הליכוד מוכיחה פעם אחר פעם שהיא הפכה למפלגה מושחתת

סטילהוק

New member
אני ימני יותר ממך ליכודניק שפוט, הבעיה שאין למי להצביע בימין

גוש הימין הולך ומתחרד בצעדי ענק, ואף קורא לחרדים הפראזיטים המשתמטים האנטי-ציוניים היותר גרועים מהערבים במדינה שלפחות לא חיים על גבינו כמוהם ולא מפעילים כפייה דתית כמוהם ולא סוחטים את הקופה הציבורית כמוהם, שותפיו הטבעיים. שלא לדבר בכלל על התמיכה בשחיתות, הצדקת השחיתות ושוד הקופה הציבורית, והקרבת המדינה כולה, בטוחנה ואזרחיה על המזבח של אדונכם נתניהו, שזה הדבר היחיד שלמעשה מעניין אתכם וחשוב לכם, כי מצע ואידיאולוגיה כבר אין לכם מזמן, ובשנים האחרונות נהפכתם מהליכוד למפלגת הליקוק של נתניהו. אז למה שימני אמיתי ולא משיחי או מתחרד הגון וישר שונא ומתעב שחיתות ומושחתים יצביע לכם? כדי שתשקרו לנו שוב במצח נחושה שממשלה בראשותכם לא תעצור את צה"ל ותביא למיטוט החמאס בעזה? בזמן שאתם ממשיכים להעביר מדי שבוע משאיות עמוסות חומרי בנייה למנהרות הטרור התת-קרקעיות של החמאס ומיליארדים לחמאס עצמו כפרוטקשן? אולי בגלל שאתם מרשים לחרדים להשתולל בערי ישראל ולכפות כפייה דתית חרדית על כולנו? אולי בגלל שאתם תומכים ומעודדים הדרת נשים במרחב הציבורי? אולי בגלל שאתם שודדים את הקופה ציבורית ומחלקים את כל אוצרות ומשאבי הטבע של מדינ ישראל לטייקונים המושחתים (מפלגה חברתית עלק, אתם יותר גרועים ממפא"י ההיסטורית), אולי בגלל שמרכ השחיתות שלכם המתקרא מרכז הליכוד מורכב מרוב אם לא אפילו ראשי משפחות הפשע והעולם התחתון של ישראל? אולי בגלל שאתם רופסים ופחדנים עלובים שלא רק שלא עוצרים את צה"ל אלא בכלל לא מפעילים אותו נגד אוייבי ישראל? והכי גרוע, אולי בגלל שאתם עדר של עכברים עיוור ושפוט של החלילן מלובליאנה המושחת העומד בראשכם כבר עשור שלם, ותומכים ומצדיקים את פרשיות שחיתותו וכל התנהלותו המושחתת, השרלטנית, המשסעת, המפלגת והפוגענית במדינה ובאזרחיה, כשרק אדם אחד בכל המדינה הזאת מעניין אותו, הוא עצמו ואף אחד מלבדו?
 

צורי80

New member
שוב, זה שאתה אומר שאתה ימני, לא הופך אותך לימני.

אתה מצביע לגוש של זועבי,
מעדיף מפלגות תומכות טרוריסטים מאשר מפלגות שמאז בגין בברית עם הליכוד והימין.
אתה קונה שקרים שמפיצים על נתניהו כגון שהוא "מסית" אחרי שכל פעם מסיתים נגדו, מפרסמים תמונות שלו עם חבל תלייה, עם שפם של היטלר ועוד. (כמובן בתירוץ שלפני כמעט 30 שנה הוא לחש על אוזן של רב זקן ש"אנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים, הם חושבים שאת הביטחון שלנו ישימו בידי הערבים - הערבים ידאגו לנו").

גם כלכלית מסתבר שאתה שייך לשמאל, אתה מאלה שמאמנים ש"הגז שייך לכולנו" כמו שצ'אבס ומדורו האמינו.

עד עכשיו לא שמענו במה אתה ימני, להתנגד לחמאס גם אבו מאזן מתנגד.
 
הוא מצביע לגוש של זועבי כמו שאתה מצביע לגוש של כהנא

אתה בעצם עושה דה לגיטימציה לכל מי שלא מצביע לגוש של נתניהו.
כל מי שנגד נתניהו הוא זועבי.
האמת - למדת ממורה טוב...
זה אכן אחד ההישגים הגדולים של נתניהו שהוא הצליח לעשות דה לגיטימציה לכל מי שלא תומך בו.

