מתי בליכוד יתעשתו וידיחו את ביבי

צורי80

New member
אנחנו מבינים מדוע השמאל כל כך רוצה שנדיח אותו, לא יקרה.

אבא שלו חי עד גיל 101,
הוא יכול להמשיך עוד שנים רבות.
גם אם יתפרו לו תיק ואפילו יושיבו אותו בכלא, אחרי 7 שנים מתום העונש אין מניעה שהוא יחזור לפוליטיקה.
 
ה"מדוע" שאתה מתכוון אליו זו הסיבה שנתניהו מביא שלטון לימין,

אבל בשתי מערכות הבחירות השנה נתניהו לא הצליח להביא שלטון לימין.
כך שהשמאל, לשיטתך, דווקא צריך לרצות שלא תדיחו אותו.
 

סטילהוק

New member
כלומר שגם אם נתניהו יימצא אשם וייכנס לכלא תמשיך לתמוך באדונך

אבל לא, מה פתאום שאתה שפוט של נתניהו, אתה רק האבא של כל השפוטים שלו גם יחד.
 
להיות בדיעה שנתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר והאדם המתאים

ביותר לראשות הממשלה, זה לא להיות שפוט של נתניהו.
לך יש אובססיה נגד נתניהו, כך שבמידה מסויימת אתה הוא השפוט.
 

סטילהוק

New member
שפוט מי שלא משנה מה יעולל מנהיגו לו ולמדינתו ימשיך לתמוך בו

אבל אתה יודע מה? בוא נעשה ניסיון אחרון לתת לליכודניק שפוט הזה הזדמנות אחרונה להוכיח לי ולכולם פה שהוא לא שפוט. וזאת בהחלט ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהוא לא שפוט של נתניהו.

בוא נצא מתוך הנחה שמחר-מחרתיים נפתחת חקירה בנושא מתווה הגז המושחת שנתניהו היה מעורב בו ישירות ולא בעקיפין, ועדיין לא נפתחה שום חקירה פלילית לגביו והמעורבים בו. כשלהזכירך פה כבר מעורבים סכומי כסף אדירים של 200 מיליארד דולר ויותר, לא כסף קטן בכלל. לא שמפניות וסיגרים, ואפילו לא תכשיטים, שלא לדבר בכלל על סיקור אוהד בתמורה לכאורה לשוחד של מיליארד ש"ח. ונגיד שהחקירה הזאת היתה מגלה שנתניהו קיבל מתשובה או כל ברון גז אחר סכום אדיר של מיליארד דולר שהועברו לחשבונותיו שהוא מחזיק באחד ממקלטי המס בחו"ל, דבר שהתגלה כבר מזמן לגביו עוד בהיותו שר אוצר בממשלת שרון. איזה עונש היית מצפה שהמדינה תטיל על נתניהו במקרה כזה?

1. 0 שנות מאסר, כי כראש ממשלה מותר לו לתת ולקבל שוחד גם של מיליארדים.
2. שנה אחת מאסר ושיחזיר את כל כספי השוחד שלכאורה קיבל, יודה ויפרק לאלתר את מתווה הגז המושחת.
3. 10 שנות מאסר וכל מה שכתוב באופציה השנייה.
4. 100 שנות מאסר ללא שום אפשרות חנינה, קנס כספי גבוה ועיקול כל רכושו ונכסיו, כי בכל זאת מדובר בסכום אדיר של מיליארד דולר מקופת המדינה.
5. מאסר עולם ללא יציאה מהכלא לעולם וללא שום אפשרות לקבל חנינה+עיקול כל רכושו ונכסיו+החזרת כל הכספים שקיבל לכאורה כשוחד ופירוקו של מתווה הגז המושחת.

באיזה מחמש האפשרויות היית בוחר אתה עמוד? ומעניין עוד הרבה יותר באיזה מהאפשרויות היה בוחר צורי "אני לא שפוט של נתניהו" הליכודניק מנהל הפורום...
 
למה אתה סבור שצורי צריך להוכיח משהו לך או לכל אחד אחר?

לגבי השאלה שלך, אם יש לך עדויות למה שאתה טוען אתה צריך לרוץ למשטרה כבר מחר בבוקר ואם לא אז כדאי שתבקש מצורי שימחוק את מה שכתבת, כי זה חומר מתאים לתביעת דיבה נגדך.

רק אכתוב שב"100 שנות מאסר..." הוכחת את האובססיביות שלך.

אני לא חוסך מנתניהו את שבטי בפורום הזה ורק השבוע כתבתי נגדו בחריפות רבה, אבל התאווה האובססיבית שלך לראות אותו נכנס לכלא והאופן בו אתה כותב נגד כל מי שתומך בו, מעידים עליך יותר מאשר על נתניהו ותומכיו.

