במשטרה בוחנים אפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד שרה נתניהו

סטילהוק

New member
במשטרה בוחנים אפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד שרה נתניהו

במשטרה בוחנים אפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד שרה נתניהו על התעללות בעובדי מעון ראש הממשלה החדשים, שהגישו נגדה תביעה על פגיעה והתעללות. שימו לב, שכל מי שעובד אצל הפסיכו-לו-גית הזאת טוען בדיוק את אותו הדבר לגביה, מה שמוכיח שהיא אשמה. לא ייתכן שכל כך הרבה עובדים ועובדות במעון ראש הממשלה יעברו בדיוק אותו סיוט ע"י הגב' שרה נתניהו וכולם משקרים ורק היא אומרת אמת. אנחנו מדברים על יותר מעשור שלם שבו הספיקו כבר להתחלף לא מעט עובדים במעון ראש הממשלה, שרבים מהם עזבו אותו בגלל שרה והיחס הפסיכו-לו-גי שלה כלפיהם, התפרצויות הזעם הבלתי נשלטות והאיומים החוזרים ונשנים. אז לא, לא כל העולם משקר ורק נתניהו ואשתו דוברי אמת. פשוט לא. אם היה מדובר בעובד אחד או שניים מקסימום, עוד הייתי מסכים לאפשרות של הטענה הזאת, אך כשכל מי שעבד ועובד אצלה טוען בדיוק את אותו הדבר לגביה, אין ספק שהבעיה היא בגב' נתניהו עצמה ולא באף אחד אחר.
 

ronniway1

New member


 
סטילהוק, יש היום במעריב כתבה בדיוק בשבילך:

האם סעיף השוחד יימחק מתיק 4000?

זוכר שכתבתי שאי אפשר לדעת מה יהיו תוצאות השימוע, שאני לא בטוח שיוגש כתב אישום ושהמפתח זו עבירת השוחד שאם תוסר, ספק אם יוגשו בכלל כתבי אישום?

תתחיל להכין עצמך לאפשרות שתיקי נתניהו ייסגרו על ידי היועץ המשפטי או לפחות יצומצמו לרמה כזו שספק אם תספיק להעמיד לדין ראש ממשלה מכהן.
בכלל כדאי שתתמקד בביקורת על נתניהו במישור הציבורי ולא במישור המשפטי ושתפסיק לכתוב בהתלהבות על כלא בהקשר של נתניהו.
 

סטילהוק

New member
לא ייסגר שום תיק

ואם ייסגר זו תהיה הוכחה של כל אלה שטענו שמנדלבליט המקורב מאוד למשפחת נתניהו ולנתניהו עצמו, שמינה ואף התעקש למנותו לתפקיד היועמ"ש, ושימש בעברו כיו"ר הקואליציה של אותו נתניהו (שהיה הבוס שלו), וקודם סגר את תיקיה הפליליים של שרה נתניהו וממשיך לסרב לנמק עד עצם היום הזה על מה ולמה הם הוא החליט לסגור אותם, הוא חוקר בעל ניגוד עיניינים רבים מול נתניהו הנחקר שלו, שמומנעים ממנו לה]עיל שיקול דעת במסגרת תפקיד כחוקר של פרשות השחיתות של מי שיש לו ניגוד עניינים משווע מולו, ועל כן היה אסור מכתחילה לתת לו להיות אחראי על תיקיו הפליליים של נתניהו וגם של שרה נתניהו. זו תהיה הוכחה לכך שמנדלבליט למעשה הונה והוליך שולל במשך 3 שנים שלמות מדינה שלמה כשהוא עובד למעשה לטובת נתניהו, וזאת גם כנראה הסיבה שהוא משך את החקירות כל כך הרבה זמן, מה שאיפשר לנתניהו להמשיך להישאר בשלטון ועל הדרך להמשיך לעסוק בשחיתות ולהכניס כסף לחשבונותיו במקלטי המס בחו"ל.

יותר מזה, גם אם מנדלבליט יחליט להגיש כתב אישום פליליאו אפילו את כל השלושה שהוא כבר הגיש נגדו בכפוף לשימוע, אני עדיין חושב שזו היתה טעות ענקית של המערכת לאפשר לחוקר להיות בעל ניגוד עניינים משווע מול הנחקר, ושבעתיד יהיה יהיה אסור בחוק שהחוקר יהיה בעל ניגוד עניינים מול נחקריו, לא לרטבה ולא לרעה, לא אדם שיש בינו לבין הנחקר משקעים מהעבר ובטח ובטח לא מי שמקורב לנחקר ולמשפחתו, שימש כיו"ר הקואליה שלו ואף מונה לתפקידו ע"י הנחקר עצמו. אסור שזה יקרה שוב לעולם.
 
כלומר ההליכים המשפטיים לא מעניינים אותך, אתה כבר קבעת את

פסק הדין ואת גזר הדין.
 

סטילהוק

New member
ההליכים המשפטיים יעניינו אותי אם וכאשר יתנהלו כראוי

ולא על פי אינטרסים צרים או כהשפעה מניגוד עניינים משווע שיש בין החוקר לנחקר.
הליך משפטי שבו החוקר נותן לניגוד העניינים המשווע שיש מכתחילה בינו לבין הנחקר להשפיע עליו, על מסקנותיו ועל החלטותיו בנוגע לאותו נחקר, הוא הליך משפטי פסול בעיניי, ולא סתם פסול, אלא פסול כבר מתחילתו.
 
למעלה