למועמד מזרחי אין שום סיכוי להיבחר לעמוד בראש מפלגת הליכוד

סטילהוק

New member
למועמד מזרחי אין שום סיכוי להיבחר לעמוד בראש מפלגת הליכוד

למועמד מזרחי אין שום סיכוי להיבחר לעמוד בראש מפלגת הליכוד. וזאת עובדה.

למה? בגלל שהליכודניקים למעשה גזענים.

רוצים הוכחה לכך? אין בעיה. בואו תמצאו לי מתי בכל שנותיה של מפלגת הליכוד נבחר לעמוד בראשה מזרחי? אחסוך לכם את החיפוש בגוגל, למעשה אף פעם.

מעולם לא נבחר מזרחי לעמוד בראש מפלגת הליכוד. בעוד שאפילו במפלגת העבודה של האשכנזים היו לפחות 3 יושבי ראש מזרחים (פואד העירקי, פרץ המרוקאי וגבאי המצרי), ואילו בליכוד אפילו לא מזרחי אחד, כלום, נאדה, גורנישט. מעולם לא עמד בראש מפלגת הליכוד מזרחי. וזאת עובדה.

ועתה נשאלת השאלה למה?

ובכן, ישנן כמה אפשרויות ללמה למרות שרוב בוחרי הליכוד מזרחים בעצמם, לא נבחר לעמוד בראש המפלגה שלהם מעולם אחד משלהם, קרי מזרחי.

1. אולי בגלל שהליכודניקים עצמם לא באמת סומכים על ראש מפלגה מזרחי, שהוא למעשה ממוצא ערבי.ובעיקר לנוכח שנאתם העזה לערבים.
2. אולי בגלל שהליכודניקים סבורים שלמועמד מזרחי יש הרבה פחות סיכויים לנצח בבחירות מול מועמד אשכנזי?
3. אולי בגלל שהליכודניקים עצמם סולדים מפוליטיקאים מזרחים ומעדיפים פוליטיקאים אשכנזים (קרי: פרופר גזענות, ובמקרה הזה אצל רוב הליכודניקים מדובר בגזענות עצמית)

אז האם הליכודניקים שלמעשה רובם מזרחים ממוצא ערבי או צאצאים למשפחות ממוצא ערבי הם למעשה גזענים ששונאים מזרחים, לא סומכים על מנהיג מזרחי, או סבורים שלמועמד אשכנזי יש הרבה יותר סיכויים לזכות בבחירות?
 

סטילהוק

New member
תמשיך לחפש תירוצים עבור הליכודניקים

אם יש משהו שהם טובים בו זה המצאת תירוצים.
 

צורי80

New member
בדיחה טובה

כשהליכוד יגיע ל-40 יו"רים, לו יהיו הרבה יותר מ-3 מזרחיים.

כמה כיף לדעת שהביקורת שלך רק עניינית ואם אחרי נתניהו יבחרו את רגב, ביטן או אמסלם לראשות הליכוד, אתה תתמוך במהלך.
 

סטילהוק

New member
כמה לא מפליא שביטן ואמסלם ישר עולים לך לראש ליכודניק

כבר אמרתי, ואתם הליכודניקים מוכיחים זאת כל פעם מחדש, שאצלכם בליכוד ככל שהמועמד יותר מושחת כך יש לו יותר סיכוי להיבחר למנהיג המפלגה שלכם. כי אתם בוחרים רק במושחתים, לפחות מאז סיום כהונתו של שמיר ז"ל, כל מי שעמד בראש המפלגה שלכם היה מושחת. כך שלא מפליא אותי כלל שישר עלו לך לראש מכל הח"כים המזרחים בליכוד הצמד חמד בגתן ותרש, מפרשת הולילנד/הבחירות לעיריית ירושלים ופרשת ראשל"צ. ולגבי רגב, תרשה לי לגחך שדוברת ההתנתקות הרשמית הפכה בעיניך בכלל לאופציה.
 

