תחילת פרידה

תחילת פרידה

התחלתי לכתוב בפורום זה לפני הבחירות כי חשבתי שאולי בדרך זאת עצליח לשכנע תומכי ליכוד להימנע מלהצביע הפעם מחל, זאת כדי למנוע את מימוש איום מדינת ההלכה שריחף אז.
לשמחתי, בעזרתי או בלעדיה, המטרה הזאת הושגה! ולא פחות חשוב, היא הושגה כך שהשמאל לא הרוויח כלום.

עקרונית חשבתי שאחרי הבחירות אפסיק לכתוב, אבל מסתבר שנתניהו לא יודע להפסיד בכבוד, הוא לא רוצה לאפשר למדינה לזוז קדימה אל התנהלות בטחונית/מדינית שפויה (הכרעת הטרור) ומדינית אזרחית/חברתית מתקדמת (חוקה לפיה כולנו שווים בזכויות ובחובות).
התרשמתי שכל מה שמעניין את נתניהו זה לנסות עד לרגע האחרון האפשרי להמשיך להיות ראש ממשלה וממעמד זה ללכת להישפט בתקווה שזה מה שיציל אותו ממאסר.
לכן החלטתי להמשיך לנסות לשכנע תומכי ליכוד להפסיק את ההליכה העיוורת אחרי נתניהו שמהווה היום רב הנזק על התועלת עבור המפלגה/הימין/המדינה.

כמובן שאני מנסה לשכנע מתוך כבוד לתומכי הליכוד, אני מקפיד שלא לעלוב בנתניהו או תומכיו, אני מבים את האמוציות הקשורות לאהדת נתניהו, אבל מבין גם שהחיים הם לא רק אמוציות, יש גם רציונליות.
כשהרציונליות מתנגדת עם האמוציות, ברור שבוחרים בשיקולים הרציונליים! ומיש לא יתנהל כך לוקח סיכון אדיר, סיכון שאם ימומש משמעותו תהיה פגיעה קשה, עד קשה מאוד.

אני בהחלט בדיעה כי מנקודת מבטו של הליכוד בהתייחס לתוצאות הבחירות ועזיבתו הצפויה של נתניהו לנוכח ענייניו המשפטיים, מוטב לליכוד להתאחד עם ישראל ביתינו ולהקים קואליציה בממשלת אחדות בראשות ליברמן מטעם המפלגה ללא רוטציה, כאשר בקואליציה הזאת יהיה רוב ימני מובהק.
בכך ימשיך הליכוד להיות מפלגת שלטון, בכך הימין יהיה הדומיננטי בהחלטות הקשורות למדינה, בכך יימנע "קרקס" בליכוד אילו היו מתקיימים פריימריז בין "קרפיונים" ששתקו זמן רב שמנהלים מלחמת כל בכל כאשר הם מתחפשים ל"כרישים" צעקניים, קרקס שחושף את המפלגה לסכנת התרסקות.


למה אני נפרד?
ביום שני בערב אני טס לתקופה ארוכה כדי לבנות בית במרכז אמריקה, בית אליו הייתי עובר לחיות בקביעות אילו ליכוד+שחורים היו מגיעים ליותר מ 60 מנדטים בבחירות.
כעת התכנית היא לחיות תקופה פה ותקופה שם, בתקווה שאשכנע את בת זוגי לעבור קבוע לשם. "שם" משמעותו טבע מקורי, גלישה, בריאות, יוגה, "מעשים טובים", כל זה יחד עם עוד אנשים מסוגי, שלא מוכנים להיכנע לתכתיבים של אורח החיים הצרכני/"פלצני". פרשתי מעבודה בגיל צעיר (תכננתי והתכוננתי לזה), ביצעתי "חישוב מסלול מחדש" להמשך החיים וכולי תקווה ואמונה שאני עושה נכון כשבכוונתי לחיות אחרת את המחצית השנייה של חיי.

אין אפשרות להיכנס מחו"ל למערכת הפורומים כך שלא אוכל גם לעקוב...

מאחל לכל המשתתפים בפורום שנה טובה ושנה של קבלת החלטות נכונות מתוך רציונליות, לא לאפשר לאמוציות להשפיע כך שתתקבלנה החלטות לא טובות/מסוכנות..
לא מאחל דבר למלכלכי השמאל שמדי פעם באים לשפוך את הזוהמה שלהם גם בפורום זה בנוסף על פורום אקטואליה ה"משוקץ" מתוך "חובה מקצועית" שעליה הם מקבלים שכר מאירגוני "חובבי ישראל", אני בז לאומללים האלו, בז גם למחנה הפוליטי שלא מוצא לנכון ו/או לא מוצא את הדרך כיצד להקיא אותם.