אתה יודע מה? בנסיבות האלה אני מעדיף שיאמרו שאני מצביע לגוש של זועבי מאשר להיות שבוי בידי אדם שהחליט שהמדינה=הוא.

מותר במדינת ישראל להיות נגד נתניהו ולהצביע למרכיבים שאינם חלק ממחנה תומכיו.
גם נתניהו לא יצליח למנוע התנגדות לגיטימית לו.
 

צורי80

New member
הוא אומר שמעדיף את המשותפת על פני ימינה והחרדים

מה שהוא מכנה גוש חרדי-מתחרד
אני בגוש חרדי-מתחרד באותה מידה שהוא בגוש של עודה וזועבי, זו ההקבלה הנכונה.
יחד עם זאת, עדיף להיות בגוש של כהנא מאשר בגוש של עודה.

לגיטימי לא להיות בגוש של נתניהו,
אבל חייבים להבהיר שהמשותפת אינה לגיטימית - לא כחלק מהקואליציה ולא כגוש חוסם ולא כחלק ממשלת מיעוט - עד שכל חבריה יצאו באופן שאינו משתמע לשני פנים נגד כל סוג של טרור (אחמד שהדה טיבי וכו') ונגד כל הטרוריסטים.
מי שלא מבהיר שנכון לעכשיו המשותפת אינה לגיטימית בשום צורת שיתוף, לפחות טקטית שייך לגוש של עודה וזועבי.
 
אנשים בכחול לבן כמו הנדל הבהירו את זה פעמים רבות

אבל את נתניהו זה לא מעניין.
נתניהו לא יבחל בשום ספין כדי לשמור על כסאו ומגוריו בבית בבלפור.
 

צורי80

New member
אני מחכה לשמוע מהם שהמשותפת אינה מפלגה לגיטימית להסתמך עליה

ברגע שהם יצהירו על כך, הם יתנתקו סופית מהמשותפת,
אך כמובן יהיה לזה מחיר טקטי, שהם מצהירים שהם רק 44 בגוש (או מקסימום 52 עם ליברמן) ולא יותר מכך.

אפרופו רמטכ"לים, כבר היה רמטכ"ל שהיה בגוש עם המפלגות הערביות.
 
נכון להיום הם מצהירים שהם רק 33

מי שמתעסק עם גושים ובלוקים אלה נתניהו והליכוד.

לא שמעת מעולם אף אחד מהם מדבר על ממשלה שאינה ממשלת אחדות משותפת לכחול לבן ולליכוד.
 

סטילהוק

New member
גם זה שאתה אומר שאתה ימני, ממש לא הופך אותך לימני ליכודניק.

אתה מצביע לגוש של הפראזיטים האנטי-ציוניים החשוכים, הנבערים ושונאי מדינת ישראל והציונות, שרואים בהקמת המדינה ובציונות מעשה שטן ובצה"ל וחייליו האמיצים שמגנים בגופם גם על החלאות המוטנטיים האלה מעוותי דת ישראל שמפרים ועוברים על הדיבר השלישי בעל האזהרה המפורשת היחיד מבין כל עשר הדיברות טרפה ותועבה.

מעדיף מפלגות סחטניות אנטי-ציוניות המכילות טרור ומנהיג שמספק פרוטקשן לחמאס שהוא עצמו הבטיח והתחייב כבר לפני עשור שלם שלא לעצור את צה"ל ולהביא למיטוט שלטונו בעזה.

