולהרוס את המדינה, מה שהוא עשה בהצטיינות עד כה (הגירעון הכי גדול בתולדות המדינה (על פי נתניהו ושר האוצר חותמת הגומי שלו), המצב הבטחוני הכי מסוכן בתולדות המדינה (על פי דברי נתניהו עצמו), הכפייה הדתית החרדית הכי גדולה בתולדות המדינה, השחיתות והפשע הכי גדולים בתולדות המדינה). חוץ מזה עמוד, מי מבטיח לך שנתניהו בכלל יעמוד במילתו ואכן ייצא לנבצרות אם וכאשר יוגש כנגדו כתב אישום אם לא אפילו שלושה? תזכיר לי מתי בדיוק נתניהו הבטיח והתחייב למשהו וגם עמד במילתו? כי לי ממש לא זכור כזה מקרה בכל תולדות נתניהו. ומספיק לבדוק איך הוא נהג בבחירות האחרונות כשלא החזיר את המנדט לנשיא ופיזר את הכנסת. ואל תשכח שנתניהו דאג לחוקק חוק המאפשר לו כראש ממשלה (לא של ממשלת מעבר) להכריז מלחמה מתי שרק מתחשק לו וללא שו צורך באישור הכנסת ואפילו לא הממשלה...
 
הנבצרות תחוקק

האם אתה מעדיף בחירות שישאירו את נתניהו כראש ממשלת מעבר לפחות עוד חמישה חודשים ושאף אחד לא מבטיח שמשמעות תוצאותיהן לא תהיה המשך שלטון נתניהו לעוד מספר שנים?
גם אם לא מעניינים אותך הנזקים הכלכליים, החברתיים, הבטחוניים והמדיניים שייגרמו כתוצאה מבחירות נוספות, הנזק האפשרי של המשך שלטון נתניהו לעוד מספר שנים ללא בלמים וללא מעצורים ודאי צריך לעניין אותך.
 

סטילהוק

New member
ועל זה נאמר אשרי המאמין

לדעתי אתה נותן יותר מדי קרדיט לנתניהו שאמינותו, ובעיקר בשנים האחרונות, נמצאת עמוק מתחת לבלטות. מבחינתי לפחות הסיכוי שנתניהו יעמוד בהתחייבויותיו שואף לאפס, וגם אז תאמין לי שעדר שפוטיו יצדיקו אותו ואת הפרת התחייבויותיו. אבל בדבר אחד תהיה בטוח, נגמרו הימים שגוש החרדים-מתחרדים-משיחיים-מושחתים בראשות נתניהו מגיע יחד ל 61 מנדטים ומקבל אמון ציבורי ומנדט ציבורי להרכבת ממשלה. הדבר הזה כבר לא יקרה שוב לעולם. כך שלא משנה לכמה עוד סבבי בחירות נתניהו ומושחתיו יגררו אותנו לנצח בבחירות הם כבר לא ינצחו, כי רוב הציבור הישראלי התעורר וכבר לא שפוט של נתניהו וחבר מרעיו המושחתים ושותפיו הטבעיים האנטי-ציוניים המוצהרים שמטרתם להקים כאן מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן במקום מדינת ישראל הדמוקרטית והציונית. וגם לראש ממשלת מעבר יש פקיעת תוקף ואין לו סמכויות כמו שיש לראש ממשלה שהציבור בחר בו ונתן לו מנדט ציבורי ואת אמונו. כך שגם התרחיש שאתה מעלה שנתניהו יכול להיות ראש ממשלת מעבר לנצח תלוש מהמציאות. כי בסופו של דבר אין לו שום מנדט ציבורי להמשיך ולכהן כראש ממשלה, אלא אם כן יגיע לפחות ל 61 מנדטים ביחד עם שותפיו הטבעיים והמשיחיים, מה שלא יקרה יותר כי לא ניתן לזה לקרות.
 
אני לא נותן קרדיט לנתניהו. אני נותן קרדיט לכחול לבן שיידעו

כיצד להבטיח קיום התחייבויות בהסכם.

ולגבי תוצאות בחירות - כולנו כבר צריכים ללמוד שאולי יודעים כיצד נכנסים לבחירות אבל אי אפשר לחזות כיצד יוצאים מהם.
כל כך הרבה פרמטרים, חלקם רגעיים, משפיעים על תוצאות בחירות שלא ניתן לחזות אותן מראש.
"לא יקרה שוב לעולם" כבר קרה כל כך הרבה פעמים בהיסטוריה, שכאשר כותבים את זה, אני רק חושש יותר שמה שלא יקרה שוב לעולם יקרה גם יקרה.

וגם אם לא יהיו 61 מנדטים לגוש תומכי נתניהו ותוצאות הבחירות יהיו דומות לתוצאות הבחירות האחרונות, אז נישאר במצב דומה ללא שום תועלת מבחירות נוספות.

ממשלת אחדות עם רוטציה, מלבד העובדה שזו ממשלה מתפקדת ולא ממשלת מעבר משותקת, גם קוצבת את כהונת נתניהו כראש ממשלה עד לנקודת זמן מוגדרת.

אני מעדיף ממשלה כזו על עוד בחירות שרוב הסיכויים שלא ישפרו את המצב הפוליטי הנוכחי אבל בודאות יגרמו למדינה נזקים כלכליים ומדיניים משמעותיים.
 

צורי80

New member
משיחיים זה רק תומכי מדינה פלסטינית בכניסה לגוש דן ונתב"ג.

אל תבנה על זה שמצביעי המפלגה שעכשיו באופנה יגיעו בפעם השלישית להצביע לכם.
מפלגות "מרכז" מחזיקות בישראל מערכת בחירות אחת או שתיים, הן לא שורדות מערכת בחירות שלישית, כך היה תמיד* ולא צפוי להשתנות.


* חריג קטנצ'יק ויחיד היה כשקדימה הצליחה "לשרוד" עם קריסה מ-28 ל-2 במערכת בחירות שלישית ואז נעלמה.
 

סטילהוק

New member
אני יודע שאתה ואדונך בונים על זה ליכודניק, אתם רק שוכחים

דבר אחד: איום הקמת מדינת ההלכה של הגוש החרדי-מתחרד-משיחי יימשך גם בבחירות הבאות ובבחירות שאחריהן, ולא מדובר בהצבעת בעד, אם עוד לא קלטת, מדובר בהצבעת נגד, שזה טיבו של גוש חוסם, לחסום ולמנוע הקמת מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן במדינת ישראל הדמוקרטית והציונית.

וזה ליכודניק יימשך כמה שצריך, עד אשר איום הקמת מדינת ההלכה יוסר לחלוטין ממדינת ישראל ואזרחיה. ולא משנה בכלל כמה מערכות בחירות נצטרך לעבור עד שזה יושג, ל 61 מנדטים הגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת בראשות אדונך השרלטן המושחת נתניהו כבר לא יגיע.
 
למעלה