שימו
שימו

shay100m

New member
שאלה על תשובה

ראיתי שענית למישהו שאמר שהתקציב הוא 100-120 מיליון שקל ואמרת לו שזה לא התקציב. האם אתה יכול להגיד מה כן התקציב,לפחות בערך? האם גיאדמק לא יכול לספק תקציב בסדרי גודל של מועדונים גדולים באירופה? מדוע לא ואם כן אז מדוע הוא לא עושה זאת?
 
שאלה לעודד ...

קודם מה קורה בכול מה שקשור למחלקת הנוער המצוינת שיש שלנו מי המאמן ? ומה עם שלומי אזולי שזכה במקום השני ב ``אלוף הכדורגל`` הוא קיבל זימון לביתר מה יצא איתו בסוף ? תודה מראש
 
תגובה

דודו דהאן כרגע הוא האחראי על מחלקת הנוער ובזמן הזה הוא עובד על שיפור המחלקה ומינויי המאמנים. מחלקת הנוער חשובה מאוד לבית"ר ירושלים ותשומת-הלב שמושקעת בה, רבה מאוד. אנחנו גאים במחלקה ועושים הכל על-מנת לשמר אותה ולשפר אותה.
 

בר מן

New member
שאלה בקשר למנויים

שלום לך!! אני עכשיו חייל שמתחרר מצה"ל אני לא יודע אם אתה מבין בדברים האלו .. אבל אני מאוד מעוניין לקנות מנוי .. אך כרגע אני חייל שעוד חודש משתחרר האם אני יוכל לקנות מנוי במחיר חייל ? או שאני חייב לקנות רגיל ? תודה רבה!!
 
תגובה

בעוד שבועיים תתחיל מכירת המנויים וכפי שאני מבין, תוכל לרכוש מנוי נוער/חייל אך אני צריך לעשות בדיקה נוספת בנושא.
 

j u a n

New member
גם לי שאלה:

למה אין ניסיון של בעלי הקבוצה לחנך קצת את האוהדים הגזעניים? למה לא תביאו שחקן ערבי למהדרין? פעם שונאים ערבים, אח"כ רוסים (אותם אלו שצועקים רוסי מסריח, בד"כ צועקים ערבי רוצח/מחבל), ובסוף זורקים אבן ויש סירנות בדרך לבית חולים.
 
תגובה

כבר אמרתי שברגע ששחקן יתאים מקצועית הוא יגיע לבית"ר ולא משנה מה מוצאו.
 
עוד בתגובה לשאלה של miromiro

לגבי מי הם חברי ההנהלה, בלט לי מאוד חסרונו של אברהם לוי.. אני יודע שהוא עוד בקבוצה, יתכן ואני טועה
 
תגובה

להערתך, אברהם לוי הוא אכן מנהל הקבוצה, הוא הנשמה של בית"ר ירושלים והוא חלק חשוב מהמועדון.
 
למעלה