שימו
שימו

../images/Emo18.gifשימו ../images/Emo23.gif שימו../images/Emo23.gif../images/Emo18.gif

שירשור שאלות לעודד זרגרי הדובר הרשמי של בית"ר ירושלים באירוח שיתקיים מחר (יום שלישי) 4.7.2006 בשעה 18:00 בערב.
כמה הערות וכללי התנהגות
בשום פנים ואופן, אין לקלל או להשתמש בשפה שלא מעלה לנו את הרמה כפורום מתורבת.
לפני שאתם מעלים שאלה, תבדקו שלא שאלו את אותה שאלה כבר, בכדי למנוע סירבולים ובזבוזי זמן מיותרים.
יש לכבד את עודד ולא לשאול שאלות בצורה תקיפה, יש לזכור שהוא הדובר ולא הסקאוט..
הכי חשוב
ת.י.ה.נ.ו
יאללה בית"ר!
 
אני ראשון!

למה יש לשקלאר כח רב כל כך, בהתחשב בחוסר נסיונו בכדורגל? מדוע ארקדי לא מרסן אותו ו/או שם לידו איש מקצוע בעל שם?
 
תגובה

לשקלאר, כוח רב מתוקף העובדה שהוא יושב-ראש הקבוצה וכך צריך להיות. מר ארקדי גאיידמק בחר בשקלאר כזה שינהל את קבוצת בית"ר ירושלים. לשקלאר ניסיון רב בתחום הספורט, ואוהדי בית"ר ירושלים צריכים לברך על-כך שיש להם יו"ר קבוצה ברמתו ומקצועיותו של שקלאר.
 
אז ככה..

קודם כל ברכות לתפקיד החדש שיהיה המון הצלחה.. א. למה ארדילס לא מביא שחקנים מארגנטינה הרי שם הוא מוכר . ב . לגבי החלוץ פפלוביץ שלא מרשים למה לא משחררים אותו.ג. למה לא החתמתם את ואנצופה בלי לפרסם לתקשורת שהוא צריך להגיע למה חיכתם שקבוצות מאנגליה יקחו אותו? ד. מה עם החלוץ הגינאי ? תודה מראש.
 
תגובה

בתגובה לשאולתייך: א) למאמן ארדילס, יש קשרים בכל עולם הכדורגל, אמנם בארגנטינה יש שחקים טובים אך כך גם באירופה, באפריקה ובמקומות אחרים בדרום-אמריקה. תוך מספר ימים מועטים יחתמו שחקנים זרים בקבוצה ואני סמוך ובטוח שאוהדי בית"ר יהיו מרוצים לאחר שההחתמות יתבצעו. ב) לגבי פאבלוביץ', השחקן קיבל הודעה היום שהוא משוחרר מהקבוצה. ג) אין שום קשר בין העובדה שהשם של ואנצ'ופה יצא לתקשורת לבין העובדה שהוא לא בבית"ר. השחקן רוצה למצות את האפשרויות שלו באנגליה ולכן הסיכוי שהוא יהיה בבית"ר, קלוש. ד) איני יודע למתי התכוונת כשרשמת "החלוץ הגינאי". יש מספר שחקנים גינאים שנבחנו ועומדים על הפרק בבית"ר.
 

משינאי2

New member
איך הגעת לתפקיד?

האם עסקת בתפקידים דומים בעבר? אתה אוהד ביתר?
 
הוא היה ברדיו ירושלים

בתוכניות הספורט. .אז כנראה ששקלאר נהנה לשמוע אותו מדבר ומינה אותו לדובר . .
 
תגובה

לפני היותי דובר בית"ר ירושלים, עבדתי כ-5 שנים כעיתונאי ספורט: 3 שנים במקומון "כל הזמן" ושנתיים בעיתון "הארץ". בהרבה תחומים עיתונאים הופכים לדוברים וכך גם במקרה שלי. אני אוהד בית"ר ומצפה להצלחתה בדיוק כמוכם.
 

papal

New member
עודד שלום רב

קודם כל תודה על הסכמתך להתארח בפורום. להלן השאלות מהי התגובה הרשמית של מועדון כדורגל בית"ר ירושלים לטענות חלק מהאוהדים כי אין התקדמות במציאת שחקנים זרים ושההתנהלות שביב העניין איננה מקצועית? מה דעתך האישית, כדובר הקבוצה, האיש שאחראי ליחסים עם התקשורת, לנושא ההדלפות לאמצעי התקשורת השונים? ולסיום שאלה אחת אישית , אני עצמי, לומד תקשורת לתואר ראשון (מסיים השנה) ורציתי לדעת, מה לדעתך צריכות להיות התכונות של דובר טוב? ובנוסף- מה בהתאם לנסיונך צריך לעשות בכדי למצוא עבודה במקצוע, איזו סוג של התנסות מקצועית או אישית צריך בכדי להגיע למקצוע הזה, ובייחוד דובר בתחום הספורט? בתודה מראש על תשובותייך יאללה בית"ר:)! פפל
 
