שבת שלום ! מי יגש לעם ויומר לעם

Robert Peterson

New member
שבת שלום ! מי יגש לעם ויומר לעם

את האמת ברגעים הקריטים האלה ?
האמת בנוגע למצב כלכלי- חברתי, פוליטי ובטחוני ?
ולאור גל הטרור המופעל ע' כנופיות טרוריסטים ערבים מוסלמיים המתחזים לעם הפלסטיני ופלנגות של ארגוני מסוג " כניעה עכשיו , בצלם אללה ושבירת גבורת צה''ל ?
מי יגש ויומר לעם שהאחראים על גל רציחות בגדה ועזה ובערי ישראל איננו רק חמאס אלא גם ובראש ולראשונה יישות טרוריסטית העיקרית - פת'ך ואבו מאזן בראשו ?
ובנגע לאה ששואלים אותי למה אני לא שואל את ראש ממשלתי אותן השאלות - אומר : אני כן שואל - אין תשובות כי הממשלה הפכה למערכת ללא משוב FEEDBACK
שבת שלום
RP
 
אין תשובות כי לממשלה באמת אין תשובות

למעט מספר מצומצם של שרים שיש להם מספר מטרות מוגדרות בישיבתם בממשלה (כמו שרת המשפטים, שרת התרבות, שר התחבורה), באופן כללי המטרה של היושבים בממשלה הזו היא קודם כל לשבת בממשלה. וזה במיוחד נכון לגבי ראש הממשלה, שר הבטחון, שר החוץ, שר הבריאות ושר העלייה והקליטה בממשלה הזו.
האם מישהו יודע מה המטרות של השר/ים האחרונ/ים בישיבתו/ם בממשלה מלבד הכסא, הלשכות, הבית, המימון מהמדינה והמתנות והתרומות מהמקורבים?
מצע שמגדיר מטרות כאלה אין.
החוקים שהשר/ים הזה/הללו מתמקד/ים בהם הם בעיקר חוקים פרסונליים לחיזוק אחיזתו/ם בכסא.
במעט שהוא/הם אומר/ים בפומבי לתקשורת ולציבור (מעבר להתנפלויות על המשטרה ועל התקשורת בכנסי הליכוד) הוא/הם מדבר/ים על דברים נסתרים ומסתוריים ועל עוד שבועיים-שלושה שלא ניתן באמת להבין מהם שום דבר.

אבל
Ten more years
 

Robert Peterson

New member
לעמ' השדר'. לצערי אתה צודק . אבל ...

האלטרנטיבה מלובי שמאל- FALASTINI גרוה היתר ללא שום אלמנט חיובי
ולכן אני מנסהלהשפיע מבפנים וקורא לליכוד שורות כדי למנוע אסון שחזרה בשלטון של אותו הלובי יביא למדינת ישראל
שבת שלום
RP
 

ainy

New member
אין תשובות לאיש שהבטיח בהבל פה להדביר את החמאס

אין תשובות לאיש שעומד בראשות ממשלת ישראל שנים רבות כל כך כיוון שהוא ממשיך במסורת הישראלית וגם הוא בורח מן ההכרעה בנושא המשמעותי ביותר והמזיק ביותר לישראל מאז 1967.
הנושא הפלשתינאי אם תרצה בכך או לא, קורע מוסרית וחברתית את אזרחי ישראל ויש לו השלכות רבות על מצבנו הביטחוני והעלויות הכלכליות הנלוות לכך והפוליטיקה בתוכנו ומחוצה לנו.
&nbsp
אלא שהאיש אשר הבטיח בהבל פה לחסל את החמאס תוך שבוע ונכשל בכך פעם אחר פעם, גם יצר תשתית של נורמה המרשה לתופעות כמו אלאור אזריה להרים ראש, המשתלח בשומרי הסף המשפטי והמשטרתי, המזלזל בדעות המנוגדות לו תוך אמירה מזלזלת כי הם שמאלנים, במדיניותו הביא לליבוי הקיטוב בחברה הישראלית המגלה כי למרות שמצבנו כפי שאומרים כאן הוא הכי טוב בעולם, הוא בכל זאת לא הכי טוב בעולם.
&nbsp
להזכירך, בטרם הקמת מדינת ישראל גם ליהודים הייתה "ישות טרוריסטית", אשר לחמה בבריטים אשר כבשו את ארץ ישראל.
טוענים כי האלוף גדי שמני, מי שהיה אלוף פיקוד המרכז, אמר כי היה אלוף הכיבוש. ( האם הוא שמאלני?, אין לי מושג!! ) אמירה שכזו מציגה את תחושת הפלשתינאים כלפי מי שכובש אותם.
&nbsp
מי שצריך לומר לעם את האמת חייב לומר כי הוא מפחד מן הפתרונות האמיתיים האפשריים, כי הוא נשען על מצביעים שדעתם כדעתך ואותו מעניין קודם כל שיישאר בשלטון ולעזאזל כל השאר ...
&nbsp
 
למעלה