למועמד מזרחי אין שום סיכוי להיבחר לעמוד בראש מפלגת הליכוד

סטילהוק

New member
אבל למה לבלבל אותו עם עובדות? עלק הולך ונעשה פחות דתי

לך תראה צורי את בני עקיבא שפעם עוד שרו ורקדו יחד בנים ובנות, לך תראה איך הדתל"שים של הציונות הדתית הפכו לחרד"לים, לך תראה איך מתבטאים רבני יו"ש לגבי מדינת הלכה, יותר גרוע כבר אפילו ממועצת האייטולות של שותפכם הטבעיים האנטי-ציוניים מיהדות התורה. שלא לדבר בכלל על כל נושא הדרת הנשים במרחב הציבורי מאז שנתניהו בשלטון, הכפייה הדתית חרדית, החוקים האנטי-חילוניים שאין בשום מדינה אחרת, ההדתה ההולכת ומתפשטת כמו סרטן בגוף בכל בתי הספר, ההשתמטות מצה"ל של יותר ויותר ליכודניקים בטענה שהם בכלל חרדים ועוד... והכי גרוע ההצהרה המפגרת שלכם ושל אדונכם שהחרדים הפראזיטים האנטי-ציוניים והמשתמטים מצה"ל והסוחטים את כספי המדינה הם שותפיכם הטבעיים, מה שהופך אתכם אוטומטית בעיני רוב הציבור למתחרדים ואנטי-ציוניים כמוהם.
 

צורי80

New member
בהחלט פחות דתי

רבני יו"ש לא מדברים על מדינת הלכה, בדיוק כמו שדיברו פעם כך מדברים היום, פעם פשוט לא הייתה את הקרן החדשה שתשלם לאנשים לעקוב אחריהם.

בשנות התשעים היה ברור שבריכוזים חרדיים עושים הפרדה באוטובוסים, פתאום בית משפט החליט שלא מתאים לו והיום זה כבר אסור בכל מקום.
מאז ימי בגין ואפילו בן גוריון היה ברור שחרדים לא מתגייסים לצבא נקודה.
עכשיו כל זה התערער.
פעם לא היה דבר כזה נשים במועצות דתיות, עכשיו ברור שיש.
בתקופת בגין היו אסורים יחסים להט"בים בחוק, היום בחוקת הליכוד מוזכרים הלהט"בים בעניין של שיוויון.
משפטים שבן גוריון ואחרים אמרו על חינוך לדת, לא יעזו היום להגיד אפילו הח"כים החרדים, כי יגידו הדתה שמדתה, אפילו בשטר הקודם של 200 ש"ח היה ציטוט בעניין של הנשיא שז"ר.
מי שהקים את הברית עם החרדים היה כמובן מנחם בגין.

בקיצור, כל הסיפור על הדתה והתחרדות זה בלוף אחד גדול, התהליך הוא בדיוק הפוך, רק שיש מי שמתרחקים כל כך מהר מהיהדות והדת, שעבורם מי שמתרחק לאט לאט נראה כאילו הוא מתקרב.
 

סטילהוק

New member
פעם לא היו כל כך הרבה חרדים שחיו על גבינו כמו היום

ולא פלא שליכודניק שעומד בראש מפלגתו שקרן סדרתי הידוע בכל העולם כשקרן, ואף אחד לא סומך עליו ועל מילתו מרוב השקרים ששיקר מאז לידתו, משקר במצח נחושה לגבי ההפרדה שהיתה באוטובוסים. בריכוזים חרדים שיעשו מה שהם רוצים, מצידי שגם ישחטו אחד את השני, כי גם ככה הם לא מביאים שום תועלת למדינה ולאזרחיה, אבל לא במרחב הציבורי של כולנו ובטח ובטח שלא בערים הגדולות שחבורת הפראזיטים האנטי-ציוניים שאתם קוראים להם שותפינו הטבעיים ליכודניק משתלטים עליהן כמו עכברושי ביוב שיוצאים ממחילותיהם ועולים על פני השטח ומציפים ערים שלמות וכופים על תושביהם כפייה דתית בחסות אדונך ליכודניק, שאף מחלק להם מיליארדים מהקופה הציבורית, ובושה וחרפה שזאת בזמן שחיילים קרביים ששומרים ומגנים על המדינה ואף נופלים על הגנת המולדת מקבלים כלום כסף מהמדינה על זה שהם שורפים 3 שנים שלמות מחייהם, רק כדי להגן על המושחת מבלפור, מרעיו המושחתים ושותפיו הטבעיים הפראזיטים, המשתמטים והאנטי-ציוניים שרואים בהקמת המדינה מעשה שטן ובצה"ל ובחייליו ששומרים גם עליהם תועבה.
 
מעניין כיצד ההודעה הזו שלך הייתה נשמעת בגרמנית

אתה חוצה גבולות שאסור לחצות.
והאמת שאני מתפלא שצורי לא מוחק הודעות כאלה.
אין הגדרה אחרת לטקסט כזה מלבד הסתה.
 