ישראל צריכה להכריע את הטרור כדי שלא נצטרך להילחם יותר.
להשתמש באמצעים אלקטרונים ללא חיילים ופשוט להכות כל דבר שקשור בטרור, בלי רחמים. לא לאפשר למושחתים מפה ומשם לעשות רווח כלכלי על חשבון הרוגים/פצועים/פגיעה באיכות חיים.

ישראל צריכה חוקה ש"תעשה סדר" בחוקים המבולבלים שחלקם תקף עוד מזמן המנדט הבריטי ואפילו הכובש התורכי...
חוקה שתבטל תקדימים משפטיים כך שתהיה "ממנה והלאה" ויחייבו את השופטים להתנהל לפיה במסגרת הדיונים ופסקי/גזרי הדין.
חוקה שתקבע לנצח את היותנו מדינה לפיה ל"איש באמותנו יחיה" ישנה חשיבות עליונה, אבל... בכפוף למגבלות החוק. וכמובם שבעבור אחד שיחרוג ממגבלות החוק, החוק בהכרח יהיה כזה שיפגע ב"באמונתו יחיה".
חוקה שחוקיה יהיה שוויוניים ללא אפשרות לבידול על בסיס דת/גזע/מין/השתייכות פוליטית.
חוקה שמתעדפת/מעודדת את מקיימי המדינה כלכלית, חוקה שמקשה על אלו שהתרגלו/מתכננים להיות טפילים על חשבון אלו שמקיימים.
חוקה שתשנה את שיטת הבחירות כך שהתוצאות תמיד תהיינה כאלו לפיה המגזרים השונים יכולים להיות מייוצגים, אך לא יוכלו לכפות/לסחוט, יען שיטה לפיה מוטב יהיה למגזרים לפעול מתוך מפלגות גדולות ולא להתמודד עצמאית, כך בהדרגה גם תהיה הפחתה בחשיבות המגזרים מה שיוסיף לתחושת אחדות האזרחים במדינה.
חוקה בה הדת לא מהווה חלק ממנה, דת תהיה עניין אישי מבחינה נפשית וכלכלית.
מי שיתנהל על פי חוקי דת כך שהתנהלותו תחרוג מהמותר על פי החוקה, ייפגע משמעותית באמצעות החוק.

ישראל התברכה במצבורי גז טבעי עצומים שיש לנצל אותם כדי לקדם עניינים סביבתיים לטובת בריאות/איכות החיים.
לקבוע תאריך (בערך 5 שנים) לפיו ייאסר בישראל שימוש בנפט ומוצריו, להחריג רק צרכים צבאיים ותעופתיים.
לאסור בישראל גידול חיות לצורך מאכל, מי שירצה "להתפנק" באכית רקמות של חיות מתות שיעשה זאת באמצעות יבוא וגם הוא צריך להיות מבוקר ובתהליך בלתי פוסק של הפחתה.
תחנות הכוח במקום שחלקם יופסקו בשעות הלילה (עלות יקרה שנופלת על הציבור), צריכות להטפיל מים ואיתם להשקות לצרכי חקלאות.

על ישראל לפתח "חיילים אלקטרונים" שלא צריכים להראות כמו בני אדם...
לדוגמה: במקום לבצע מעצר של מבוקש באמצעות חיילים ומעגלים שמסכנים את עצמם וכמובן שזה גם מסובך ויקר, אפשר בקלות לשלוח בשלט רחוק רכב קטנטן עם מטען נפץ ומערכת הגברה, הרכב יגיע למיקום המבוקש וממערכת ההגברה יישמע הצליל הבא: "אבו.... צא החוצה תוך 30 שניות ערום בידיים מורמות ותתלווה אלי, או שאני מתפוצץ עליך".
אם משתמשים ברחפנים, למה לא גם על הקרקע? למה לסכן חיילים?

שנה טובה, תחשבו חיובי
 

צורי80

New member
אז רגע לפני שכל התיאוריות שלך יוכחו כטעות אתה עוזב?

ואחרי שהצבעת לליברמן אתה משאיר אותנו לחיות עם הבחירה שלך?

אנחנו כנראה הולכים לבחירות שלישיות, ואז כבר לא תהיה משמעות לבחירה של ליברמן לכנסת ה-22.
אנחנו בליכוד נשארים בארץ ונמשיך את המסורת בת ה-42 שנה - מדינה יהודית דמוקרטית מסורתית. ולא נילחץ כי מישהו מפחיד אותנו שישראל של בגין ונתניהו היא מדינת הלכה.
 
למעלה