שלום לכולם

שלום לכולם

שלום וערב טוב לכל אוהדי בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים שמה לה למטרה להצליח העונה, לזכות באליפות המדינה, ולהופיע בצורה מכובדת במפעל האירופאי. לשם כך, עשתה ההנהלה ועושה ימים כלילות, כדי לבנות קבוצה מספיק טובה שתוכל לעמוד בציפיות וכדי להצליח, אנחנו צריכים בראש ובראשונה, אתכם האוהדים כדי שתהיו מאחורינו גם בזמן הטובים וגם בזמנים הרעים. מר ארקדי גאיידמק רוצה דבר אחד והוא שתושבי ירושלים והעיר ירושלים תתגאה בקבוצת בית"ר והגאווה שלנו היא הקהל שלנו שידוע ברחבי הארץ כקהל מספר 1 ומקווה שישאר גם כזה בעתיד. אשמח לענות לכם על כל שאלה ושאלה. שלכם, עודד זרגרי.
 

rony77

New member
עודד, שלום רב ...

דבר ראשון, המון תודה שהגעת. דבר שני, האם תוכל לפרט כיצד מה צפוי לאוהדים בעונה הקרובה, האם צפוי להפתח מועדון אוהדים רישמי ? האם יהיו הפתעות ביציעים במשחקים(כגון:חולצות,צעיפים,קופטי וכו') ? האם הקשר בין ההנהלה לאוהדים יהיה קרוב יותר ? תודה
 
תגובה

צפוי להיפתח מועדון אוהדים רשמי. ההרשמה למועדון האוהדים תחל ב-12.07.06 באירוע שעורך מר ארקדי גאיידמק למען תושבי ירושלים. באירוע יוצבו ביתנים שם יוכלו אוהדי בית"ר ירושלים להירשם בחברות למועדון. בית"ר ירושלים סגרה חוזה אימוץ עם אדידס ואדידס תספק לנו בזמן הקרוב מוצרי עידוד מהטובים והחדשים שיש. אנו רואים באוהדים חשיבות רבה. הקשר שלנו איתם חשוב ביותר ואחת מהמטרות של העלאת אתר האינטרנט לאוויר, הוא בניית הקשר עם האוהדים.
 

Restlesss

New member
שלום עודד,

ברצוני לשאול מהם הפרטים המדויקים העומדים מאחורי עזיבתו של מאור מליקסון. האם הוא באמת התנהג כ "סחטן" כמו שהוצג בתקשורת? האם לא היתה ביכולתה של בית"ר להגיע עימו להבנות,ואולי גם קצת לוותר, לנוכח העובדה שמדובר בשחקן שמוגדר כאחת ההבטחות של הכדורגל הישראלי? תודה! :)
 

pako27

New member
ברכות על המינוי ו2 שאלות

1)האם אתה יכול למסור שמות של שחקני רכש שעל הכוונת ( או לפחות שמות המועדונים שלהם)? 2)לבית"ר ירושלים יש קהל רב בכול ישראל ולא רק בירושלים עצמה, האם אתם חושבים על פיתוח וקידום בית"ר גם באזורים אחרים ?(לדוגמא מועדון,מפגשים ,חנויות וכו' מחוץ לירושלים)?
 
תגובה

מאור מליקסון לא התנהג כסחטן כפי שאתה כותב. היה מו"מ ומבחינתנו לא היה נכון לשלם לו את הסכומים שהוא ביקש. הצוות המקצועי הביע את דעתו בנושא מאור מליקסון ולכן הוחלט להציע את הסכום שהצענו, מה שלצערנו מאור לא הסכים לקבל.
 
שלום עודד

איך אתה מתרשם מהמעודון שנקרא בית"ר ירושלים? מה אתה חושב על האוהדים? האם אתה חושב שהם תובענים מידי? האם אתה נהנה בתפקידך?
 

