לגבי התנצ"ב ימ"מ שוט"ר ארזי

negative

New member
לגבי התנצ"ב ימ"מ שוט"ר ארזי ../images/Emo196.gif

אם צריך להסתכל על נקודת אור זה דווקא זה שהוא לא מבין בכדורגל והוא מודה בזה - "אני לא מבין הרבה בכדורגל, אבל ניהלתי כבר מערכות יותר מסובכות", אמר היו"ר החדש, אחרי שיחת ההיכרות שלו עם העובדים בבית"ר ירושלים. ארזי הוסיף: "החלטתי להיענות להצעה כי מצאתי אתגר בתפקיד הזה. זה תחום שלא התעסקתי בו בעבר, אבל אלמד את הנושא. אני לא רוצה להחליט החלטות ולצאת בהצהרות לפני שאלמד את הנושא לעומק". בניגוד לשקלאר שבא עם יומרות של ד"ר לספורט (עאלק) וניסה לשחק אותה מבין והביא שחקנים ארזי בקטע הזה נראה לי יתן חופש מלא לצוות המקצועי (מאמנים סקאוטים) - וזה מעולה. יכול להיות שזה מה שאנחנו צריכים , רס"ר
 
אני לא מבינה למה יש כ"כ הרבה טענות

לגבי הקטע הזה.. כאילו שקלאר ידע לנהל ת'קבוצה.. עוד לא ראיתם איך ארזי ינהל ת'קבוצה וכבר מחליטים שזה לא טוב מספיק? להיות מנהל של קבוצת כדורגל לא דורשת הרבה.. רק שכל.. לא צריך להיות גאון כדורגל, זה העבודה של המאמן הוא רק צריך לדעת לנהל.. ובקטע הזה לא ניראה לי שיש בעיה כ"כ גדולה.. ונכון, צריך קצת מידע בכדורגל מי שחקן שכדאי להביא מי לא, על מי כדאי לשלם ועל מי לא אבל את זה לומדים וצוברים ניסיון.
 
לומדים?

למה ללמוד ולהתגלח על בית"ר י-ם !!!!הרי כסף לא חסר לארקדי למה לא להביא מנהל עם נסיון בניהול קבוצת כדורגל כמו גיורא שפיגל,שפיגלר או אולי אוחנה? הבעייה היא לא אם מתאים או לא ! היא יותר עמוקה, מורכבת וכואבת. זה נראה לך רציני להחליף 5 מאמנים בתוך שנה, לפטר את דובר הקבוצה,מנהל הקבוצה-אברהם לוי , שאקלר ועוד... זה לא מצב נורמאלי. לא בריא ובטח לא מקרין דברים חיוביים על האגודה ושחקניה.
 
5 מאמנים? מאיפה צצו עוד 3?

ואני מסכימה איתך.. אבל אם על כל אחד שמביאים האוהדים באים בטענות אז בטח שיחליפו.. וגם על זה יש טענות.. עד שיום אחד מר ארקדי יקום ויחליט שנמאס לו מבית"ר וינטוש אותנו..
 

anoshe10

New member
הנה...

אוחנה....קאנן...פרננדז...עזורי...ארדילס.. וזה לא בדיוק הסדר.
 
החמישייה הסודית...

אלי אוחנה, טום קאנן, לואיס פרננדס, אוסי ארדילס ובין לבין גיא עזורי. (אהה.. לא בדיוק חמש) נכון צריך להפסיק עם הלחץ הזה אחרי הפסד או תיקו! לצערי רוב האוהדים לא מעריכים זאת (האוליגרך ארקדי) אבל ביננו משהו מוזר בארקדי? לא...?
 
נו אבל זה לא בעונה אחת..

ארדילס רק השנה.. אז זה 4 מאמנים.. וארקדי יצור מוזר.. זה ברור.. אי אפשר לדעת מה הולך איתו ומה הולך בראש שלו.. אני אף פעם לא מבינה את הבנאדם הזה.. ואני גם לא מתאמצת ולא אכפת לי.. הוא מביא כסף ואוהב ת'קבוצה.. זה הכי חשוב
 
במשך שנה+

כתבתי במשך שנה (לא באותה עונה). אוחנה, עזורי,קאנן,פרננדז,ארדילס (החביב עלייך...),מזרחי,נקווה שירגע בנושא מאמנים! אגב בסוף הגענו ל-6 !!! כן לא צריך להיות חזירים בהשוואה לגד זאבי ופניג'ל אז ברוך השם.
 
למעלה