עם כל הקושי, הקואליציה מצליחה להתגבר

צורי80

New member
עם כל הקושי, הקואליציה מצליחה להתגבר

עד כה, נראה שלמרות כל הקושי, הקואליציה מצליחה להתגבר על בעיית הרוב הדחוק.
אני חוזר ואומר, הציפויות צריכות להיות נמוכות.
הזמן פועל לטובתנו, ולכן צריך לפעול בצורה סולידית, לקדם את הבנייה, והחזיר את מערכת המשפט למקומה החוקי, ואם נצליח בשתי משימות אלו, דיינו.
 

ainy

New member
קואליציה תצליח כל עוד באופוזיציה חברי הכנסת שלומיאלים כל כך

חברי הכנסת מהאופוזיציה מתגלים כבדיחה גרועה ולא מוצלחת של שליחי ציבור שלא מסוגלים עד כה להוכיח בגרות ורצינות לשמה באם הם באמת רוצים להפיל את הממשלה.
&nbsp
תירוצים יש לנהם למכביר!!, תשובות לעניין - אפס ....
 
בישראל אופוזיציה לא מפילה קואליציה, רק קואליציה מפילה את

עצמה.
זה נכון במיוחד לאחר שנקבע שהצעות אי אמון חייבות להיות קונסטרוקטיביות ועם רוב של 61 לפחות.
גם אם הצעת החוק של ח"כ שמולי הייתה עוברת אתמול זה לא היה מפיל את הקואליציה.
הקואליציה לא תיפול מהפסדים מקריים בהצבעות. היא תיפול כאשר מי ממרכיביה יפרק אותה (בשנים האחרונות זה בדרך כלל ראש הממשלה עצמו). מעשית הקואליציה הזו כבר לא ממש מתפקדת כקואליציה בכנסת (היא כן מתפקדת כאופוזיציה לאופוזיציה). הממשלה אמנם מתפקדת, אבל היכולת של הקואליציה להעביר את החקיקה שהיא מעוניינת בה למעשה כבר לא קיימת (ראה את הצעת החוק של השרה רגב שמתה מיתת חמור).
ורק לפני מספר שעות שמעתי ברדיו שלשכת ראש הממשלה העבירה מסר לחברי הקואליציה לא לעסוק בחקיקה ולהתמקד בכנסת בפעילות הביקורת על הממשלה.
צריך לזכור שלסוגי החקיקה שהקואליציה מעוניינת להעביר אין לה 61 חברי כנסת גם בתוכה, כי לפחות חבר הכנסת בגין ממפלגת השלטון ממש לא מהווה חלק מהקואליציה לחקיקה כזו (וזה עוד לפני העצמאות המחשבתית שמפגינים לעיתים חברי הכנסת של כולנו) והיא תלויה בחסדיו של ליברמן מהאופוזיציה ולעיתים אפילו בעסקאות נסתרות מתחת לשולחן עם...................הרשימה המשותפת...
 

צורי80

New member
מיעוט גדול, אבל עדיין מיעוט.

מה שהם יכולים לעשות זה בעיקר פגיעה מורלית וסימלית.
 
למעלה