rondab

New member
שלום רב-שאלות חשובות

אתם מודעים לזה שיש כעס עצום, אדיר על שאקלאר ועל ההנהלה מצד רוב על זה שהבאם שחקן מוסלמי ? אתם מודעים לזה שזה שבגלל שחקן בן 17 אתם יכולים להרוס עונה ? אתם מודעים לזה שהקהל כבר מעדיף שגאיסמק יילך הבית כי את כל העקרונות שלנו הוא הרס ? אתם מודעים לזה שהקהל בחיים לא יסלח לכם על דבר כזה..וכבר מתארגנים אוהדים למחאה ? אתם מודעים לזה שהיציע המזרחי לא יישב בשקט על דבר כזה ומאיים בחרם מנויים? אתם מודעים לזה שיש בבית עכשיו חצי מליון איש עצבנים על ההנהלה ? אתם חושבים שזה שווה ככה לעשות לאוהדים שמלוים את הקבוצה 70 שנה... ככה אתם באים והורסים מסורת ? אשמח אם תענה
 
אני לא עודד אבל אני אענה לך בכל זאת

דבר ראשון, תדבר בשם עצמך ולא "בשם כל אוהדי בית"ר" ותגיד שאנחנו מעדיפים שגאיידמאק ילך הביתה!!!!!! מאיפה הבאת את זה?? אתה לא אוהד בית"ר אם אתה אומר דבר כזה.
 

rondab

New member
אתה לא מעודכן

תיכנס לפורמים תראה איזה כעס על שקאלאר ! תגיד לי איזה עקרונות נשארו לנו ? הכל הרסו זאת לא ביתר שגדלנו עליה..לא מה שלימדנו אותנו..החליפו הכל ! אין לנו זהות... מה שווה קבוצה טובה..שחקנים טובים..אבל אין עקרונות? שחקנים באים והולכים..מנהלים באים והולכים..אוהדים נשארים תמיד !
 

ranhetz

New member
תגיד לי ילד (17, לא?)

כנראה מפאת גילך הצעיר או טיפש... המרובה אינך מבין ואינך מודע בכלל לעקרונות שהנחו את בית"ר מאז ומעולם. היה סמוך ובטוח שגזענות ושנאת זרים אף פעם לא היתה אחד מהם. אנשים שכמותך רק מזיקים לקבוצה ואני בטוח שאתם במיעוט. מכיוון שאתם במיעוט תפסיקו לדבר בשם כל אוהדי בית"ר. הרוב לא גזענים כמוך. הרוב רוצים שארקדי יישאר. הרוב חושבים ששקלאר מנהל טוב שיצבור ניסיון ויהיה עוד יותר טוב.
 

papal

New member
אתה אדיוט!!

עקרונות?!?! על איזה עקרונות אתה מדבר? להיות גזעני מסריח ומגעיל? לא אכפת לך מהישגי הקבוצה , אכפת לך מעצמך אתה עוד קורא לעצמך אוהד? אתה אפס!!!
 
צודק

ולעצם העניין, היטלר היה נוצרי, אז נוצרי יותר טוב ממוסלמי? דתו של השחקן לא רלוונטית! מה שמשנה היא דעותיו והשקפותיו! ושחקן יהודי שמאלני זד יותר גרוע ממוסלמי מאפריקה שאין לו דעה בסכסוך הפלסטיני. יאללה בית"ר! יאללה ארקדי!
 

rondab

New member
שמע נראה אתה לא מכיר תהיסטוריה

בית"ר זה לא עוד סתם שם תלמד תהיסטוריה ואז תחשוב פעמיים אתה אוהד תשחקנים ..אני אוהד את הסמל.. ביתר בשבילי זה לא רק קבוצת כדורגל
 
שמע,לא יודע איפה אתה למדת,

אבל איפה שאני למדתי, לא ראיתי בשום מקום שהסמל של בית"ר זה סמל של גזענות. אולי תראה לי איפה זה כתוב בהיסטוריה ?
 
לכולם

תודה רבה לכולם, אוהדי בית"ר ירושלים הנפלאים. הייתי רוצה לענות על כל השאלות אך לא היה ביכולתי לעשות זאת מפאת קוצר הזמן. נהנתי כאן מאוד ואשמח להתארח כאן שוב במשך העונה. שבוע טוב לכולם ו"בשנה הבאה-ירושלים אלופה".
 

theslimshady

New member
שאלה

האם בשנה הבאה נוכל לעשות במשחקים בטדי כמו שעושים בקבוצות הגדולות באירופה שמחלקי לכל אוהד דף בצבע שונה ואז שכולם מרימים רת זה יש את הסמל של הקבוצה
 
למעלה