שבת שלום אלה היו ויהיו לנצח שמות

Robert Peterson

New member
שבת שלום אלה היו ויהיו לנצח שמות

בני ישראל שירדו מצריימה חזרו לארץ אבותנו וחזרו מצרימה כעם חופשי וחזק וב1073
ממנו פחדו ורעדו שליטי מעצמות וידעו להעריך
רצונו של פראו אחר שעדע להלחם וגם להפסיד והכיר בפא ולב מלא את מדינה היהודים עוד לפני שהגיע אתה להסכם שלום מלא שמחזיק מאמץ עד עצם ניום הזה
" ברוך עמי - מצריים !
לא כך טרוריסטים ערבים- מוסלמים המתחזים לעם FALASTINI - שבט שטן לכל דבר ..
* הלובי ההומו - PALASTINI השמאלני שצורך בכל כוחו ההיסטרי : בלי פוליטיקה מנסה לנצל כתב אישום כקלך אלקטוראלי נגד נתניהו " " ש" הבוכרים יראו ללמי יש להם עסק וידעו במי לבחור כלומר " לבחור בהם - בשמאל אז דורשיםם מיועץ המפטי לנכריז על החלטתו עוד לפני הבחירות - מנובלים !
מאשמים את ישראל " של נתניהו" באפרטהייד ובכיבוש כאשר אבו מאזן " המתון" הכריז באופן רשמי ופומבי ש" בPAךקדאןמש שלו" לא יהיה אף יהוד " מ( ציטוט.
נדע גם אנחנו להסביר את זה לעם ושיתפטר זה שישרת את האנטרסים הפוליטים של אותה הJUNTA לא נתניהו
הצענו לו בזמן : תהיה תקיף . תלמד מטראמפ - SUE THE BASTARDS SED THEM PACKING
תחזיר את המלחמה !
נדאג גם להעביר קולות ממפלגות מחנה לאומי לליכוד כפי עשינו זאת בבחירות קודמות - בשיטת מכביים - אלומה בכל גבעה
הצלחנו .
RP
 

ainy

New member
שבת שלום לאזרחים היושבים בציון. החתול בשק מבקשים אתם לרכוש?

כל אדם בר דעת מבקש גילוי נאות בכל עניין בו הוא מבקש להחליט, בטרם יחליט!, כי אם לא קיבל את כל המידע הוא מרגיש כי הוליכו אותו שולל!!!
כך לדוגמא, אם ארצה לקנות ממישהו רכב יד שניה והוא לא ייגלה לי את כל האמת על התאונות שעבר הרכב, עשה כלפיי מעשה רמייה והוא מנוול המשיג את שלו של בדרך שאינה הוגנת וישרה.
&nbsp
עוד לא הוסבר לי באופן משכנע מדוע מה שצריך לחול על כל מיני בכירים מכהנים, לא צריך לחול על מי שמבקש שיבחרו בו לכהונה החשובה במדינת ישראל.
&nbsp
רק מנוול ופושע מסתיר את האמת על עצמו או על מרכולתו כאשר הוא בא לבקש מן הציבור לרכוש ממנו דבר מה או לבחור בו לכהונה כזו או אחרת.
&nbsp
ייבחר העם היושב בציון את מי שהוא רוצה, אבל מצד שני יהיה המבקש שיבחרו בו גלוי וחשוף לפני בוחריו בכל הנוגע לעברו ויושרו.
איני יודע האם בכלל יחליט היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום כנגד נתניהו, אך באם החליט כך לפני הבחירות, מדוע שגם אני וגם רוברט לא נוכל לדעת על כך בטרם הבחירות, שהרי נאמר שעם ישראל כלל לא מפחד ....
&nbsp
 

Robert Peterson

New member
לא ! אלה אתם שהמצאתם השק! ואת החטול

הכל בלוף . מטרתנו להוכיח שהשק ריק
ואת זה נעשה !
RP
 
העם היושב בציון לא זקוק לשום פיסת מידע נוספת כדי להכיר ולדעת

מיהו ומהו בנימין נתניהו.
מי שבעדו יהיה בעדו גם לאחר פרסום החלטה של היועץ המשפטי לפני הבחירות.
ומי שנגדו יהיה נגדו גם ללא פרסום החלטה של היועץ המשפטי לפני הבחירות.

לעומת זאת, אתמול אדם מסויים רשם את מפלגתו מבלי שהוציא עדיין מילה אחת על עמדותיו. ממנו צריך לדרוש להראות את האמת על עצמו ועל מרכולתו, לא מאדם שכבר שלושים שנה חושף מיהו ומה מרכולתו.
 

ainy

New member
מי שרשם את מפלגתו יבקש את תמיכת העם היושב בציון וייחשף לו

והעם יצביע לו או לא יצביע לו על פי העמדות שיציג עם חבריו.
&nbsp
אבל מי שחושבים שיודעים עליו הכל עליו 30 שנה, למעשה מסתיר משהו באמתחתו, משהו שטובי החוקרים בדקו והיועץ המשפטי צריך לקבוע לגביו אם לסגירת תיקים או לכתב אישום.
&nbsp
ואת זה מוטב נדע בטרם נצביע ....
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
בהמשך לגישה שלך, אם מוטב שנדע בטרם נצביע אז מוטב שנדע

את כל הצדדים, כלומר, לא רק החלטה של היועץ המשפטי בכפוף לשימוע (במקרה שהוא יחליט להגיש כתב אישום), אלא גם את עמדת הנאשם בשימוע, כלומר אם להיות הוגן הדרישה צריכה להיות לא רק להחלטת היועץ לפני הבחירות אלא גם לשימוע לפני הבחירות וברור לחלוטין שאי אפשר להספיק את השימוע לפני ה-9 באפריל.
לכן מי שרוצה באמת להיות הוגן צריך להבין שפרסום החלטה לפני הבחירות וביצוע שימוע לאחר הבחירות זה רק חצי מידע ועדיף שהציבור ייחשף הן להחלטת היועץ לפני שימוע והן להחלטתו לאחר שימוע מאותו צד של הבחירות.
אחרת זו השפעה בלתי הוגנת על הבחירות.
הכרעת היועץ הקובעת במקרה של נטייה להגיש כתב אישום זו אך ורק ההחלטה לאחר השימוע.

תאר לעצמך שהיועץ יפרסם לפני הבחירות החלטה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע וישנה את דעתו לאחר שימוע שייערך אחרי הבחירות. תסריט כזה יהווה פגיעה אנושה הן בדמוקרטיה והן בצדק המשפטי.
 

ainy

New member
מסכים איתך.

אחרי ששמעתי שלא יהיה כלום כי לא היה כלום, ואחרי ששמעתי שאת רוב ההמלצות של המשטרה הפרקליטות זורקת לפח, אין לי שום בעיה כי אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה, גם לשמוע את עמדת ראש הממשלה לכתב האישום נגדו....
 
למעלה