כחול לבן - הינה שלוש פשרות שלנו, תבחרו מה אתם מעדיפים.

בא אגיד לך משהו מעבר לעניין המשפטי של נתניהו ומעבר לסלידה

של שנינו מהאישיות שלו:
לנתניהו ולליכוד בכלל יש סיכוי הרבה יותר גבוה לקבל בציבור תמיכה רחבה לתוכניות מדיניות ולמהלכים מדיניים.
תוכנית טראמפ נמצאת מעבר לפינה - לגנץ לא יהיה סיכוי לגייס תמיכה בה ואם גנץ יהיה ראש הממשלה הליכוד כולו יפעל להכשיל אותה. אם נתניהו יהיה ראש הממשלה ויתמוך בתוכנית, היא תקבל תמיכה רחבה בליכוד ובקרב תומכי הליכוד.

יכול להיות שהתחום המדיני לא מעניין אותך כלל ואולי אתה אפילו מעדיף את המשך הסטטוס-קוו. אבל אני חושב גם על זה וגם מעבר לכתבי האישום של נתניהו. לי גם אין כמיהה שהוא ייכנס לכלא ואפשרות כזו לא מלהיבה אותי. אני מתייחס לחשדות נגד נתניהו כמכשול, לא כהזדמנות.
 

סטילהוק

New member
ולמה אתה חושב שזה מעניין אותי תוכניות מדיניות?

אני ימין יותר מנתניהו, אני מעולם לא תמכתי ותמיד התנגדתי לכל תוכנית מדינית, ולא תמכתי באף אחת מהן, לא מימין ולא משמאל, לא בהסכמי אוסלו א+ב, לא בהסכמי וואי, לא תוכנית ההתנתקות של שרון ונתניהו, לא בתוכנית ההתכנסות, לא בהצהרת בר אין של נתניהו םעמיים לשתי מדינות לשתי עמים, לא לשחרור מחבלים ב 3 םעימות כמחווה לאבו מאזן, לא לתוכנית ה 100 ולא לתוכנית ה 1000. כמובן, שמנגד אני נגד סיפוח, כי סיפוח משמעותו להכניס מיליוני מוסלמים לתוך מדינת ישראל הריבונית ולחלק להם ת.ז. כחולה, מה שיהפוך אותם לרוב ואותנו למיעוט. ולכן אני נגד סיפוח. אך אני גם נגד כל תוכנית מדינית, שזו מילה מכובסת להחלשת מדינת ישראל והגברת האיום הבטחוני עליה ועל אזרחיה. שלא לדבר על כך שאני "סומך" על טאמפ שכל שני וחצישי משנה את דעותיו, מפטר את האנשים שלו עצמו רק בגלל שלא מוכנים לשמש כחותמות הגומי שלו, ונושק את עכוזו של פוטין, כמו שאני "סומך" על פוטין, העל הברית וספק הנשק והטילים הכי גדול של אוייבי ישראל, איראן, סוריה והחיזבאללה, וכמו שאני "סומך" על הנייה, נאסראללה, האייטולות והפסיכופט מצפון קוריאה. וכמובן, כמו שאני "סומך" על נתניהו השקרן הסדרתי הנוכל והמושחת שדאג, דואג וידאג תמיד רק לעצמו.
 
אני לא חושב, וכתבתי שיכול להיות שזה לא מעניין אותך

אותי זה כן מעניין. לא בסדר עדיפויות גבוה במיוחד, אבל מעניין.
 
האם הליכוד מוכן למהלכים מחמירים נגד השחורים?

לא "להכניס" להם, פשוט שייבצעו את החובות והנטל בדיוק כמוני החילונים.
מאסר חמור לכל מי שייסרב להתגייס וגם למסיתים...
הורדה לאפס של התקציבים העתידיים וגריעת עלות הבחירות מהתקציבים הנוכחיים.
 
למעלה