שימו
שימו

תגובה

הפתעת אותי מאוד בשאלתך. אני מצפה מאוהדי בית"ר שיבינו שהקבוצה היא מעל לכל שחקן, אנחנו רוצים את יואב זין בקבוצה ואנחנו בטוחים שהוא יהיה חלק מבית"ר ירושלים בעונה הבאה.
 

ee9000

New member
חלום בלהות או ספקולציה פרועה?

האם שלח ארקדי את גרנט לתפקיד זמני ושולי בפורטסמות, עד לסיום תקופת המבחן של ארדילס בבית"ר? האם לכשייכשל ארדילס(חס וחלילה!) ישלף גרנט מהאחסנה ויחליף את ארדילס?
 
תגובה

אתה לא באמת מצפה ממני לענות על ספוקלצייה שכל קשר בינה לבין המציאות הוא מקרי ביותר.
 

diamondbj

New member
השאלה שלי

שלום עודד, בשבועות האחרונים מתרוצצים שמועות על כך שמר גיידמאק מעוניין להיכנס למשא ומתן בניסיון לרכוש את הפועל ת"א בכדורסל. אני בתור אוהד שרוף של בית"ר, איני מרגיש בנוח שבעלים של הקבוצה שאני אוהד יזרים כספים לקבוצה שאני הכי שונא בעולם (גם אם זו הפועל ת"א בכדורסל). מבחינתי שמר גיידמאק ירכוש כל קבוצת כדורסל ישראלית אחרת ושהעיקר זו לא תהיה הפועל ת"א (להערכתי, גם רוב אוהדי בית"ר ייתמכו בדעה זו). (אני יודע ששאלה זו הייתי אמור לשאול את מר גיידמאק עצמו, אך מאחר ולא הייתה לי אפשרות לשאול אותו, מצאתי לנכון שאתה הוא האדם הכי קרוב שיכולתי לשאול אותו בנושא זה.) ועכשיו לשאלה: להערכתך, או לפי הבנתך משיחתך עם מר גיידמאק, האם יש סיכוי ולו הקטן ביותר שהוא ייזנח את הרעיון הזה ויוכל אולי לנסות ולהשקיע בקבוצת כדורסל אחרת שלא תגרום לנו (אוהדי בית"ר) אי נעימויות בלתי רצוניות כיצד ננהג ונתייחס אם אכן הוא ירכוש את הפועל ת"א?
 
תגובה

מצטער, אך השאלה איננה קשורה לבית"ר ירושלים באופן ישיר ואין בסמכותי לענות בנוגע לעיסוקיו הפרטיים של מר ארקדי גאיידמק.
 

משינאי2

New member
FC B.J

זה השם החדש בעצם מה FC אומר? מה המשמעות שלו? ומתי האתר החדש והרשמי יעלה?
 
2 שאלות שגם אני יכול לענות עליהם

האתר הרשמי בקרוב מאוד יעלה הם מחליפים סמל ומשנים את העיצוב ומתאימים אותו לסמל החדש אני מאמין שבשבוע הקרוב ולגבי FC --פוטבול קלאב--מועדון כדורגל--מועדון כדורגל בית"ר ירושלים.
 
תגובה

FC = Football Club (מועדון כדורגל) האתר הרשמי החדש של בית"ר ירושלים יעלה לאוויר ב-11.07.2006.
 
עודד

לארקדי יש בן שהוא הבעלים של פורטסמת אז למה הוא לא מבקש כמה שחקנים מהם , ? ובמיוחד שארדילס לא מצליח להביא זרים. .
 
2 שאלות

יש תחושה ששקלאר מרגיש שהכסף של ארקדי לשחקני רכש זה על חשבונו. הרי כל האוליגרכים באירופה וכל הקבוצות משקיעות סכומי עתק אסטרונומיים בשחקנים, וגם בקבוצה האנגלית של ארקדי שהיא פורטסמות הושקעו עשרות מיליוני דולר בכמה חדשים, אם כן, למה בביתר מתקמצנים ולא יכולים לרכוש חלוץ טוב ב10 מיליון דולר וכדו`? למה שומרים את התקציב האדיר שהובטח? ארקדי כל הזמן הבטיח שאין שום בעיה עם כל סכום, אז מה הקמצנות? שאלה שניה. האם יש סיכוי שבעקבות השעיית יוון מפיפ"א, בית"ר תקבל אוטומטית מקום יווני בגביע אופ"א, ללא צורך במוקדמות, מאחר שישראל מדורגת אחרי יוון. לכאורה כעת, חיפה והבועל ישחקו בליגת האלופות, וביתר אמורה לקבל מקום בשלב הבתים. האם נעשה משהו בנידון?
 
