שימו
שימו

השאלה שלי

לאחר שהוא הגיע למחנה אימונים,האם תומר בן יוסף ימשיך סופית?
 
תגובה

תומר בן-יוסף שחקן של בית"ר ירושלים ואנו סמוכים ובטוחים שהוא ימשיך איתנו בשנים הבאות.
 

sirpad

New member
גזענות

מה מתכוונת הקבוצה לעשות על מנת למנוע מצב שבוא ביתר תקבל את אחד מהעונשים החדשים שפיפא קבעה בכל הנוגע לגזענות? זה יכול לחבל ישירות בקבוצה החל בהורדת נקודות וכלה בהורדת ליגה, אני מודאג, אך האם ישנם תוכניות לטפל בבעיה?
 
תגובה

ישנם מספר תוכניות למניעת תופעת הגזענות והאלימות, אך כרגע אמנע מלחשוף אותן. אנו יודעים שישנו רק חלק קטן שלוקה בתופעות האלו. אנחנו נעשה הכל על-מנת שאותו מספר קטן של אוהדים לא יפגע בקבוצה ואני מקווה שכל אוהד בית"ר שהוא נגד אלימות וגזענות, יוכל להשפיע בדרכו שלו.
 

miromiro

New member
עודד שלום וברכה- אולי תוכל לספר

לקהל האוהדים, מי הם חברי ההנהלה של הקבוצה.
 
תגובה

בשמחה! נשיא- מר ארקדי גאיידמק יו"ר הקבוצה- ולדימיר שקלאר סמנכ"ל- נתן חבני מנהל שיווק- שמוליק לוי חשב- חיים נבון אשת יחסי ציבור- קרן פניג'ל עוזרת אישית של היו"ר- שילת יוסף קצין ביטחון- מנחם נידם
 

Funky Giraffe

New member
אירוע בגן סאקר

לגבי ההופעה של הדג נחש... צריך פרטים הוא יערך ב12 ליולי? או ביום שבת הקרוב? מתי? כניסה חופשית?
 
תגובה

ב-12 ליולי, יופיעו הדג-נחש יחד עם אומים נוספים באירוע שעורך מר ארקדי גאיידמק למען אוהדי הקבוצה בגן סאקר. הכניסה תהיה חופשית.
 
שלום עודד

קראתי שביתר רוצה להחתים שחקן גינאי מוסלמי ואסור שדבר כזה יקרה בביתר סתם יהיה פיצוץ עם האוהדים ואסור שיקרה דבר כזה בעונה שחושבים על לא פחות מאליפות!
 
תגובה

אמרתי כבר בעבר שעמדת המועדון היא שבמידה ושחקן יתאים מקצועית לקבוצה, לא נעסוק בשאלת מוצאו. עצוב לי שאתה חושב שהבאת שחקן מוסלמי יפגע בסיכויי בית"ר לזכות באליפות.
 
אהלן עודד ../images/Emo13.gif

דבר ראשון תודה שהסכמת להאתרח אצלנו בפורום, זהו כבוד עבורנו
לשאלה; מהן הכוונות של בית"ר לגבי גביע אופ"א השנה
ז"א האם הקבוצה באמת מתכוונת להשקיע המון משאבים על מנת שנצליח שם, או שגם השנה אנחנו הולכים להיות מאוכזבים אחרי שלב אחד או שניים
אני אישית חולם על בית"ר בחצי הגמר וכו.. אז השאלה שלי היא האם זהו רק חלום רטוב או שההנהלה באמת מתכוונת לעשות הכל בשביל שהוא יתממש
תודה!
 
תגובה

המטרה של מועדון בית"ר ירושלים היא להעפיל לשלב הבתים של גביע אופ"א. גם אם לא נצליח, הרי שתצוגה מכובדת שלנו במשחקים, תספיק גם היא. אינני רוצה לנקוב בסכומים אך מעולם לא הושקע בבית"ר ירושלים כסף כמו שמושקע עכשיו ולכן הציפיות הן בהתאם. אנחנו בהחלט עושים הכל וכשתתחיל העונה, הגיע שלב ההוכחה של השחקנים והצוות המקצועי.
 

ori

New member
אירוח בפורום של שחקנים

שלום עודד אנחנו מאוד נשמח אם מידי פעם יתארחו שחקנים של ביתר באירוח וידאו בתפוז אתה מוזמן לראות בקישור דוגמא לאירוח עם ליאור אסולין.
 

shay100m

New member
יש תקווה?!

אנו מאוד שמחים שבאת להתארח ולענות לשאלות,תודה רבה לך. והשאלה: חלק גדול מהאוהדים ,כמו ששמת לב בשאלות הקודמות, מרגיש מאוד מאוכזב ולא בטוח לגבי העונה הקרובה(לגבי רכש והתקדמות של המועדון),האם אכן אלו פני הדברים או שאתה יכול להרגיע ולהגיד שאין מה לדאוג?
 

betti10

New member
אני מקווה רק שעונה הבאה

למיטב ידיעתי עמרי אפק חתם בביתר.. מקווה שהעונה שתבוא הוא לא ישב בספסל וישחק ויראה לכולם עד כמה הא חסר כשהוא לא משחק. תודה.
 
תגובה

אני מתפלא על שאלתך. זה היה משחק אימון ראשון של הקבוצה ואין להסיק מכך מסקנות. יש לנו את הסגל הישראלי הטוב ביותר ויחד עם הזרים שיגיעו תהיה לבית"ר קבוצה חזקה מאוד. את התוצאות נצטרך לספק עם תחילת העונה ומשחקי אימון בסה"כ באין להראות לצוות המקצועי איפה צריך לשפר ומה צריך לעשות, ולא יותר מזה.
 
למעלה