צורי80

New member
אז מי ראוי?

כל מי שהליכוד יציג יהיה לך תלונות כלפיו.
ככה זה כשהליכוד מתנגד לעקירת ישובים.

תן שמות מתוך חברי הכנסת המזרחיים של הליכוד שהם בעיניך טובים.

גם אם תתן אחד או שניים, זה אומר שהגבלת את הליכוד מלהכתיר מזרחי.

הגזען האמיתי הוא מי שטוען שהמזרחיים בליכוד הם גזעניים כי לא בחרו מזרחי מתוך 4 היו"רים עד כה.

השאלה האמיתי היא איך לשמאל אין טענות.
 

סטילהוק

New member
רואים שאתה ליכודניק שפוט של נתניהו

אני גם מתנגד לעקירת ישובים, ואפילו יותר ממה שאדונך נתניהו שלהזכירך הצביע בעד תוכנית ההתנתקות גם בממשלה גם בכנסת, מסר את חברון לעראפת וחבר מרעיו מהפתח, נאם פעמיים בבר-אין על שתי מדינות שני עמים ופינה את עמונה, מה שלא צייצת מילה על מעשיו אלה של מנהיגך המתחזה לימני, וגם הספקת כנראה לשכוח מהם, כיאה לכל שפוט מצוי.

ובתשובה לשאלתך ליכודניק, בניגוד אליך, מי שראוי בעיניי זה רק מי שישר והגון, אדם שומר חוק, מנהיג אמיתי, ציוני ימני (לא חרדי או משיחי שאין להם שום קשר לציונות), שידאג בראש ובראשונה למדינה ואזרחיה ולביטחונה לפני כל דבר אחר, כולל טובתו האישית וחשבון הבנק שלו. אדם כזה הכי ראוי בעיניי ושוב בניגוד אליך שמעדיף מושחתים, בוגדים ואינטרסנטים על פני אדם ישר הגון וציוני.

מכיר אנשים כאלה בליכוד? כי אני לא מכיר. כי כל מי שתומך בשחיתות ומצדיקה או שותק לנוכח השחיתות של מנהיגו אינו אדם כזה וגם אינו יכול להיות לעולם אדם כזה.
 

צורי80

New member
ואים שכל מה שאתה מנסה זה להסית את עדות המזרח

רק שאתה מעלם מכך שהם הרוב בליכוד והם אלה שבוחרים את המנהיגים, ללא קשר מאיזו עדה הם.
קדימה, תתמוך בעודה וזועבי "כי הם לא מושחתים".
 

סטילהוק

New member
מעולם לא תמכתי בעודה וזועבי ליכודניק שפוט של נתניהו

וזה שהם הרוב ולמרות זאת בוחרים רק באשכנזי להנהיגם אומר למעשה הכל.
 

צורי80

New member
הינה הגזענות יצאה מהארון, ותשאיר את המילה שפוטים

לגוש שלך, זה שכולל את זועבי.
 

סטילהוק

New member
אין כאן שום גזענות ליכודניק שפוט, מדובר בעובדות

עובדות שאתה לא יכול להכחישן.
 

צורי80

New member
"עובדות" שבדיוק הפוכות מהמציאות

העובדה היחידה היא שאתה בגוש של זועבי.

ה"עובדות" שלך פשוט לא עולות בקנה אחד עם המציאות.
אני מעביר ביקורת על נתניהו בתדירות לא נמוכה,
אבל אצלך כל מי שלא עוצם עיניים וצועק בלי לחשוב "רקלאביביייייייי" הוא שפוט של נתניהו.
טוב, זו טכניקה (לא יעילה במיוחד) לחזק את הגוש של זועבי.
 