תגובה

בקשר ל-2 שאלותייך: 1) מר ארקדי גאיידמק מודע לכל עסקה ולכל עלות של עסקה והדברים אינם כ"כ פשוטים כפי שאתה חשוב. בית"ר ירושלים תקציב שפוי בעונה הבאה ואנו בטוחים שאנו נעמוד בכל המטרות המקצועיות שהצבנו לעצמנו. 2) לפי הבדיקה האחרונה שערכנו, אין שום שינוי במעמד של הקבוצה בגביע אופ"א.
 
שאלות

ברכות על התמנותך כדובר, איך זה ששקלאר כ"כ זהיר בהוצאת כספים למען שחקנים, שבורחים בגללו? האם יש לו איזשהו הוראה מגבוה לעשות זאת, או שזה אך ורק על דעתו. ב. כאחד שבא מהתקשורת הירושלמית, האם אינך חושב שהם לא מעט מזיקים לספורט בעיר, בהוצאת דיבה נגד מאמנים וזרים? 3. כדובר של ארקדי מה אתה יודע עליו, האם הוא ימשיך לתמוך בהפועל? או שיעזוב את הפועל ולאחריו את ביתר? תודה מראש עודד!
 
תגובה

בקשר לשאלותייך: 1) אתה יכול לראות את התגובות הקודמות שלי בנוגע להוצאות הכספיות של בית"ר ירושלים. 2) בעיקרון אני מאמין שכל כתב שמסקר את הקבוצה, עושה זאת בהגינות. אינני חושב שהם מזיקים אך אני בהחלט חושב שקולנו חייב להישמע בכל פעם שיש חוסר עדינות בדיווח של כתב או של ערוץ תקשורת כזה או אחר. 3) אינני הדובר של ארקדי גאיידמק אלא של מועדון בית"ר ירושלים אך מן הסתם מר ארקדי גאיידמק מתכוון להישאר בבית"ר שנים רבות.
 
אז כמה שאלות לך

דבר ראשון כל הכבוד לך שטרחת להתארח בפורום..שיהיה לך רק בהצלחה בקבוצה ובעבודה החדשה שאלה ראשונה היא מה נסגר עם הדיבורים על הרחבת טדי לעונה הבאה בבניית היציע הדרומי שכולנו מייחלים ומצפים לבנייתו? מה הסיפור של מאיר פניג'ל הזכור לנו לטוב ולרע,למה הוא הביא לבית"ר אולטימטום עד סוף השנה להתאמן בבית וגן אחרי שארקאדי שפך שם סכומים כל-כך גבוהים..? ומה נקודת המחלוקת בעניין? מה הכפיות טובה הזאת של היורל"ש האלים? אם כל הכבוד לשקלאר והוא עשה דברים טובים לבית"ר..איך הוא ויתר על מאמן כלכך מבטיח כמו לואיס פרננדס..זה לא מאמן שכל יום יבוא לארץ..הוא לא יכל לענות על הדרישות שלו? ביננו הם לא היו יותר מדי מוגזמות סך הכל אם הם היו מתמלאות זה היה רק לטובתה הגדולה של בית"ר..אחרי שהתפרסמה תוכנית המגירה של לואיס לעונה הקרובה אני מרגיש כל-כך פספוס של בית"ר,פשוט שחקנים מוכשרים שהיו מביאים לבית"ר בלי ספק הצלחה באירופה שלא נדבר בישראל ואז מה אם אפק היה עובר להפועל ת"א לא חסר קשרים טובים בבית"ר שיעמדו במקומו..! ובכל מקרה אסולין לא בבית"ר(הוא לא ממש סימפט את ליאור אסולין) ככה לרואה לא היה עוזב וככה השחקן מספר אחת של בית"ר עם כל הכבוד ליואב זיו הנשמה הלו הוא אנסומבו..הוא לא היה עוזב..! בהמשך לשאלה הקודמת למה נתנו ללרואה לעזוב? הוא היה תחת חוזה ופשוט לא משחררים שחקן כזה אחרי כל הכסף שהוא קיבל..ואם כבר שיחררו למה לא עם סכום יותר גבוה עליו ועם קנס גדול שיזכיר לו על הבריחה המגעילה הזאת? וכמובן לשאלת השאלות..איך ההנהלה/המאמן שיחררו את אנסומבו? הם לא למדו את המשפט "הרכב מנצח לא מחליפים" פשוט מהלך חסר אחריות וחסר חשיבה הגיונית מקווה שיהיה לך סבלנות בשבילי אלעד :)
 