צורי80

New member
תרגמתי לו.

חשוב שאנשים יראו מה מסתתר מאחורי הניק הזה,
אז אולי עדיף לא למחוק.
 

סטילהוק

New member
כל מה שכתבתי לגביהם אלה עובדות, אין פה שום הסתה

ואתה מוזמן לבדוק את העובדות שציינתי אחת לאחת. היהודים בגרמניה הנאצית לא היוו שום נטל, לא כלכלי, לא דתי כפייתי, ובטח ובטח שלא שלא קיומי באיום על גרמניה או על כל מדינה אחרת שיקימו במקומה מדינת הלכה חשוכה מפגרת ונכשלת נוסח אירן. אם כבר נהפוכו, היהודים בגרמניה ובמדינות אירופה, כולל הדתיים שבהם, התפרנסו בכוחות עצמם לפרנסתם, שירתו בצבא, שילמו מיסים, והרימו את כלכלת המדינה שלהם, שלא לדבר בכלל על האינטלקטואלים שבהם והמדענים שהביאו את הקדמה והטכנולוגיה למדינות שלהם. בניגוד גמור לחרדים הפארזיטים החשוכים המשתמטים האנטי-ציוניים המוצהרים שונאי מדינת ישראל ומתעבי הציונות וצה"ל שאינם מביאים שום תועלת למדינה, חיים על גבינו וסוחטים את הקופה הציבורית של כולנו. וזאת אם נרצה או לא נרצה עמוד עובדה.
 
אתה יודע שחלק נכבד מהחרדים עובדים ומשלמים מיסים?

מספר החרדים באקדמיה הולך וגדל, נשים חרדיות רבות עובדות בתעשיה ובענף ההייטק.
ההכללות שלך אינן עובדות והן בהחלט הסתה.

וההתעקשות שחרדים ישרתו בצבא זו צביעות כל עוד אין התעקשות מקבילה שערבים ישרתו בצבא.
 

סטילהוק

New member
לא מזמן שודרה כתבה בערוץ 20 שאי אפשר להאשימו ב0מולניות

או באנטי-דתיות, שלא לדבר על כמה שכן ניתן להאשימו בהתחרדות, על למה החרדים לא עובדים ולא משרתים בצבא. חבל שלא צפית באותה כתבה, היית לומד דבר אחד או שניים על המנטליות והקונספציה החרדית. וזה שיש כמה יוצאי דופן, בכל חברה יש גם יוצאי דופן, אך אין זה מעיד על הכלל ואפילו על הרוב. הרי יש גם חוזרים בשאלה, אך האם זה אומר שהרוב כאלה? ממש לא. גם בליןכד יש יוצאי דופן, גם בימין יש יוצאי דופן, גם בשמאל יש יוצאי דופן, לגבי אף אחד אי אפשר לעשות הכללה טוטאלית מה שבגוש החרדי-מתחרד דווקא כן מרשים לעצמם לעשות, אך צריך לזכור שיוצאי דופן לא פוטרים את הכלל וגם לא את הרוב.
 

צורי80

New member
עשיתי בשבילך את העבודה

הוספתי תרגום לגרמנית, רק שיניתי את ההקשר להקשר של אדמת גרמניה.

Es waren einmal nicht so viele Juden auf unserem Rücken wie heute
Kein Wunder, dass Likudnik, der seine Partei anführt, ein Serienlügner, der in der ganzen Welt als Lügner bekannt ist, und niemandem traut, was er seit seiner Geburt gelogen hat, mit entschlossener Stirn über die Trennung in den Bussen lügt. Jüdische Konzentrationen, die tun, was sie wollen, sich aber auch gegenseitig schlachten, weil sie dem Staat und seinen Bürgern keinen Nutzen bringen, aber nicht dem öffentlichen Raum von uns allen, und schon gar nicht den Großstädten, wie die antizionistische Parasitengruppe, die Sie unsere natürlichen Likudnik-Partner nennen Abwasserratten, die aus den Höhlen kommen und an die Oberfläche steigen, ganze Städte überschwemmen und ihre Bewohner zu religiösem Zwang zwingen, der von Ihrem Lord Likudnik gesponsert wird und der ihnen sogar Milliarden aus der öffentlichen Kasse gibt, und die Schande und Schande, dass dies ist, wenn Kampfsoldaten, die den Staat bewachen und sogar auf das Heimatland fallen, nichts von Geld erhalten Drei Jahre ihres Lebens ruhen sie, nur um die Korrupten vor Balfour, seinen korrupten Blicken und seinen parasitären, zwielichtigen und antizionistischen Partnern zu schützen, die die Gründung des Staates als Teufel betrachten, und die IDF und ihre Soldaten, die sie ebenfalls verabscheuen.

יש לך פתרונות ליהודים האלה?
 
למעלה