סטילהוק

New member
איך בדיוק עובדות שהפוכות למציאות ליכודניק? בוא תראה לי מזרחי

אחד שכיהן כמנהיג הליכוד מאז המהפך ב 77'. בגין לא זכור לי שהיה מזרחי, גם שמיר לא, נתניהו בטוח שלא, שרון גם לא, אפילו אולמרט וציפי לבני לא, למרות שהם בכלל עמדו בראש קדימה, אך עדיין מדובר בליכודניקים שהגיעו מהליכוד, ושוב נתניהו שממש לא מזרחי. בקיצור מדובר בעובדות מוצקות, ולא בשום עובדות הפוכות. בדיוק כמו העובדה שאתה שפוט של נתניהו, שגם אם יימצא אשם בכל 3 סעיפי האישום הפליליים שיגיש נגדו היועמ"ש עד סוף נובמבר השנה, אתה תמשיך לתוך בו גם בישיבתו בכלא, וזאת על פי דבריך שלך עצמך. ומצטער, אבל אני לא מכיר יותר שפוט מזה. שלא לדבר בכלל על כך שטענת שאפילו אם נתניהו יימצא אשם בבגידה בטחונית במדינה תמורת בצע כסף תמשיך לתמוך בו, שתסלח לי מאוד, אך זה כבר ממש טמטום.
 

צורי80

New member
הטענה שאני שפוט היא הפוכה מהמציאות

מאחר שאני על גבי הפורום הזה מעביר מפעם לפעם ביקורת על נתניהו, והדברים כתובים בפורום שחור על גבי לבן.

הליכוד לא בחר מתוך ארבעת ראשיו הראשונים במזרחי.
לא מן הנמנע שאחרי נתניהו יהיה את מירי רגב, ואולי את אופיר אקוניס או אמיר אוחנה. (יתכן שגם כחלון ימצא את עצמו בראש בשלב מסויים).

אני בעד מה שטוב לישראל. ונכון לעכשיו מה שטוב לישראל זה שנתניהו ינהיג אותנו, גם אם מישהו נתן לו סיגרים ושמפניה ואפילו סיקור אוהד.
 

סטילהוק

New member
הליכוד לא בחר מתוך ארבעת ראשיו הראשונים? קודם כל מדובר בחמש

והרי הסיבה שמדובר רק בחמש היא בגלל שאתם אלה שנאחזים במושחת האשכנזי שמלכתם עליכם רק בגלל שאתם מפחדים להחליפו במזרחי שלא תאבדו מנדטים. אך למרות זאת עושה רושם שהציבור הישראלי כבר לא אוכל את זה ואתם מאבדים מנדטים בכל זאת. עובדה שמ 60 מנדטים לגוש החרדי-מתחרד במאי 2019 צנחתם ל 55 מנדטים בספטמבר 2019. ולהערכתי במרץ 2020 זה כבר יהיה הרבה פחות. ויודע למה ליכודניק? כי לציבור הישראלי פשוט נמאס שאתם חושבים ודואגים רק לנתניהו ולא למדינה, לבטחונה ולאזרחיה.

ולא ליכודניק, מה שטוב למדינת ישראל זה ממש לא שנתניהו ינהיג אותנו, אלא אם כן אנחנו רוצים להעמיק את השחיתות, את הקרע והפיצול בעם ולהפוך בסופו של דבר ממדינה דמוקרטית ציונית למדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת שאף אזרח בר דעת לא יישאר בה והחרדים הפראזיטים האנטי-ציוניים יהרסו ויחריבו את המדינה עד היסוד. כי להגן על המדינה הם לא ייגנו גם אם חייהם יהיו תלויים בכך, ולפרנס את עצמם בכוחות עצמם הם לא יפרנסו כי התרגלו לחיות כבר עשורים על גבינו, שלא לדבר בכלל על איך תראה המדינה הזאת תחת חוקי הסנהדרין של ימי הביניים החשוכים... מה שנקרא מדינת הלכה, הלכה המדינה.
 

צורי80

New member
אתה מתחיל להישמע כמו ניק השמאל... שנעלם

והצטרפת קצת לפני שנעלם, יכול להיות שאתם אותו אדם?
 