לגיטימי לתמוך בנתניהו לא פחות משלגיטימי להתנגד לו.
ואת עניין הכלא תשאיר למערכות המשפטיות של המדינה (אם אתה סומך עליהן ואם לא - אתה יודע עם מי אתה יכול לעשות ברית בנושא...).
 
א. יש דברים שלא כותבים גם כמצב היפותטי

ב. אם העלת על דעתך מצב היפוטתי כזה, האובססיה שלך עוד יותר קשה ממה שחשבתי
ג. "דבר שהתגלה..." זה לא ניסוח שמתאים בדיוק ל"מצב היפותטי", אז אם התכוונת למשהו מסויים שידוע עליו והוכח כבר בעבר, לא ממש רצוי לשרבב אותו בתוך תיאור "מצב היפותטי"

אני באמת ממליץ לך בחום לשנות את כיוון הביקורת שלך על נתניהו ולא להתמקד בתחום שצריך להתברר במערכות המשפט הישראליות ולא להיחרץ על ידינו.
הבנו כבר מזמן שלדעתך נתניהו הוא גדול מושחתי ישראל בכל הזמנים. זכותך לחשוב כך, אבל כשכותבים בנושא צריך להתבסס על עובדות ולא על רחשי לב.
 

סטילהוק

New member
הדבר שהתגלה הכוונה לזה שנתניהו העביר כסף למקלטי מס בחו"ל

וזה דבר שהתגלה כבר בזמן שהוא כיהן כשר אוצר בממשלת שרון.

ותהיה בטוח שאם הייתי מעלה היפוטתי של גנץ במקום נתניהו לצורי לא היה שום היסוס והוא היה בוחר באפרות 5. למה? בגלל שכל עוד מדובר בנתניהו אדונו מותר לו הכל. אך אם מדובר במישהו אחר אז אוי ואבוי ואיך הוא בכלל מעז.

להגיד לך משהו? אני גם אם היה מדובר בגנץ, לפיד, עודה או נתניהו הייתי בוחר באפשרות 5. כי אני ביגוד לצורי ואחרים שופט אדם לפי חומרת הפשע שביצע ולא לפי השם שלו או השייכות הפוליטית שלו. כי אני בניגוד לצורי ושפוטים כמוהו, לא שפוט של אף אחד, ובחינתי החוק צריך לחול על כולם בצורה שווה, גם אם מדובר בסתם אזרח וגם מדובר בנבחר ציבור, ח"כ, שר או אפילו ראש ממשלה. אף אחד לא צריך להיות מעל החוק.
 

צורי80

New member
אני לא שפוט של זועביז ואין לי אדונים, את הדברים האלה שמור

לעצמך, לא לאחרים.

נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל בהפרש ניכר.
ולכן, גם אם יורשע ב"סיקור אוהד" וגם אם יורשע בקבלת מזוודות של כסף, שווה למדינת ישראל שהוא ימשיך להיות ראש הממשלה שלה.

כל עוד שווה למדינת ישראל שנתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה שלה, אתמוך בכך שהוא ימשיך.
 

סטילהוק

New member
לא, אתה שפוט של נתניהו שגם אם יירה בראשך תמשיך לתמוך בו

ולטעון שהוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל, למרות שכל העובדות מצביעות על ההיפך הגמור. הגירעון הכי גדול בתולדות המדינה, המצב הבטחוני הכי גרוע ומסוכן, שוד הקופה הציבורית במיליארדים, הסחיטה החרדית והכפייה הדתית המשתוללת ברחובות, שלא לדבר על הדרת הנשים והפגיעה בהן ששברה שיאים חדשים בתקופת כהונתו, ההתחרדות ההולכת ומתעצמת ומאיימת להפוך את מדינת ישראל הדמוקרטית למדינת הלכה חשוכה מפגרת ונכשלת, הפשיעה הגואה והשחיתות שנתניהו אדונך הפך אותה לנורמה ליכודניק, מצביעים על כך שמדובר בראש הממשלה הגרוע והמסוכן ביותר שהיה למדינת ישראל בכל הזמנים. וזה למה נתניהו והגוש החרדי-מתחרד שלו ליכודניק לא יגיעו יותר ל 61 מנדטים לעולם, ואפילו לא ל 60 מנדטים.
 

צורי80

New member
כמה חבל שאין קשר בין העובדות למה שכתבת

אפילו אין טעם להתחיל להסביר, כי אף "עובדה" שכתבת אינה נכונה.
 
למעלה