תגובה

לשאלותייך: 1) יש עדיין דיונים עם עיריית ירושלים על הרחבת האיצטדיון ועדיין אין החלטה בנושא למתי יבנה היציע. 2) לבית"ר ירושלים יש חוזה עם בעלי בית"ר הקודמים שהקבוצה יכולה להתאמן בבית-וגן עד דצמבר 2006. במידה ונצטרך לפנות, אני בטוח שנמצא פתרונות נאותים. 3)לואיס פרננדז כבר לא בבית"ר ואנחנו צריכים להסתכל קדימה ולא לחפור בעבר. 4) לרואה לא רצה להישאר בבית"ר ומבחינתנו מועדון בית"ר ירושלים לא רוצה שחקנים של רוצים להיות חלק מהמועדון, יהיו טובים ככל שיהיו. לשחק בבית"ר ירושלים זו זכות וכל שחקן שמשחק במועדון צריך לדעת את זה. 5)הצוות המקצועי החליט שמזואה אנסומבו לא יהיה בבית"ר והוא יכול למצוא שחקנים טובים יותר בעמדה שלו ואני בטוח שכך יהיה.
 
מספר שאלות

ראשית, אני מצטרף לברכות על מינויך לתפקיד הדובר. אני מקווה שתעשה את עבודתך בצורה הטובה ביותר ותעזור לשפר את התדמית של הקבוצה בתקשורת. כמו כן, אני מודה לך על כך שהסכמת להתארח כאן בפורום. אתה מוזמן להיכנס הנה מתי שתרצה, ולהתעדכן בדעותיהם של האוהדים. ועכשיו נעבור לשאלות : 1. מהי עמדת ההנהלה לגבי תומר בן יוסף, כלומר , האם הוא מתוכנן להיות בלם ראשי לצידו של שמעון גרשון בהרכב הפותח, וכיצד הוא משתלב עד כה מהבחינה החברתית ? 2. ברק יצחקי - היכן ולאן? 3. האם קיימת כוונה להגיע להסדרים ולהבנות עם יואב זיו? ז"א, האם אפשר לומר כבר עכשיו שיואב זיו יהיה בבית"ר העונה? 4.ספר לנו קצת על עצמך - כיצד הגעת לתפקיד, במה אתה עוסק מלבד תפקיד זה, האם אתה אוהד בית"ר, מהן מטרותיך ושאיפותיך המקצועיות לעונה הזו, האם אתה רואה בדעתם של אוהדי בית"ר חלק חשוב ביצירת קבוצה בכירה בישראל וידועה בכדורגל האירופי.... תודה ובהצלחה בהמשך העונה! יאללה בית"ר לאליפות!
 
תגובה

לשאלותייך: 1) תומר בן-יוסף נמצא כעת במנה האימונים בהולנד. השחקנים קיבלו אותו באהבה גדולה. תומר אכן אמור להיות הבלם הפותח לצידו של שמעון גרשון, יש לו חוזה בקבוצה ואין סיבה שזה יהיה אחרת. 2 ו-3) ברק יצחקי קיבל הודעה מהיו"ר ולדימיר שקלאר כי הוא לא ישוחרר לבלגיה ואנחנו מאוד שמחים שהוא יהיה איתנו שנה הבאה, כמוהו גם יואב זיו. 4) אין ספק שאוהדי בית"ר הם חלק חשוב בהצלחתה של הקבוצה. כל מהלך שלנו בא אחרי מחשבה וכמובן שדעת האוהדים נחשבת בכל החלטה והחלטה.
 

diamondbj

New member
שאלה מספר 2 שלי

שמתי לב שעד כה אף אחד לא שאל, אך אני מניח שישינם רבים כמוני המעוניינים לדעת, מתי פותחים את האתר הרשמי של בית"ר?
 
למעלה