אין סיכוי שמדובר באותו אדם. סטילהוק לא הצטרף בזמן האחרון

הוא כתב כאן כבר בעבר הרבה פעמים, אבל עם הפסקות ארוכות.
הניק ההוא להערכתי גם כתב בעבר הרחוק אבל בניק אחר לגמרי.
סטילהוק אינו חסיד של ליברמן ולא תומך בישראל ביתנו.
במקרה בעת הנוכחית דרכיהם חופפות בקשר ל"מדינת הלכה" אבל חוץ מזה אין שום דמיון ביניהם.
גם האובססיות שלהם שונות לגמרי - לאחד יש אובססיה לראות עכשיו ומייד את ליברמן בראשות הממשלה ולשני יש אובססיה לראות עכשיו ומייד את נתניהו ללא ראשות הממשלה (מבחינתו - רצוי בכלא).
 

סטילהוק

New member
כי לי בניגוד לאיש החשמל יש חיים גם מחוץ לפורום

ואני לא משרת ולא שפוט של אף אחד, לא בכסף ולא בחינם, אני תמיד כותב אך ורק מה שמפריע לי כאזרח המדינה ורק לי, למרות שזה מפריע לעוד הרבה אחרים כמוני שרוצים מדינה טובה יותר, אחראית יותר ועם מנהיג ישר הגון ואמיץ יותר. אני בניגוד לאיש החשמל ממש לא דורש את השמיים, אני דורש שהמדינה הזאת תהיה בסך הכל מה שכל מדינה נורמלית שמכבדת את עצמה ודואגת לאזרחיה ובטחונה אמורה וצריכה להיות. אבל לצורי זה כנראה לא מסתדר, כי לו טוב והוא מעדיף לחיות במדינה מושחתת עם מנהיג מושחת שהולכת ומתחרדת בצעדי ענק וכבר מזמן שכחה לדאוג לאזרחיה ולבטחונה.
 

סטילהוק

New member
אני יודע שעם עובדות אתה לא יכול להתווכח ליכודניק

אבל נסה לפחות פעם אחת לענות לעניין ולא להעביר את הכדור לצד השני כפי שלמדת מאדונך הנוכל השרלטן שאתה כל כך מעריץ כמו אל, אך ממשיך לטעון שאתה ממש לא שפוט שלו, לא, מה פתאום, אתה רק האבא של השפוטים שלו. ושים לב שאתה גם הליכודניק השפוט היחיד בפורום הזה כבר חודשים שלמים, ואם לא אני ועמוד שעוד נכנסים מדי פעם ומנהלים איתך דיון ספק רב אם הפורום הזה שאין בו אילו ליכודניק אחד לפליטה היה כבר נסגר מזמן מחוסר עניין לציבור, בדיוק כפי שקרה לפורום קדימה בזמנו. ובדיוק כפי שיקרה לערוץ 20 בקרוב שיש לו יותר ימי אי-שידור מימי שידור בשנה מרוב כמה שהגוש הימני שאתה משתייך אליו הולך ומתחרד בצעדי ענק ובכך מרתיע ומרחיק ממנו את כל החילנים והליבראלים שעוד תמכו בו וראו בו ימין ציוני, ולא ימין חרדי-משיחי-מושחת.
 

צורי80

New member
גוש הימין נהפך לפחות דתי ככל שחולפות השנים

רק שההקצנה החילונית שאתה מייצג, מתרחקת בקצב יותר מהיר,
לכן נראה לך שגוש הימין יותר דתי.

הליכוד זו המפלגה היחידה שהצליחה להחזיק פורום רצוף בעשור האחרון.
מפלגות רבות קמו בפורומים ונעלמו. היחידה שעדיין לא נעלמה מהפורומים היא מפלגת העבודה שרוב השנים האחרונות הפורום שלה היה רדום.
הליכוד המשיך וימשיך, גם בפורומים וגם בשלטון.
אתה אפילו לא אומר באיזו מפלגה אתה תומך, כי אז תעבור להגנה, ואתה מבין שאין איך.
 
למעלה