תגובה

כל יום שעובר מביא איתו התקדמות בכל הקשור להבאת שחקנים זרים ואני מאמין שתוך מספר ימים יחתום לפחות שחקן זר אחד בקבוצה. ההתנהלות בבית"ר ירושלים היא מאוד מקצועית, אנחנו מחפשים שחקנים מהדרג השני באירופה ובאפריקה ולכן התחרות על כל שחקן ושחקו היא קשה. הדלפות תמיד היו ותמיד יהיו בעולם הספורט, תפקידי כדובר הקבוצה הוא למזער את תופעת ההדלפות ואני מקווה להצליח בזה.
 

theindo

New member
האם הפרסומים על דודו דהאן נכונים?

אני מדבר על כך שאומרים שהוא הביא שחקן נוער מנתנייה כאשר לבית"ר יש את מתן בראשי שברמה גבוהה ממנו. בנוסף אומרים שהוא פיטר את אילן שוקרון שהביא גביע לבית"ר מקבוצת הנוער ובמקומו הביא מאמן בשם אבי גילברט שההישג הגדול ביותר שלו הוא אמצע טבלה עם קבוצת נערים ג'. כל הדברים האלה ועוד האשמות רבות נגד דודו דהן ופגיעתו בנוער של בית"ר פורסמו בפורומים אחרים של בית"ר. האם יש אמת בטענות האלה? האם באמת לדודו דהן יש שליטה כה רבה במערכת שהוא יכול להחליט אילו שחקנים לשחרר ואילו לא? תודה רבה מראש על תשובותיך, TheInDo
 
תגובה

דודו דהאן כיאה לסקאוט בקבוצת כדורגל, אמור להביא כשרונות צעירים מרחבי הארץ ולאתר כאלה גם במחלקת הנוער של בית"ר. אנחנו רוצים את השחקנים הצעירים הטובים בארץ ולכן אחת מהדרכים היא להביא שחקנים מבחוץ, כמו כן, אנחנו מודעים לכך שיש לנו שחקנים צעירים מוכשרים בקבוצת הנוער השייכים לבית"ר ירושלים וכל מי שמספיק טוב ישחק בבית"ר ירושלים אם לא השנה אז בשנה לאחר מכן. דודו דהאן עושה הכל על-מנת לתרום לבית"ר מניסיונו, עבודתו היא מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ואנחנו ואתם צריכים רק להנות מכך.
 
שאלה

האם זה נכון שדודו דהאן עוזר גם להעביר אימונים? וא``כ מה תפקידו של עזורי? לפי הדיווחים, ארדילס מסתחבק עם השחקנים. האם זה לא יכול ליצור בעיות בקבוצה עמוסת כוכבים? מה עם זרים??? האם משחקי כבוד בין שקלאר לבין תומר בן יוסף יביאו לפיצוץ במו``מ?
 
תגובה

ארדילס הוא המנג'ר של הקבוצה והמאמנים הם גיא עזורי ואמיליו קומיסו. עם כל הכבוד לך, לארדילס יש המון ניסיון ומן הסתם יש לו דרך והוא בוודאי יודע מה הגבולות שצריכים להיות בינו לבין השחקנים. בין ולדימיר שקלאר לתומר בן-יוסף, אין משחקי כבוד אלא מו"מ ואני מאמין שהפרשה מאחורינו.
 

astrix4

New member
מהי התחזית הרשמית לתקציב?

ואם לפי הפירסומים התקציב יעמוד על 100-120 מיליון ש"ח, מדוע לא ממצים אותו עד תום ומקציבים לכל זר במקסימום 1.5 מיליון ולא יותר (התקציב מאפשר הרבה יותר).
 
תגובה

אתה ניזון מהתקשורת שלא תמיד מדווחת אינפורמציה מדוייקת. הסכומים שעליהם דיברת הם לא התקציב של בית"ר ירושלים.
 
שאלו את השאלה הזו למטה כשהוא

יגיע אליה אתה תדע (במידה והוא רוצה \ יכול לענות על השאלה..)
 

astrix4

New member
והכי חשוב: אין יואב זיו,אין מנויים!

חשוב מאוד שתשאל אותו מדוע מתמקחים על סכומים כ"כ זעומים (הוא באמת לא ביקש יותר מדי) מדוע לא מנסים להתקדם קצץ יותר לכיוון? ואבקש שתבהיר לו- אם זיו לא יוחתם אני לא עושה מנוי וכך עוד רבים שאני מכיר! אם יש 400 אלף לגרשון ו350 אלף לזנברג, אז אפשר לתת לזיו 130-125 אלף והוא יחתום בלי בעיה בכלל!
 
אתם שוכחים שהוא לא יו"ר ולא מאמן

ושאלות כמו "למה לא משחררים את פאבלוביץ'?" או בקשות להחתים את יואב זיו הם לא מעניינו
 
למעלה