אתה קונה שקרים והבטחות סרק שמפיץ ומפזר אדונך נתניהו כגון שהוא "לא יעצור את צה"ל כמו קדימה ויביא למיטוט שלטון החמאס בעזה" אחרי שכבר עשור שלם אתה רואה כמו כולנו שהוא לא נוקף אצבע בעניין, ובשנים האחרונות אף מספק להם פרוטקשן כמו אחרון המאפיונרים, ולא רק זאת בלבד, אלא גם מצדיק את הפרת ההבטחה הענקקית הזאת שלו ותומך פתאום בארגון הטרור חמאס הרצחני שהפכו פתאום לבני בריתו של נתניהו. אתה גם תומך ומצדיק את ההסתה הפרועה שלו ושל הדוברמנים וחותמות הגומי המושחתים שלו כנגד אזרחי המדינה שלך, נגד רשויות החוק ומערכת החוק במדינת ישראל שתפסה אותו על חם עוסק בשחיתות, כנגד המפכ"ל, כנגד הפרקליטות, כנגד היועמ"ש וכנגד בתי המשפט. לא ראיתי אותך אפילו פעם אחת יוצא כנגד ההסתות של אדונך השרלטן המושחת, גם לא כשהסית נגד רבין כשהיה ראש ממשלה מכהן, גם לא כשנשא את ארון המתים עם שמו של רבין 3 ימים לפני הרצח המתועב בהיטוריה של מדינת ישראל, הסתה פרועה וחסרת כל פרופורציות שהתנגדתי לה בכל מאודי למרות היותי ימני, כי הבנתי שנחצה פה קו אדום מסוכן מאוד באותה ההסתה של אדונך נתניהו, כשמתחתיו צועד המון זועם עם שלטים של רבין במדי אס.אס. וקריאות "רבין בוגד!", ו"מוות לרבין!", שאדונך נתניהו שאחרי הרצח הנתעב פעל ועשה הרבה יותר גרוע ממנו, כולל פינויי שטחים ומסירתם לעראפת, חיבוקים, לחיצות ידיים ונשיקות עם רב המרצחים, כשהוא קורא לו ידידי ורעי, לא רק שלא ניסה להפסיק אותם, אלא אף עודד אותם מעל המרפסת, שימשיכו ויקראו "רבין בוגד!" ו"מוות לרבין!", להזכירך ליקוקניק, ראש ממשלה נבחר מכהן, מה שאפילו אדונך איננו היום, כי לא זכה לאמון הציבור ולמנדט הציבורי שוב כבר שתי מערכות בחירות, כי לעם נקעה נפשו מהשרלטן המושחת שמבטיח ולא מקיים, שמשקר, מרמה ועוסק בשחיתות, במקום לדאוג למדינה, לבטחונה ולאזרחיה, שמסית מלפג ומשסה את אזרחי המדינה שלו אלה באלה בשיטת ההפרד ומשול הכל כך אהובה עליו ועל דיקטטורים מושחתים כמוהו, שחושב שהוא נמצא מעל החוק ולכן מותר לו לצפצף על החוק ולעבור על החוק ככל העולה ברוחו, שמתרפס בפני ארדואן הרודן הטורקי מוסלמי נאצי ומשלם מיליונים למשפחותמחבלי המרמרה מכספי קופת המדינה, שקורא לפארזיטים משתמטים ואנטי-ציוניים מוצהרים חשוכים ונבערים "שותפיי הטבעיים" ומעביר להם מיליאדרדים מכספי קופת המדינה ומשלמי המיסים שמחזיקים אותם על גבם, שטוחן את המוח על האיום האיראני כבר שנים, ובכל העשור שבו הוא כיהן כראש ממשלה לא נקף אצבע לעצור את האיום הזה, לנטרלו או למנוע את התפשטותו באיזור, עד כדי כך שהיום אפילו הוא זועק שהאיום האיראני גרוע מאי פעם והאיראנים כבר מלפפים וחונקים את גבולות המדינה מכל עבר, ומזהיר שכנראה יהיה צורך לתקב את מערכת הביטחון בסכומים אדירים שמעולם לא הגיעו אליהם בישראל, שלא לדבר בכלל על הגירעון העצום שהוא הביא המדינה אליו, וזאת מבלי להגדיל קצבאות לאנשי חולים, מוגבלים ונכים או לעזור לשכבות החלשות שהוא כל כך שונא ומתעב ועוד...

כלכלית מסתבר שאתה שייך לתומכי השחיתות והסיאוב, אתה מאלה שמאמינים שאוצרות ומשאבי הטבע של המדינה ושל אזרחיה שייכים לטייקונים המושחתים שכנראה שאתה פראזיט שחי על מניותיהם ולכן גם מצדיק את שחיתותם כמו כל מצדיקי ותומכי השחיתות מסוגך.

עד עכשיו לא שמענו במה אתה ימני בדיוק ליקוקניק, חוץ מללקק לאדונך נתניהו ולהיות השפוט שלו ולא משנה בכלל מה הוא עושה או יעשה, אין בך שום דבר ימני, ולמפלגתך אין כבר אפילו מצע ימני. הדבר היחיד שמניע אותך היום זה אך ורק ליקוק אינסופי לאדונך נתניהו, שלו אתה סוגד כמו לאל ותמיכה בלתי מסוייגת בשחיתותו והצדקתה.

ואגב, תמשיך להרים לי להנחתה ואני אביא לך גם וולה.
 
למעלה